Azealia Banks - Chi-Chi Lyrics




Hands up, it's a hold up
Keep them pies hot nigga, pack the heater in the holster
Slip the clip in and pop it, they tried to G me on the quota
I could picture ya noggin' rockin', you peasy on the corner
I stretch it with the soda
Whip the cream to the top, pot Betty with the shoulder
Got the keys to the drop top, but I'm in the Rover
Keep them fiends on that clock, clock, came to get the dough up

Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
Puerto Rican papi got that product and that peso
Get that perico on Broadway
Chi Chi get the yayo
You know I'm about it, every dollar on the pay roll
Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
Get that perico on Broadway
Chi Chi get the..

Hear my Lexus purr, I just crept to jers
Got genuine leather interi and my texture fur
Icy bezel, I'm freezy and my necklace splurge
Watch me run up on them niggas with that tech and burst
Now niggas wreck their dough for my X and O
La Perla provocateur lace, I feed 'em sex and blow
Chi Chi got it from some gualas in Calexico
Click-c-click, blam, you be next to go

Sittin' in the drop-top
Got money in my pocket, drugs in the glove box
I don't even like ya
(Don't wanna be nothin' near like ya)

All of my bitches get money they made
All of my niggas is handsome with waves
All of these rappers is pussy
You heard they be stuntin' on wax but they really afraid
You a hi-top with a cut on your fade
Harlem shaked in the middle of the fuckin' parade
Told you to put some respect on my name
And stop talkin' that shit, put that check on my name
Uh, put the check in my name
Weather advisor, we can't stop the rain
I do not have time to entertain lames
Won't say no names 'cause I won't give you fames
Gang-gang-gang-gang, bang-bang-bang-bang
My niggas gorillas and orangutans
Live from the zoo, this the new 212
When I move with the crew, y'all bird niggas can't hang

Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
Puerto Rican papi got that product and that peso
Get that perico on Broadway
Chi Chi get the yayo
You know I'm about it, every dollar on the pay roll
Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
Get that perico on Broadway
Chi Chi get the yayo





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Azealia Banks Chi-Chi Comments
  1. Edna Velasco

    azealia proves she is the best on this song. no joke

  2. ⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

    this is the better chun li

  3. Layla Atena

    Remember me the chi chi devayne the name of music

  4. Limerence -

    I come to this song everytime I forget I’m the one

  5. Rob Rodriguez

    Ugh this needed a video. I imagined some scary shit. Her being a queen pin killing mofos

  6. Gabriel Aderre

    She should have been all over the top ten charts! I can't help but feel that her mouth, or rather her abrasive, harsh, rude way of saying things! Things that are often true! But her wisdom, insights, intelligent, and her immense talent, all get over-shadows by her behavior on social media! It's one thing to criticize, it's another to attack! I wish that she could find some way to do damage control, and to draw attention solely to herself with all the amazing music that she makes! Because I personally don't know of a better rapper than Azealia Banks!!!!

  7. Ms. Wilson

    Ruthless and vicious💗

  8. Likedbymany

    Needs a video. This song goes so hard. be having you ready to fuck some shit up

  9. Kyeash Wilson

    Won’t lie she is a beasts but she burn so many bridges😭😭 but can’t act like she won’t kill a any beat and murder a lot of these new rappers

  10. Luís Paulo

    I feel like a real criminal everytime I hear this song.

  11. OrigiNKilleR

    shes is my inspiration

  12. Anjoli D

    A real bitch always come back to a classic .

  13. spank me santa

    Iggy stole the flow

    sjsk veryvery

    really? where i can see?

  14. Born-Again Nurse

    Love this is lil "gangstress" dagger. It simmers and is very tightly written. Only 2 1/2 minutes, but flawless.

  15. Joseph Ripoyla

    Im baptizing my baby to this song!

  16. LoryCharles G37coupe’

    ❤️🔥🔥🔥🔥🔥🥰🥰🥰🥰

  17. robert henry

    Out of all honesty Azalea should have more fame and status as a female rapper. She is too talented not to.

  18. Onur Bir

    I dont know.. all i know is shes the best one

  19. ChaniaMor Chania

    She needs to drop some records like this to get the hip hop community on her side.

