Buddy Brown - Christmas Hunt Lyrics




Dashing through the snow
In a lifted pickup truck
O'er the hills we go
Looking for a buck
I'm back here in the bed
With a big smile on my face
I'm getting in the spirit
With a loaded .308

Oh, jingle bells, jingle bells
Fill that freezer up
Oh, what fun it is until
I break down in my truck
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to shoot
A deer on Christmas day

Santa came last night
But he parked his sleigh next door
'Cause he knows I'd love reindeer mount
Right over my front door
And we told all the kids
Those presents have to wait
Till daddy comes back home
With a big dead deer on his tailgate

Oh, jingle bells, jingle bells
Fill that freezer up
Oh, what fun it is until
I break down in my truck
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to shoot
A deer on Christmas day

Got service at the church
Cold beer at home tonight
And back up in the morning
Just to do it 1 more time
Them snowflakes, they don't hunt
But that leaves more for me
Plus venison goes perfect
With a shot of old Jim Beam

Oh, jingle bells, jingle bells
Fill that freezer up
Oh, what fun it is until
I break down in my truck
Oh, jingle bells, jingle bells
Jingle all the way
Oh, what fun it is to shoot
A deer on Christmas day





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Buddy Brown Christmas Hunt Comments
  1. Edward Charleson

    nice song

  2. mac cheese

    Awesome 😆😆🇺🇸🇺🇸😎😎

  3. Rob Adams

    First the turkeys are all stressed at Christmas...now the deer.

  4. Pamela Cedarcreek

    Why do people who don’t like this even tune in and listen?GET A LIFE!!

  5. Allen Larabie

    Love it..👍👍😆😆

  6. Joey Ries

    Merry Christmas Yall 🎄🦌🇺🇸

  7. akbound.prepper

    The best Christmas song EVER 👏👍👊🦌🍺

  8. Darlene Watts

    BOOM!!! FOUND THE MAGIC WAND. PRAYER AND FASTING!!! WHEN THE PRESIDENT PUT THE EMBASSY IN JERUSALEM. BLESSINGS JUST POURED OUT ON AMERICA. FOR THE LORD GOD SAID I WILL BLESS THOSE THAT BLESS ISREAL. I WILL CURSE THOSE THAT CURSE ISREAL. HAPPY BIRTHDAY JESUS I'M SO GLAD YOU CAME. MERRY CHRISTMAS EVERYONE!!! THIS IS THE DAY THAT THE LORD HAS MADE. I SHALL REJOICE AND BE GLAD IN IT.

  9. Mary Betz

    Merry Christmas 🎄🎁 so so funny 😂

  10. Nintendo God

    0:33 if its a ford

  11. Jayden's fun times

    Aswem I to all my teachers to listen to it

  12. Zeb Friudenberg

    Wow! This is going to be my favorite Christmas song

  13. beharford

    Merry Christmas (early, LOL) everyone...my new favourite Christmas carol!

  14. Emil Knievel

    Well, in Finland we have a "Christmas peace" tradition. We even unload the mousetraps for the Christmas...
    Love your music!

  15. Daniel Budde

    I so want this on my phone lol

  16. Come and Take it beto

    MERRY CHRISTMAS YALL DONT CARE WHO I OFFEND BUT IM READY EVEN THO AT THIS TIME IT IS 79 DAYS TILL CHRISTMAS IM STARTING LATE

  17. Patrick Glass

    I love this song

  18. Jonathan The Purple Man

    How come I can't find this song on iTunes?

  19. Emily Rose

    This is one of the most American songs I’ve ever heard and I can’t stop laughing. I don’t understand half of it but I like it 😂

  20. Jane Bobak

    ha my brother being a hunter will love this song

  21. Michael Maxwell

    Haha he'll yea good ass song man 🦌🔫😎🎄

  22. Joseph Redmon

    *adds to playlist instantly*

  23. NASCAR fan 88

    Your truck won't break down if it's a FORD

    KAYLON CARROLL

    NASCAR fan 88 facts

  24. Shanna Sykes

    Awesome song Buddy

  25. Mellon Head

    When Buddy goes dark

  26. Kasey Gasparek

    Best song ever

  27. Ashlee Andrews

    They're getting better and better

  28. Todd Kersey

    Really good song buddy Merry Christmas

  29. Colton

    Happy Holidays everyone! Great tune!

  30. Dunder Mifflin

    At the current time, you've triggered only 5 liberals with this song....

    Lisa Call

    🙌🙌🙌  get to your safe space snowflakes!!!! lmao

    Pete Derksen

    Dustin C lol it’s like 25 now

    Harrison Mantooth

    @Pete Derksen As of 23 Dec. 2019, there are 53 Snowflakes that don't like it.

  31. Crows 2332

    This is legendary! Love me a Christmas Hunt!

  32. ford diesel

    Buddy brown your the best this is my new favorite Christmas song

  33. djteddy bear

    NOW THATS A GREAT SONG...MERRY CHRISTMAS !!!

  34. Zenon Bryant Lopez

    Hay this is the same song from years ago

  35. J Kuhn

    This is still a good version of the original. This is actually one of my favorite Christmas songs😂🤘🏻 2 years ago i played this song in front of my class and they all thought i was crazy😂 love ya buddy

  36. lone walker

    It's merry Christmas not happy holidays

    Buddy Brown

    Dang right

    Ty Kellerman

    Every time a store clerk says happy holidays I say it’s called Christmas then I get the deer in the headlights look but gain some satisfaction 🤠👍

  37. ol'e white build

    I could listing to this all day ervey day :) keep up the good work buddy brown :) i listing to all ur song's

  38. Peyton Woodard

    Watch out you don't want to shoot one of Santas Reindeer!

  39. Fight Wing

    This is the best Christmas song ever. Amazing as always Buddy!

  40. Bradley Updyke

    wow... love it...

  41. Felina Maes

    O I love this, my new favorite holiday song! !

  42. 911buckmaster

    this is a Christmas song i can get behind!!! Only Buddy Brown!

  43. Buddy Brown

    3 NEW SONGS ON SPOTIFY & APPLE MUSIC TODAY! Hope y'all laugh at these as hard as my friends and I all did! Merry Christmas y'all! Buddy

    Logan Ragsdale

    Buddy Brown Love it.

  44. sweetashley813

    LOVE LOVE LOVE this

  45. horseshoes514

    Classic AF!

  46. biggary255

    HELL YEAH!!! And I heard your other 2 this morning and holy shit i was laughing so hard

  47. Lisa Call

    OMG this is awesome!!!!!!!!

  48. snakeskin2594

    Who else thought Bubba was gonna shoot Santa's reindeer! good thing Santa had bourbon! Hahahaaa this is awesome

    Patsy Williams

    snakeskin2594

  49. Emma Webb

    love it im really early

  50. masondixon512

    I heard all of them in Spotify last night and was literally dying! Oh and "Anderson the Snowflake" omg i couldn't breathe! lmao