Capone-N-Noreaga - Phonetime Lyrics




[Noreaga (Capone)]
Son I zone, my gun is never on safety
I copped the new Jordan's, the white ones wit skate key
(Me, I'm just chillin Pop, serving my time
Got my greens on, these faggots ain't deservin a shine)
And yeah, while I'm home you like livin abroad
I heard those crackers dissed you, smack you at the board
(When twenty-four, they did the same to Norman and Lord
Heard you cop the silver GS, my nigga you scored)
Yea, it's nuthin, cause I'm gettin bread
Crack is dead, bitches wanna give me head
(You's a funny nigga, I just saw Kai in the yard
He said holla, when you getta chance, scribe the God
Tell Kai I said what up, and his sister is grown
I copped the four-fifth auto, it's pretty with chrome
(The day I come home, I need a mink and a brand new Mac
A few jump offs, some Dom's, some beer, and the crack)

I'm outside on the streets, just holdin it down
(I'm in jail pumpin iron son, and readin books)
I'm in the studio, droppin sixteen's wit hooks
(I'm in the yard in the cypha, just smokin my sticks)
I'm in Queens Coliseum, just coppin new kicks
(I hit the law library, hope to come home soon)
I just finished up the album, fin' ta drop in June
(Yeah, yeah, yeah)

(My little dun gangstas, caught in blood beef with the Kings
You know Jarome brotha, my dun I used to creep wit in Queens)
And dat's my dun too, so I'ma find out now
And have my dogs on the Island, just get on the prawl
(On the other side of things, I'm tryin to get released
around my born day, but a nigga keep in beef wit da beast)
Fuck the police, cause all of dem niggas is fake
Don't lose your C.R., son you'll get your open date
(Dun, I'ma see ya regardless,
cause I got two violent felony charges)
And you know your appeal is progress
(You're my dog, dun)
And we gon keep this tight
I keep your commisary phat, I'ma keep you right
(I got the chronic stashed in a coffee carton and kicks
Good lookin for the bitches butt-naked and the flicks)
And you ain't gotta thank me, real niggas do real things
I keep freak hoes, they really do ill things

I'm outside on the streets, just holdin it down
(I'm in jail pumpin iron son, and readin books)
I'm in the studio, droppin sixteen's wit hooks
(I'm in the yard in the cypha, just smokin my sticks)
I'm in Queens Coliseum, just coppin new kicks
(I hit the law library, hope to come home soon)
I just finished up the album, fin' ta drop in June
(Yeah, yeah, yeah)

I used to be ugly, now these bitches is Medusa
And guess what? I made you executive producer
Some extra G's, so when you come home you breathe
(They won't believe to see me come home to a V
Pigs pressin me, want autographs for they seeds
I gotta C.O. thinkin that we gon fuck when I leave)
Yo nigga think about this money, fuck them hoes
We gonna throw a pounda weed out, at one the shows
Spread it out, in the crowd, see them niggas get wild
Capone home, niggas still diggin our style
(Shit is foul, how these crackers tryin to keep me confined?
I gotta visit last week and saw Gremlin Divine)
Meet Timbo and Ice, got bent and rolled dice
Scooped, ridin loose, then we headed to Post
And got some hydro-weed and we had our toast
(Son there's only one minute left
Son there's only one minute left, son I'm ghost)

I'm outside on the streets, just holdin it down
(I'm in jail pumpin iron son, and readin books)
I'm in the studio, droppin sixteen's wit hooks
(I'm in the yard in the cypha, just smokin my sticks)
I'm in Queens Coliseum, just coppin new kicks
(I hit the law library, hope to come home soon)
I just finished up the album, fin' ta drop in June
(Yeah, yeah, yeah)

I'm outside on the streets, just holdin it down
(I'm in jail pumpin iron son, and readin books)
I'm in the studio, droppin sixteen's wit hooks
(I'm in the yard in the cypha, just smokin my sticks)
I'm in Queens Coliseum, just coppin new kicks
(I hit the law library, hope to come home soon)
I just finished up the album, fin' ta drop in June
(Yeah, yeah, yeah)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Capone-N-Noreaga Phonetime Comments
  1. Youngthrift King

    I use to be ugly .... Now these bitches is Mudusa guess what i made you executive producer

  2. Youngthrift King

    I wanna go on drink champs and say this whole song drunk in nore face lol

    BrooklYN

    Youngthrift King make some noise goddammit

    Youngthrift King

    @BrooklYN my favorite part im in jail pumpin iron son and readin books

  3. 19zach75

    This joint is classic.

