Black, Gabriel - Sad Boy Lyrics




So baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
And you're always on my mind
Baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
And you're always on my mind

Pennsylvania kid stuck out on the road
Never really know where my ass is gonna go
Never really felt like shit I feel at home
I'm just kinda running through these cities with my woes
Wanna call you up, tell you where I've been
You're the only one made me give a shit
But now you're just a place I spent some time in
We were just a movie and they always have to end so

Baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
Thinking 'bout you all night
So baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
And you're always on my mind

Sad songs, lotta cigarettes
Missed calls, I'm a fuckin' mess
I don't care where I'm headed
Two-stepping toward the ending
No strings, I'm a free one baby
Wishing that you could, but you just can't save me
Cut off all my hair, prolly thinking that I'm crazy
But look into my eyes and I promise I'm the same me

Baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
Thinking 'bout you all night
So baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
And you're always on my mind

Oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh-oh
Oh-oh-oh

So baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
Thinking 'bout you all night
Baby, I'm a sad boy
Driving down the highway to hell
And you're always on my mind





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Black, Gabriel Sad Boy Comments
  1. gtentertainment

    Why is he sad?

  2. Laurent Rippler

    published on my birthday 🔥🔥😄

  3. Renae Jenkins

    I love this song 🎶🎶

  4. Andrew Prichard

    When are you coming to Milwaukee?

  5. AccidentallyOnPurpose

    One of the people that I care about most in this world that I no longer speak to was the one to tell me about your music. I always think about him when I listen to this song especially. He was my best friend and I miss him more than anything in the world. Anyways thanks for making good music bro.

  6. Warren Jones

    Seen this when he was with Blackbear the guys mint what

  7. THOMSON SANTIAGO

    "We were just a movie


    And they always have to end"

  8. Viva la Vanna

    I'm obsessed with gabriel and phem. Yall have the best most relatable music so artistic.
    We have a lot in common!(:

  9. dilara !

    who‘s here from the dead to the world tour?

  10. Fru ziek

    saw you yesterday in warsaw for the first time ever, you are really sweet not only to your fans but public too. And you are also cute btw.

  11. karo xoxo

    It was amazing live

  12. [PartyWithKnives]

    i saw it live & it was intense <3

  13. ENDLESS LØVE

    I was drunk while listening to this song

  14. Sydney Wheeler

    I love this kid's voice.
    Like I'm older and this isn't my kind of music but I like the depth in most of his lyrics.

  15. Rosie Mclane

    Classic. Classic sounds. 👌💙

  16. hari baskar

    Dope Song of the Century !!!

  17. phem 4evr

    really cool

  18. Danton Steele

    gabriel.do u like blue october?

  19. Danton Steele

    drop her off in roswell.
    condom cunt get the brunt of this information.
    listening to r and b
    reminiscing on tupac and biggie.
    shitty s.td creep
    overcharging for discharge
    crowning guts out her butt
    with tiny pieces of toilet paper in her labia..

  20. Danton Steele

    youll be drawing beautiful bouqets sooner or later

  21. Danton Steele

    robert pattenson

  22. Danton Steele

    justice smith

  23. just_mikelife ig

    Two accounts cause that’s how amazing you are

  24. Brett Cornor

    Damn love your music so much



    Yes I follow you on two different accounts

  25. Danton Steele

    dudes a brunette individual

  26. Danton Steele

    blonde blue eyed chick from switchpoint was huggin that brown eyed unemployed afro cat who showers there like i do...at zion shoppes parkin lot sunday mornin

  27. Danton Steele

    balthazaar the bald justin travis peter wilson?

  28. Danton Steele

    wonder who knows u personally...and..its obvious this is for sale...like milli vannili...different eminems...whatever...at least its not super weird like psycho by that dude who went on tour wit justin timberlake...kinda sound like L7...n that group who did ? well i fergot bout them

  29. Izabella Iacob

    I do not know you. And i never will.
    But i wanted to thank you.. for this song especially... the pain i can feel through it just...shoothes me.
    And i just wanted to... i wanted to thank you.
    Actually.. in an ideal world.. i would.ve liked to just give you a hug.
    Thank you!

