Attila - The New Kings Lyrics




Take a look at who's standing before you
How does it feel to know you shunned us from the start?
When we were begging for a chance to try
You shook your head and acted like it was a joke
Now what?
You've got your hand out to give an offer that we can't refuse
Well you must not know me well
Eat shit, you're a hypocrite and I don't forget the past bitch
You must be a brain dead fool
Yeah, don't forget your past
Everyone can see through you, fame will never last
So let the new kings take the throne

Nowadays everybody wanna talk like they got love for us but what about last year?
I remember what you said behind our back
And you swore to your god that we wouldn't do shit [x2]

We are the new kings [x2]

Just fucking go, look in the eyes of a king.
Hold that thought let me explain
You're a double crossing liar caught up in crossfire
Started up a fucking fire and I threw it right back
Suck it.
You will never be forgiven not as long as I'm here living
And I'm never going to forget just how you treated us like shit right
Right when we needed help the most

Yeah, don't forget your past
Everyone can see through you, fame will never last
So let the new kings take the throne

You changed your fucking mind? Oh Yeah? Well I don't forget

Nowadays everybody wanna talk like they got love for us but what about last year?
I remember what you said behind our back
And you swore to your god that we wouldn't do shit [x2]

It's always like this
When people try to change their mind as if you would forget
Well I don't forget
I remember every time you put us down and all the fucking reasons why you said
We wouldn't go anywhere
I don't forget
I remember all the shit you talked behind our back and all the lies your spread
Among the people that you call your friends
I don't forget





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Attila The New Kings Comments
  1. Big Winona

    If you hate attila you're either a pussy or a common sense SOB lmao

  2. Brint Mann

    700th like
    Always liked this one.

  3. riley xdmsk

    His lows at the end are so insanely processed but brutal. There’s a slightly pitch shifted low and then another one that’s even lower to had some buzz. Crazy

  4. ir4kk

    Beginning is the bestttttttt TAKE A LOOK AT WHOS STANDING BEFORE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    HOW DOES IT FEEL TO KNOW YOU SHUNNED US FROM THE STARTTTTTTT

  5. tristananvilcaster

    I love Attila, this shit bounces hard!

  6. Eric Tervo

    what band is this directed towards

    Zinnydin

    p sure rage was the album that made people pay attention to them, a lot of people say it's their only good album lol

    nubz0rzyou

    3 years old but to me i think they was talking ab dr acula

  7. Alexis Ernano

    this breakdown is insane👌

    donut skater_

    +Alexis Ernano rite

  8. ifnu fajri

    2016? who's with me? Btw checkout my cover of this shit

  9. TheMadMichiganGamer

    Fronz has some super badass high growls in this song.

  10. Danielle Amanda Lezcano

    fkn sexy

  11. Eric Schultz

    band* fuck

  12. Eric Schultz

    that breakdown is insane. gives me shivers. fucking love this bad.

  13. Bryan Garder

    Now a days every body wanna talk like they got somethin to say, but nothin comes out when they move their lips, just a bunch of jibberish, mother fuckers act like they forgot about dre!!!

  14. shane scott

    hes makes my prostate milk....ITS JUST SO DEEP OF AN ORGASMIC YELP. he does in various songs and just gawd. this and unforgivable are prob my favorites for that reason.

  15. leometalgod666

    total...fucking..epic..song !!! PERIOD

  16. lee slater

    this song is fucking epic !!!!

  17. Kyle DuBois

    Just got done listening to my copy of the album, I had to add this particular song to my playlist. Excellent. :-)

  18. GrumpyGrebo

    Nowadays everybody wanna talk... motherfuckers forgot about Dre!

  19. christina smith

    Ok I take it back this is the best yet!!!!(:

  20. DR 160

    CARAAAALHO Q MSK FODAAAAAAAAA VEEEEEEY *ooo* Attila <3 

  21. Liam O'Grady

    The tour is called "The New Kings" I wonder if they're gonna play this.... Hmmm

    Sullivan Addison

    The didn't

    Liam O'Grady

    Ik i was sad i love this song 

  22. Saiyajin Vegeta

    "The New Kings of Breakdowns"

  23. Brutal Vocals

    This song really made me have to pee.

    christina smith

    how? lol

    Rudy B

    Tell me why the same thing happened to me. Lol

  24. Mike DLS

    Dr. Dre - Forgot about Dre

    You're welcome

    Drew Kocak

    I was literally about to comment this. Not hating, but that part is totally stolen from Eminem's chorus in Forgot About Dre

    drew mcmanus

    @Drew Kocak i thought the same like what they did with it though

    Dime

    @Drew Kocak not so much as stolen but paid tribute to a classic verse

    Gavyn Clark

    @dimebagshane *hook

  25. María Jesús Arce

    Attila lml. <3

  26. Maria Jesus Arce

    I love attila *-*

    Maicon Souza

    Maria Jesus Arce me too

  27. stevendolan2

    This song is so awesome that even the end of the url is in awe.

  28. BergieOldSchool

    chorus sound like the Dr Dre song with Eminem . about Dre i think

  29. itsyaboi666

    wooooooaaaaaaaahhhhhhh dafq thats uncalled for

  30. Swift

    These guys are fucking beasts

  31. dj squash kid

    yo you're a couple weeks late you slow ass bitch you missed the fucking party! why you trippin go say your prayers to mr. beard in the sky wow bitch just wow

  32. tony willow

    wow you are so cool for realizing that maybe satan will love you now!!!!!!111! faggot.

  33. G-sco804

    0:52 Reminds me of "Nowadays everybody wanna talk like they got something to say but nothing comes out when they move their lips just a bunch of jyberish..."

    Gregory Gonzalez

    G-sco804 I think he did that on purpose tbh cuz it’s basically about the same thing with them being looked down on in their early years and I know this is late haha

  34. zombiekillingskater

    \m/ \m/

  35. Jay Dennis

    I got a cover of this song on my channel, check it \m/

  36. Steven Kessell

    fucking love Attila

  37. Dustin Larsen

    This song is the best of all time

  38. dj squash kid

    666 views

  39. Eduardo Jovanny

    the best song of ' about that life album '