Ati242 - Karanlık Olmadan Lyrics




[Nefo:]
Acelemiz yok

İçimizde biri var
İkimizden biri korkak
Hayata sigorta yapan abiler
Sen ise bir nevi kolpa
Hiç ısınmam muhabbete
Arbeden bul
242 linç eder aklını bro
Rape muhasebe koy
Bütün derdiniz bu
Bütün olayların dışındaysan
İçeride ne oldun ha
Söylesene ne oldu
Gözler hep bi noise
Kara kutum gibi boş
Kara görünteler noise ve devoice pis
86 Ford değil kol saati
Kolunda rolexle hastanede on saati geçirir Nefo
Yanımdan defol işiniz defo
Moradan efo olmadı muhattabım
Tracklerim depo
Bu orospular sel oldu
Ama kalbim beton
Cigerlerimde ghetto
Bu ghetto
Bu ghetto

Sorma lan
Bir şeylerden olmadan içeriye gir
Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
Buralardan olma hedef olma git
Bu karanlık olmadan olmadan git
Elindeki olmadan olmadan git
Bu bok için ölmeden ölmeden git
Buralardan olmadan olmadan git
Bu karanlık olmadan olmadan
Git git git git ya ya ya ya ya ya ya
Elindekinden olmadan olmadan git

[Ati242:]
Bu yaramaz adama pay veremem
Kafam atana kadar ghettona kay
Kara kafalar kana kana kan içerek sayfa açar
Aga olan adama verilir saygı
Yatalak kalana kadar
Açacağını aç çeneni
Kramp gibi girerim
Rapim bizde
Muaf edilir tuhaf emelin
Dram yapma
Çatapatla evin taranır
Ama yoksa sabahına kulağına gelir
Bu rhymela belin kırık
Hazır kucağımda yerin
Uzanmaz elin diyosam
Bir tutam da sevinç bırakmam
Ağzı delik çavoya sorma beni
Tuzağa çekin bu gece
Semte uziyle
Gelir pussylerim benim
Hadi digga koş
Gece iki Nefo'yla Maltepe Paparoz
Rap'in sebebini gelip de yüzüme sor
Kelimelerin sonucu bu aforoz, ah

[Nefo:]
Sorma lan
Bir şeylerden olmadan içeriye gir
Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
Buralardan olma hedef olma git
Bu karanlık olmadan olmadan git
Elindeki olmadan olmadan git
Bu bok için ölmeden ölmeden git
Buralardan olmadan olmadan git
Bu karanlık olmadan olmadan
Git git git git ya ya ya ya ya ya ya
Elindekinden olmadan olmadan git

Brra
2-4-2, Nefo





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Ati242 Karanlık Olmadan Comments
  1. Meta TFC

    Senle bi realde denk gelsek şöyle iyi bikavga etsek be

  2. BATU SAVAGE

    https://youtu.be/3S64fbSFMCI
    Dinleyin

  3. Mehmet Kaplan

    Net söylüyorum 2019 un en büyük kazancı Ati242'dir 👍👊

  4. Ali Ceyhun Şahin

    MALTEPE

  5. Mahmut Tuncer

    86 Ford değil kol saati
    Kolunda rolexle hastanede on saati geçirir Nefo

  6. Eylül Güngör

    Ati seneye herkesin dilindesin amk sevinsem mi üzülsem mi

  7. Miraç Arslan

    La her yerde iyi iş yapıyo amk atisi

  8. crewie

    aga bu neden anasayfama yeni düşti

  9. Emrehan Sercan

    Nefo sırtlamış şarkıyı. Ati sönük kalmış biraz.

  10. Mehmetali Obuz

    MUSTAFA SARAC ADAMDIR GERISI YALANDIR

  11. feyyaz yesil

    Ati kardeşim bu nakarat gibi yazmaya devam et, kafaları duvarlara vuralım.