  30. AccidentallyOnPurpose

    I always come back to this song. All your stuff is crazy good, but this song just fuckin hits hard. Your music is so important to me man. It's helped get me through some shit. I remember one night inparticualr I had a huge fight with my mom and I just fucking sobbed to this. Long story short thank you for everything you do.

  31. Ryuk

    Like,,,,, sorry or spamming with comments on your songs but they're just amazing I can't not comment

  32. Jman 123

    so that was fucking cool as shit

  33. unidentified personally

    This is good

  34. bill sultry

    Bad ass tune! Talented guy -> Lyrics A GO GO. He's going places.

  35. ZertoX Maroc

    it been years i think i don't found a good artiste like you

  36. YØRK

    no sad baby. you have a cute heart. i saw positive energy from your sound and illustration.

  37. i am lazy as fuck

    i played it on repeat

  38. Crownie

    Emotional <3

  39. 1ev3L Gaming

    So good!!!! But Underrated. ): Hope U get Famous (-;

  40. John Nguyen

    You're going to be famous from making music. Never Quit Gabriel Black!

  41. Amanda S. Stevenson D/B/A SandyStevensCDE

    When a man calls himself a boy, that is very revealing. It's an amateur's song. It would help if you took the time to learn how to write a song. How to truly craft a lyric. It lacks originality, and you can hear from the words that he couldn't care less about the girl. Make a laundry list about the woman, Gabriel. None of those images are in your song. I write love songs. Would a woman want to hook up with a man on a highway to hell? Some one called it a dope song. I never even smoked marijuana and I don't drink. But I have spent thousands of hours crafting songs. You have come from a long line of people who loved music. Interesting that your first name was their last name which was originally Gabriele. Many called themselves Gabriel. You are my first cousin. Who was your grandmother? Mother? Grandfather? Rocco or Ralph? Tommy, Armand, Arthur, George, Ralph, and Jimmy. My grandsons write too. Study lyrics written by writers who wrote the Standards.

  42. Carl Button

    Literally one of my favorite songs at this point 💕

  43. Dagrão

    Cara que música boa, não paro de ouvi-la

  44. Samu Ruizz

    new sub!! good music 😍💕

  45. H A R D I K K K

    🖤🖤🖤🖤😍🖤🖤🖤🖤

  46. Yodi

    Dafuq this is so good

  47. Moon Husky

    This has become one of my favorite songs 💗

  48. Isaac Vejvoda

    Holy! This is amazing!

  49. Bishal Debnath

    nyc👌😋

  50. People Hurt people

    https://chat.whatsapp.com/3pmnfXolP2mCleBHguy9Sl
    For sad boys

  51. Good Girl

    I need a sad boy in my life

  52. KeepingUpWithFotini

    I listen to this song every night it's so damn good

  53. eduardoocc

    Listening to you from Mexico 🇲🇽

  54. Grace Olsen

    holy shit i love this so much

  55. Sue Barnes

    Wanna see you at Lollapalooza next summer in Chicago!!

  56. Look At This Dude

    2018 is gonna be a new beginning for your career

  57. Luvtungtung _

    Love your music 🤤

  58. Nevaeh LeAnn

    "You're the only one who made me give a shit." That line hit home.

  59. Joel Hernandez

    Nice song

  60. Lê Bảo Ân

    fucking underated

  61. Clarice Pie

    your voice is beautiful <3

  62. ale vinc

    lyrics
    So baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    And you're always on my mind
    Baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    And you're always on my mind

    Pennsylvania kid stuck out on the road
    Never really know where my ass is gonna go
    Never really felt like shit I feel at home
    I'm just kinda running through these cities with my woes
    Wanna call you up, tell you where I've been
    You're the only one made me give a shit
    But now you're just a place I spent some time in
    We were just a movie and they always have to end so

    Baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    Thinking 'bout you all night
    So baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    And you're always on my mind
     
