Blues Brothers, The - Looking For A Fox Lyrics




I'm all alone and fancy free
Oh, but that ain't the way I want be
Now girls get your game up tight
We're gonna have a wing, ding doodle tonight

But right now
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox

Tonight the sky's the limit
I got some money and I wanna spend it
It's Saturday night and I wanna play
I'm gonna groove till the break of day

Now look a here
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox

Got a brand new pin stripe suit of clothes
Big wide polka-dot tie
Cuff links as big as J-bird eggs
And look at that shoes made out of alligator hide

Well say something else here
I'm ripe and ready and hot to trot
Boy you on fire
Girl you can get everything I got
He'll take it too

I got got the money if got the time
we open all night
All you gotta do is gimme a sign
Look a hear

I'm looking for a fox
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox

I'm looking for a fox
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox

I'm looking for a fox
I'm looking for a fox
I'm looking for a fox

I'm looking for a fox
Hey Mac, you know something?
You can sing man

Looking for a fox
Looking for a fox
Looking for a fox

Looking for a fox
Looking for a fox
Looking for a fox

Looking for a fox
Looking for a fox
Looking for a fox





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Blues Brothers, The Looking For A Fox Comments
  1. pault1964

    Casting agent we need some dancing girls wearing very little

  2. Joseph Lowry

    There some good elements from this movie and this is one of them.

  3. Big Doggy

    At 1:42

  4. Laissy Thierry

    J adore ☺😊😀

  5. pault1964

    How much for all the dancers

  6. Peter Kelner

    1:41 my kinda girl

  7. はなごえ

    こんな店あったら絶対に毎日通う笑

  8. John McCoy

    That blonde with the black on. She's a fuckin knockout

  9. Daiki Rijekuto

    One of the most underrated movies in history in my opinion as literally The blues Brothers wear the catalyst of daikon Brothers and so many other musicians that wore the same outfits.

  10. S G

    Looking for a Fox
    The Blues Brothers, John Goodman, ...
    I'm all alone and fancy free
    But that ain't the way I want to be
    Now girls get your game up tight
    We're gonna have a wing, ding doodle tonight
    But right now
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    (howl)
    Tonight the skys the limit
    I got some money and I want to spend it
    It's Saturday night and I want to play
    I'm gonna groove til the break of day
    Now look a here
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    (howl)
    Got a brand new pin stripe suit of clothes
    Big wide polka-dot tie
    Cuff links as big as J-bird Eggs
    And look at that shoes made out of Alligator hide
    Well say something else here
    I'm ripe and ready and hot to trot
    (Boy you on Fire)
    Girl you can get everything I got
    (He'll take it too)
    I got got the money if got the time
    (we open all night)
    All you gotta do is gimme a sign
    Lookee hear
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    (howl)
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    (howl)
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    I'm looking for a fox
    (howl)
    You know something Mac? You Can Sing man
    Lookin for a fox
    Lookin for a fox (I'm on fire)
    Lookin for a fox (call out the dogs)
    Lookin fr a fox (I hope you find one)

  11. SlowHandMcQueeg

    Now, that’s a nice gentlemen’s club. Pretty girls dancing, good music played by people that enjoy their music, drinks and light food. Not a skanky place. Everyone (except those Russians!) behaving themselves.

    SlowHandMcQueeg

    I wish there were more clubs like this a man could go to.

  12. Jose Mejia

    All of the women dancing are very sexxy, but the one in the black thong is the most of all

  13. Bosom for a Pillow

    Like many things in life: Ruined by the Russians.

  14. Radames Vaz

    SHUT THE FUCK UP DONNY

  15. what up king

    the minute rosanne dumped his arse i would wife that how cute is he ???

  16. Clowny Moose Bean

    I love John Goodman

  17. Godfather9814

    Scene always made me wanna open a strip club......just less machine gun toting Russians 🙄😂

    Peter Kelner

    and you like whole America could use a little less racism

  18. John Bryant

    I💜 you two

  19. Michael England

    I'd love to sing this myself. Love it

  20. Disaster7317

    ELWOOD ALWAYS HAD THE BEST MOVES!

  21. patrick mckeown

    he dun John proud

  22. Nathalie H-F

    lol j adore les blues brothers

  23. Brain Lock

    I don't know why people are surprised Boss can sing. He already had the standout song "Guv'ment" (still held as THE standard!) on the Grammy winning "Big River" soundtrack before he ever did Roseanne or even "Sea of Love" that showed off him singing.

    Robert Paulson

    What about King Ralph?

