Atomic Kitten - Ladies Night Lyrics




Ooh oh yeah yeah, Oh what a night
It's ladies night

This is your night tonight,
Everything is going to be alright
This is your night tonight,
C'mon girls

Girls, we've all got one
A night that's special everywhere
From New York to Hollywood
It's ladies night and girl
The feeling's good

[Chorus]
Oh yes, it's ladies night
And the feeling's right
Oh yes, it's ladies night
Oh what a night (oh what a night)

Oh yes, it's ladies night
And the feeling's right
Oh yes, it's ladies night
Oh what a night (oh what a night)

This is your night tonight, everything' s gonna be alright
This is your night tonight, everything' s gonna be alright

Romantic lady, ooh oh yeah, single baby
Mm sophisticated mama (woooooh)
Come on you disco baby, yeah, yeah
Stay with me tonight

If you hear any noise
It ain't the boys, it's ladies night, shhh, uh huh
Come on girls

Gonna step out ladies night
Steppin' out ladies night

Gonna step out ladies night
Steppin' out ladies night

[Chorus]
Oh yes, it's ladies night
And the feeling's right
Oh yes, it's ladies night
Oh what a night (oh what a night)

Oh yes, it's ladies night
And the feeling's right
Oh yes, it's ladies night
Oh what a night (Oh what a night)

On disco lights your name will be seen
You can fulfill all your dreams
Party here, party there, everywhere
This is our night, ladies
You got to be there

This is your night tonight,
Everything is going to be alright

This is your night tonight,
Everything is going to be alright

Oh ladies night

This is your night tonight,
Everything is going to be alright





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Atomic Kitten Ladies Night Comments
  1. MrDavidKen77

    This is your night tonight, everything's gonna be alright!

  2. Sam Heald

    gay icons

  3. Wojciech Owedyk

    Only 1 milion views
    WTF?!
    😤😡😠
    It's such a scandal.

  4. Wojciech Owedyk

    Ladies night von Atomic Kitten ist sehr erfolgloses Album.

  5. Wojciech Owedyk

    Be with you
    (26th of April 2003)
    If you come to me?
    (21st of October 2003)
    Ladies night
    (8th of January 2004)
    Someone like me
    (23rd of April 2004)

  6. Wojciech Owedyk

    Hit nummer 1 in Frühling 2004 auf Get the clip bei Viva+

  7. Wojciech Owedyk

    Ladies night
    Erste Veröffentlichung in Deutschem charts
    12.1.2004
    Letzte Veröffentlichung in Deutschem charts
    1.3.2004

  8. Wojciech Owedyk

    Ladies night
    3rd album of Atomic Kitten
    (April 2003-June 2004)

  9. Wojciech Owedyk

    Be with you
    (5th of May 2003)
    If you come to me?
    (21st of October 2003)
    Ladies night
    (8th of January 2004)
    Someone like me
    (2nd of April 2004)

  10. Max Allen

    I would have sex with them right now

  11. Ali Meade

    New Year’s Eve feels #AtomicKitten 💕

  12. 김갑환

    Nostalgia

  13. Wojciech Owedyk

    Ich habe das gesehen bei Get the clip von VIVA+ in Frühling 2004

  14. Joop van buerink

    zo good joop van buerink

  15. Wojciech Owedyk

    Ladies night
    Mädelsabend
    Wieczór panieński

  16. Wojciech Owedyk

    Atomic Kitten
    Ladies night
    2004

  17. Cheryl Baker

    🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈🏳️‍🌈

  18. Aliyah Burnette

    I love this song they good job with the cover of kool and the gang ladies night I wish it was on their vevo channel along with love doesn’t have to hurt, the last goodbye, you are and someone like me.

  19. Meowth

    Jajajaja esto lo pasaban por Uranio15 y Oktv el elevador creo xD

    REF Ref

    Me hace recordar a las Spice Girls.