    Sad songs, lotta cigarettes
    Missed calls, I'm a fuckin mess
    I dont care where I'm headed
    Two stepping toward the ending
    No strings, I'm a free one baby
    Wishing that you could but you just can't save me
    Cut off all my hair, prolly thinking that I'm crazy
    But look into my eyes and I promise I'm the same me

    Baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    Thinking 'bout you all night
    So baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    And you're always on my mind

    Oh-oh-oh
    Oh-oh-oh-oh
    Oh-oh-oh-oh
    Oh-oh-oh

    So baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    Thinking 'bout you all night
    Baby I'm a sad boy
    Driving down the highway to hell
    And you're always on my mind

    Josh Schosta

    Why do you have to comment the lyrics on the lyrics video?

  63. Maciej Malicki

    rly good music, thx for your creation

  64. Anthony Anzer

    "Never know where my ass is gonna go..." - Killed it!
    How can the official music video only have 5,901 views??? As of 10-03-17.

  65. Chloe Talla

    why is this so underrated :-(

  66. Sunnie Barylski

    Gabriel... sweetheart. I'm still completely blown away by this. You're doing good things, brother. This is on repeat tonight. <3

  67. alam Virk

    Sky's the limit man!! Keep the good work up. #RoadToaMillionSUBS

  68. Craig Davis

    His voice is just fantastic and love the song

  69. Adam Petro

    Oh man u are so underated I luv this song ! Keep it up bro ! I am sure u will be high :))

    gabriel black

    thank you bro

  70. Space Cotton

    I'm so in love

  71. indigo indigo

    lovethis a lot

  72. Sokol Toçilla

    I love love love love love love love your music!

  73. Good Vibrations

    hey great video man sub for sub? :))))

  74. Sick Music

    Hey Great Video and lyrics song!!! Subscribe for subscribe? :D::D

  75. Prince Fox

    So good dude

  76. Sofia R

    loved this. keep it up!

  77. Eric Rosa Santana

    Can't wait for the next music ^_^

  78. alex aguilar

    I wanna find the mf that hurt him

  79. Валерия Никифорова

    http://fantazm.online/c/track/yt/source/campaign-ads

    ███████╗███████╗██╗ ██╗
    ██╔════╝██╔════╝╚██╗██╔╝
    ███████╗█████╗ ╚███╔╝
    ╚════██║██╔══╝ ██╔██╗
    ███████║███████╗██╔╝ ██╗
    ╚══════╝╚══════╝╚═╝ ╚═╝

  80. Minh Lo

    Awesome man <3
    Keep it up

  81. Deez Nuts08

    Dope ass song bro 🔥

  82. Flash bee

    beautiful 😍😍

  83. Datboi!

    Please come to south Texas and play at a venue or something!!! Concert!!

  84. Lily Peskin

    Song of the Summer🌶❤️

  85. Joseph

    good stuff yo

  86. Lia Barteet

    Marry me? <3

  87. Ben DeUrso

    Love the feel and amazing production, can't wait to see and hear more!!!

  88. Masa Larsen

    Hey Good Video, Dont Let Haters Stop You!
    You Deserve A Shoutout So You Can Get More Subs!
    My Good Freind Called OscarBlue/JustOscar is doing a shoutout giveaway on his 2 channels!
    Combined he has over 5k Subs.
    You Could Get Around 200-300 New Subs!

    You Can enter here: https://gleam.io/tYd6o/oscarblue-justoscar-shoutout-giveaway

    Hopefully This Can Get You More Subs! Keep Up The Good Work :)

    Good Vibrations

    hey awesome comments sub for sub?

  89. Austin Scavetti

    Unreal artistry through and through! 2017 is the year of gabriel black

  90. Sneaky

    I'm enjoying this song too much, your vocals are amazing btw xx (:

  91. oliver mejia

    YESSSSSSS!!!!!🤘🏼👐🏼👐🏼👐🏼👐🏼

  92. Brice Ormesher

    now im a sad boy too

  93. Jake Cohen

    can't wait to hear more