Azealia Banks - Soda Lyrics




I tried to hide behind tired eyes, I sigh.
I'm tired of trying to try not to cry and,
I say soda, soda!
Tye Dye O'er
I roll the dye,
I coast, I dose I...

A smile a guise,
I'm trying to hide behind tired eyes, I sigh.
I might survive the nighttime, I might die
I say soda soda, I'm high roller,
Yo sir, I pose for the poster, yep!

Icy cola cola, sprite I love the mosta!
I ride rollercoasters! I try all the cultures!
A smile, a guise,
Nighttime, is mine to lie eyes a wide and I...
I'm tired of trying to try not to cry and...

I say soda!
I'm Iota, yo sir,
I ride roller-
I try all the cultures!
Light my swollen smoker,
I might comatosa,
I once used to be your girl.

I used to be your girl...

Been too busy, but I don't wanna deal with you
Been thinking bout the way you treat me right, yeah...
It's you and me, but I don't wanna deal with you,
Been thinking 'bout, the way you'll leave me right, here...





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Azealia Banks Soda Comments
  1. Caio Graco Zeppelini

    The talent that only a Gemini could have

  2. i'm fine

    Ohh I get why she got mad at her former label. they wanted this to be the lead single. it sounds good though but i'm not feeling her attitude here.

  3. Kory Kent

    THIS. BEAT. SLAPS!

  4. Angelique Vlogs

    She had talent but her behavior will ruin her career

  5. spidermann77

    More house music please!

  6. Ian Skewis

    I've just played this three times in a row. Fourth time coming up. LOVE IT! I've followed her for a few years now. Wish they would play this in the UK clubs. So ignored over here and yet so brilliant! Addendum: Following morning – played it about 20 times overnight!

  7. Nadji B

    STILL HERE SUPPORTING MY QUEEN LOVE YOU AB

  8. Sierra Martin

    No wonder she isn’t popular her music is garbage

  9. lord of shells

    Tanya from mortal kombat tease.

  10. JMAC LA FLAME

    No idea was a video smh 🔥🔥🔥

  11. queertico

    12/16/2019 ❤️

  12. Ravon Hunt

    i get azaelia banks is a shitty person with a shirt attitude, but...you can't NOT SAY her shit don't slap. LOOOOOL, i feel so ashamed saying that but sis is talented and has bops and vibes for days on end. my girl is the definition of euphoria, this the type of shit you play at a rave or something when you're under the influence.

  13. tezzo55

    Those bazookas look like they R just about to hatch

  14. tezzo55

    They. sure R big mountains

  15. Is Be

    She is clearly singing about drugs ........

    Mrcityhorror

    Is Be and depression

  16. She-Ra Princess of Power

    Why did this get a video so long after the album came out? Ok - boobs look like shit. Yes, this girl is talented af but her attitude stinks. Self-sabotage.

  17. frozenwintershitty Amoba

    Best drum solo ever

  18. DS A

    incredible vocal melodies

  19. Afrodisiac21

    My problematic fave....her style is like no other female rapper out there! Shame her music is overshadowed my her personality but I can’t deny this girl talent

  20. Beale Willie

    I like this song

  21. N N

    I like her out spoken way...but never will support because of the skin lightening.

  22. Bubz of Steel

    hot sewage

  23. pablo santaella

    So fucking underrated

  24. Alan Mendez

    This is my absolute favorite song from her. Shame that she feels so sad in this song's lyrics :/. SoDapressed.

  25. Bella Jones

    She is very talented

  26. Alton Lloyd

    Legandery 👑❤️😇

  27. Fine39XMEN

    She’s proud of those breasts! 👀

  28. Ashlee Weaver

    Lame 😓😓😓

  29. Angel Hill

    She's a smooth MF black woman 😉

  30. Goddess Diamond

    When your coming down off coke just listen to this song

  31. Emma Juusola

    Btw i say pop, not soda!!

    Alyssa G

    Emma Juusola Are you Canadian?

  32. Emma Juusola

    Is she dissing Beyoncé low key withj that dress :)!!

  33. Jemz way

    If only her attitude was as beautiful as her music.

  34. Yolanda Rivera

    I see y she trash talk ppl cuz her music is trash like herself

    V. Blak

    Y'all listen to a lot of generic bs that's y'all don't know good music anymore and if you can't understand this song is about depression your blind

    E Spock

    @Yolanda Rivera.
    I could never understand why HATERS and ENVIOUS people listen to music and watch people they don't like?
    Just go and take the L with you.

    Hallucinogen2000

    So you’re on every one of her videos commenting trash? Weirdo

  35. That_Gurl_Keikei

    I’m just here to see if anybody gonna shade her because of Lizzo :/

  36. Steve Rodgers

    Forgot this woman existed lol

  37. Mehmet Faik Marasligil

    Make Azealia likeable again :) she is super talented! Drop the bitchy and shaddy attitude girll - at least publicly 😁

  38. MrMusic45678

    happy birthday-the birthday massacre

  39. Shady Booty

    THIS IS HER AT HER BEST IMO

  40. jorge brasileiro

    She gets grief for running her mouth against the gay mafia media, if she played the game and took a few bullets for the team, she could be as big as Rihanna, even bigger. Not supporting what she actually said, just stating how the game and airplay work.

  41. Shimbir Shooter

    Personally put her above the likes of Rihanna and Beyoncé

  42. It's what You make it

    THERES NOTHING WRONG WITH HER ATTITUDE, PERSONALITY, OR ANY FUCKING THING ELSE, CUZ SHE DOESNT BEND OVER AND SELL OUT. YALL ARE THE PROBLEM, WHEN WAS THE LAST TIME YOU HAD AN ORIGINAL THOUGHT?

