Carpenter, Sabrina - Looking at Me Lyrics




Did I catch your attention?
You look like you lost your breath
When I circle the room
You an owl, you go'n twist your head
Don't you come at me green with an attitude
When my lips and my soles are red
If I leave you behind
You can look for the broken necks

Cause I've been here once or twice
Never worry 'bout the eyes, c'mon

Don't just stand there staring, honey
Try to move your feet
If you think they're looking at you
They looking at me
I could make it nice and easy
I'ma take the lead
They ain't even looking at you, baby
They looking at me
They looking at me
Yeah yeah, they looking at me

Yes I'm young for a teacher
I'll teach you what you don't know
(I can teach you the things that you wanna know)
But I can't give it up all at once
You would overdose
Don't you bring any bull in the room tonight
It's a whole new rodeo
It could be you and me
But you know that I'll steal the show

Cause I've been here once or twice
I've been here once or twice, babe
Never worry 'bout the eyes
Never worry 'bout the eyes, c'mon

Don't just stand there staring, honey
Try to move your feet
If you think they're looking at you
They looking at me
I could make it nice and easy
I'ma take the lead
They ain't even looking at you, baby
They looking at me
Yeah yeah, they looking at me

If I leave you behind
You can look for the broken necks

Don't just stand there staring, honey
Try to move your feet
If you think they're looking at you
They looking at me
I can make it nice and easy
I'ma take the lead
They ain't even looking at you, baby
They looking at me
They looking at me
Yeah yeah, they looking at me





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Carpenter, Sabrina Looking at Me Comments
  1. Milajuni01

    who else came here from gacha life?? I did XD

  2. Laerkelool ÒWÓ

    Man this song is so catchy

  3. xXB e a u t i f u lXx

    This reminds me of Camilla Cabello

  4. Cookie Girls

    Ok so theres this girl that thinks she the best so I dictated to dress up fancy and like they ain’t even looking at you they looking at me

  5. Acorn Girl

    Why is everybody talking about insta edits?-

  6. AnNa PlAyS rObLoX

    Love this song 🎼🎵🎶

  7. KAMRYN MACASIEB

    50% camilia cabello


    50% 5th harmony -v-

  8. Kyky_Kyla Smith

    Everyone: *I came from insta!*

    Me: *laughs in gacha life chiche*

  9. -tomboy-1 -& gacha girl

    he spelled the lyrics wrong it's broken necks not ex and in the beginning your a owl you con twist your jead

  10. Gacha life mini movies

    Im the one who came from gacha life

  11. Abby K

    I love this song

  12. digna Cruz

    It sounds like never wanted barbie eyes when it says never worried bout the eyes

  13. Moonlark

    I thought it said broken necks instead of broken ex.....

  14. Cookie._. Lover

    My 4th favorite song and my 1st is me and my dad’s song don’t fear the reaper and he died feb.15 2018 and now I’m 11 💔😭

  15. faith da cool popular teenager

    This song is amazing!! And i came from gocha life videos

  16. ChillTracks

    Lyrics: Oh
    Oh, yeah
    Did I catch your attention? You look like you lost your breath, huh
    When I circle the room, you an owl, you gon' twist your head
    Don't you come at me green with an attitude when my lips and my soles are red
    If I leave you behind, you can look for the broken necks
    No, no
    'Cause I've been here once or twice
    Never worry 'bout the eyes, come on
    Don't just stand there staring, honey
    Try to move your feet
    If you think they looking at you
    They looking at me
    I can make it nice and easy
    I'ma take the lead
    They ain't even looking at you, baby
    They looking at me
    They looking at me
    Yeah, yeah, they looking at me
    May be young for a teacher, I'll teach you what you don't know
    I could teach you the things that you wanna know
    But I can't give it up all at once, you would overdose
    Don't you bring any bull in the room tonight, it's a whole new rodeo
    It could be you and me, but you know that I'll steal the show
    Oh, yeah
    'Cause I've been here once or twice (I've been here once or twice, babe)
    Never worry 'bout the eyes (never worry 'bout the eyes) come on
    Don't just stand there staring, honey
    Try to move your feet
    If you think they looking at you
    They looking at me
    I can make it nice and easy
    I'ma take the lead
    They ain't even looking at you, baby
    They looking at me
    They looking at me
    No, no, no, no
    Yeah, yeah, they looking at me
    But they looking at me, babe
    'Cause they looking at me, baby
    hey
    If I leave you behind, you can look for the broken necks
    Don't just stand there staring, honey (honey)
    Try to move your feet (try to move your feet now)
    If you think they looking at you
    They looking at me
    I can make it nice and easy
    I'ma take the lead
    They ain't even looking at you, baby
    They looking at me
    (They just looking at me, they just looking at me)
    They looking at me
    (Yeah, they're looking at me, my baby, baby, baby)
    Yeah, yeah, they looking at me
    But the truth is they looking at me
    They looking at me

