Bali Baby - AMBER Alert Lyrics




Be on alert like your name Amber
Muah!

I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
She hopping around, like she is a prancer
I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
Hopping around, like you is a prancer

They asking me, am I illegal?
Water dripping on my shit, it's a seagull
Crushing bitches, cause these bitches is beetles
Rap on a track, they say my shit lethal
Taking your chance, just like a free throw
Empty the clip, then you gon' reload
Bitches pockets empty, sitting on zero
These bitches actors like they work at regal
Little bitch, I got the power, I am the man of the hour
First I am sweet, then I'm sour
I'm going stupid, I can't go to Howard
You running off, little bitch, you a coward
Plucking you off, like you is a flower
My money tall like a tower
I'm screaming pussy is power!
I lay 'em dead, and I'm making money, by the hour
Yeah you heard me!

I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
Hopping around, like she is a prancer
I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
Hopping around, like she is a prancer

Bali Baby, bitch I'm legendary
Hella guns, like the military
Fell in love, like its February
You too plain, bitch you ordinary
Killing the game, it's a cemetery
Always on top, while you secondary
Yeah, always gon' win, I'm a visionary
Yeah, I do not care for the commentary
Little cat, you is a pussy, these niggas taking your cookie
Always hating on me, cause I'm a rookie
Fist pumping just like my name is Snooki
All in my email, cause they wanna book me
I steal your bitch, when you ain't looking
They took my swag, my style is tooken
We ain't fishing, but I promise we hooking

I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
Hopping around, like she is a prancer
I'm moving fast, just like a panther
Not talking money? I cannot answer
Making money so you know they can't stand her
She moving dirty, like she a dancer
My lyrics breaded, like it's some cancer
Be on alert, like your name Amber
Your nigga broke, bitch raise up your standards
Hopping around, like she is a prancer





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Bali Baby AMBER Alert Comments
  1. Emmanuel Reyes

    Dare Me

  2. Jessica Pander

    She cute to um feeling her!!!!!!

  3. Jessica Pander

    I like her style different hood rich!!!!!

  4. Sarah Mann

    Bail : New boobs , new me

  5. Nelly Cakes

    This girl freaking sucks

  6. Deeex Deeek

    fuckin ugly bitch

  7. Elvis

    _GET JANICE_

  8. Veah T

    but Bali pandas aren't fast....

  9. Maria Juarez

    So people forget that "amber alert" was named after a littler girl that actually went missing. Its honestly ignorant af for her to name a song amber alert. "Be on alert, like your name amber" honestly disgusting.

  10. Lilo Child

    "i'm screaming pussy is power" best part tbh💯😍😋❤️

  11. And I oop

    Floored that bhjithch Janice 😭😭

  12. thrifted dad hat

    This bitch is whack

    Dreimy Lewis

    Ha no your mom's whack

  13. Shadow Lit

    WHEN I SEE JANICE ITS ONSIGHT

  14. Taaythers

    I love this bitch‼️‼️‼️‼️‼️

  15. Nyokabi Kiruku

    My new found love these gurllss are baaad going harder than male rappers

  16. Ja Douglas

    Treesome with molly braZy please please please lol

  17. Amayah FUCKING Gamble

    Bali baby X Flo Milli







    NOW 😭🤤

  18. Alexis Collins

    Damn she hella pretty

  19. Malik Dent

    Ik know trash music Kidd buu garbage ASF Cuban doll garbage ASF she is trash but I still like her

    Whateverhoo glo

    Malik Dent she is creative and her own lane

    Malik Dent

    @Whateverhoo glo Tru but why people gotta bring negative shit to

    Malik Dent

    @Whateverhoo glo like it's fucked up I go through the comments people saying she ugly she is skinny she is a tho and hoe like she is fine asf 😍😍 like she is doing her own thing she is happy with her self

    Malik Dent

    @Whateverhoo glo like she's 22 years old

    Malik Dent

    @Whateverhoo glo and I Saw a comment from her son resurrection intro some one said she should have stayed dead like wtf come on

  20. Malik Dent

    Why is there so many people throwing negative comment on here like so she got no ass yes no tittie's yes but bitch she is fine asf 😍😍😍 and her music fire 🔥🔥🔥🔥 fuck is you saying

  21. Luther Mitchell

    this my ghost account
    ill add u from my rap account next

  22. Lona Boogie

    Amber alert, enimies and her new song are her only good songs

    Whateverhoo glo

    Lona Boogie spectacular, sticks , intro

    Whateverhoo glo

    Captain save a hoe

  23. T h i c c Bxddiee

    Lmfao. I'm high as fxxk listening to this.. Ayyye 💯👑

  24. Dru Kayla

    So they just letting anyone make a song and call themselves a rapper. Damn

    Whateverhoo glo

    Dru Kayla shes been rapping since 2016

  25. Jakeem

    i neeeeed the light skin girls IG

  26. Anita Ahmetuanova

    Фуу блять научись носить парики

  27. Alisha Quacking

    When ur name is amber 👀

  28. Cry Baby

    When I see janice its *ONSIGHT*

  29. Stijn Kog

    I love it 🦊

  30. TruthBeTold

    She looks and even dresses like another rapper i saw recently called Rico Nasty. They both kool thou

    lovefrompluto wolfhard

    TruthBeTold yea bali put rico on actually

    Whateverhoo glo

    Bali made rico

  31. Courtney Boyt

    Damn don't have no survey on your body it normal you look good

  32. qunjy

    *GET JANICE*

  33. Cootie Bang

    Garbage

  34. Daja Isler

    🔥🔥🔥

  35. Hawt_EgyptianGrl30

    I like you’re style reminds me of Dolls kill fashion 😜👌🏽😍

  36. L G

    Free BABY GT ALL HAIL LUCIFER AND THE LUCIFERIAN FRONT

  37. Hazard 'sebas'

    Me encanta esta puta cancion olv!!!

