Bow Wow - On Fiya Lyrics




You can catch me ridin through the streets sittin' low. You can feel the bass bumpin out
my cherry six four. Cruisin at about sixty just to let my hair blow. If you know me then
you know i'm about my dough. I'm ridin on spinners so you know they gonna (chop). I'ma stay
on top and you know that ain't gon' (stop). When it come to competition man i blow 'em out
the (bar). Bow Wow the boy, so fresh so (fly). I've been makin money so my bank on swole,
Hottest thang out since i was five years old. Every time i do a show, you know its sold
out. Any time i'm in your city i'ma shut the thing down. I'm far from a lame just to let
you suckas know, i'ma show you how to stunt with them suicide doors. And you know that i'm
a pimp, if ya didn't know you know. If ya chick lookin' at me please believe she gonna go.

[(Hook) x2]
Now when i walk up in the club i'm lookin' so fly. I got 26's homie, sittin' on the ride.
Wanna talk about girls? i got 'em on the side. When it comes to this rap thing man i'm on fiya.

I'm known from hood to hood, town to town. Ask around man, they all know how i get down. I
got my game goin (game goin), i got my grill showin, (grill showin). And i'm a big big
balla and i love to flaunt it (love to flaunt it). I got an all red magnum, chicks yea i'm
bangin 'em. Collectin' all kinda checks, and you know i'm cashin' 'em. From the 614 to the
678, all my n***** on the block go on get that cake. Lil momma drop it low, let me see that
a** shake Bendin over, bein real. home boy never fake. I'm the prince of hip-hop ya'll and
it won't stop ya'll. LB Dub game, goin to the top ya'll. It really ain't nothin that the
boy can't do. He'd wreck his videos not mention movies too. Go head throw it up homie, rep
where ya from. Open up ya trunk dog and just let them beats bump.

[(Hook) x2]
Now when i walk up in the club i'm lookin' so fly. I got 26's homie, sittin' on the ride.
Wanna talk about girls? i got 'em on the side. When it comes to this rap thing man i'm on fiya.

Now from the 305 to the 212, go ahead throw it up. homie rep where ya from. And from the
773 to the 404, go ahead throw it up. homie rep where ya from. From the 313 to the 215, go
ahead throw it up. homie rep where ya from. From the 202 to the 310, go ahead throw it up.
homie rep where ya from.

[(Hook) x2]
Now when i walk up in the club i'm lookin' so fly. I got 26's homie, sittin' on the ride.
Wanna talk about girls? i got 'em on the side. When it comes to this rap thing man i'm on fiya.





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Bow Wow On Fiya Comments
  1. Faith Beserra

    not what I want to here don t like

  2. Faith Beserra

    don t no what i picked

  3. Nicole Mitchell

    This song hot🔥🔥🔥🔥🎧🎧🎧

  4. Babysnoop

    It sounds like a dancehall music... I like it

  5. Jamison Elms

    no ti was just in the song

  6. King Hill

    i think t.i. Wrote this for bow

    Carlos Kerr

    lamont hill

  7. Jon Bouk

    Well TI did write Fresh Asimiz, This sounds like TI wrote it for him!

    Jon Bouk

    At least the hook! Lol, you can hear the TI style on the chorus and the 3rd verse. Bow wow may have written the first two verses

  8. Rommel Balacanao

    What a cool video! Awesome! Thumbs up too!

  9. GoodGameGabin

    am orn Fiya!

  10. Mike Razzano

    hot track rite here boy