BLACHA - High Life Lyrics




[Blacha2115:]
To moj HighLife!
Blacha! 2115! Chivas!

Uciekam w tych procentach, zapijam smutki
Już tyle razy miałem przestać, czas się obudzić
Pierdolę nie chcę wcale przestać, wsiadam do fury
Ona jest moim kierowcą, a ja mam swój High Life
Pierdolę kluby na pixach, to nie mój klimat
Typy się prują jak tanie ubrania
Wokół mnie damy, damy dały nie muszę namawiać
Odpływam razem z muzą, jadą za mną na sygnale
Prowadząc samochód widzę tylko odblaski ich świateł
Braciak czekał aż zaliczy zaraz wjeżdżamy w to dabem
Każdy pyta jaka była, a nie kurwa jak na randce

[Chivas:]
High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life

Fałszywy jak joker jestem, wylewaj żale
Udaje, lecę za zwycięstwem i po makale
I wale wasze żale, pale i żale pale
Dumny choć się nie chwale wcale, nie chwale wcale
I z każdym wdechem mniejsza presja, mniej egzaltacji mam Pomocnikiem agresja i więcej wrogów mam
Taki urok tej drogi prowadzą nas przez dno
Zatrzymuje swe trwogi nie boli mnie przemoc
Długo czekałem na zmiany i w końcu już nadaje się
Ciągle życie na minimalnych nudzi już mnie
Patrzę przed siebie, nie do góry, i tak mnie niesie to wysokie życie Highlife
Z kłamstwem na dnie czy na szczycie Highlife

High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life
High Life, Hi-i-gh Life





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

BLACHA High Life Comments
  1. AMES

    Chivas wykerowal ten numer 💪🏻

  2. CzadziakSS

    Jeszcze mi się nie zdarzyło żebym wczasi3 jazdy do Torunia ponad 1h słuchał tylko tejb jednej piosenki ❤️❤️❤️❤️

  3. s0ww 69

    2k20 ktoś jeszcze słucha?

  4. Nie Interesuj sie

    Zajebiste

  5. Albanczyk xd

    2020 kto wraca

  6. Marcin Drelich

    Klip w Łodzi kręcony

  7. Paweł Węgrzyn

    Kto jeszcze w 2020?

  8. Bonkol Miłosz

    2020 i nadal dym!

  9. galajus gal

    zajebiste na sylwestra
    xd pozdrawiam Blacha

  10. galajus gal

    ona mim kierowcom

  11. Krystian Marcinek

    Zgłaszam się

  12. Mikołaj Superczad

    Chivas kiedy płyta

  13. Szymon Baranowski

    Co wy na niego na jeżdżące on ma takie nuty ze wam takie w pięty dawno poszły xdddddd

  14. Marzena Pasztak

    halo grudzień 2019 zgłaszać się

  15. prembo o

    Kto słucha w listopadzie 2019 to łapa w górę

  16. Nadia Stalmach

    Uuu Łódź miała gości

  17. Patryk Brzozowski

    Spoko muza

  18. prondowa czaha

    Wajn Rap nie ma lepszego

  19. Panda_YT

    Te ruchy chivasa

  20. maciek Gołdyn

    fajne jebniecie takie jest 0:47

  21. herbata to szmata

    jak mozna obrazac pixy

  22. Adijen _

    Sierpień 2k19??
    |
    |
    |

  23. TPS

    Chivas jebany kocie

  24. Kozak yt

    Zajebiste ogień🔥🔥🔥

  25. bartek brawyl stars

    Zajebista nuta

  26. bartek brawyl stars

    Fajna nuta

  27. Wika Kika

    Kto 2019 rok🌹

  28. SuRee_YT

    Ten chivas jest zajebisty👌👌

  29. Krzysiu Serocki

    Zajebista piosenka 👍😛😋😀😃

  30. ziuteck ziuteck

    to moj stary pijany

  31. Vojtech Beta

    ej to jest zajebiste jebac love songi

  32. CzarnaBluzaVlog

    jak dla mnie jedna z ostatnich dobrych nut blaszki :<

  33. no i

    Kto wy 2019

  34. Daniel 187

    Słucha ktoś braci blacha w 2k19?

