Berner - Pass Me The Green Lyrics




[Hook - Berner:]
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy

[Verse 1 - Quavo:]
Double shot of Henn, I need some cookies indeed
Pull up in Atlanta with Berner, that burner on me
What the fuck do you mean? Quavo ballin', Rasheed
Trappin' big birds, I got 'em off of Sesame Street
Mob ties, [?] the [?], that's what I go by
And the lean double sealed, pour the whole thing in the soda
Won't fall away, my nigga, pull up and do a drive by
Charge me with gang activity, you seen that shit on Fox 5

[Verse 2 - Takeoff:]
Smokin' OG gas bag in my matte black Jag
Maison Margiela, my foot on the gas
Gold on my neck, but I'm not Trinidad
I walk in the mall, I'm not checkin' the tags
[?], got a paper tag
Trunk locked so a nigga be trafficking
Double cup [?] Actavis
I had a cuban link before this rappin' shit
Niggas don't really want beef, they be squashin' it
Berner like OG gas bag with his Hennessy
Pourin' up, Peach Cris with my Actavis
And my diamond chain rain dancin'
Wildin' out like I'm Nick Cannon
My nigga trappin' Mariah Carey
Mask on like Jim Carrey!

[Hook - Berner:]
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy

[Verse 3 - Berner:]
Eyes hella red, I bought this weed from California
I'm smokin' OG, yeah the cut from South Florida
Smoke so thick, man it kinda make my eye hurt
'Fore I had to cook the shit, I was pushin' pies first
Hopped out the game for a minute but I'm back now
My bitch take trips out of state, she from Sac Town
Coffee colored paint, inside pure fishscale
Buy another bag, throw the [?] on a big scale
I'ma need some wire for the head, boy the lemon tree
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the heat, I'ma murder all my enemies
I got four bitches and we [?] century

[Hook - Berner:]
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy


[Verse 4 - Offset:]
Pillsbury, I'm a doughboy
All white Lam, coke boy
Most niggas don't know nothin'
A hundred thousand I can show 'em somethin'
I shot a nigga, put him on dialysis
Bricks comin' in packages
I could shoot a nigga cause I'm accurate
Migo gang like a bachelor

[Verse 5 - Berner:]
Good weed, blue pills, white Phantom
I like to pop Xans, I can't lie, I'm an addict
Hundred thousand dollars cash, let me have it
Vac seal 50, hit my grandma's house and stash it
Cherry pie, cones in the back of the Yukon
18 wheeler full of reggie leavin' Tucson
White girls naked in my bed, she left her shoes on
Wake up hella early, get some head, buy a new gun
This is just the life that I live, I'm on my own hype
VVS stones in the club, this like a strobe light
3 bedroom home, bought 20 grow lights
[?] 40 Ps, 3 pills got me so high

[Hook - Berner:]
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy
Pass me the green, I need some weed with my Hennessy





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Berner Pass Me The Green Comments
  1. Ryan Johnson

    Berner simply slains this beat when he come back for second verse 👍👍👍👍🙊

  2. joseph rivera

    Who else was at rolling loud moshing to this?

  3. Terren O'Neil

    Maybe since people aren’t responsible enough to not drink and drive it should be illegal to drink. #Deathgame!

  4. Joe Williams

    Leprechaun

  5. Lil Puff 916

    Fuck that I’m sorry master p’s version was ass compared to Berner 🤷🏼‍♂️😂

  6. Dr Sus

    Used bump this hard riding out every friday Saturday night

  7. eli sherrod

    “She is my rock - plies” ????

    UltraBayAreaInstict5 510

    Nah bruh...master p influenced.

  8. Sid Subba

    Paasss me the green I need some weed with my henessey!!!.....!!!!….!!!

  9. Tre Nyte

    X raided dead on arrival

  10. matt g

    More I listen to Brener lately the more I like. I'm going to visit one of his stores soon 💣💨

    UltraBayAreaInstict5 510

    Go in general...im just suprised this nigga cant open a cookies store in frisco where it all started but u can get the original cookie straines at the spot where he use to work at and in oakland...original GSC still shits on most ish but platnuim blue cookies is still my top.

