Barrino, Fantasia - Bittersweet Lyrics




Every now and then
I still get a flashback
Of the time I spent
Thinking you could be that one
Should I have just kept your love?

As I understand,
We did have some good times
On the other hand,
Got me crying all night
It was too much for my mind

So even though I left you
I can't forget you

'Cause when I think about you
It's bittersweet, it's bittersweet
Guess I'll always love you
It's bittersweet, it's bittersweet

When we were together
You ain't treat me right
Damn I really love you
I ain't gonna lie

'Cause when I think about you
It's bittersweet...

I still have the box
Full of things you gave me
Start to throw it out
Something always stops me, yeah
I'm not as over you as I say
Deep inside my heart
I made the right decision
But it's kinda hard
When your mind is thinking of,
Did I make a big mistake?

Even though I left you
I can't forget you

'Cause when I think about you
It's bittersweet, it's bittersweet
Guess I'll always love you
It's bittersweet, it's bittersweet

When we were together
You ain't treat me right
Damn I really love you
I ain't gonna lie

When I think about you
It's bittersweet...

See I don't understand
Like, somebody is gonna get hurt
Out of this situation
And you just hope it's not you

At times...

Part of me wants you, part of me don't
Part of me is missing you, part of me is gone
Part of me is saying that the love is still strong,
Part of me is letting go

So even though I left you
I can't forget you

'Cause when I think about you
It's bittersweet, it's bittersweet
Guess I'll always love you
It's bittersweet, it's bittersweet

When we were together
You ain't treat me right
Damn I really love you
I ain't gonna lie

When I think about you, it's bittersweet

It's bittersweet...





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Barrino, Fantasia Bittersweet Comments
  1. Regina Massey

    Genius!

  2. Sean Jenkins

    The best Dramatic Mezzo-Soprano of a generation. Very rare voice type in mainstream music

  3. FancyFrancey loveyou1st

    Dam this song here!!

  4. Neece Harris

    December 18, 2019 😅

  5. Cassandra Gates

    Fantasia- Bittersweet (background vocals) Cass Songwriter/Lyrics: Cassandra (Cass) Gates.....Enjoy!:-)

  6. yo lee

    106 and park days

  7. Itripp3d

    Looking for blanks.... not this one....

  8. Nikki Edwards

    Tasia!!!!!!

  9. Felix Ruiz

    You go sister

  10. v e l v e t y

    so glad i discovered this again.

  11. delanodelrey

    My fiancé cheated on me and I can’t get any sleep at night.. this song brings me peace.

  12. Faithyy’s Life

    this was my song when I was in elementary school and still is since I’m in high school 2019!!!🥰

  13. Jennifer Boyle

    All hail this mf QUEEN!!!!!!!!!!

  14. Shauna Real

    It's BITTER SWEET MANTARBI

  15. Paula Kibagendi

    I feel like this is a true story

  16. Bend Dover

    My mom b day played this song for her yktv

  17. A J

    This album is still one of the most played every year for me. Fantasia has never disappointed me with her music.

  18. Princess Jordan

    ShARE ThAt t_o ImAn

  19. dREAM w/Shan

    I feel this song in the depths of my souls... 😔 #bittersweet

  20. dREAM w/Shan

    It’s 2019... who else is still listening to this!!! #Bittersweet

  21. alise Scott

    She is so right love can hurt. Love can hurt!

  22. Kassy1023

    This came out when I was 8, little did I know I'd need it 9 years later😂

  23. Shetay_lored

    💕❤️

  24. Jay Brown

    You feel this don’t you??? 🤦‍♂️🤭😒

  25. Charles Rhodes

    Wanna pick oranges ✌

  26. Christina Gallimore

    Very beautiful woman with a very unique and beautiful voice 💕💕💕🤗🤗🤗

  27. Earline Larkin

    fantasia is the girl she know the right words to say when a petspn heart is broke i love you fantaisa

  28. Martha Jibbs

    I love this song. I love her voice. Cleveland Ohio sends you much 😍 2019

  29. Latasha Nicole

    Story of my life 😔

  30. Kileena Ford

    Still here in 2019🥵🥰💯🤗

    Brina Star

    Kileena Ford yes crying over my ex

  31. Evrydayppl 629

    Fantasia is beautiful and her Hairstylist and Stylist has her on point

  32. Randy DeNee'

    2019 👀💖

  33. Terrell Snipe

    2019?❤️

  34. Troy Moitt

    Shes a special talent

  35. Fatimah 13 Starr

    Helped me through a rough time in my relationship.

  36. Elaine Thomas

    Fantasia coming too Jackson Mississippi November 15, 2019

  37. queen smiley

    One of the best Voices in the Music World. This Chick can sing anything!!!! Gospel, R&B, Blues, Country if you give it to her, Pop anything. Fantasia has been truly Blessed with a beautiful voice.