  20. Katja Macabre

    IS THAT SCARLET ENVY?! 0:56

    Wojciech Owedyk

    Yes of course

  21. Minah Brutal

    I love this song

  22. Fernanda Vieira

    2019 ❤

  23. alice

    I can clearly picture 6 year old me standing in front of the tv try to mimic their exact dance moves in this video omg I had every music video on dvd hahahah

  24. Rhiannon Winsor

    Literally everything

  25. Gokulesh dj GKspace

    Not bad this cover...the girls very sexy and feminine...to this days when the music is feminist shit, this is refreshing. 2019.

  26. U. Weber

    Original Song from Kool And The Gang 1979

    xxxTIN0xxx

    Yup! This is also a collaboration with Kool and the Gang. They rearranged and updated their song and specifically wanted Atomic Kitten to sing it

  27. JWJ

    ei músicão

  28. Golden Rat

    This porno has some hot chicks in it.

  29. Urbhaddie

    Utter crappo

  30. lisy Del Valle

    👌👌👌👌😉

  31. Mary Vitiello

    ♥♥♥

  32. Francesca Esposito

    😻😻😻

  33. Jayne Tripplett

    A joke!!

  34. Rasool Lewis

    Cartoon Jam Fight For Minnesota in February 20 2005 and Stickman Football 10

  35. Jamiro Sparro

    This vid is a "gay night"

  36. Ronny Kutzner

    Natascha 💋💋💋💋💋💋

  37. blue star

    Least favorite song and I think the reason why sales declined

    xxxTIN0xxx

    I think it's a fantastic song. Sales always decline after a while for every artist, everyone has a peak.

  38. Jessica Hernández

    Me encanta ! 🙂🙂

  39. Босс Вертолет

    https://www.youtube.com/watch?v=dX_5grjAj78&list=PLpKw1W0_6ot9eH8SUcye470ZVTwe_c6zR Femdom music video. (Play - list) Watc

  40. Wallace Fernando

    amazing

  41. k-soo kim

    이런것이 현실이면 그게 바로 지옥(hell)이다. 남자가 여자의 노리개가 되는 세상 아니봐도 엉망징창 시궁창이 되고 말꺼야.

  42. No3MadMax

    <3 <3 <3 Jenny With A Bob <3 <3 <3

  43. meargely brookman

    Dit is het beste lied van hun, zelfs beter dan Kool and the gang. Hier zit meer ritme erin daar moet je gewoon op dansen.

  44. Dominyka M

    Hello 2018

  45. Noah Tapara

    Mild Bitter Beer.

  46. Dušan Osadský

    Awesome....

  47. Huffy05

    I might be wrong but I think Andy McCluskey from OMD produced this! He also co-wrote No.1 'Whole Again'!

    marie mccafferty

    he did write it

  48. Demon Days

    When I was kid I believed their name was Atomic Kitchen

  49. Matth Strat

    vous avez tuer la chanson

  50. Noah Tapara

    My daughter really likes this song.

  51. Jeffrey Naeder

    And what do you mean they can't sing? Atomic Kitten has been around for years and they have more talent than any of you hatin!

  52. Jeffrey Naeder

    I'm one of the very few that prefer this over the original. Fuck the haters I love this version. Also this version was picked for DDR as well.

  53. J. H.

    someone upload "the last goodbye" please

  54. Skunky Stinkerson

    this song sounds like it could be a Spice Girls songs. its very vain towards WOMAN, and Never Give Up On The Good Times. etc.

  55. Noah Tapara

    1 Cross, 1 Way.

  56. Peter Lobo1

    what's the genre of this song

  57. Noah Tapara

    Hated how they broke and had babies, geeez, how many dudes get big cars and a house but pay nudda in return?. Smick family life aye?.

  58. Aris Manolopoulos

    Gorgeous Liverpool's ladies know better!

  59. Daz X1

    when jeenny hot frost came into the scene thats when for me they drew my attention

  60. Simon Murray

    Wish the video was formatted correctly...!!! #widewidewide

  61. Aris Manolopoulos

    Happy International Women's Day!

  62. Macnavor

    Ladies night meaning they're the ones sexually agressive and doing the first move on the guys!!!

  63. Macnavor

    Best song of them! Reminds me to the spice girls!!!