    Javier Licon

    Or
    *Lyrics:*



    On The Screen

    Wolfie Playz Gacha

    You wasted an hour of your time 😑

    •hypë pötato•

    This is a lyric video we dont need this....?

    diemond kitkat9998

    Ex not necks

    Salim El Akkioui

    In the video were a few mistakes i think thats why he or she wrote it again

  17. •Lady Butterfly•

    Why the hoodies are soo expensive??

    ChillTracks

    they’re as cheap as i could make them 😭😭 teespring has so many fees

  18. a s t h e t i c s u n f l o w e r

    ima take the lead

  19. QUINN BFF's

    my fav song

  20. QUINN BFF's

    me for my bff xd...

  21. gacha queen of sun

    Necks not ex 😉

  22. GRACE E PGE India

    Make lyrics for Honeymoon fades

  23. Nani Cast

    It’s broken necks not ex

  24. :p :v

    Hello, i'm the person that actually didn't came from insta edits, or thought this is Camilla :)

  25. BTS ARMY FOREVER

    omg there many wrongs

  26. Megan Zirkle

    First of all you got some of the lyrics wrong😐😐😐

  27. Miranda

    Who else thought Camilla cabello sang this?

  28. Jenny Plays Roblox

    Its "May be young for a teacher" :p

  29. Zeynep Mutlu

    Just this song a little bad but anyways good by

  30. ꧁Q. Gacha꧂

    https://youtu.be/pJuabhB-m3c

  31. noodles UwU

    Who tought camilla cabelo sung this???

  32. Erik Vlogs

    Its .. you can look for the broken. NECKS..💖

  33. Jesse Garner Abarca

    Cute 10000000% voice beatyful 1000000000000000%

  34. soso life

    Yo i thought it was brookness like not necks which is the right one and not ex which is the wrong one liike what da 😐

  35. Ïtz_Çrystâl Sñøwflâkē

    *when I'm the only one who failed math*
    Me:*in class*
    They looking at me~

  36. Sophia Sistrunk

    Me: thinks of popularity battle in school. My sisters: it's good music. Also me : excuse me ITS ONLY GOOD MUSIC?!

  37. Annie winet

    Sooo bauty song uvu

  38. BTS ARMY FOREVER

    its necks aint no ex!

  39. · Tori Iso ·

    30% from insta edits
    27% gacha GLMV
    15 % she sounds like camilla
    19% actually here cauae they like Sabrina
    5% the bullshit im doing rn.
    4% idefk.

  40. _Himiko_Toga_

    Angel dust edits have entered the comments

  41. henlo henlo

    *Gacha youtubers has entered the chat*

  42. Malexia Wolf

    Thank you, im listening to this song and workouting! Song is very nice and good!

  43. • kiiwiqloss •

    I came here for a InsAgrAm eDiT uwu

  44. keribean

    I’m the only person here from Gacha? Ok....

  45. FemaleSmileDog 2

    Me in class*
    Me: goes up to say pet paper test thing*(idk and this was true I was not scared)
    Dumb student: whispers loundly trying to get attention*
    Me:they ain't even looking at u, THEY LOOKING AT ME SHUSH!!!!!!!!
    (idi this is dumb)

  46. Roxxane Planet

    I thought Camila sung this song bruh but I love Sabrina " They looking at me bro so back off sksksksks and-I-oop imma hit you with my vsco bottle wassup"

  47. Okaylee

    this is what the sin of pride sounds like

  48. arowaha_jr aro

    This song so good

  49. Shiki Senpai

    I have came from gach life... Im obsessed now lol

  50. Hạ Lâm Hi

    Who come for gacha life ?

