Brown, Chris - Gangsta Boo Lyrics




Haha what’s up ladies
How ya’ll doin’
Yea I know what ya’ll need
All of ya’ll
And that’s ya’ll gangsta boo right
Come on
Mmm
Yea…Yea
Oh no no

It was 6 o’clock on the dot
That’s when I seen this cutie
She was chillin' at the spot
she was wit her girls
I was wit my boys
All of a sudden
I asked her to come over and say
“Wot up ma
How’d you like to get to know me?
I’m not shy
I’ll do anything for you and
I’m that guy
Say I pick you up at eight
I promise I won’t be late”

[Girl] ‘Cause all I ever wanted was
Someone I could hold on to
Someone who would never break my heart in two
[Chris] can I be the one for you?
[Girl] lets sing out and let’s see

Shorty wanna rider (gangsta boo)
I told her that I’d call her (it’s true)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on come on
Shorty want a baller (gangsta boo)
Someone who can spoil her (it’s true)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on, come on

I never met no-one like you before
But I gotta take this chance
Cause if I don’t I’ll never know
What this girl is really looking for
I may not have all the money (so who cares)
I may not have all the fancy cars (I’d still be there)
But what I have to give you baby
Is so much more

[Girl] ‘Cause all I ever wanted was
Someone I could hold on to
Someone who would never break my heart in two
[Chris] can I be the one for you?
[Girl] lets sing out and let’s see

Shorty wanna rider (gangsta boo)
I told her that I’d call her (it’s true)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on come on
Shorty want a baller (gangsta boo)
Someone who can spoil her (it’s true)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on, come on

Hey shorty you’re the one
Nice lips thick hips
Put me on
Too tough come on girl
Break me off
I can’t see you wit nobody else
Nobody’s like your Chris (noo)

Come on baby [x2]

Shorty wanna rider (gangsta boo)
I told her that I’d call her (it’s true – yes I did)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on come on
Shorty want a baller (gangsta boo)
Someone who can spoil her (it’s true)
I’m not looking for the love but
I think that you’re the one
So come on, come on

ooohh ohh
ohh no
yeee-eeaaah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Brown, Chris Gangsta Boo Comments
  1. Faith Beserra

    not the song I was looking for

  2. Victoria Thompson

    2019,2090😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  3. Jennie’s heart arrow xo.

    I remember this back in 5th-6th grade. ✌️

  4. Starina Hall

    you my gangster boo

  5. Nahor Brown

    Baby I'm gangsta, boo. try me you won't disappoint B. I love you Chris# BN

  6. Beautiful_ Michole

    omg true team brezzy song right here 😂

  7. Mila Z

    They were so adorable back then, they all grown now lol

  8. Jataiya Taylor

    Throwback Breezy😁

  9. T. N. L.

    Girl you play too much---

    Take me back. Thanks for posting.

    Candies Williams

    Lol. aww

  10. Chris Hellm

    Look at trey songz bacc in the day

  11. Rafael Silva De Santana

    Ele é show

    Daniel Brenner GT. 427

    br porra!

    Black Charm

    br AEEEEE

    cawsx15

    BR caralho!!!

  12. ELIJAH

    my b oo c breezy

  13. Cassidy Banks

    "Shawty want ebola"

    Ariana

    +AIRJORDZ LDN lmfao!

    Nesc Sims

    I can't unhear it 😑

    Candies Williams

    he said shanty wanna baller lol not Ebola

    David Matthews

    Cassidy Banks Hahaha!!!

    Candies Williams

    Nesc Sims 😂😂😂😂😂😂

  14. YIKES!

    Did anybody notice the song they sampled is the same on Kanye did for Bound.

    Westcoaststyling

    No one will notice it lol

    OhHey Wessuhhh

    Oh my god 😔

    Adélio Santos

    FlareTheUncalled777 yes I did

    Jennie’s heart arrow xo.

    I only notice it now because you mentioned it and it’s the first time I revisit this song lol

  15. CrazY_Cast

    Chris Brown My Star Number 1 [I love Brazil]

  16. RebelsMusicGroup

    Gangsta boo wasn't loyal

  17. Maurice Raymond

    breezy is on top in 2012

  18. amari jabriel adams

    i remember diz !!!! this still my shit <3 :) #teambreezy !!!