  64. users32471

    I personally did not like them, not even the original lineup including Kerry. they were too loud and lippy for my liking. however, I still liked their MUSIC :). a decent cover of a kool and the gang song :). bought atomic kitten's version on a cd single. and YES, I am watching this in 2017 :)

    John Smith

    users32471 I watched it on its release in 2003, and here I am in 2017!

    britbloc123

    So you didn't like them...But you liked them?

    Tieu Kha Vu

    @britbloc123?

    Bart Schwartz

    users32471 just a newer verision repacked of spice girls bangles go-go’s banananarama blondie etc just pettie hottie teasers with a great sound and stage show

  65. Violeta Empires

    Si es LADIES NIGTH porque entra a un club de homosexuales donde no hay chicas?

  66. YCKFides

    As much as I love modern re-interpretations of classic songs and bubble-gum pop music, this cover is pure garbage

    xxxTIN0xxx

    It's a nice cover instead. However, people don't know that it's actually a collaboration with the band Kool & the Gang. They asked Atomic Kitten to cover it and Ronald Bell himself produced this updated version.

    Tieu Kha Vu

    In my opinion. Still better than the oldschool one. Next to Geri halliwells It's raining men

  67. xxxTIN0xxx

    Natasha is my favorite. Best voice, look and dance moves.

    smck 2016

    xxxTIN0xxx I think Jenny Is the best dancer myself.

    Lloyd john Lyons

    xxxTIN0xxx Natasha is the atomic kitten lead vocalist she also very sexy I always had crush on her in the band I always fancied her she brilliant fun and seems like she has great personality so imagine she must be. Very fun to be around

    Lloyd john Lyons

    Definitely agree with u on that 100 percent

  68. Vanina Yazmin

    Natasha:
    Ooohooo, oh, yeah, yeah, oh, what a night
    It's ladies night

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright
    This is your night tonight)
    Come on, girls!

    Girls, we've all got one
    A night that's special everywhere (Everywhere)
    From New York
    Jenny:
    To Hollywood
    It's ladies night and, girl, the feeling's good

    All:
    Oh yes, it's ladies night
    And the feeling's right
    Oh yes, it's ladies night
    Oh, what a night (Oh, what a night)

    Oh yes, it's ladies night
    And the feeling's right
    Oh yes, it's ladies night
    Oh, what a night (Oh, what a night)

    (This is your night tonight
    Everything' s gonna be alright
    This is your night tonight
    Everything' s gonna be alright)

    Liz:
    Romantic lady, oooh, oh yeah
    Single baby
    Mmm, sophisticated mama (Oooh!)
    Natasha:
    Come on you disco baby, yeah, yeah, stay with me tonight

    If you hear any noise
    It ain't the boys, it's ladies night, shhh
    Aha
    Come on, girls!

    Gonna step out ladies night
    Steppin' out ladies night
    Gonna step out ladies night
    Steppin' out ladies night

    All:
    Oh yes, it's ladies night
    And the feeling's right
    Oh yes, it's ladies night
    Oh, what a night (Oh, what a night)

    Oh yes, it's ladies night
    And the feeling's right
    Oh yes, it's ladies night
    Oh, what a night (Oh, what a night)

    Liz:
    On disco lights your name will be seen
    Jenny:
    You can fulfill all of your dreams
    Liz:
    Party here, party there, everywhere
    All:
    This is our night, ladies, you got to be there

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright
    This is your night tonight
    Everything's gonna be)
    Natasha:
    Oh, ladies night (Alright)

    All:
    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright
    This is your night tonight
    Everything's gonna be alright)

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright
    This is your night tonight
    Everything's gonna be alright)

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright) Natasha: This is your ladies night
    (This is your night tonight) Natasha: This is your ladies night
    (Everything's gonna be alright) Natasha: Oooh!

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright) Natasha: 'Cause it's ladies night
    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright)

    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright) Natasha: Yeah, yeah!
    (This is your night tonight
    Everything's gonna be alright)

  69. Aris Manolopoulos

    why to have a night out in Liverpool...

  70. Kevin Humphreys

    Brilliant!