  4. jamal jones

    Hardbody🔥💯💪🏾

  5. chase money49

    Favorite Album from them 💯💯💯

  6. Daryle Granderson

    Hard Body...🕶💪

  7. Tony Soprano

    November 2019???

  8. Javier Carrillojrj9999

    Vcr or vhs days

  9. Bonafide Bonez

    What’s Up I’m Bonafide Bonez I just released my Single “2morrow” I’m really excited about the music and would like for you to check it out https://open.spotify.com/album/2grZawRzaKgfEo7ZNUyS8V?si=OsrHmtBLRrGNUvAwZzQODw Also make sure you subscribe to my YouTube channel https://www.youtube.com/channel/UCOoWcv0jGaj5uSUpdUKJ6vA

  10. Korey Sylver

    Classic!!

  11. AhThizz

    I completely forgot about this song then it played in my dream word for word scene by scene had to come check it out if my brain really remembered shit crazy

  12. I’m Different

    What I wouldn’t give to get the feeling back when I used to pop this shit in CD player bacc in the day...damn they just don’t make music like this no more

  13. uptown_enigma _

    Classic!!!! I want hip hop back Jesus 🙏🏾

  14. Zulu

    Classic....

  15. K Platt Jr.

    Classic! 🔥🔥🔥🔥🏆

  16. John MoyaSODMG

    The greatest in jail song

  17. mackbrown browne

    Mreal shut frm bak when.,,,,,,

  18. John Abhulimen

    Realness

  19. B WanE

    Nore wearing that Karl Kani gear 👍🏿

  20. HUSTLE SQUAD

    capone and cassidy sound the same

  21. Sincere

    Classic Shit for you clown ass niggaz, 100% in everything that I do you heard,100%

  22. Andre X. Young

    Still bumpin’ in 2019!!🔥🔥🔥

  23. Faysal Haroun

    Drink Champs

  24. khaled alotaibi

    CNN = Benny The Butcher & 38 Speesh

  25. csc1

    K koke killed this beat

  26. NOMOREMRNICEGUY

    never listen to Capone solo albums if it was any?

    Dave Abbe

    Yes Capone does have a solo album

  27. Klashnikov- SoldierNZ

    Free Tha God Capone👑🔥💯
    This collab is ILL son.going back n forth with it you digg 🔥🔥🔥🔥

  28. Johnny Bats

    Nothing but bars. Dope ass shit 2019

  29. D. Doo lowe

    First time heard this Banger 👌☝️✌️

  30. Diontae Daughtry

    Raw and Rugged, Great video 👍👍

  31. Telly Savalas

    “Capone home”

  32. Darnel W

    I wonder if Pone was locked in this video

  33. Darnel W

    Killer Kev brought me here 😂

  34. Timothy Larisopoulos

    It's cruel and unusual punishment.
    All I do is invert the judgement.

  35. Timothy Larisopoulos

    Pumping Iron. Hitting the law library. Just reading them books.
    Just smokin' my stix.
    When I get out I'm a take a stroll in my K2 in-line skates..

  36. vincent kiprotich

    Real Man shit not this soft faggot garbage.

  37. C Kush

    💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💢🔫💯💯💯💯💯💯💯

  38. AyClass

    I was listening to this album when i was like 15 in a small city in Wales. Miss this kind of rap!