  20. ethnicAlbert

    This is too tough

  21. Josh Brown

    Stiilllll not over this 🙏🏻

  22. Alex Leatherman

    i have a whole mv to this in my head.

  23. Yosmel Araujo

    This goes really hard. I love her.

  24. Simone Mackey

    This woman spits straight 🔥 but acts nuttier than squirrel’s lunch smh 🤦🏾‍♀️ I really hope she gets inner peace because we need a female rapper like this.

    khristopher bass

    Simone Mackey if it wasn’t for her “crazy” she wouldn’t be this talented tbh

  25. Javier Gallardo

    one word: ""UNIQUE """

  26. mr.aceofspade

    She ate this

  27. Zyaijah Bailey

    Finally 1 million views 🙌🏾🔥💕

  28. PhoenixFro

    SHE RIDE THAT FUCKING BEAT LIKE A PRO ❤❤❤

  29. Ioana C

    Slaying!!

  30. Obie Burch

    Thank you!

  31. Matt Smith

    Sis keep going 🧞‍♀️

  32. st sp

    best rapper on the planet

  33. Enzo Tabu

    De vayne ?

  34. Whitie Marsh

    What an ugly cunt

    beohlai

    alright "Whitie Marsh", stfu you inbred cow

  35. V Biscuts

    SO NATURAL

  36. cleudy p

    OMG THIS BITCH IS INSANE

  37. jah ray

    Had me with a stank face on throughout ...where the fuck have i been

  38. Lucas Fachin

    AZEALIA ANSWER ME PLEASEEEE

  39. Lucas Fachin

    AZEALIA I LOVE U!!!!!!!!!
    ANSWER ME PLEASEEEEE

  40. J Lann

    Hands up, it's a hold up
    Keep them pies hot nigga, pack the heater in the holster
    Slip the clip in and pop if they tried to G me on the quota
    I could picture ya noggin' rockin', you peasy on the corner
    I stretch it with the soda
    Whip the cream to the top, pot Betty with the shoulder
    Got the keys to the drop top, but I'm in the Rover
    Keep them fiends on that clock, clock, came to get the dough up
    Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
    Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
    Puerto Rican papi got that product and that peso
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo
    You know I'm about it, every dollar on the pay roll
    Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
    Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the -
    Hear my Lexus purr, I just crept to jers
    Got genuine leather interi and my texture fur
    Icy bezel, I'm freezy and my necklace splurge
    Watch me run up on them niggas with that tech and burst
    Now niggas wreck their dough for my X and O
    La Perla provocateur lace, I feed 'em sex and blow
    Chi Chi got it from some gualas in Calexico
    Click-c-click, blam, you be next to go
    Sittin' in the drop-top
    Got money in my pocket, drugs in the glove box
    I don't even like ya
    (Don't wanna be nothin' near like ya)
    All of my bitches get money they made
    All of my niggas is handsome with waves
    All of these rappers is pussy
    You heard they be stuntin' on wax but they really afraid
    You a hi-top with a cut on your fade
    Harlem shaked in the middle of the fuckin' parade
    Told you to put some respect on my name
    And stop talkin' that shit, put that check on my name
    Uh, put the check in my name
    Weather advisory can't stop the rain
    I do not have time to entertain lames
    Won't say no names 'cause I won't give you fames
    Gang-gang-gang-gang, bang-bang-bang-bang
    My niggas gorillas and orangutans
    Live from the zoo, this the new 212
    When I move with the crew, y'all bird niggas can't hang
    Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
    Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
    Puerto Rican papi got that product and that peso
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo
    You know I'm about it, every dollar on the pay roll
    Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
    Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo
    Songwriters: Azealia Banks

  41. Namrata Nath

    Damn, class A !

  42. Stevntabc

    Best rapper in my personal opinion

  43. Larissa

    So underrated I love zz

  44. glitter bomb

    If she didn't do the shit she does for publicity she'd be the shit. I fuck with this song lmao but I will not support her just because of the shit she does.

  45. malakia christina

    Imagine her and CupcakKe on a song.... THE END 😩

    malakia christina

    FLEXULANT 😂

    vampirexorcist

    there will be a drama out of that. and it will end azelia talking shit about cupcakke.