  12. HN A

    Güzel de şarkı la
    Neden dinlemiyonuz ben şimdiye milyon olur sanmıştım

  13. Taha

    Çocukluğumdan beri dörtbeşi takip ediyorum. Abi başarılarının devamını dilerim...

  14. Cenk Evcen

    🔥🔥🔥🔥🔥

  15. barış çakır

    1000. aboneyim roleximi isterim

  16. yörük oğlu

    Bi ara flowun icin kayboldum sonra nakarata geçti de buldum kendimi 😃 helal ati adamsn

  17. ERKANBeatz

    Nefo o nasıl flow o nasıl rhyme

  18. Batuhan pb

    bora’dan efor 🤘🏻

  19. Emir Candan

    BU KEŞFEDİLMESİN SADECE BİZ BİLELİM

  20. Samet Oktar

    EDEN HAZARD PİYASANIN TARTIŞMASIZ EN İYİ NEW SCHOOL RAPCİSİ

  21. Onur AKSOY

    Ortalıgı taradın lan atiiii

  22. Emir Aydın

    Sniper 😒

  23. Double f

    1.30 ile 1.57 tek nefes mi bana mı öyle geliyor? İnsan değilsin atiii

  24. Mehmet Faruk Salmanoğlu

    kaliteli parça olmuş tek üzüldüğüm nokta keşke nakaratı 2x yapsaydınız daha uzun olmasını istedim :)

  25. Apti Can

    Nefo adamsın brom

  26. Can Can

    dortbes in da cooking💪🏿

  27. İlbey İlhami Çitil

    Nefo neymiş lan öyleeeee pırrr fennnnaaaa

  28. HÜSEYİN UZAN

    Ati ortalığı yine sikiyo kafayı yicem amk yaa

  29. İSİMSİZ OYUNCU

    Beyler kanala abone olun sarki nefonun kanalinda 1000 aboneyi gecinde para kazanıcaklar lutfen abone olun

  30. sylmxz

    şahsen şöyle söyleyim ati her zamanki gibi ateş ediyo, nefo çok sağlamıma geldi. acelemiz yok değişinden sonra direk like yapıp abone oldum. piyasadaki asalak rapçilerin ünlü olupta böyle yeteneklerin keşfedilmeyişinin amına koyim

  31. El Turco

    Bu daha iyi olmuş gerçekten.

  32. MEF HUM

    Ati kardeşim flow yapışın ve melanko söz yazışın on numara , ama kendini geliştirip sözcük ve kelime hazneni geliştirirsen daha iyi olur İLK KURAL SAYGI !

  33. Polat Koca

    muaf edilir tuhaf emelin

  34. TRANKO BUSCAS

    ,,,,,,,,,,,,,*N*,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,*E*,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,*,F*,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,*O*,,,,,,,,,,,,
    ------------------------------------------------------------------------------
    ,,,,,,,,,,,,*A*,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,*,T*,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,*İ*,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,*2 4 2*,,,,,,,,,,,,

  35. Ozan Can Karacan

    ATİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ 242

  36. hileli jojuk

    Ortalığı taradın laaan ati

  37. VG Boomerange

    Spotify a atın su sarkıyı !!!

  38. YEY 47

    Kıyak olmuş

  39. Sayın Pugb Mobile

    Güzel güzel elektronik sigaraya şarkı cıktı yine

  40. İsim yok

    Ati annenin karnında flow la mı doğdun amk daha dün 1 bugün 2

  41. aushi buy

    Ati de iyi eyvallah ama bu şarkıyı Nefo sırtlamış.