  38. idk hoe

    2:42 when your parents make you pose with your classmate.

  39. OPPS Zakira Akahood princess Offical

    bali baby nlechoppa like you and fat white girl

  40. QueenPeach243

    My name is amber but I love this girl songs so freaking muchh

  41. L G

    She a fucking billionaire lol tuffles

  42. Mr Strange

    Where the fuck is my child woman?

  43. T h i c c Bxddiee

    Bali baby 💋

  44. shit you

    Who is Russia?

  45. Charles Anderson

    Yo cuzk

  46. Minnie Mouse

    Lol is this a joke

  47. Heather Jordan

    Sis u look so happy

  48. Heather Jordan

    Just found her love her

  49. purple alien

    I love how tiny she is ❤️ I hope she never change

  50. purple alien

    I fucking love this song

  51. Lauren Baby

    Maliibu miitch would eat this bitch alive

  52. Herman Brown

    Bali Baby is cute, she look like Halli Berry from the movie B.A.P.S

  53. Sativa Baby

    Stop rapping please

  54. Venusꨄ

    she so underrated

  55. BlueMoneyAngel

    hell no

  56. David Alexander Gomez

    Bali baby how do you wipe your ass with those long nails??

  57. Eli Charles

    u a bitch

  58. Eli Charles

    my name is barbie think im a Panda
    All of them niggas some pussy pajamas!

  59. Bali Baby just makes bad bitch music that makes you want to fight children and everyone who looks at you.

  60. Katrina Wall

    Her voice don't match her body.

  61. Mariah Jackson

    Her studio sessions be lit..every beat goo so harddd..

  62. Damias uno

    When I see Janice it's on sight

  63. Gaming Fiamgiy KARMA Many

    BaliBaby should I be on my birthday

  64. Hector Ruiz Romo

    I ♥️ U

  65. PrettyLady Ashmo

    Nooooo sound to much like Rico Nasty ___________ @TheRealRicoNasty she has nothing On You. Wtf Cusss

  66. Paula Ticks

    Wow!! This is complete garbage

  67. X Maldinho

    damnnn mooom

  68. Jordi Hernandez

    Flooed it

  69. Fit Frankk

    Shit soo damn hard

  70. Official Feature Reviewer

    I ain't even gone say who flow she took 😂 she also tried to accuse him of stealing a mixtape cover. The irony

  71. Hector Ruiz Romo

    Ur so beautiful 😍

  72. Tober 29

    niel ra
    anthony ra
    carlos ra muara

  73. Forever_AvY _1111

    Damn she fine

  74. M C

    Get Janice

  75. Christopher Golyar

    I've never met this chick and probably never will lol it would be cool though frfr

  76. Literally Wah?

    Young thug as a girl

  77. Sharon Jones

    Amber Alerts are a serious subject, not a joke for your ghetto ass to rap about.

    bby *

    don't get so pressed over a song, dont like it? you had the choice to listen to it or not so BYE <3

    matthew trinidad

    johanna * PERIOD.

    larry

    johanna * period johanna!

    larry

    johanna * ayeeee<3

  78. Sharon Jones

    You are a shity person

  79. Pockets Up 808 Paper Baq

    I want ppl to understand and just know because i know talent is power and that she is. Powerful and a powerful talent. I really enjoy her music and vedios. So proud in the generation of female rappers.

  80. EmeraldGreenBluberryKoolaid Weaponized115

    CORNY where TF they from? Bloomington Minnesota? 😂😂😂😂😂😂Look like mall of America

  81. Prince

    A guria tem a cara de Louis Vuitton

  82. BJ _youngboy360

    Pussy is power it kills my depression

  83. sophie

    they whole crew fine.

  84. raydagreat ok

    Who tf is Janice?😭💀

    YOMOMSAHOE

    Taylor White stfu

    Rayski

    it's from a roblox meme lmao

    Cry Baby

    https://youtu.be/CWdzrrAYYMI there lol

    rose

    LMAOOSHDBJKC 💀

    GoryWeedDoll

    Issa meme

  85. VR REAL O

    Janice brought me here

  86. dylann roof

    bitch u cute 🤤💖

  87. VloneMarii

    She is fucking ugly

  88. josetxu ruiz ruiz

    menuda mierda parece un puto anuncio de marketing

  89. christopher hart

    Trivia sweetie $?)))_M :wow:

  90. christopher hart

    Think yummy about it

  91. Ed Maze

    YouTube Micki Ronnae
    🤯🤯🤯

  92. lois wheeler

    My babyslime🐍💚💚

  93. Real_boy2 Boy2

    Lil Bali baby ain't lil no more she got dem tits done weight up money up I promise we hooking $$$$

  94. The Little Unicorn

    I just realized that Baby Tate is in the video lol, they should drop a song togther

  95. Me, that’s who

    beat hard af🔥🔥🔥

  96. christmemea

    WHEN I SEE JANICE IT’S ON SIGHT 😤

  97. Gaming Fiamgiy KARMA Many

    Bali Baby ☠️💀💀🤙🤙🤙🤙🤙☠️☠️☠️💀💀💀💀💀💀🔪🔪🔪 vảin smakag eatn eoewkbaybra !!!

  98. Medusa ShowOFF

    I feel like she got too caught up in the hood antics and wasn’t paying attention to her craft and that’s how Rico was able to surpass her cuz Bali def put Rico on.

    Whateverhoo glo

    Medusa ShowOFF that’s exactly what happend

    Nubia Muse

    Medusa ShowOFF couldn’t have said it better

    Ky B.Blessed

    Said the same thing