  19. Chrissey Magnificent

    GANGSTA\\ BOO .

  20. Betty Hadley

    Damn perfect two Trey Song ( on the left ) & Sexy Mofo Chris Brown ( in the middle ) then the talented Ne-yo ( on the rite ) ayyye get it boys lol

  21. Donnella Monk

    Nobodys like Young Chris :DD He said it lol

  22. sierra bennett

    I miss the old chis brown so sweet and kind nice love songs that me and my boo would sit back and sing together

  23. StushKaiser

    where pic frum?

  24. The Comment King AKA White Ranger Wins

    @tyDixon55 and dats neyo on the right

  25. Chrissy Bad Azz

    Sweet chris brown 2005-2009...moment of silence.

  26. Dominique Nelson

    This song brings back so many memories! My cousin and i would take turns being the girl voice! lol. Ahhh memories..

  27. ShAwTyKnOdAt97

    I'm always gonna be in love with the old Christopher. <3

  28. PinkMacBooks

    - sang this bring back memories forreal lol i love da old chris

  29. Crista Royalle

    i Have Ahh Ganqsta Boo ;)

  30. Lurleen Lumpkin

    omg this popped in my head outta nowhere and i still remember it!

  31. Rosane Rosas

    mto massa...

  32. Dylaney Dillard

    i wannt a gangsta boo ):

  33. Audra Nicole

    I miss the old breezy!!

  34. Tiffany Reyes

    A wish Chris would still do these kind off songs instead of no bullshit and stuff (: but I love Chris and all his songs I just miss the old songs

  35. Kelsie Thomas

    - lol i likee that pic , trey songz , chris , and ne-yo . cutee .

  36. klaboo11

    breezy supporterz u rox cuz he roxz #1 BREEZY SUPPORTER

  37. Telisa Morris

    Chris Brown Who's girl is that

  38. Forever Trend Set

    I LUV C-BREEZY LOL

  39. dayis flores

    iht is !

  40. Jen Akin

    He already has!!!

  41. Becky Gascoyne

    woooooooop (:

  42. Briana Bowling

    new album coming out this summer , call graffti :)
    BREEZY SUPPORTERS !!!!
    love him ,

  43. ShAwTyKnOdAt97

    dis ma song!!!!!!! dis dedicated to everybody who got dey lil gangsta boos...lol
    CHRIS BROWN LIVES
    {FREE THE EXCLUSIVE}

  44. Masey Mcmuffin

    put ur middle finger on ur nose
    2 say the name of someone you like
    3 tommarrow they will ask you out or say they love you
    4 heres the catch post to 2 other vids

  45. Kieshaa Bee

    i agree with chuu ` .

  46. Terralyn Wilburn

    well i love chris 2 no matter what he did cuz evrybodi makez mistakes... but i don't think he shuda hav gone about wat he did the way he did... but jus cuz he made a mistake doesnt mean hes not an uhmazingggg artist... =)

  47. Chanaly Delacruz

    this soul lives for chris,
    hes amazing ,

    i love him & support him , FOREVER & ALWAYS <333

  48. iluvcb89

    Its whose girl is that

  49. mikayla halpin

    Well , if Chris hit Rihanna, then odviously she desurvedd it.
    I still love Chriss no matter what he did <3 . :)
    Hess amazinggg either wayy.

  50. Forever Trend Set

    yo i don't even care i still love chris brown man forget rihanna

  51. Mika Mcclary

    i love this song by chris brown this is a great song

  52. deborahalexander1

    he was real skinny back then and ne-yo look wierd

  53. Soess Power

    this is one is lame man :P

  54. mzsmoochiee

    im terry Gangsta boo!!!!

  55. dish94

    thanks for adding this video disirelisata!peace!

  56. Roberto Baggio

    Thank you so much lala!!!

  57. Roberto Baggio

    What's the name of the song that I can listen at the end of the clip!? Thanks =)

  58. dish94

    C.M.B IS HOOD!this is song is cool just like him!

  59. Aspenbeast

    I want to see his bod, not his friends! LOL..

  60. Football Music

    Because you have opened this... you will get kissed on the nearest possible Friday by the love of your life... if you don't break the chain. Tomorrow will be the best day of your life. However, if you don't send this to at least 10 people by the stroke of midnight tonight you will be forever cursed in love. Just copy and paste this.. Good Luck!

