Brown, Chris - Biggest Fan Lyrics




You would think we in a waterbed
All the sheets are soaked
I'm glad that I ain't gotta work today
'Cause last night I did the most
Girl, you would think I was inside your head
'Cause I know everything you want
And no one asked you if you got a man
And do I care, I don't
That's when we started sexing
It's getting loud got them feeling like they in the clouds
Got them screaming like they in the crowd
I make them scream, baby, baby, baby, baby

When you scream I need
To pull your body closer, let me sex you babe
Girl, you better not change your mind
'Cause girl, we got one night only
One just to love right baby
You're my biggest fan girl, I want you to holler

Wooaaaaahh [x2]

2 girls, I'm watchin', no is not an option
Girl, I'll be the captain, of the ship
They gonna have my motor rocking
Singing to them like Lionel Richie, all night long
Getting these bitches, and play in my song
And switching positions, I got the money so
I'm granting they wishes
I'll be their sugar daddy
It's getting loud got them feeling like they in the clouds
Got them screaming like they in the crowd
I make them scream, baby, baby, baby, baby

When you scream I need
To pull your body closer, let me sex you babe
Girl, you better not change your mind
'Cause girl, we got one night only
One just to love right baby
You're my biggest fan girl, I want you to holler, for me yeah

Wooaaaaahh [x2]

Come on girl, tear it up
You can make it clap, for me girl, give it up
God damn, you're fine, I'm about to stand up, stand down
I just came do you just to make you holler
Doing it for hours, even in the shower
Over and over again
Baby I'm all up in your garden, kissing flowers
Are you ready, I'm a take what's mine
You get comfortable, slow and easy
I'm kinda tipsy off this wine
So what I say might be a little confusing
I got a magnum in my wallet
I'm a pull it out I bet that I'll use it
I'm gonna make you scream

When you scream I need
To pull your body closer, let me sex you babe
Girl, you better not change your mind
'Cause girl, we got one night only
One just to love right baby
You're my biggest fan girl, I want you to holler [x2]

Wooaaaaahh [x2]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Brown, Chris Biggest Fan Comments
  1. Ajamu Hetep

    Chris Brown fans at .

    ImemesTheworld

    Right here yo

  2. SuperMikejones44

    Who else was surprised when this notification popped up

  3. Natasha Dale

    🔥💞🔥💞🔥💞🔥💞🔥

  4. pasta slut

    so underrated

  5. good Vibes

    💜✌🔥🔥🔥🔥

  6. Reece Jackson

    Wat a jam

  7. Theo Calvin

    Fortune is a spiritual album for me. Biggest fan is one of my favourite Chris Brown song of all time.

  8. ess cro

    Fortune was one of your best projects ty 💗

  9. renee allen

    I wanna holla!!💋

  10. Maroto Mingau

    Luv this álbum 🎶👏💙🇧🇷

    Alexsandre Matos

    Eu tenho esse, o F.A.M.E, X e o Royalty...vou comprar esse último agora, Índigo

  11. Brooklyn Bandit

    Love this