    Crime

    amaç o zaten bro :) nefo sırtlamaya çalıştı ve sırtlamış mükemmel bir şarkı <3

  42. o1evo

    bu karanlık olmadan git git git git ah

  43. Emirr

    Abim spotify'a yükleyinde bizde mutlu olalım sizde para kazanın :D

  44. Batuhan Kılıç

    [Verse: Nefo]

    Acelemiz yok
    İçimizde biri var
    İkimizden biri korkak
    Hayata sigorta yapan abiler
    Sen ise bi’ nevi kolpa
    Hiç ısınmam muhabbete
    Arbeden bul
    242 linç eder aklını bro
    Rap’e muhasebe koy
    Bütün derdiniz bu
    Bütün olayların dışındaysan
    İçeride ne oldun ha
    Söylesene ne oldu
    Gözler hep bi noise
    Kara kutum gibi boş
    Kara görüntüler noise ve devoice pis
    86 Ford değil kol saati
    Kolunda Rolex’le hastanede on saati geçirir Nefo
    Yanımdan defol
    İşiniz defo
    Moradan Efo olmadı muhattabım
    Tracklerim depo
    Bu orospular sel oldu
    Ama kalbim beton
    Ciğerlerimde ghetto
    Bu ghetto
    Bu ghetto

    [Nakarat: Nefo]

    Sorma lan
    Bi’ şeylerden olmadan içeriye gir
    Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
    Buralardan olma
    Hedef olma git
    Bu karanlık olmadan olmadan git
    Elindeki olmadan olmadan git
    Bu bok için ölmeden ölmeden git
    Buralardan olmadan olmadan git
    Bu karanlık olmadan olmadan
    Git git git git
    ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya
    Elindekilerden olmadan olmadan git.

    [Verse:Ati242]

    Bu yaramaz adama pay veremem
    Kafam atana kadar ghettona kay
    Kara kafalar kana kana kan içerek sayfa açar
    Aga olan adama verilir saygı
    Yatalak kalana kadar
    Açacağını aç çeneni
    Kramp gibi girerim
    Rap’im bizde
    Muaf edilir tuaf emelin
    Dram yapma
    Çatapatla evin taranır
    Ama yoksa sabahına kulağına gelir
    Bu rhymela belin kırık
    Hazır kucağımda yerin
    Uzanmaz elin diyo’sam
    Bi’ tutam da sevinç bırakmam
    Ağzı delik Çavoya sorma beni
    Tuzağa çekin bu gece
    Semte Uziyle
    Gelir pussylerim benim
    Hadi dede koş
    Gece 2 Nefo’yla Maltepe Paparoz
    Rap’in sebebini gelip de yüzüme sor
    Kelimelerinin sonucu bu Afaroz

    [Nakarat: Nefo]
    Sorma lan
    Bi’ şeylerden olmadan içeriye gir
    Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
    Buralardan olma
    Hedef olma git
    Bu karanlık olmadan olmadan git
    Elindeki olmadan olmadan git
    Bu bok için ölmeden ölmeden git
    Buralardan olmadan olmadan git
    Bu karanlık olmadan olmadan
    Git git git git
    ya ya ya ya ya ya ya ya ya ya
    Elindekilerden olmadan olmadan git

  45. Feo

    nefo yanımdan defol

  46. Nazım Güneş

    SÖZLEERRRRRRRRRRRRRRR:


    Acelemiz yok

    İçimizde biri var
    İkimizden biri korkak
    Hayata sigorta yapan abiler
    Sen ise bir nevi kolpa
    Hiç ısınmam muhabbete
    Arbeden bol
    242 linç eder aklını bro
    Rape muhasebe koy
    Bütün derdiniz bu
    Bütün olayların dışındaysan
    İçeride ne oldun ha
    Söylesene ne oldu
    Gözler hep bi noise
    Kara kutum gibi boş
    Kara görünteler noise ve devoice pis
    86 Ford değil kol saati
    Kolunda rolexle hastanede on saati geçirir Nefo
    Yanımdan defol işiniz defo
    Moradan efo olmadı muhattabım
    Tracklerim depo
    Bu orospular sel oldu
    Ama kalbim beton
    Cigerlerimde ghetto
    Bu ghetto
    Bu ghetto