  38. ron campbell

    attention everybody the time has come FANTASIA new hot album titled "SketchBook" will be available worldwide on Oct 11, Pre order ur copy now at Target com and Amazon com and also dont miss her headlining Tour "The SketchBook Tour" which starts on Oct 17 in cities like Columbia, SC Memphis St, Louis and many more for tickets and more dates visit fantasiaofficial com

  39. Whitney Cureton

    It's going to be Bitter Sweet to see Fantasia she coming to my city South Carolina. Love me some Tasia 💋💋

  40. Terrence Williams

    Bittersweet

  41. Bill Blaze

    I still got a box full of things u gave me.. Im not as ova u as i say.. 2 the woman that i hurt n wish that i could take everything bacc cause my dayz r.....BITTERSWEET

  42. MARITZ DESMOND

    ...I HAD A FLASHBACK AND I HAD TO COME HER

    SEPTEMBER 2019

  43. Chief White Buffalo

    i heard much much much much much much much much better , not bad for a rookie singer yes u heard , i speak the truth

  44. Ya boi ian

    Bad song

  45. George Green

    I can relate to this song❤️💔

  46. AJ Sassy

    I can't believe it's been almost 10 yrs since this song came out!😳😩This song got me through some crazy times! Stayed on blast and repeat in my apartment!

  47. infinite hawkins

    I FOUND ITTTTT!!!!!!!!!!!!😆😆😆 I knew that voice from anywhere🔥

  48. GeaDonna Moore

    Sing girl!! 13 August 2019

  49. Deatrice Scott

    She got it going on. Her voice is amazing her stage presence is on point. She is on Fleek!

  50. Deatrice Scott

    She's gorgeous give our Black Beautiful Queens credit. Compliment them, let them know they are the bomb ♥

  51. Deatrice Scott

    I Love my Tasia ♥

  52. Alex Lopez

    No real emotional ties to this song; except for maybe mornings, getting ready for school...that voice is something you can't forget; you take it with you to school, lol!

  53. Paris Mitchell

    Yesss this been my girl since she came out 😍😍😍 ohh i luv her yo

  54. REECE

    Song brings back memories of breaking up with my ex boyfriend smh

  55. SASHIEKA WRIGHT

    Helped me through my breakup thanks for this lovely song...🤗

  56. sphiwe benedicta Mhlaba

    Still listening year 2019.

  57. Roman Saiz

    i think Fantasia is 1 of the best singers of all time.

  58. RESTYL MEDIA&PROMOTIONS

    Mood😔

  59. Sassy Banda

    2019 and am still feeling this song 😍currently going through this

  60. Colleen White

    Been there done that 37 years..can't do it no more...kiss and say goodbye..thankful for 6 great sons!!!

  61. zaria wright

    Happy birthday darling still love this song

  62. rasheedah keshwah

    Kevin Steele this song is from me to u

  63. shirleybw

    Beautiful song

  64. Crystal Hudson

    Love this song go girl

  65. Sippin Wid Sharlele

    I forgot about this song lol

  66. Stacy- Ann Mason

    2019?

    💛🌻

  67. Jackie Stamps

    This is such a beautiful song sing 🎤 🎶 🎵 Fantasia

  68. k M

    I now liked this song!! wow....

  69. khoa nguyen

    I wanna find the ring

  70. TaD D

    Who is the brother in the video...

  71. Bigg Batt

    Nba finals brought me here Raptors Warriors she sung the national anthem and was introduced as Grammy award winner guess this was the song....

  72. Riri Rivers

    2019😩?

  73. Frugal Beauty1

    Fantasia will unintentionally minister to your soul....

  74. Lloydrionne Jones

    My sister love this song she listen to every day all day😆😆😄😚 she in love with ricky

    Lloydrionne Jones

    Omg her love with Ricky is bitter sweet

  75. Girl Face

    Premier Fantasia

  76. Natalia Douglas

    I’m going through a breakup, and this song is on repeat 😢

  77. Love Smith

    Fanny I'm a true fan...u. Sing combine soul...luv you 👑

  78. Viscount Lovell

    Great song! Old enough to remember the 70’s this would have been a great “slow song” in “75”.

  79. Rita McLean

    Lord!!! 🙌🏾👊🏾🙌🏾👊🏾2019💗💗

  80. Boo Dini

    My heart so cold 💔 love hurts

  81. Latoya Hall

    This is my grandma favorite song 😍

  82. Dionta Coleman

    Listen Today still my shit

  83. Varnea Dickerson

    I love her she sangs and I love and she is the shit the orginale O G

  84. Ta'Niya Diaz

    She is soo beautiful ❤❤. Her voice is so perfect!!

  85. Frances Rush

    Classic Fantasia! My Jam here! Played this one endlessly! Love me some Tasia! Much Love!

  86. Deatrice Scott

    Love my tasia ♥

  87. Annika Elliott

    I love Fantasia!

  88. Khalil Aziz

    These today female singers sound like computers and sound like sh*t live

  89. Lloemprise Whitson

    Luv me some Tasia!!!!! This never gets old!

  90. Zatayzia

    My feelings right now

  91. Xi DIAMOND

    And the Grammy goes to

  92. ron campbell

    attention everybody Fantasia will be dropping her new single and Video called "Enough" this Friday on iTunes, amazon com and other outlets make sure u buy her single and support her so we can get real talent back on the radio and also follow Team Fantasia on facebook for more updates her

  93. carly Stevens

    This song made me sad but this is my jam

  94. Bosslady Biami

    Still listening to this and it 2019. This will always be a classic. ❤️ you Fantasia😘

  95. Achundris Williams

    One of my Favorite Songs by her ❤❤

  96. Anika Allen

    Yeah, she killing me softly with this song😒😩