  24. what up king

    oh you on fire

  25. Kacper Janicki

    ruska kurwa miala czelnosc

  26. Motor7Mike

    the Nudie Bar of my Dreams

    thekrustycrab

    Motor7Mike hey mister lamp can i turn you on ;)

  27. Brandi Ray

    I LOVE JOHN. IVE HAD A CRUSH ON HIM SINCE 7TH GRADE WHEN HE PLAYED DAN CONNER!

    Mitchell Hodack

    Voice of Pacha.

  28. Brandi Ray

    I LOVE JOHN. IVE HAD A CRUSH ON HIM SINCE 7TH GRADE WHEN HE PLAYED DAN CONNER!

  29. Joshua Morin

    You can sing man!

    George Lashkhi

    Yes, he can :)

  30. Donald Thompson

    maybe the 19 that didn't like this were looking for a goat

  31. GeneralOlde

    WING DING DOODLE

  32. только ты

    Красава!!!!!!Обожаю!!!!

    Steve Christie

    только ты do you speak English?

    Mr Brubeker

    этих дырок?

  33. Matthew Jay Evans

    I wish all strip clubs were like this

    CO O

    You said it brother

    MrTruth111

    haha yes, then you could say you came for the music

    Dave Grood

    I'd still say I was there for the sluts

  34. Justin Yatsko

    That laugh Goodman does before he starts singing sounds evil as fuck lol.

  35. Daniel Anyamele

    The only reason why this film was even made: So Dan and John can sing karaoke together.

    CO O

    Or maybe it was tribute the a member of the Blues Brothers?

  36. pault1964

    Can I take all the dancers home. Please

  37. Robert Lewis

    leave it to the russians to fuck up a party lol!

    laistab 1

    +Robert Lewis haha yeah aye xD always with they bad timin :p glad they get morphed lol

  38. yu su

    Hey, Mac. You know something? You can sing, man!

  39. Rob Wiebe

    The dancers in this clip were so fucking hot

    CO O

    @Rob Wiebe AMEN BROTHER!

    MrTruth111

    @Rob Wiebe Yep, that is great typecasting.

    808Gunz

    @Rob Wiebe Especially the ones at 1:40

    MrTruth111

    @808Gunz That's nice, but 0:59 is my special moment

  40. Mike E

    The audio is off in the video. This is John Goodman and Dan Aykroyd singing.

    Eric Ostling

    Yes it is

    WolfTheDragonAlpha

    @Eric Ostling The audio and the video aren't synced

  41. pault1964

    It's not Bobby bland singing

  42. MrSamkino

    This is the best scene in history, it has a perfect mix of John Goodman, great music, tits and machine guns :D

    sandra bell

    MrSamkino damn, boy! thank you for your comment.

    Disaster7317

    forget the tits

    Godfather9814

    And Dan Aykroyd!

  43. Lfipoe Mail

    That is Clarence Carter singing. John Goodman is only lip syncing

    noahjonathan1

    You're fucking retarded. It looks like he's lip synching because the audio is off on this video.

    noahjonathan1

    @Lfipoe Mail Only the millionth power? So you must envy me then because mathematically your retarded attributes grow geometrically; where t is measured in femtoseconds and r approaches infinity. :o CASE REOPENED!

    _____ Percell

    Dude, it`s from the soundtrack...

    SuperPlayboy89

    Yea & that's not Dan Aykroyd singing either, It's Bobby Bland. #Dumbass   #FuckOuttaHere 

    sgtkickassssss

    also out of time

  44. James Holmes

    @ Aaron Kersey

    Yeah, 2,000 times better than this bl**d*ng Ylvis person.

  45. bdscavenger

    the funniest thing about this scene was candy dancing, cuz it was horrible

    old school chevy

    You are probably Gay

  46. Ground Rock Radio

    This is so much better than "The fox"

  47. JamieHelp

    the originally planned to

  48. Nathan Alderson

    Yeah, it is out of sync a bit.

  49. Jason Dupont

    You said it!

  50. ze roberto

    if anybody can replace Belushi it is apsoloutley this guy!

  51. Kalkas53

    sequencing is slightly off

  52. Mailbox_Bomber

    John Goodman can sing! But John Belushi cannot be replaced.

  53. Mailbox_Bomber

    Not sure what you've been smoking, but the movie was awesome.

  54. Ousia Cellier

    The movie is AWSOME

  55. TheDUDERulez1

    Does the movie suck? Yes; but the soundtrack rocks and it looks like everybody had fun making it, so props there.

    Parker Rognrud

    Yeah, the soundtrack is pretty much this movie’s saving grace.

    thekrustycrab

    Suck me in mister lamp ;)