  35. TSM BestRafonix

    blacha spoko nuta

  36. Judi 69

    Rozjebałeś polską rap gre

  37. Smutny Chłopczyk

    Chivas kocuuuur wiecej chce solo numerów w takim styluuu od ciebie byku

  38. Alex Pomarańcza

    Chivas jaki kocur

  39. Miłosz

    Będzie 3 miliony do końca roku?

  40. Oskiboski894 Brawl Stars

    Rozjebali YouTube

  41. Krystian IVO

    Witamy na Manhattanie

  42. na końskim grzbiecie

    Chivas zajechał to sztosss

  43. Andrzej Brzoza

    fajna nuta ale chivas ne feacie trochę zbędny

  44. Jonek

    Blacha ogln jest chujowy ale ta nuta jest git

  45. PogChamp

    Chce tskiego blache.

  46. michal2003pl

    kozacka nutka mordeczko

  47. Milanx

    BLACHA 2115

  48. Veno

    Jeblo mna solidnie, nadal pod blokiem leze ;3 Jebac Rudego Zwierza <333

  49. ZAWISTNIAK _

    Blacha staje się stalą, zapomnijcie o zezłomowamiu ,gosciu kozak leci od samego poczatku.👌

  50. Damian Hajduk

    Zrobiłeś coś we mnie
    Już dzis kupiłem płyte...

    Mistrzostwo

  51. HatuX

    Kozak w 2k19

  52. WRWE

    W ŁDZ tylko Widzew

  53. Alonek'z

    to mój high life xd chyba nie twój bo pierwszy High life zaprezentował ZAMESONE xD

  54. Livka

    Życie na wysokim poziomie 🤑

  55. prplhzp

    kurwa przeciez chivas zjadł ten numer

  56. wojtekzak16

    Czm Łódź

  57. RoksiYT

    Pozdro Łódź 😂❤
    Sztos 💕🔥💕

  58. nixer 1

    Kto 13 grudnia 2018

  59. Norfix[TPO]

    dobreeen toJAKOPRDI






    https://www.youtube.com/watch?v=-0-vKSoMUoI

  60. ToMaSz

    Ktoś słucha Dalej??

  61. Dawid PG

    Kto slucha w listopadzie?

  62. maluszek 2115

    Hight life ❤💪😂

  63. kacper Gilewski

    Nagrajcie nowom muzykę

  64. Filip Pacanowski

    Noname rozjebał

  65. Antoni Banderas

    Kto to jest ten w białych włosach bo ja niewiem

  66. czerwin

    Zmorek High Life

  67. Michał Marszałek

    Każdy pyta jaka była ,a nie kurwa jak na randce . Sztos 🔥

  68. poliX1337

    Chivaz padaczka???

  69. GRENDO

    to było kręcone w łodzi jej

  70. Grzesiek Andrzejuk

    Blacha lubisz cypisa bo ja nie bo on tylko sexse

  71. Yolo Life

    Dobre to

  72. Harpunonosy 123

    Capo Plaza?

  73. JAKA_9382

    tytuł jak z piosenki ZEAMSONE

  74. dewid

    konkretnie podjebane od zeamsone :)

  75. sebimozoo

    Wbijajcie na mój kanał sebimozoo xd

  76. Lil Kocurek

    Łódź na propsie 💖💖💖

  77. Ast3r & Kapi Rozrywka

    zajebiste

  78. zaucher oficjalnie

    Spoczko muza

  79. Julian Julek

    O chuj :D aż ciary przechodzą .

  80. Alek

    Chivas pokazał świetne umiejętności wokalne, szacun za taka zwrotke, oryginalna

  81. wasky

    Rok 2018 należy do BLACHY. Pozdro 👊✌

  82. Łukasz Parzonko

    Wchodzi jak W Sashe Grey

  83. 悲しみʜɪʀᴀɢᴀɴᴀ

    0:29 czy to @madziiex ? xD

  84. D4RCIU .17

    BLACHA KOZAK!😎

  85. NaJZiuK

    Chivas jak to był "pierwszy raz " propsy

  86. ZetroX

    LODZ <3

  87. eskeetit

    jebać truskul

  88. seruwsik

    kiedy feat?

  89. Natalia Obłąkowska

    Ciarki ❤😘😘

  90. _KowaL_

    ╔═╗───╔═╗──────
    ║═╣╔╦╗║╬║╔═╗╔╦╗
    ╠═║║║║║╔╝║╩╣║╔╝
    ╚═╝╚═╝╚╝─╚═╝╚╝─