Ashley All Day - Shup All Day Lyrics




[Nick Travae (Ashley All Day):]
I been gettin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)
I been countin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)

[Nick Travae:]
You niggas garbage like Oscar the Grouch
Never had a hundred thou on your couch
All about that fuckin' cheese like a mouse
Marriage ain't my bitch, money my spouse
Pull up to the spot, these niggas [?]
Nigga on dummy, my niggas is shootin'
Five boxes, switches niggas is zooted
Take it straight to the face, lungs is polluted
Woah, I got a beard on my toes
Woah, I get that work for the low
Woah, bitch when I smile see gold
Woah, from the south side of the Co
Pop a xan and I'm leanin'
They know I rep Shup, they know the meanin'
Bitch I been hotter, bitch steamin'
Yo niggas is pussies, my niggas is demons
Fiends they be feedin, my VVS gleamin'
So head of the game that they think that I'm cheatin'
Got hella spots like a cheater
Clientele page in my [?], these niggas can't see me
She give it up I'ma stick it, it smell like water I lick it
Cop me a 50 peg flip it
Hell no this ain't Fifa, ain't tryna kick it
Either you fuckin' or either you dippin'

[Nick Travae (Ashley All Day):]
I been gettin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)
I been countin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)

[Ashley All Day:]
Strapped up, sealin' packs up, get yo racks up
In the cut, twistin' up my moves, I can never front
This one goes out to the tar in my lungs
Try finessin' me hoe, I got the drums and the guns
Lilfacetatt, but you knew that, bitch get back
Iono how to act, and I might just snap
Keep a bad bitch countin' up stacks and her ass fat
You ain't got a back, broke boy, Ion fuck with that
You ain't gotta like me but your favorite rapper do
And your nigga, and your cousin, and your fuckin' auntie too
Give the ice, give me the cup
Give me the purple and red to pour up
Stuff me a cone, give me a blunt
Countin' this fetty all day with the Shup

[Nick Travae (Ashley All Day):]
I been gettin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)
I been countin' money (all day)
Rollin' up a ion (all day)
Pull up and I'm stuntin' (all day)
Though I do this shit it's nothin' (all day)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Ashley All Day Shup All Day Comments
  1. Cherry Boy Grant

    Awlll thaaa

  2. Jessica Cake

    Best female rapper in the game!!!

  3. Gothic Orphan

    The ad libs, chorus and ashley's verse is the best part of the song lol

  4. Perimiter Music

    This song is underrated and Nick can actually rap to my surprise

  5. jessica Eakes

    This is my shit

  6. Perimiter Music

    He's actually good on this one!!

  7. jessica Eakes

    Love it keep Makin music love u both

  8. Perimiter Music

    ashley is backkkkkk, checkout my chanel for her new song 'Ice cream truck'

  9. George Torres

    I always skip Nicks verse he's so trash I'm here for Ashley only!

    James hampton

    George Torres

    ikr lol.....she's the celeb

    James hampton

    George Torres imo he is really holding her back

    James hampton

    omg I take it back actually...I'm really feeling him in this song..

    abbigail Gibbens

    Bro why do u have to hate I just don't get it

  10. Bby girl

    i lovee ashley 😍😍

  11. Tania Acosta

    that shuuupp all dayyyy

  12. alwaysstaystrapped28

    Ride her to the top fam

  13. Amya Jackson

    This is hard 🔥

  14. Cecillia Le Roux

    She sounds like she got forced to wake up at 9am and make a song after a really rough night. Sick tune tho

    Channing Cantrell

    +Cecillia Le Roux Leeeeeeeaaaaaannnnnnnnn

    SU1C1DE 1N NXVEMBER

    yeah you kno wassup :D

    Laura Llello Nephilim aka Lil' Stealth

    +Cecillia Le Roux troll...she's awesome dude

    William Thomas

    Hahaha IV always said that about her

    Perimiter Music

    ashley is backkkkkk, checkout my chanel for her new song 'Ice cream truck'

  15. Marilu Meza

    love this song

  16. Majestie YangXue

    I L0VE ASHLEYYYYYYY xD

  17. lipglossrickross

    i just want to take the time to say bless you. I've been trying to download this song so i can put it on my iPod, and haven't been able to find a link i can actually convert. so for real thank you!