Baka Not Nice - UP Lyrics




I spent a hunnid K and I'm up
You spend a hunnid K and you broke
I go to dealership, I call it up
I took it from the showroom, rolled it up
Why you-why you flossin' and you can't keep up?
Why you rock the chains if you gon' keep them tucked?
They see your chains now, you gon' get stuck

Yeah, they see me drip in Balmain socks
They see me drippin' and they want my sauce
I go to studio and I drop them bars
Up in the studio, yeah, I'm up in Mars baby
Yeah, they see me drippin' in the R
They say I'm flashin' now 'cause I'm a star
They say I'm Nazi, I smoke some gas
Na-na-na-na let me tell you
Oh, yeah, yeah

I spent a hunnid K and I'm up
You spend a hunnid K and you broke
I go to dealership, I call it up
I took it from the showroom, rolled it up
Why you-why you flossin' and you can't keep up?
Why you rock the chains if you gon' keep them tucked?
They see your chains now, you gon' get stuck

My ice so flashy, why you steady hatin'?
You don't wanna see me going crazy
Yeah, they goin' crazy 'cause I'm paid, baby
Pop the pills, you can see me, wait
Swag up, swag up

Na-na-na-na, let me tell you
All these niggas actin' lame
Push a foreign that we never had

I spent a hunnid K and I'm up
You spend a hunnid K and you broke
I go to dealership, I call it up
I took it from the showroom, rolled it up
Why you-why you flossin' and you can't keep up?
Why you rock the chains if you gon' keep them tucked?
They see your chains now, you gon' get stuck





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Baka Not Nice UP Comments
  1. ZEEZO

    Texas showing u love rn

  2. parijuana1

    EEEEEEEEEEEEEEEEEERO#OOOOOOOOOOOERYDDDDDDDDDDDDDDDDDDDIERSDDDDDDROG

  3. Mr. Cash

    This is lit

  4. Admri4l binbow

    Who is Here from drakes instagram???

  5. Darren Moore

    Sooo without the subtitles.... Does anyone understand a word this guy is saying apart from up? Lol..

  6. Chris Mccullough

    Catchy in a different kind of way

  7. Infinito

    On repeat all week

  8. Rodrigo da don

    no jumper made me look... 🆙

  9. West Heir

    100K Interview!

  10. Tarek Harraz

    💀 DRAKE IS GAY 💀

  11. Great value chocolate milk

    🗣Weaaakk

  12. REVEN6E

    OVO needs some new writers 😂

  13. Ish Pena

    This sounds like ass he could have done better

  14. Reginald Riddlespriger

    Playboy cardio would murder this song

  15. Drumf

    Please just throw this man away and give us new PND, Roy and Majid. Fuck OVO atm.

  16. Tyler Tibcken

    Bruh This stolen from scarlxrd up.up.up. The only difference is that scarlxrds song is good. The flow is basically the same as it picks up tempo, the Ad libs are practically the same, and not to mention the name itself. OvO really bout stealin people’s music.

  17. ///AMG

    Beat is a old school game Zelda altered beast castlevania something! Shit hit u in your subconscious with headphones 🎧 bring u to your child hood!

  18. Trapa Official

    🦅⭐ killy 🔥

  19. Nicolas Magno

    That on that is better than this

  20. Chris P

    This is bad sorry Baka

  21. Tom P

    This sound true Toronto wave

  22. Has1b

    Beat go hard

  23. Killah Kay

    This will get old fast .

  24. I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    It’s funny how negative people will comment when they dislike something they have to be negative about it if it makes or changes u great go listen to your music that people call trash too can’t please everyone

    twitchy832

    NO LIES Nigga Dickriding is not a form of transportation, please stop lol

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    twitchy832 no

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Also not not licking not sucking not dick riding fucking

    twitchy832

    NO LIES Nigga 😂😂 you been dick ridin all through the comments for this trash ass music. You must really feel hurt

  25. Neil Jr

    Drake a fool gassing you up baka, this ain't it at all. This weak compared to LUTMN and My Town.