  51. Annabella Davis

    The words were not right but I did like it just maybe listen to the song a little bit more and no offense so don’t be mad

  52. Aesthetic Wolf

    I always thought she says *you could look for the broken necks*

  53. virgino patrick sobha

    She sounds exactly like camila cabello

  54. Oof Witty XD

    I came here becaude my friend forced me to make a music video on this-

    I'm glad she did

  55. Gacha StoryTime

    I came cuz i tought it was Camilla-

  56. Gacha Bukii

    When I heard this song in an instagram edit. I thought it was Camilla. Then I listened all of Camilla’s songs to find this song😆

  57. عَرِيـب

    99% From Instagram edits
    1% From other

  58. STAY FRESH

    woah woah this isnt camila's ?

  59. lily crystal

    Is it me or did I just find it on just GACHA LIFE

  60. gacha darkness

    I love this song so much💞💞😀😍😍 I'm not a girl I'm a kid boy

  61. ButDatsOkay2

    The gifs made my ears HURT

  62. Noble socity

    Who is watching this in 2020👈👈

  63. b̶ ̶r̶ ̶q̶ ̶k̶ ̶e̶ ̶n̶ ̶m̶ ̶o̶ ̶o̶ ̶n̶ ̶l̶ ̶i̶ ̶g̶ ̶h̶ ̶t̶

    1:22
    If you want to get to the main part of this song, use this time stamp :)

  64. Jessica 1

    I Came here because of EXATLON MEXICO, Casandra

  65. ItsGaming withmeh

    This song exists:
    Gacha makers:Hippity Hoppity Now this is my pRoPeRtY-

  66. Day the human

    This is my new favorite song

  67. Momoko chan Research

    I'm annoyed. This video have more views than the original.

  68. Mimo Chan

    Came here from gacha life 😂

  69. Tamara Nikolic

    *Am i the only one who just saw this on yt and clicked at it*

  70. Blue_ razzberry

    I came her cause I love Sabrina

  71. Kloie Martin

    oooo I love it it's so good I have been listening to this for so long and I showed it to some people I wove it ^_^❤️❤️

  72. Kirsty Weatherill

    Love it

  73. Silvija Maslarevic

    Lyking at mi✌

  74. Jennu Jennu

    Good music💖

  75. Rasha omar

    This is my favourite song omg i am likeing this video ❤❤

  76. Heli Bays

    Came here from Spotify

  77. xbox GT i Clxthings

    Anyone have someone suggest this for no reason

  78. Gacha_kid z

    amazing song!

  79. kat the cat

    I will steal the show

  80. kat the cat

    Necks or exs ?

  81. r i t a

    literally no one:
    gacha life videos:

  82. Fajar Zn.15

    I think she kinda sounds like camilla cabello

  83. Yasmin Dossantos

    2020 anyone?

  84. Ethan Random numbers

    Sabrina is my queen, don’t @ me

  85. Jennie Jennie

    Who else came here bcz of gacha life???

  86. iiroseymary1ii

    Thanks this was well made! I hope your channel grows! Very well made!

  87. Leila Playyz

    Every one coming from instagram?

    👁👄👁

    I guess im the only one who came from glmv😂

  88. smoshy -_-

    100%stuck on herself

  89. Yoongi’s Chubby Cheeks

    just on a sabrina music trip don’t mind me also can someone tell me about what is with all the hype in instagram?

    Aye Brosky

    People use them for edits, apparently the insta users use this song to do edits? It's confusing

  90. Draconion Potterus

    I found this song when it was 2am and I was dancing hardcore on my bed-

  91. mariz_play gacha

    Am I the only one who think the instrumental of my oh my

  92. RandomPerson

    How 'bout we stop talking about where we all came from and start talking about the damn song?

  93. um hi

    am i the only person who actually appreciates the song?

  94. DianyCrew

    I love this song XD i put it on loop a bunch of times TwT

  95. GACHA_COOKIE ÙwÚ

    *instagram edits has entered da chat*