Bezczel - Wodospady Lyrics




[Białas:]
Pamiętam jak skołowałem gitarę
Ty mówię Ci serio, zacząłem grać
No ale palce se porozcinałem, dla-dla-dlatego rap
Nie byłem chamem ja taki się stałem
Szedłem na ławkę i kopałem kamień
Wiedziałem, że się wyróżnię na tle rówieśników
Ucieknę i poznam nieznane
Pochodzę z krainy filozofów, tam każdy to dobry człowiek
Chętnie pomoże Ci wyjść z kłopotów, tak, piwo to złoty środek
Kieruje się sercem bo wychowało mnie odmóżdżone getto
Czasem tam wracam i gapię się na to opuszczone piekło
Bardzo dobrze patole znam, tam jest taki sam co dzień plan
Do dziś nawet jak nie jaram man, rano kręcę, wieczorem gram
Kiedyś pisałem do szuflady, długo im mówiąc - za słabe skillsy
Krótko mówiąc pisałem listy, których nie wysyłałem nigdy
W głowie różne założenia, ale żadne to rodzina
Chociaż wiem, że ludzie nie hajs w naszym życiu tworzą klimat
Jak się wokół mało zmienia, swego potencjału użyj
Albo skończysz jeżdżąc autobusem pełnym smutnych ludzi

[Popek:]
Czasem mówią Ci, że nie dasz rady
A ich słowa lecą w dół jak wodospady
Unieś w górę się ponad swoje wady
Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym

Czasem mówią Ci, że nie dasz rady
A ich słowa lecą w dół jak wodospady
Unieś w górę się ponad swoje wady
Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym

[Bezczel:]
Ambicje od zawsze nie dawały żyć mi
Bo szyłem je grubymi nićmi
Nie da mi się dać na siłę wytycznych
Bitch please, zbyt autentyczny
Co drugi raper to gamoń, wybacz
Albo ma z banią coś chyba
Co drugi mówi, że zjada tu scenę i co?
I tylko ja nią tu rzygam
Dograłem się prawie połowie tej sceny
Bezinteresownie, co w zamian dostałem?
Prawdziwie fałszywe biznesowe hieny
Już paru ma u mnie tu bana na stałe
Jednego tu wziąłem jak młodszego brata
Choć pół środowiska miało z niego bekę
Nie będę judasza dojeżdżał na trackach
Bo zrobiłbym z niego trwałego kalekę
To polskie piekło, nie albański raj
A pod nogami już nawet nie kłody
Droga ciernista jest i wyboista
Ale rap gra to dziwka, chcesz na niej zarobić?
Co jakiś czas, tu jakiś hajs znów, za rap mi skapnął
Po latach nawet dostałem tu
Swojego wymarzonego oscara #DiCaprio
Na scenie czuje się jak jebany wilk z wallstreet
I chuj ma mi do powiedzenia
Nawet najbardziej wyszczekany wilk z Polski
I choćbym padał na twarz nawet, wiesz
Wciąż powtarzam sobie dasz radę, wiesz
Stawiam na siebie do samego końca
Bo jestem pewniakiem w tej grze, B

[Popek:]
Czasem mówią Ci, że nie dasz rady
A ich słowa lecą w dół jak wodospady
Unieś w górę się ponad swoje wady
Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym

Czasem mówią Ci, że nie dasz rady
A ich słowa lecą w dół jak wodospady
Unieś w górę się ponad swoje wady
Możesz zdobyć cały świat nie będąc doskonałym





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Bezczel Wodospady Comments
  1. Sebastian Hertig

    bialas 2k16 to było coś

  2. Alojz Ss

    Rękawiczki, Energy 2000

  3. NIZZLIE

    ktoś w 2020?

  4. Janusz Stogowski

    Swego potencjału użyj !!!!!

  5. Janusz Stogowski

    Sama prawda

  6. Arkadiusz Wysocki

    Pozdro michal

  7. G25 Enduro

    To nie to samo co Popus ale i tak szacun 👊

  8. sergio garcia

    lubie tu wracać

  9. Nykson 16

    Michał, byłeś* pewniakiem chciałeś nawinąć

  10. Trap Euphoria

    kasztan to jednak jak chce to umie nawinąć jak należy

  11. Łukasz Daleko

    ten uczuc kiedy remix niszczy oryginał. moze dlatego ze na ori nawija debil hahaha

  12. azex

    Ktoś 2019?

