Bronson, Action - Actin Crazy Lyrics




Uh, opportunity be knocking
Let a motherfucker in

Opportunity be knocking, you gotta let a motherfucker in
I kiss my mother on the cheek, tell her that I love her
You ain't gotta worry 'bout a thing, I got it covered
Why you think I'm out here actin' crazy?
Why you think I'm out here actin' crazy?
Why you think I'm out here actin' crazy?
Ma, you know I'm still your little baby

All my life I was a fuck-up, Now I pull the truck up
Same bitch stuck up, now she wanna suck us
See me hanging out the window screaming "What, what!?"
No more tough luck; a different cloth is what
I'm cut from, baby oh my lord
The cops chasing Bronson in an all-white Ford
Shit, I'm on an all-night tour
Bitch, I'm alright, but I'm off that raw
I'm in a robe dancing salsa on the top floor
You would swear I'm Puerto Rican but I'm not, lord
Hot hoes every city that we go, singing
"Heads high, kill 'em with it now!"
All I do is eat oysters
And speak six languages in three voices
It's Adriatic Summers on the samples
Don't even try to call him, not available for nothing
Unless it's stupid paper, hop out the Studebaker
With Anita Baker, uh

Uh, I feel so alive I think I shit myself
I should kiss myself, I'm staring at the man inside the mirror
The reflection shows a wolf though
Goddamn, I'm still cute ho
All my women play the flute, saw me place a melon and prosciutt'
Left handed, make the Fender cry
Count money with a reverend's smile, the Devil's eye
Half-Cherokee and Gemini, uh
Motherfuckers are Dumb Pete from Jump Street
I'll turn your chest plate to lunch meat
I'm in a Humvee, looking like a young me
Now these motherfuckers all wanna be chubby
I switch the season, now the hair's curled
Tan skin, I need a bad girl
Cause James Brown said "It's a man's world"
In a Transam' Twirl, the burner handle made of pearl
That's just "Daddy's Little Girl"





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Bronson, Action Actin Crazy Comments
  1. Marlon Baynes

    He should be giving Ghostface Killer 100% of his earnings for the" My Bad Theft."
    He sounds good Though.

  2. Maurice Love

    You need to tour Europe! Come to Rhodes Greece please - we have the perfect venue for you!

  3. GAMBIT 420

    Dam...I see why ghostface killa mad..😯

  4. Nettz

    NBA 2k17 vibes

  5. Certified brick 2K

    Who else thought the rapper was black until this video

  6. Casual_Dropout

    I've never heard one song by this guy besides this🔥

    daniiibaby

    Casual_Dropout listen to more!

  7. 8Dollface8

    Omg he does try to flow just like ghostface, damn ...

    daniiibaby

    8Dollface8 he’s def not trying to be like ghost that’s how he sounds it’s his accent

  8. Fam Est. LLC St.Louis

    https://youtu.be/dk2O7n1OlZQ

  9. Ray Mcmahon

    This is the best rap I've heard in the past year real shit

  10. Richard Griffin

    this man so raw lol

  11. mikessaints

    This is some straight gayyyyyy shit.

  12. XxtoxicBotz gaming

    0:02 this is opportunity

  13. Onyeka Mbanu Jr.

    Action is just lit. Dude makes me laugh everything he spits.

    Bishope Wilson

    Onyeka Mbanu Jr. merry Christmas

  14. realraphead

    i feel so alive i think i shit myself

  15. Willys Chitumba

    0:03 you didn't let a muhfucca in

  16. realraphead

    he has done helllla dmt loool you can just tell by this video

    B O

    realraphead you reckon?
    I think it’s someone else who came up with the visuals

    realraphead

    lol all im saying is i can see the dmt resemblance thats all mate.

  17. Maurice Jones

    Im play this song 4 the rest of my life

  18. AC1DTR4P

    This shit smacks when your stoned

  19. VizzionZ

    I thought the black guy was rappin😂

  20. damez mystery

    You wonda

  21. Lovell Williams

    Right now my jaw just fell to the floor unbelievable talent the resurrection of ghost face killah with the flare of a new York hell's kitchen chef no punt tended

  22. drudigger

    Yoo, i was hype af to see you in the irishman, keep it up.

  23. mac union

    he needs a diet

  24. Phantom

    I didn't know anything4views can rap

  25. Playboi MuMu

    i thought my nigga was black on 2k17

  26. airbrat

    Is he from Duck Dynasty?

  27. Forest Green

    Crazy that this beat would have most likely gone to Drake if Action didn't take it.

    Name Less

    Forest Green Don’t be a camp flog gnaw spoiled pissy fag. Old drake woulda smashed this instrumental

  28. S A

    Flying up into the clouds and seeing fish flying around kinda vibes

  29. Tee Krisss

    Best Video!!!