    Sorma lan
    Bir şeylerden olmadan içeriye gir
    Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
    Buralardan olma
    Hedef olma git
    Bu karanlık olmadan olmadan git
    Elindeki olmadan olmadan git
    Bu bok için ölmeden ölmeden git
    Buralardan olmadan olmadan git
    Bu karanlık olmadan olmadan
    Git git git git
    Ya ya ya ya ya ya ya ya
    Elindekinden olmadan olmadan git


    Bu yaramaz adama pay veremem

    Kafam atana kadar ghotettona kay
    Kara kafalar kana kana kan içerek sayfa açar
    Aga olan adama verilir saygı
    Yatalak kalana kadar
    Açacağını aç çeneni
    Kramp gibi girerim
    Rapim bizde
    Muaf edilir tuhaf emelin
    Dram yapma
    Çatapatla evin taranır
    Ama yoksa sabahına kulağına gelir
    Bu rhymela belin kırık
    Hazır kucağımda yerin
    Uzanmaz elin diyosam
    Bir tutam da sevinç bırakmam
    Ağzı delik çavoya sorma beni
    Tuzağa çekin bu gece
    Semte uziyle
    Gelir pussylerim benim
    Hadi digga koş
    Gece 2 Nefoyla Maltepe Paparoz
    Rapin sebebini gelip de yüzüme sor
    Kelimelerin sonucu bu aforoz

    Sorma lan
    Bir şeylerden olmadan içeriye gir
    Elindekinden olmadan bu zamanın dolmadan
    Buralardan olma
    Hedef olma git
    Bu karanlık olmadan olmadan git
    Elindeki olmadan olmadan git
    Bu bok için ölmeden ölmeden git
    Buralardan olmadan olmadan git
    Bu karanlık olmadan olmadan
    Git git git git
    Ya ya ya ya ya ya ya ya
    Elindekinden olmadan olmadan git

    Arda Çoruh

    Nazım Güneş arbede.bol ve dede değil digga

    Furkan Arıkan

    dede ne aq digga o

    Ali Derak

    İçinizde biri var ikinizden biri korkak ' bro o

  47. Bago

    2 4 2 bu digga

  48. Bedir Sergen

    👌💪🏻💪🏻

  49. Ulas Can Sahin

    Ati bazı kelimeleri sürekli tekrarlıyorsun kanka biraz kelime dağarcığını geliştirsen tarzın zaten çok iyi

  50. Emre İnci

    new school'un en iyisi 2 4 2

  51. MOTOTRONİK

    ati yine kalitesini konuşturmuş

  52. Mudos Hülagü-Ok

    #Nefo. #Respect bromm #Respect.

  53. Mudos Hülagü-Ok

    #Nefo - Gece iki karakol. Nefo- bedel

  54. Mudos Hülagü-Ok

    Geç kaldınız sanki o kadar dedik be kardeşim 👀 neyse başarılı olmuş🔥🔥

  55. Kop Kop

    Ati napıyosun ya yine

  56. Gamze Özbay

    Bi de Uzi ile ft gelsede ortalık karışsa aq

  57. Emircan Ataseven

    Nefo efsooo atiyi biliyoz zatenn gençler hadi dağılın şimdiii

  58. EKOIXI 2Easy

    Nefo daha tanınmıuorken ss alın yakinda göreceksiniz

  59. Bowy Flexible

    sansar salvo kafiyesi şehinşah esintileri ses atisiker sıralı flowgaz sistemleri

  60. Pois

    Maltepenin neresi orda 2-3 yıl kalmışlığım var ?