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Neil Jr no he is not he is part of his ovo crew he going to promote it either way thats his main man if u ain’t feeling it then that’s your problem not yours

  26. Fatima N

    WOW! Steady hatin on the fact that it requires 0 lyrical talent for a mf to be in the in the game right now. EW.. GROSS 🤮

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Fati N gross really he wasn’t suppose to please u on and only u there are billions of other people who fuck with it

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Try 702

  27. papi

    666th like 💀😎

  28. Danear Gills

    Was on Instagram in drake page I see out I roll up o YouTube type drake out now .....here waiting on drake part it never reach 😞😞😞😞

  29. S Sanders

    Drake shulda did a reference track for this one too 😂

  30. Zzz

    BAKA NOT GOOD

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Zzz u not so nice

  31. Nowy_XQ

    Why is there only 93 comments

  32. Mike Schmitt

    This song is f****** terrible. Sounds like hes constantly running out and trying to catch his breath. Dude has turrets or something lmfao.

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Mike Schmitt maybe if u didn’t have beeswax in your ear u would hear it properly go matter of fact go listen to hardcore loud Metal music i pretty sure u would be able to hear that

  33. Christine Wilkinson

    Ok playboi Baka... 😒

  34. Shinoshinzzz 11

    This song sucks ballsack

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Shinoshinzzz 11 who says ballsack 🤦‍♀️

    Shinoshinzzz 11

    Me nigga

  35. Eduardo Dominguez

    This shit Trash!!

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Eduardo Dominguez 🔥 to others but glad u put your 2 cents in 👏🏽

  36. Rhiann G

    This is my new fave choon right now

  37. DAPPA DON

    Baka gotta be surrounded by bare yes men, if they co sign this shit. Not everyone can be a rapper......

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    DAPPA DON or a tree Hugger

  38. Gleb Antonov

    Amazing work, omg so much music recently I cant even keep up with my 16 gb phone ☹️

  39. twitchy832

    Idk why Drake be hypin this dude up. His music be ASS!!

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    twitchy832 ass really to explain why he is part of the ovo crew his main men asswipe maybe just a thought 🤷🏽‍♀️

    twitchy832

    NO LIES Nigga Real friends tell each other “this ain’t it”. That ain’t his main man cause he out here lettin him make music like this 🤷🏽‍♂️just a thought...maybe.

  40. damion taylor

    this is fire 🔥🔥🔥

    Andrew MacNeil

    damion taylor bruv this is asssssssss come on now fam

    damion taylor

    @Andrew MacNeil shut up

  41. ‏‏‎

    This shit trash bruh 😂😂😂

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    👏🏽 cool u get a cookie

  42. 13579Yann

    Ich chill im Auto höre Baka Not Nice...

  43. Eminent Grime

    Hmmmm, I want more grimy tracks like 30,or live up my name 😭

  44. waddup!!! yzzrr_

    Wah guan wit dat nigga bakaaaaaa Respects my nigggaa 😄

  45. A1 •

    lmaooo wtf

  46. Legendary Skinman

    Great beat awful rap and flow

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Legendary Skinman 👏🏽 was that a great complement

  47. Mohamed Sami

    the auto-tune dw so horrible

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Mohamed Sami maybe u should 🤔mn

  48. SK Gamez

    New voice and flow like the old one better like live up to my name but this isn’t bad

  49. Derd 17

    TF this is so shit 💀

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Derd 17 just like your 🤔mn

  50. VeleVlogs

    i guess it's just not gonna get better than live up to my name lmaoooo

    Kvng Amo

    Y’all niggas tripping, this tooooo hard

    Froy

    VeleVlogs I’m saying, he’s ass 😂 needs Drake for another hit

    Clickthelink

    Kvng Amo beat go hard!

    Vharren Ace

    Man just dont know what he's doing, that flow just ain't it chief😂

  51. Mathu

    bruh wtf is this?