  39. YKTV.TV

    Fuckin beautiful...😪....#NostalgicViews

  40. watu33ab

    Hearing this song jus make me high cnn most underrated duo ever real hip hop legends

  41. Kevin Banks

    Some dorms and a g a tha black #Capone i felt that! U gotta really b a bonified certified hussla to know wat he talm bout. Much luv to Queens all the way from #DDD

  42. go debby

    This Was One Of My Favorite Tracks By Nore And Capone

  43. Gabe Chaffin

    Only here because he copped a silver GS my nigga he scored

  44. Brittfield Beats

    Copped the new CNN's the black camo ones from Ewing

  45. Jeffrey Juliano

    Shoulda had N-O start the rhyme and had Pone finish it. Would have been better than the other way around.

  46. Weedy miller

    classic story of hiphop shit

  47. Shawn Gotts

    Straight East Coast Classic

  48. 2fuckinreal

    Classic

  49. spearPYN

    baggy jeans and great music! 90s forever!

  50. Hector Rivera

    Bitch ass niggas snuck my L.K.niggas. That's why L.K.'S used to rock moreños in jail.

  51. darren preston

    Classic rap

  52. jonblazeinc

    Queensbridge Lefrak 1 up

  53. Murat FF

    I’m generally a Metal fan, but when I heard this back in 2000 I knew it was heavy.

  54. Killa Django

    HARDEST SONG EVER MADE. PERIOD!!!!💪🏾🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  55. christopher joseph

    Beat is sick!!

  56. juicyj8686

    damn this my ish never knew there was a video

  57. Matthew Miller

    Fuck Tommy Boy.

  58. GHOST # 6 'Sniper

    PHONE-TIME......... BITCH.!

  59. kash rules

    🔥🔥💪🏼💪🏼

  60. Vashaun Williams

    Damn where's the love button

  61. dick hertz

    Dedicated to the ones behind the wall..yall will never be forgotten..stay strong and keep yall head up..

  62. Down South N.O.

    1of d dopest teams in d rap game. Dope ass album🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  63. DVAD

    meet timbo and ice, got bent and rolled dice..

  64. Ryan Mullings

    🔥🔥🔥

  65. monta ellis

    Classic

  66. Msizi Basil Khumalo

    the beat is a sample of oh boy!!!!

  67. Jamiche Ilane

    Classic fire🔥🔥🔥💥

  68. Abdul Bey T.V.

    I used to be ugly but now these bitches are medusa lol

  69. Carlos SantaAna

    Where's the mf instrumental?!?!?!

  70. Carleeto Costello

    😳... How the hell does this only have 100 thousand views!

  71. Phxlex

    That beat ❤

  72. A.J. Towin

    Capone and Noriega

  73. Mirlind Lindi

    I don knoo if this fukin new “rapers”
    Have time to spend listening 👂 this old real RAP
    i kno I got this collection STILL I don’t waist time listening this ugly new shit
    ✌️✌️

  74. DNVR

    This beat was so hard

  75. sylenceexposed

    This is still a beast track.. back was rap was actual rap #RealHipHop

  76. DEADPOOLMAK9OS 30BLOCKOVEREXTRA

    Dis was my shit when I was over seas with the matatans

  77. Milt Chamberlain

    see this that real NY shit!

  78. aaron reed

    Shit was so I'll back then

  79. marlon fowler

    Southside Think Killers Kare Family gang !!!

  80. Derrick Anderson

    I keep FREAK HOES they really do ill things!!!

  81. Jerod Tabb

    2001 8th grade..Jackson Detroit Nigga..Album Was Fire Too..

  82. Keith Zereski

    💣💣💥💭

  83. Threez n Trees

    classic professional official hood muzik #2K18

  84. 2flamez

    Dope beat

  85. joseph ford

    Nore the best rapper🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  86. dominic clarke

    Classic

  87. villie mack

    this joint sick!! thumbs up

  88. Dramahawk Promotions

    love this joint still

  89. Connoisseur Of Cars & Tig Ol Bitties

    Deep music

  90. bep 2

    phone time

  91. d. Ind

    REAL HIP HOP. CLASSIC

  92. Frank Hamed

    I am in the toilet 🚽 smoking weed

  93. David Reeves

    Ain't nothing hard as this ...

  94. Nana SuperBossaNova

    Ma préférée