  46. Mother

    Lit❤️

  47. calvin perrier

    SHE IS SHITTING ON YOU BITCHES

  48. angelofdeath275

    Omg yasss finally a million views

  49. Bella Bello

    MY BITCH PERIOD

  50. sjsk veryvery

    YEESSSSSSZ MILLION VIEWS ON THIS MASTERPIECE

  51. Marie ___

    She may got issues , but she so talent 🔥

  52. Amit Kumar Ramkissoon

    Yay 1M in 16/11/2018!❤️

  53. Dat Boi

    1 mil views!

  54. Natasha

    2,976 more views.

  55. Oby Eche

    She's mentally ill af but bitch can rap like she's THAT bitch

  56. crystal jefferson

    She nice asf! Just gotta chill on that crazy shit on social media.

  57. NoneWhatsoever

    This track puts me in a trance. The instrumental is straight out of heaven and her flow over it is just sensory overload.

  58. Derrick McGlown

    issa hold up🎼YAYO be plotting

  59. BORIGINALS

    Despite her foul attitude, she is the best female rapper striving. F#@! mainstream!!!

  60. Ucef Lucas

    I want to be her friend

  61. shahar motzafi

    Hands up, it's a hold up
    Keep them pies hot nigga, pack the heater in the holster
    Slip the clip in and pop if they tried to G me on the quota
    I could picture ya noggin' rockin', you peasy on the corner
    I stretch it with the soda
    Whip the cream to the top, pot Betty with the shoulder
    Got the keys to the drop top, but I'm in the Rover
    Keep them fiends on that clock, clock, came to get the dough up

    Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
    Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
    Puerto Rican papi got that product and that peso
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo
    You know I'm about it, every dollar on the pay roll
    Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
    Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the -

    Hear my Lexus purr, I just crept to jers
    Got genuine leather interi and my texture fur
    Icy bezel, I'm freezy and my necklace splurge
    Watch me run up on them niggas with that tech and burst
    Now niggas wreck their dough for my X and O
    La Perla provocateur lace, I feed 'em sex and blow
    Chi Chi got it from some gualas in Calexico
    Click-c-click, blam, you be next to go

    Sittin' in the drop-top
    Got money in my pocket, drugs in the glove box
    I don't even like ya
    (Don't wanna be nothin' near like ya)

    All of my bitches get money they made
    All of my niggas is handsome with waves
    All of these rappers is pussy
    You heard they be stuntin' on wax but they really afraid
    You a hi-top with a cut on your fade
    Harlem shaked in the middle of the fuckin' parade
    Told you to put some respect on my name
    And stop talkin' that shit, put that check on my name
    Uh, put the check in my name
    Weather advisory can't stop the rain
    I do not have time to entertain lames
    Won't say no names 'cause I won't give you fames
    Gang-gang-gang-gang, bang-bang-bang-bang
    My niggas gorillas and orangutans
    Live from the zoo, this the new 212
    When I move with the crew, y'all bird niggas can't hang

    Niggas, I be wildin' for that cheddar, for that paper
    Island hoppin' in Bahamas, helicopter to Jamaica
    Puerto Rican papi got that product and that peso
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo
    You know I'm about it, every dollar on the pay roll
    Tell 'em niggas we be grindin' till the motherfuckin' day o'er
    Bet you read about it, bet you plottin', bet you hatin'
    Get that perico on Broadway
    Chi Chi get the yayo

  62. Justin Taylor

    Goodness. Fire just leaking out of that mouth

  63. Storm Soto

    Does anyone realize that this is a Scarface reference? When Tony is in the Hotel trying to make that sale and then everything goes wrong and he yells at Chichi to get the yayo before he runs out the door. Yo, check it out. Deadass.

    Abercrombieindya

    Storm Soto its pretty obvious

  64. Lela Pena

    My god shes amazing. She needs to hop off social media and keep her head in the studio cause DAMN

  65. nyxxie023

    shit <3

  66. appletater

    RIP to all the hot beats wasted on Azealia Banks.

    Jon B.

    You wish

  67. sarah apathjang

    Iggy copied this flow...