    Aras

    Pois maestro falan da takılıyor bazen

    Pois

    @Aras anladım bi an umutlandım ordaki abilerden mi diye fln iyce şüphe etmeye başladıydım :)

    Pois

    @Aras gerçi daha oralardayken 5-8 yaşımdaydım asfdğpüsvğp,b,işlfbzvb

    Pois

    @Aras maestro da severim + şam isttrip den ayrılmadan önce fena dinlerdim 2 sini sonra ati ye kaydık pmc fln patron öylece unuttuk onuda :/

    Pois

    @Aras bi dk knk gülsuyu ile esenkenti karıştırıyor olabilirim gülsuyunda sanırım dik bir yokuş vardı baya bizde o yokuşun üstündeydik

  61. Ömer Faruk

    Nefo'nun kullandığı beatler felaket ya. Dinlemeyen kişiler için diyorum: Nefo - Caddeler Sıkar. Mutlaka dinleyin. 1 haftadır sadece onu dinliyorum

  62. El Turco

    Şu şarkının sözlerini alt tarafa yazın bu kadar zor olmamalı.

  63. GLADY 3GEN

    Ati kardeş neler yapıyorsun ya sen :D

  64. Hakan Savlak

    2 4 2 M A F İ A

  65. CeNGaVeR

    ATIIIIII 242
    NEFODA GÜZELMİŞ

  66. Gazi Arslan

    Stabil ile feat bekliyoruz

  67. İrem Nur

    Inş sizinde kanser kitleniz olmaz böyle iyiyiz be

  68. G A

    Nefo da iyiymiş aga

  69. Çağlar Yaşar Yılmaz

    New schoolların en iyisi A T İ 2 4 2

  70. Marijuana Beatz

    Ati her girdiğin şarkıyı sikiyosun maşaallah

  71. Sümeyye Zoroğlu

    Bu düeti uzun zamandır bekliyodum lann

  72. Sinan Kök

    Southside gang

  73. KARMA-N ÇORMAN

    2 4 2 adamım

  74. gripena

    Böyle iyi aga bizbizeyiz #respect

  75. Double f

    Astral gelicek diye girişte bekleyenler :)

  76. JKap Official

    🔥🔥

  77. Naaberr Moruk

    İsteeee geliyoooorrr ozel harekaaattt

  78. ReNaS Söylemez

    Herkes ati demiş ama nefo da parçalamış

  79. 52 Hertz

    Ati'nin patlama saati.

  80. Emre Keskin

    Spotify a atsanıza sunu yav youtube zor oluyor

  81. Mirtaz Official

    *\TRAP HAVAYOLU - NEFO & ATİ UÇUŞA GEÇTİ/*

  82. EKREM KORKMAZ

    NAKARAT ÇOK İYİ

  83. Emre Çiçek

    autotune nasıl kullanılır?:}

  84. Aydın Şahin

    Ati tekrara düşüyo diyen ipneler iyi dinlesin. Kulağınızın içine basim !

    Samet çetin

    aynen öyle

  85. AHMET ERMİŞ

    Çok fena 💥💥💥

  86. Alperen Sakin

    Adama verilir saygı
    #Respect çavo

  87. Göktuğ

    ortalığı taradın lan ati

  88. Ayşegül Kıratoğlu

    Ati bi kaç aya herkesin dilindesin hem üzücü hem sevindirici amk neyse #rez alın

  89. berke bilgin

    Ortalığı taradın lan ATİ!

  90. Melih Ahmetcanoğlu

    #BOYZINTHEHOOD

  91. Can Jayson

    Bir parçaya iki kişi anca bu kadar yakışa bilir aq

  92. Ali Derak

    Dinlemeden like atan tayfa ses veeer


    2 4 2

  93. Cenk Evcen

    Nefo 😎🤟

  94. iEkip GT

    Ati fan ergenleri gelmeden REDKEYGANG 💯💯

    Mehmet Fatih

    REDGAYLER gelmiş fakat :(

    Berkan güneş

    Khontkar'ın fanları -13 amk ? Ergen olanları ortalamayı yükseltiyor atı fanlarina ergen diyor :DD

  95. Meriç Kılıçaslan

    iyi uyum ✌🏾