  30. Nick and Jessica Moore

    Action for president %100

  31. Breon Taylor

    I’m listening like damn this dude kinda tight he sound familiar tho.. then booom! It hit me .. he a ghostface wanna be smh

    Amadeusisme

    Lol how

  32. Breon Taylor

    Nothing to see here people just another caucasian fraud.. carry on

  33. Kam Sav

    they did not efficiently lent roll his shirt and it shows.

    Nico Pastore

    Who cares? Ain't like it's gonna make him attractive.

  34. arex82

    I feel so alive I think I shit myself...

  35. The trooly trruth Oficial

    Big boss Albanian kalash style brraaaaaaa

  36. Eric Maël Olliver

    WHat is he eating?????

  37. Jimmi James

    AB a genius.

    Real Recognize Will

    for swagger jacking Ghostface Killa flow 🤷🏿‍♂️ cant reinvent the wheel

  38. ethan

    I’ll never forget the dream where I was in a conference performing this song on the table in front of JAY-Z, Beyoncé, and Plankton. But craziest part was I had never even heard the song and woke up from the dream to it playing on MTV.

  39. Remedy Taylor

    I love alien shows too!

  40. Aaron Sutich-Ursell

    Dam it’s a straight up GFK rip off

  41. KAIROfrom YT

    you got me drippin you got me stumblin... w8 wit

  42. Justin Goke

    This have got me through so much from what I wanted to do for my mother when she passed 2 years ago I love this Bronson

    David Uceta

    Justin Goke rip dog

    Justin Goke

    David Uceta much appreciated

  43. enkadu007

    Yeah real original because the bowl of cereal hasnt been done a million times or anything

  44. J BabyBluezJay

    N Baklava! Yum!

  45. J BabyBluezJay

    Awesome!

  46. bruh bruh

    fun fact.he is from albania not from usa

  47. Thaseen Khan

    Came from NBA 2k 17


    Nostalgia 🥺😪

    Joseph Reedy

    Thaseen Khan Same here

    LEUUUGM

    Same😢

    vroc77

    Same😭

  48. Malcolm I MIGHT GO POSITIVE Smith

    GHOSTFACE WITHOUT THE MELANIN!😂😂😂

  49. roto321

    Why is a action so sexy

  50. Fresh Beginnings

    Much better solo artist than GFK. Disagree? IDGAF

  51. Tony Fetuccini

    "All my life i was a fuck up now i pull the truck up same bitch stuck up now she wanna suck us" 🔥

  52. yung billz

    The game needs this dude

  53. Torus Drove

    "I feel so alive I think I just shit myself"

  54. RoofyOSRS

    best music video of all time !

  55. Kaiser Charles

    What restaurant does this man work I wanna try this chef's food better than gordan Ramsay kush he spit bars

  56. Cheik'O

    Remind me ofive good times

  57. FRYBREADPOWER420

    ACTION FOR PREZ 2020

  58. Peter Muehller

    Action Bronson was in 2019 in 2015

    LEUUUGM

    On God😂😂😂

  59. Michael Exler

    Does sum1 know a similar song to the intro beat? Need it asap
    I think the lines are sth with "changed"

  60. chunkysouth

    Ghostface wannabe
    Ghost with out a face what you gonna be
    Old school from wallabe
    Oh you dont follow me
    You like fake account stealing memes
    Leme puncuate the punch you ate
    Full stop apostrophe.

  61. Born Yesterday

    One of the wackest rappers of all time. The mans garbage

  62. EchoRhythm.TV

    I used to like him but I woke up...this sound too much like Ghost

    yes.mam

    He does. It's like ghost face rapped while Action Bronson lip sync. I thought we had another Jlo

  63. TheAddhdkid

    Go ham ackky

  64. TheAddhdkid

    This that act

  65. Maritime Buccaneer

    I want a jetski war machine with torpedoes. That's when you know you got it made.

  66. Briar Bunbury

    eminem and action bronson would be lit

  67. Dragon Beats

    Flushing Queens represent 💯💯

  68. lil KAPRO

    I remember the 2k17 days 😌

    vComp PMO

    lil KAPRO fr

  69. Dem 1

    If I ever saw Action Bronson hop out a studebaker then I’d be slapping the shit out of him ON GOD

  70. ᴠʟᴀᴛ ෂ්

    Crayator

  71. Sam Walker

    How have i just come across this ?! Amazing :D

  72. ryu dragon

    sometimes i wonder: why do african americans and whites in america sing rap ??
    because in most singers 80% are rubbish !!!
    Most American rappers only rhyme about killing each other or threatening, just rhyming calling women a bitch, only rhyming about money and showing gold chains, and most American rappers have lyrics that look more like a Porn movie!
    !!
    In Brazil rap has 95% rhyming about social problems, Brazilian rappers rhyming about corrupt cops, about racism, about poverty, about the story of slavery, etc. This is how American rappers sold to illuminatis should rhyme, not
    sing disgusting pornographic songs and threatened one another !!!