  13. poważny arbuz

    ahh....Jadalny Kasztan. Białas czemu?

    Tomasz Dudziak

    A ty tu chyba tylko sezonowo i nienajlepszego rapu się słucha (nie chodzi o białasa). Sorka, szpaku i bezczel to nie są dobrzy raperzy.

  14. Wiker TV

    Ktoś mi napisze ile razy Białas kręci tymi rękami XDD

  15. maks

    Bialas feat pan kasztan

  16. Chyba Ty

    Kto po disie beszcsela gdzie śpiewa o Białasie ??

  17. Ludar SKI

    Kasztan

  18. KONER

    kto po beefie szpaku vs bezczel?

  19. SSG

    Jak Beezy mógł nagrać z takim łakiem. Dobrze że go Szpaku wyjaśnia :)

    Przemysław Konert

    Przypominam że szpaku też z nim nagrał XD

    Kacperek Weederek

    @Przemysław Konert przypominam żebyś zamknął pizde

    Przemysław Konert

    @Kacperek Weederek X D

    MaquinaGuapo

    Kasztanem tu jest tylko Szpaku.

    SSG

    DZŁAMA = PARÓWECZKA

  20. INYZ

    Kto 2018?

  21. Patka yt

    Beszczel jesteś zajebisty moją cała rodzina cię po prostu kocha😄

  22. Bartosz Czarnecki

    Ktoś wie gdzie znajdę lub kupię taką samą bluzkę co ma bezczel ?

  23. największy fan Pawła, Popka

    SB spierdalać, że rapu nie umiesz wymyślić to nie sciągaj od Popka i wypierdalaj z Polskiej sceny muzycznej, powitaj łopate na budowie tam się MOŻE nadajesz a beszczel szkoda słów kozaczy i kozaczy a w ryj jak dostanie to Zgona ma.

  24. Davis1337

    Sztosix

  25. Mello Gang

    Bezczel wraca 💥✌ rozjebał zwrote...
    Ogólnie Track spoczko 😌

  26. Radosław Szymański

    Kude makłowicz w rękawiczkach.

  27. i ka mea a waiū

    Jebac sb mafije

  28. Łukasz Golawski

    chuj w dupe raperom kurwa mac

  29. NacomiYo

    na chuj mu te rękawiczki ?!

  30. Mexico

    białas rozkurwił sorki

  31. KAROqualiti

    Lepsze niż oryginał

  32. Daniel YZF

    poszlibyście do pracy, a nie tylko na rapie chcecie zarabiać. Przy okazji znajdziecie tam inspiracje do dobrej piosenki ;)

  33. RPK Z DR

    Chujowe nie polecam

  34. Pioxhsihtr Sbhsjekrobnsbot

    Do oryginału nie ma to żadnego podbicia xdd teledysk i wgl tekst flow

  35. Wsrh Wsrh

    swieta trójca ale brakuje kaliego ;)

  36. Michal Pezo

    Bialas ty kurwo policyjna

  37. Łukasz Minda

    Gamoniem to ty jesteś bezczel i ty masz z bania cs nie tak już nie pamiętasz jak najebany latales na scenie:-)

  38. GouSt Vpener

    Ta muza i twoje słowa się nie kleją xd

  39. Kuba Malinowski

    Bezczel pazurów nie obciął dlatego ma rekawice :v

  40. juriko 62

    na chuj mu te rękawiczki skoro jest lato? ;X

  41. Vencezo PL

    Dodaj to na spotify plizz

  42. Boy Global

    13 luty 2018 dalej się zastanawiam na chuj mu te rękawiczki

  43. FiToW xRura

    ES BE EM

  44. Jaroszek

    Wszystko ok ale nie wiem dalej po chuj mu te rękawiczki przecież lato

  45. Łajzol

    ZBUKU to szmata, wyjebie nawet swojego brata.

  46. Wiktor Bieniek

    Dla mnie kawalek konczy sie w 1:08

  47. kacper kozicki

    Lepsze niż orginał

  48. DR CASH

    Pozdro z 2018

  49. Pijany Pan Franciszek

    Białas rozjebał, ale Bezczel też konkret!