  11. Michael Myers

    Master p version is better but this is dope too cuz berner pays respect

  12. lil TakeOff

    Smell like some loud in this bish 😹

  13. lil TakeOff

    4:20 mins long 😹😹😹😹

  14. galaxy alpha

    Shut that fucking trash off.

  15. Jesus Prodigy

    this bay + Atlanta calab is underrated asf

  16. Collin Beutenmillet

    Honestly fuck the migos I just fw berner fr

  17. JOEYY See

    Yeah im smoking OG !

  18. Christopher Keppel

    You all bunch of posers listen to the real pass me the green song MASTER P bitch niggas

  19. Thizzler On The Roof

    *Feeling this song? Hit LIKE 👍 on the video to let us know we should post more from this artist!*
    🔴 Subscribe & hit the bell 🔔 to get notifications every time we drop a slap!
    *BUT WAIT THERE’S MORE*


    Check out our Thizzler TV channel for interviews, documentaries & more: http://bit.ly/ThizzlerTV


    Here’s our Thizzler Highlights playlist, with the biggest & best new music from Northern California: http://bit.ly/ThizzlerHighlights


    Follow us on Soundcloud: http://bit.ly/ThizzlerSC


    Follow us on Instagram: http://bit.ly/ThizzlerIG


    Follow us on Twitter: http://bit.ly/ThizzlerTW


    And check out our website for everything going on in Northern California, including music we can't post on our YouTube: http://bit.ly/ThizzlerCom

  20. YOUNG G.O.D

    So nobody bangin in 2019??
    Wow...

    Adam Lavigne

    YOUNG G.O.D I am blood

  21. Alexander Mendoza Tista

    Migos fucked up this song its cool if it was only berner

  22. Jarrod Hamilton

    Shout to burner with the slaps 😈🤟🏻💥

  23. WVUSUNSFAN14

    Master P rip off

  24. Jae T

    Pass me the green in 2019

  25. terrell scott

    Migos actually slap I fucc with the sample migos nice on it

  26. Case Miller

    First time I heard migos

  27. Tha Silent One

    That late night tip sample tho

  28. K0 DAX

    Shout out to master p?

  29. Jordan Twentythree

    You smell what I smoke right through the speakers bruhhhh #smoke.sumthn.bitch

  30. Melinda Donato

    My shit smoke to this every time I smoke 😍💋😍

  31. Mungkhone Nachampasak

    Phantasm movie theme is the bomb!

  32. Lucas Lima

    That’s a fucking good feat

  33. Movin Divend

    passs me my cash

  34. Michael Sisneros

    Smokin' OG Gas Bag in my mag Black Jag!

  35. Michael Galaz

    "18 Wheeler full of Reggie leaving Tucson" WSBA TUCSON AZ

  36. Princess

    Who's still listening to this in summer 2018?

  37. ALYSSA BBYDOLL

    SLAPP SO HARD.💯💯🎼

  38. Johnny Silverhand

    This song is dope but isn't better than the version by master p

  39. Alex Qui

    Before Migos blew up

  40. MOTAVAIDED420

    Smokin Gelato smashin dwn 580 .yee

  41. 508jfisher

    Get ur own vibe but then again ur strains are the same using others work to make a fucking buck

  42. Young Dabalot

    I’m new to berner but this nigga fire

  43. Anna Nuñez

    This song slapps 👌

  44. rclaudio94

    Green life 4 life

  45. eric tran

    yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!! I always will have my weed and my hennessy!! This song is tight too!!!

  46. Tyler Murphy

    20 lights I love it .

  47. Fani Garcia

    Pass me the green, I need some weed wit my Hennessey 🔥🔥🔥💣💨💨💨💨

  48. 1CrazyBlackbeard

    Still bangin' in 2018!!

  49. KC K0ol GuY

    Factz Slapperrrr

  50. Gabriel Soto

    dope song even though I think migos are wack

  51. Robert Young

    What's up Ohio Chicago Ohio n b n the building brothers of something serious bo$$

  52. Robert Young

    What this shit nice Berner you need to hook up wit the realest (VO. From the mother land Chi Bangn you ain't Bangn unless you gettn it in the chi check eeeemm out VO

  53. Pepe Figueroa

    I’m in Cali buying tree on the corner smoke shop 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🌳🌳🌳🌳🌳🌳🌳👍👍👍👍👍

  54. Jorge Alberto Ramirez

    This song needs a music video lowkey ..

