Asian Da Brat - Arm Froze Lyrics




I like this Asian Doll!

Can't you see my arm froze?
Top roof, my condo!
Mourning like Alonzo, a different time zone
VVS blind hoes, I'm so beyond those!
Pass her like the Broncos, where did you find those?
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze

Clip like Rondo, smell the gun smoke
Toot it on his tonsils, my weave Rapunzel
Need my money like pronto, don't want no fronto
Most these niggas, don't trust those, I'm quick to upload
Drop my top like I'm Gucci
Rockstar star bitch, I'm trending, belong in a movie
Bitches be friendly like Susie
Mixing the coke with the molly she planning to sue me
Sip on the chips, like he Scooby, oh yeah!
Princess so cold need the coogie, oh yeah!
Got my grind up, I done got my grind up
Yeah, whipping in the Maybach with the blinds up
What's the lineup? You don't wanna try us
Ain't doing it like me, can't walk a mile up in my Prada

Can't you see my arm froze?
Top roof, my condo!
Mourning like Alonzo, a different time zone
VVS blind hoes, I'm so beyond those!
Pass it like the Broncos, where did you find those?
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze

Can't you see my ruby's?
Choker flooded out by two, I'm choosy
Hood girl, but I'm boujee
Ew don't touch me girl, you probably got cooties
In a truck, with it up, all my niggas fit it up
See me tough, round 'em up, Asian Doll can't give it up
Bentley trucks, we pull up, ask around don't give a fuck
Full of lust, when we fuck, I can feel you in my guts, guts, guts!
My arm, my arm, oh yeah
So froze, so froze, oh yeah

Drop my top like I'm Gucci
Rockstar star bitch, I'm trending, belong in a movie
Bitches be friendly like Suzy
Mixing the coke with the molly she planning to sue me

Can't you see my arm froze?
Top roof, my condo!
Mourning like Alonzo, a different time zone
VVS blind hoes, I'm so beyond those!
Pass it like the Broncos, where did you find those?
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze
My arm froze, my arm froze
My arm froze, can't you see my arm froze

I like this Asian Doll!





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Asian Da Brat Arm Froze Comments
  1. T G

    Still play ayyyyyeeee #myfavs

  2. Rose X

    People sleep on her too much💕💕💕💕💕💕💕

  3. _pimpdaddyj _

    Still streaming 🔥🔥💞

  4. Bee Tha Kidd

    VVSs blind hoes, Im so beyond those

  5. Evonne giselle

    Fav song by her

  6. Suzette Daniel

    Ich around?

  7. Suzette Daniel

    Kia rio

  8. Jonathan Samudio-Facyson

    I like thos

  9. Suzette Daniel

    Chrysler is why dang.

  10. Nate Da Grrreat

    Bro this her best and most underrated song 🔥🔥🔥🔥

    Na'im McDonald

    Nate Da Grrreat bruh im saying

    Na'im McDonald

    Nate Da Grrreat im sure this is one of the songs gucci mane listened to before he signed her

    Adelle Harris

    Right 😩😩

  11. Tierra Triplett

    Ayyye!! This Litty Asian Doll<3<3 Love Her

  12. k glizzy

    Miss this song still playing this btw😘❤❤❤

  13. GRIZZLE MANIA 2 #TheDayumGuy

    Video???

    Drakonite

    Removed by YouTube

  14. Christopher Navarrete

    “I like this Asian doll” ✨✨✨

  15. Chani'a Smith

    This my shit 🔥🔥🔥🔥

  16. Gwenetta Holmes

    Tooted on his tonsils?

    Maleek Huntley

    Gwenetta Holmes It means he's eating her out😂 think sis think

    Gwenetta Holmes

    Maleek Huntley shit he mighta been eating her ass sus

    Tylor Ty

    @Gwenetta Holmes lmaooooooo

  17. Empire Banks

    Can anyone pls Suscribe to my YouTube channel thanks God bless you in abundant
    *I might not have any content yet but pls Suscribe