  50. Fizti

    Bezyyy <3

  51. Zege Kronix

    wodospady :) dam tyle od siebie woda drży skały z czasem

  52. ell_polin

    2018 ktokolwiek ????? n o prawie tylko 3 h 48 min

  53. KORDELAS

    PO CO TEN BEZCZEL CHODZI PO ULICY W RĘKAWICACH ?

  54. Missfi

    Ja od brązowych

  55. MikCzu 11

    Czy tylko mi się wydaje że w 2:00 Bezczel mówi o zbuku?

  56. Grzegorz Poniatowski

    Original lepszy kto tak uważa 👍

  57. KUMEK

    o japierdole co za sztoss :O

  58. antek pacuła

    POZDRO DLA FILPA TUCZAPA :))))))))

  59. Hans Franz

    Tylko Beszczel

  60. Jacop Ketchel

    Podro od Brązowych xdd

  61. ToXiC

    JD MAFFIJA

  62. Tomasz Marcisz

    Bezczel 💪👊

  63. normalny525

    po co mu te rekawiczki ?

  64. MichałAkaXPompa Skrobczynski

    od popka wpierdol dostaniesz frajerze

  65. Berni

    1:58 o co poszło między bezczelem i zetbełka?

    Nieśmiertelnik

    Jeżeli nie wiadomo o co poszło to poszło o pieniądze

  66. Norgu 7

    Sowa zrobił lepszy remix

  67. Artur Sle

    Bezczel, jak schodzisz z rowera to rękawiczki zostaw w kasku.

  68. gwvnbleidd

    ale gowno

  69. Julia Węgrzyn

    Zajebiste

  70. McS Official

    Jedyny dobry kawałek sb mafi

  71. Daniel Merta

    Bezczel do SBM mam nadziję że to kiedyś się stanie !!!

  72. Przemysław Dominiak

    KOAZACKIE SZACUN PANOWIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  73. Pawlikowski 915

    "Jednego tu wziąłem jak młodszego brata
    Choć pół środowiska miało z niego bekę
    Nie będę judasza dojeżdżał na trackach
    Bo zrobiłbym z niego trwałego kalekę"

    zbuku?

  74. Pablo Nitashi

    To popka piosenka a wy tylko o tamtych ;p

  75. 50 Shadows

    łooo dobrbbrbre

  76. dyńka !

    Świetne rękawiczki na zimę XD

  77. jp 100

    kurwa zjebane orginalna wersjan lepsza a zresztą orginalna wersja popka ma 49 milionów a ta wersja ma niecałe 2 miliony

  78. MamoNiaty_PL

    Masz coś do kierowców autobusów ??? :D

  79. FUSQU Fus

    podrabiacze orginału !!!!!!!!!!!

  80. Mateusz Pilszczek

    PRZEPIĘKNE BRAWA DLA WSZYSTKICH 20 365 , KTÓRZY DALI LIKE'A

  81. Son Gokū

    ORYGINAŁ LEPSZY O 10000000% :)

  82. Alojzy lolek

    O kim nawija bezczel we fragmencie o "Judaszu" ?

    MaszosekPL

    O Zbuku

  83. Maykel 22

    super rap

  84. 2 Brothers

    lepsze niż oryginał !!!!!!!!!!!!!!!!

  85. krzychu 2115

    lepsze od oryginału ;*

  86. mileczeg

    PRZEZ CIEBIE MÓJ KOLEGA ZGINĄŁ W LEAGUE OF LEGENDA

  87. Alojzy lolek

    O kim nawija Bezczel we fragmencie o judaszu ?

  88. Inferos

    Bezczela ktoś paralizatorem pierdolną ze tak się giba? xd 0:35

  89. Nommo Rozpruwacz

    raz śpiewają ze raz na jakiś czas troche hajsu wpada
    później zaś że mają tyle hajsu ze o kurwa od liczenia mam odciski
    odbijam penisa kolanem

  90. Jan Kangur

    Szorty, t-shirt i rękawiczki. Ja pierdolę.

  91. Bartosz Kubiak

    coś pięknego dla żony

  92. Patryk Okalski

    a Solar "pewniak z gry" z budowy uciekł na klip w tych rękawiczkach??? Mam podobne do noszenia cegiel w pracy....

  93. Ymek!

    Bezczel to te rękawiczki z nowej kolekcji w CE ES GOŁ ?

  94. ziomek47

    tylko popek kurwy!1!