  73. Smok Biggarton

    Action Bronson is a funnny down to earth guy I met him at a show was chillin wit him for a bit

  74. Cappy 22

    Action Beef-tits

  75. Jordan Marshall

    does anyone think Action Bronson Sound like Reakwon... Stiil Under rated... Good Vibes

  76. Raging Toxin

    He is soo underrated

  77. Term_Services

    The people that disliked this song is acting Crazy

  78. Calvin Patrick

    Men, I didn't know Bray Wyatt could rap

  79. A Heccin' Lemon

    When he said, “All I do is eat oysters”, I felt that.

  80. ken mac

    Saw him doing some food and wine trip in Paris. Found out he was a rapper. Didnt want to listen to it bc i judged the book by its cover. Glad i finaly did listen. Dude's legit.

  81. Fresh Beginnings

    Love this chubby MF <3

  82. Altan Hartoglu

    cming from gta music hahhahaha
    this is dope

  83. Mics Garcia

    My favorite artists!!

  84. Youtube Productions

    The start of this track kinda sounds like the start of mac miller 'clarity'

    getlit skoden

    For real I wonder if it's the same sample on clarity

  85. Michael L

    Sick ass fxck

  86. Xavier Fernandez

    2:08
    me after I drink coffee

  87. ッZeefuh

    [Intro]
    Yeah, uh, opportunity be knockin', let a motherfucker in

    [Hook]
    Opportunity be knockin', you gotta let a motherfucker in
    I kiss my mother on the cheek, tell her that I love her
    You ain't gotta worry 'bout a thing, I got it covered
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Ma, you know I'm still your little baby

    [Verse 1]
    All my life I was a fuck-up, now I pull the truck up
    Same bitch stuck up, now she wanna suck us
    See me hangin' out the window, screamin', "What, what?!"
    No more tough luck, a different cloth is what I'm cut from
    Baby, oh, my lord
    The cops chasin' Bronson in an all-white Ford
    Shit, I'm on that all-night tour
    Bitch, I'm alright, but I'm off that raw
    I'm in a robe dancin' salsa on the top floor
    You would swear I'm Puerto Rican, but I'm not, lord
    Hot hoes every city that we go, singin'
    "Heads high, kill 'em with it now!"
    Uh, all I do is eat oysters
    And speak six languages in three voices
    It's Adriatic Summers on a sail boat
    Don't even try to call, I'm not available for nothin'
    Unless it's stupid paper, hop out the Studebaker
    With Anita Baker, uh

    [Hook]
    Opportunity be knockin', you gotta let a motherfucker in
    I kiss my mother on the cheek, tell her that I love her
    You ain't gotta worry 'bout a thing, I got it covered
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Ma, you know I'm still your little baby

    [Verse 2]
    Uh, I feel so alive, I think I shit myself
    I should kiss myself
    I'm starin' at the man inside the mirror
    The reflection shows a wolf though (AOOOH!)
    Goddamn, I'm still cute, ho (Yeah)
    All my women play the flute
    Saw me plate some melon and prosciutt'
    Left handed, make the Fender cry
    Count money with a reverend's smile, the Devil's eye
    Half-Cherokee and Gemini, uh
    Motherfuckers'll dump heat, from Jump Street
    And turn your chest plate to lunch meat
    I'm in a Humvee, lookin' like a young me
    Now these motherfuckers all wanna be chubby
    I switch the season, now the hair's curled
    Tan skin, I need a bad girl
    Cause James Brown said, "It's A Man's World"
    In a Transam' Twirl, the burner handle made of pearl
    That's just "Daddy's Little Girl"

    [Hook]
    Opportunity be knockin', you gotta let a motherfucker in
    I kiss my mother on the cheek, tell her that I love her
    You ain't gotta worry 'bout a thing, I got it covered
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Why you think I'm out here actin' crazy?
    Ma, you know I'm still your little baby

  88. shieroc

    He's dope

  89. sentenza 10

    Terrible

  90. Rudy Schneider

    We don't deserve Bronson

  91. Lilliam Cruz

    He almost had a heart attack doing a vid on a GREEN SCREEN

  92. HELLBXY CASPER

    2k17 anybody

  93. Keikohead

    THAT WAS DOPE!

  94. AMB OG

    Damn my daughter in law dvred your show on ancient aliens 👽 show was 🔥 love it ♥️🙏🏻