  43. Gildeane Araújo

    Música ruim da porra. Eu só entrei pra mim ver quem era essa azealia banks 😣😣😣

  44. tomiatoe

    them boobs look uncomfortable and just stupid

    E Spock

    The majority of entertainers had plastic surgery and body parts rearranged and you're worried about hers?
    You didn't pay for them, you couldn't afford them and you're don't exist in her world. Just accept you are a peon
    and a loser.

  45. Sharkey

    Terrible video.

  46. Alex Naples

    I once used to be your girl...

  47. Sevens

    sounds like an aphex twin remix

  48. woke bitch

    This is my fav song of hers. It's so catchy and different...I stan. <3

  49. Bohn Blue

    Damn gurl are you eva gon drop a beat that doesn't slap?? Chill!!! Lmao love ya ❤️❤️

  50. LoryCharles G37coupe’

    ❤️🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  51. mami meme

    she so hot

  52. dlababy

    the drummer is hot

  53. QJAndra

    I miss her small breast. This is just odd. Still a huge fan of course

  54. Valeria

    how i used to be yogurt

  55. woke bitch

    I tried to hide behind tired eyes, I sigh.
    I'm tired of trying to try not to cry and,
    I say soda, soda!
    Tye Dye O'er
    I roll the dye,
    I coast, I dose I...

    A smile a guise,
    I'm trying to hide behind tired eyes, I sigh.
    I might survive the nighttime, I might die
    I say soda soda, I'm high roller,
    Yo sir, I pose for the poster, yep!

    Icy cola cola, sprite I love the mosta!
    I ride rollercoasters! I try all the cultures!
    A smile, a guise,
    Nighttime, is mine to lie eyes a wide and I...
    I'm tired of trying to try not to cry and...

    I say soda!
    I'm Iota, yo sir,
    I ride roller-
    I try all the cultures!
    Light my swollen smoker,
    I might comatosa,
    I once used to be your girl.

    I used to be your girl...

    Been too busy, but I don't wanna deal with you
    Been thinking bout the way you treat me right, yeah...
    It's you and me, but I don't wanna deal with you,
    Been thinking 'bout, the way you'll leave me right, here...

  56. PopArtPaul

    I LOVE IT

  57. binky

    the supreme

  58. Pop Muzik

    I read so much bad shit about her and all the drama she gets herself in - but her music is always dope and different. I love how she uses dance tracks and energetic, fun beats.

  59. ugottaluvutube

    it's hard to pick my favorite AB joint, but this is def one.

  60. Thales Guimaraes

    GARBAGE

  61. C Von

    This outfit is what happens when you’ve managed to piss off *all* the gays... 😂😅😳

  62. Biiru Boy

    illuminati ugly tranny

  63. Fioravante Esposito

    What a sexy woman!!! I really like her

  64. FKA Prudence

    *My problematic favourite*

  65. Keila Da silva

    Olha o silicone nos peitos

  66. Ana - Maria Georgia Nenadov annenenadov

    Love ya' Azealia!

  67. That Kid

    MAGIC <3


    I wish other artists would film songs from their older albums now!

  68. anwne

    Still in love

  69. Shonny’s Lab

    This is a really innovative & Creative Song!! 💯✊🏾 I miss this Azealia!!

  70. Diana Johnsen

    It`s so sad people judge her without listening to her amazing work. But they`re just people wtf can u expect from them... People please STOP making KIDS!!!!

  71. ness

    This is a literal Madonna Erotica era track I love it 🖤

  72. #JawshTV

    Music great personality wack

  73. Didi d.k.s.

    I wish she never got breast and butt implants. She was so beautiful without them! I can't even appreciate this video fully without grieving over her added additions. 😭

    Ice Princess

    Didi d.k.s. her ass is real... lmao

  74. Josan Cabrera

    Alot of potential here

  75. BLACK KING

    This song was before it's time

  76. Fábio Henricco

    AZEALIAAAAAAAA

  77. Jackie Stanton

    I believe the intro was taken from a underground artist from the UK from the early 90's not cool if that's the case

    Ice Princess

    Jackie Stanton she payed him.

  78. OrigiNKilleR

    AZEALIA DESERVES MORE VIEWS!!!

  79. Vanessa Banks

    A queen!

  80. lp2925

    i want her to win grammy instead of cardi b

  81. GLO KK

    DEFINITELY WITCH VIBES AND IM LIVING

  82. GLO KK

    I wish I really really wish you made more music and less drama cause I really love you with all my heart from barely legal till now

  83. HaveMercyMissPercy

    Talented, way more than myself...but who can trust her?

  84. Gabriel Lopez

    #Can we be friends

  85. OldSoul

    She never needed breast implants...🎶I like this song

  86. Carla F.

    2/25/19....still listening

  87. Matt Smith

    Azealia don’t stop making amazing music like this.

  88. Sammie Pierce

    Love her music! I just wish she wasnt such a savage with her words

  89. SuperBruno666

    I liked the music but the video is bad edited....and the wig could be better

  90. D N

    1 Million views 😍

  91. Mori Animation

    stunning!!!

  92. Nicholas Shadrick

    Drummer is fine!

  93. Air Espenilla

    She is the female Kanye. Crazy, erratic and a genius all at the same time.

  94. Annie Mae

    This reminds me of the beach soundtrack

  95. Jojo Puso

    Her confidence man

  96. Johnny Blaze

    Naw I'm good!

  97. Tanya Kaufman

    bop 🔥🔥🔥