    PhoenixFro

    Which songs? 😯

  68. hell boy

    SHEE NEEDS TO MAKE MORE SONGS LIKE THIS! I need more music like this to help me murder someone

    Latoya Ward

    Hell Boy check out her newest single called Pyrex Princess

    hell boy

    Latoya Ward I did. She ATEEEE! love the feeling that song gives me

    Toussantlbisso

    🎼📣Runnin , Skylar Diggins ! Gimme A Chance ( posted by Alejandro) ! Slay Z 🎼

  69. Rodrigo Machado

    Learn iggy

    Wojciech Duda

    true lmfao

  70. Jon B.

    Check out BBD, No Problems, Ice princess, Big Talk and Can't Do It Like Me

    Toussantlbisso

    Runnin ! Skylar Diggins

  71. Ana P

    Been on girl. HBO all day! #N.Y.C. life. Keep slaying.

  72. VICTORIA'S SECRETS

    Didn't know she was so fuckin gangsta

    Toussantlbisso

    📣AB from Harlem🌍

    Eli Exotic

    listen to her jim jones diss succubi

  73. Toussantlbisso

    📣I Rarely listen to this 🔥🎼only once👋

  74. Sam Lockhart

    I followed along with everyone's general dislike of her for her personality or whatever before, but, in all truth...she's only about as crazy as any extremely creative person ever is.

    She's one of the most truly, dynamically creative female rappers at her level of status right now. She plays around with all kinds of different styles, flavors, genres, and flows for delivering her songs. She's seemingly problematic at times, but it's impossible to really get to know her story and her worldview from an untainted lens when the rap industry is still so malevolently distorting and destroying the images of any women that choose to 1) literally just rap. Period. and 2) be different from the sexy, playful "I can play with the big boys too" kind of image that female rappers usually have to pigeonhole themselves into to be heard (*cough* Nicki Minaj *cough*).

    She's ignorant on a handful of topics. And she needs to stop putting dead chickens in her closet. (I have nothing against Santeria. It IS a legitimate faith system. I just think putting dead anything in your closet is just fucking unsanitary though.)

    Other than that, y'all can shut the fuck up about this woman, check your false patriarchal prejudices, and buy some of her fucking music.

  75. Storm Soto

    Damn this shit is dark, shut these bitches down. NY does it better.

  76. Felipe Marcos

    this is hot

  77. maybeonemore

    Her Flow gets A+...but girl needs a Public Relations wizard...asap. or she gonna get an unsung video before she's 30yo.

  78. Edwin Torres

    Chi-Chi get the YaYo is a line from scarface, i just got done watching scarface and was like o shit Azealia is a rap genius! Even tho i dont know why as African-Americans we like scarface so much, theres literally not 1 African-American in the movie.....

  79. Senorita Aurora

    When you loathe the artist but like her music 🤔

  80. Indra Raspenzel

    The queen!

  81. _ _aymeno_ _

    Not on fantasea 2 😕

    Latoya Ward

    just lyrics it will be

    _ _aymeno_ _

    Latoya Ward ah ok and Crown ?

  82. Marcus

    This needs to get 1mill by the end of the year

    Toussantlbisso

    Marcus - 📣🎼No problem 🏆💯

  83. Gabriel Costa

    if I had a label I woulda given her a 10 million contract after this, not 1

  84. Kameron Barnett

    WHENT THE FUCK OFF!!!!!

  85. Mae Runway

    CHI CHI GET THAT YAYO

  86. Chuco Savage

    Idgaf about what none of y’all say THIS BITCH BANKS HARD ASF 😝😝❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️❗️

  87. bummerbee 3

    Super flow

  88. Professor Emil

    This is the type of shit that makes you bounce to the beat with a disgusted grimace on your face. Almost no rap music that's playing on the radio nowadays can make you do that. Not only because of the beat, but also the flow and the unmatched bars she's spitting. Anyone and their mom can make a sick beat, but can you drop heat over it without using the same, tired "I have cars, money, bitches etc" one liners? Not a lot of artists have that raw lyricism.

  89. Clear The Fog

    A queen!

  90. Teca Lavrador

    This bitch serious?

    D Cam

    Hopefully this is fire asf 🤩🤩

  91. Sherlyn

    Fucking amazing!!! Azealia always gets me hyped. Mean flow!

  92. JUST

    speakers on fire

  93. Omar De

    hot🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