  71. Sentenza L'Abrupt

    quel gachi...

  72. bob hope

    boy george?

  73. Greta Burg

    Hey there. Atomic Kitten were the better girlbands.
    Its been a long for since a new song has been released by Natasha, Liz and Jenny.
    There was talks of a new Atomic Kitten album to be released soon, but nothing has come to pass.
    Indefinate, which is a shame. Atomic Kitten were three lovely ladies who sung nice love songs.

    IHTWB321

    Hopefully they put it nice R&B songs not today's garbage

    IHTWB321

    Put out*

  74. IRLANDA FEEHILY

    Esta bien raro el vídeo!!

  75. NeverDead1987

    id fuk all of those 3s cunts

  76. Michel Agenant

    Ja lieve dames dat durf ik echt wel alleen tussen een hoop dames ik krijg toch een (..................) leven met zulke schatjes als jullie om me heen en dames maak me nooit commercieel dat doe ik met jullie ook niet ik doe het omdat ik het leuk vind en omdat jullie er zo vrolijk van worden en zo ontmoet ik alle bijzondere dames hier op aarde ik hoop dat jullie vriendinnen worden en wij zorgen voor de rest alle Nederlanders en daar buiten willen over mij of jullie ruggen geld verdienen trap er niet in

  77. Admiralhall2000

    better than the Kool and gang version! That is rare.

  78. mayena

    Dream Men 2:14 to 2:34.

  79. A G

    when the camera pans on the floor at 2:54, what is that supposed to be?

    ItsMe Bet

    Her bag on the floor.

    A G

    +ItsMe Bet seeing it again, did she hide it where i think she did......? that's why the guys look disgusted?

    Cazxiro

    A G That's hilarious! Using nature's pocket lol

    Vicky Woolves

    oooooh right!! all these years I had the same question! lol

  80. Bee Vee

    These girls are defenitely not selected on their singing skills
    But they have the talent to cock up this classic from Kool & the Gang.
    Listen at the part between 1.32 and 1.40min; Absolutely terrible !!!!!!

    Admiralhall2000

    I disagree. They it did it better than the original which I also love

    xxxTIN0xxx

    They have the singing skills. For example let's take the brunette, Natasha, watch "Whole Again" or "Eternal Flame" live, she can truly sing. Liz is quite good also. Personally I think this cover is brilliant.

  81. Paul Johnson

    THis is pretty lame for some reason. Maybe it's just my preference, I'm pop cultured out sometimes, and I'm tryin to quit drinking,

  82. Rahana ahmad

    Gud song ❤️❤️

  83. Rahana ahmad

    Ugly girls in video

  84. Paulo Silva

    Imagine a night with these three girls...

    Paulo Silva

    they are still hot

    Bee Vee

    +Paulo Silva
    Take earpluggs with you :-)

    TheAmyzing

    +Bart Vee you misspelled "buttplugs"

    wasteofspace20

    Couldn't be more boring..All of them were in a huge rush to settle down and be moms with the first cute guy that came around.

    Nanettsyr Lyzämmy

    You sound so virgin.

  85. უწმინდური მამაო ღორმენ

    lel as an uplifting trance and progressive house geek  i dig this childhood memories eh

  86. Candy

    love it <3

  87. Daniyal A

    I used to love when this came on tv when I was a kid, made me so happy :))

    Wojciech Owedyk

    Ich habe das gehört bei Get the clip von Viva Plus

  88. Megan Aylett

    Lol pink pants ^.^

    Wojciech Owedyk

    And so what?
    It's that your shitty problem or what?!
    😡😡😡😡😡

  89. Faye

    Bit sexual for my likings

  90. Shannon Altman

    I looked this up for my concelar Kacey N.

  91. Joan76Li

    Good version of this legendary song!

  92. Micaela Schäfer

    Fast wie Monrose :D

    Wojciech Owedyk

    Das stimmt

  93. jen mctavish

    good cover kool and the gang song )

  94. llessismoree adios

    Lov it! Funky-pop!!

  95. Shortypotry

    mich immer an die eine von Sex in the City in Jungen Jahren :D