  52. Nando

    Wtf is this fam? Lol go back to making songs like live up to my name 🤦🏻‍♂️

    majors way

    lol drake wrote that one too lol

    majors way

    Drake wrote that too

    Peter Wesseh

    Tf??? This shit hard man. This nigga sounds Diffrent sounds like he lost some pounds 😂🚀🚀🚀🔥🔥🔥

  53. thygreatmark

    I don’t like this song.

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    markcudi dislike it but u comment 2 times how mad to u hate it

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    😂 🤦‍♀️

  54. thygreatmark

    “Flashy cause I’m a star” is so cringe and predictable

  55. Ralph Siaton

    Try listening with .75 playback speed. Thank me later

    Rachelle Bruce

    Ralph Siaton I can appreciate it a bit more when it’s slower, you right

    Aden Paul

    Sounds so much better

    Brandon

    Okay I’ll admit it, it sounds nice

    mwish94

    My nigga

  56. Citrus

    Yo wtf😂😂😂why this sound like PND was sitting in the corner during the writing of this song.......?

    Arbaaz Syed

    Citrus 😂😂😂

    ///AMG

    The best rings it’s definitely a video game sample the best subconsciously ring to hard

    Clickthelink

    Citrus I said the same thing 😂

  57. H. Bee

    This sounds like it was freestyled. It’s cool tho

  58. O b

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  59. Shan 473

    NAV wrote this I can tell, shame he didn’t keep it for himself would’ve been a banger

  60. Arsenove V

    That Baka got the flow and he's not nice, he doesn't do a long talk I just don't know cause it's a ovo thing

  61. RED DOT •

    Chill carti

  62. Hans Da’Ghost

    Drake send me here lol

  63. The Flipser

    0.75x is pretty nice tho

  64. jrock 6 hundred sixty six

    Damn this shit is complete trash bro keep it up 💥🔥🔥🔥

  65. CATCHA FADE

    Drake sent me here. Big chune🔥🔥🔥

  66. JayR PTG

    Waiting for the reference tape

    Citrus

    JAYR TEEVEE it’s sounding a lot like the boy Party🤔especially them verses😂

  67. Twinstar Music Ent

    Baka with that 🔥🔥🔥🔥AGAIN!!!!💯💯💯💯🎚🎚🎚🔊🔊🔊🔊😈

  68. bob sanders

    baka IS nice.

  69. World Of Mellie

    Back to singing about money and chains.

  70. Crayyan

    Live up to his name

  71. Jane Flash

    💖💖💖Happy Birthday to me💖💖💖10/11

    Yo Lo

    Happy birthday bitch

  72. mindless monk

    Pure trash back to the drawing board.

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    mindless monk what board is that

    3252jimmy

    What u can tell u not a clubgoer

  73. Shiv

    Song going to flop lol

    I stoped talking to Ugly bitches Nigga

    Shiv not if u speed it it’s sound fire your welcome

  74. Daniel Cululèn

    Level Up

  75. Kenneth Beardsley

    🎶🔥

  76. LosAngeles_ King

    This shit is trash

  77. Neeraj kumar

    Here after Drake post / 👌👌

  78. Marco Antonio Barbosa

    Drake sent me here

  79. Justin

    Sound like carti

  80. Austin

    Wowwwww I fuck with this

  81. 6ix God

    Drake on this beat.
    Ion even gotta say no more.

    AgentBuizel

    Literally anyone else on this beat tbh.

  82. Braulio Velazquez

    okay i like drake but this shit is trash

  83. piyush dhakad

    Drake DM me to listen this song

    Hartless

    No he didnt u stupid indian

    bob sanders

    @Hartless chill with racism bitch.

  84. rupendra shahi

    If drake is watching this , bro let’s link up fam 😂😂😂

  85. Guilherme Costa

    Yaaaaaaaaa nice song

  86. Wess

    aka its not nice and i live up to my name

  87. Dumm N Dummer

    Drake sent me here 🔥🔥