  61. honeygirl9611

    Is he really dating Rihanna,Jordin Sparks or no one? PLEASE REPLY CUZ I GOTTA FIND OUT!

  62. kennedybrianna3

    love it

  63. Alexis Atkins

    i wanna be his gangsta booo i luv ya chris brtown

  64. Tayshia Williams

    ♥ ima keep comintin caause i love it ♥
    ♥ ima keep comintin caause i love it ♥

  65. courtney bernier

    there all so fine lolsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  66. brea23246

    that is a damn chainletter

  67. brea23246

    tell that to him

  68. Zara Elias

    a luv dis song hwd u gt it???

  69. virgok500k

    N U SOUND LIKE A GROUPIE

  70. larrid33

    yu mean neyo ? he doesnt look gay .

  71. Jael Cadiang

    datz neyo and trey

  72. America's Soldier

    luv dis song it's on my iPod!

  73. Muna Ali

    CB is damn hot!!!

  74. PrincessGirl159

    love this song!! Can't wait till his new album is out so i can hear his other songs!!<333

  75. CRUNKKGLAM

    yea this song is..ok but chris brown is fine.& yea buddy in the I<3NY tee is lookin kinda gay.

  76. Brenna Bobola

    damn....

  77. Jael Cadiang

    nah.... he will not

  78. Jael Cadiang

    yea i agreed.. he has so many unrealeased songs... like gone be my girl,i may never find,heart 2 heart and many mre.. that songs are really tiiight... yea.. he shud put up an album for those

  79. Sophia Carmella

    this actually works.....
    1-say a guys or girls name u want 2 be with 2 times
    2-say ur best friends name 5 times
    3-post dis comment on 5 videos
    4-press f8
    5-u will c ur crushes name

  80. Pedro Soares

    i gonna be your boo

  81. lillllover8778

    HES KEYSHIA CHANTE's OK???

  82. Tomika Johnson

    This is a gud song 2 listen 2 I like this song this gud song.

  83. larrid33

    LOOL HEY! i only meant the grl singin "gangsta boo//this is tru ..blah blah blah.."
    and DAYUUM i noe chris is fiine ! why else would i care enough to post comments ?

  84. Telisa Morris

    I have no idea

  85. Myles Tennell

    this
    really
    works!!!!

    1. To yourself, say the name of the only guy or girl you wanna be with 3 times

    2. Think of something you wanna accomplish within the next week and say it to your self 6 times

    3. If you had 1 wish what would it be? say it to yourself 9 times!!!

    4. Think of something that you want to happen

    put this on 4 video comments within 15 mins,if u do, sum one u love will surprise u sum how
    (Reply) (Spam)

  86. KyeKyeKie

    sounds like backup singers

  87. larrid33

    hey whos the grl singin ?

  88. Sandeep Sarma

    THIS IS THE STUPIDEST THING EVER!!! BUT I LOVE MY MOM AND DON'T WANT TO TAKE ANY CHANCES!
    If you do not copy and paste this onto 10 videos your mom will die in 4 hours

  89. Peet Van Staden

    this is 1 of da best vidoes eva

  90. Jasmine G

    i AM a gangsta boo ; ]

  91. awhoneychild

    lik da tune trez lookin sexy 2 chris lookin nice

  92. Jennifer Ruales

    A iznt cb lookin sexxii lol but n3 wayz it suxx dat u onlii hav 1 pic of hym nd by da way i waz walkin past dem nd cb looked @ me lyk whoa lol

  93. david latigo

    im confused was ur frend a boy otherwise how is he gay

  94. Kaitou Kid

    Chris brown got a small dick cause my friend sucked it to get back stage plus he gay too no lie im serious!

  95. mir xxx

    żałosne kurwa.

  96. JaxOfAllTrades

    naw its called graduation....herd him say it in an interview.

  97. psjones

    PLEASE DON'T READ THIS. You will get kissed on the nearest possible Friday by the love of your life. Tomorrow will be the best day of your life. However, if you don't post this comment to at least 3 videos, you will die within 2 days. Copy and paste this, to be saved

  98. Telisa Morris

    your welcome and thank you