  55. Daniel Blanco Jr

    pass me the green

  56. Josh Coffman

    💨🔥🌲

  57. Daniel Blanco Jr

    cookies tho yanno joint or pipe dont matter... Wassup berner

  58. EL CHAPO JR

    The beat sounds like Juan gotti- Mexican inside of me

  59. Jonathan Resendiz

    pass me the green card

  60. Faris Elkhatib

    Frisco stand the fk up YAY AREA NORTHERN KILLA CALI WTF U THAUGHT IT WAS

  61. Kendall McClennon

    thought I was listening to Eazy E when Quavo went in

  62. khristopher khamsouk

    Bruh the best dropped so hard i was bobbing my head to this shit

  63. Angus Beckwith

    this shit a disgrace

  64. Angus Beckwith

    this shit a disgrace

  65. Blamo 92

    This beat is crazy

  66. Erenoztrk25

    SHAKE JUNT BITCHEZZZ !!! OWWW OWWWWW !!!

  67. Will Freemen

    Put speed to 1.25 <--------------- ur welcum

    michael Barto

    I am on my own hype pass me the green.

  68. Brian Simmons

    Brian. They'd jury duty They'd jury tutu it it high it Uruguay thug Ruthie jury Ruthie guru we end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a end a a a end a end a end a duty thug Ruthie jury I ITU the but jury tutu it it high it Uruguay if to this post to post post post OK popular by Frito to it tort high it Uruguay thug Ruthie population to this post post post post OK popular by rubout to to the tutu it it high it it high it Uruguay thug Ruthie or or or or or r post post OK post post post OK TT populist population to OK popular by rubout to to the but tutu it it high it Uruguay it it high it Uruguay it it high it Uruguay thug Ruthie Ruthie guru or

  69. Greg Myrkle

    Way to rip off the theme from Phantasm...

  70. Chris

    18 wheeler full of Reggie leaving Tucson that city with the weed

  71. Alvaro Morquecho

    Master P shit

  72. Notorious Gooch

    This shid is hard, funny thing is that I'm smoking a Blunt.

  73. mac D4 northwest coasting

    still slappin this .pass me the green I need some xanz when I sip my lean..suuuuuurrpp

  74. Walter Lazo

    Shit is on now playboy..

  75. its yeshua not jesus so get over it

    Tell me he didn't sound like Gucci

  76. Brandon Goodwin

    Shit got that old Three 6 feel to it

  77. Gabriel Soto

    not a migos fan butt this is a dope ass jam i aint gonna lie

  78. Mike Zappitelli

    str8 gas

  79. Edwin Laza

    Migos fucked the song up berner should did this solo

  80. joseph coney

    Migos and wiz would be dope

  81. 410 BENCH

    Straight 🔥🔥🔥🔥👌🏼👌🏼Berners got more skills than half the industry rappers ! 👏🏻Spits the truth -NOT lyrics!

  82. Rory Stanton

    my name ain't Skip homie

  83. Corey James

    Happy 420!

  84. jake98161

    OG from Florida is the best

  85. Beast & Beauty

    Cheers! My Bro. search: BeastBeauty20K

  86. UGLY AND UNTHINKABLE TRUTH TALK

    They call me xanaddix....

  87. J Herrera

    the Master P ones way better

  88. Rumble Frog

    Pandora <3

  89. Alex Del

    im in mexico listening to this smoking a blunt .....

  90. T C

    slapin wopa slapin lol

  91. Austin Glass

    this song is ligit I like it tho

  92. Felix Renteria

    thiz shit still go's west bay area on mines 420

  93. kris K

    But to zoom this bas xd

  94. VLONEwav

    Master P did it better

  95. arkane

    fuckin love this song❤👍👌✌

  96. SunnySinclair1979

    next time I smoke I'm bumping this