ASAP Rocky - New York Bittersweet Symphony Lyrics




[Intro:]
This is my story
My struggle uh
My bittersweet symphony
My pain... Check it;

Food getting lower
Money coming slower
Damn landlord keep bitching cause you owe her
I'm too afraid to grow up
I pray to God I blow up
And roll up in something foreign where the front doors go up

I wonder if my peers
Could hear my prayers
The only nigga got me scared
Is the man upstairs
When my back against the wall
I'm a face my fears
I'll swallow my pride
'Fore I swallow a tear

Cause I be going hard
Stevie on his job
I'm praying to something to happen to man that servin God
These wolves got me scarred
I try so hard
To survive
Guess just to prosper gotta strive

Then I hit the stage
And gone and blaze
Everybody know my name
And the song I sings
I rejoice my pain
And they doing the same
And the haters gonna hate
I'm just doing my thing

Got my bad bitch
With me she so dangy
Said she love ASAP
Cause we so tangy
Living life fast
So I feel like kids
And I'm blowing up fast
So I feel like BIG
With the super nintendo
Sega genesis
Now we doing deals with the major businesses
Get a little change
Niggas feel a little strange
Uh-Oh truck flow
Pull off in a range

Niggas say I changed
But I'm living it up
Shit if money didn't change you
You ain't getting enough
Fuck cop and the calm?
Tryna' fly to the stars
Smooth on the moon
And I be mobbing to mars

Niggas say I'm I'll
Y'all ain't telling me shit
Cause when nights we was cryin
Y'all ain't help me with shit
Ooh money change drastic
Flew through gymnastic
The doors lift up
And the roof do a back flip
Zooming through traffic
Probably with a bad bitch
Slash actress and we on our way to Saks Fifth
Life was so tragic
All of that was past tense
Now I'm living lavish
This got to be magic

[Singing:]
If I should die before I wake
Pray the lord my soul to take
As I lay me down to sleep
Pray the lord I rest in peace
If I die before I wake
Please enjoy the songs I make
As I lay me down to sleep
Pray the lord I rest in peace





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

ASAP Rocky New York Bittersweet Symphony Comments
  1. Baws

    2020 & still beautiful

  2. Princess Arce

    20/20 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 HoES

  3. Ben Lulic

    Spotify?

  4. tb4a13x

    [Intro]
    This is my story, my struggle, uh
    My bittersweet symphony, my pain, check it

    [Verse 1]
    Food getting lower, money coming slower
    Damn land lord keep bitching cause you owe her
    I'm too afraid to grow up, I pray to God I blow up
    And roll up in something foreign where the front doors go up
    I wonder if my peers could hear my prayers
    The only nigga got me scared is the man upstairs
    When my back against the wall, I'mma face my fears
    I'll swallow my pride 'fore I swallow a tear
    Cause I be going hard, Stevie on his job
    I'm praying until something happen, I'm answering to God
    These wolves got me scarred
    I try so hard to survive, guess just to prosper gotta strive

    [Verse 2]
    Then I hit the stage, all gone and blazed
    Everybody know my name and the song I sing
    I rejoice my pain and they doing the same
    And the haters gonna hate, I'm just doing my thing
    Got my bad bitch with me she so dangy
    Said she love ASAP cause we so tangy
    Living life fast so I feel like kids
    And I'm blowing up quick so I feel like B.I.G
    With the Super Nintendo, Sega Genesis
    Now we doing deals with the major businesses
    Get a little change, niggas feel a little strange
    Uh-oh truck flow, pull off in a range
    Niggas say I changed but I'm living it up
    Shit if money didn't change you, you ain't getting enough
    Fuck coppin a car, I'm Tryna fly to the stars
    Smooth on the moon and I be mobbing to mars
    Niggas say I'm ill, y'all ain't telling me shit
    Cuz the nights we was ill, y'all ain't help me with shit
    Ooh now my money change drastic, The coupe do gymnastic
    The doors lift up and the roof do a back flip
    Zooming through traffic, probably with a bad bitch
    Slash actress soon we on our way to Saks Fifth
    Life was so tragic, all of that was past tense
    Now I'm living lavish, this got to be magic [Outro]
    If I should die before I wake
    Pray the lord my soul to take
    As I lay me down to sleep
    Pray the lord my soul to keep
    If I die before I wake
    Please rejoice this song I sing
    As I lay me down to sleep
    Pray the lord I Rest In Peace

  5. L bo

    can't find on deezer :'(

  6. Aj Oneil

    Anybody actually have to live like that tho ? No food and then kicked out in the streets repeating a fuckin loop ? And then you work hard enough that you might be able live your dream and not having to worry about your fam and future kids not having to go through that shit ?

  7. Kennlie Ambroise

    [Intro]
This is my story, my struggle, uh
My bittersweet symphony, my pain, check it

[Verse 1]
Food getting lower, money coming slower
Damn land lord keep bitching cause you owe her
I'm too afraid to grow up, I pray to God I blow up
And roll up in something foreign where the front doors go up
I wonder if my peers could hear my prayers
The only nigga got me scared is the man upstairs
When my back against the wall, I'mma face my fears
I'll swallow my pride 'fore I swallow a tear
Cause I be going hard, Stevie on his job
I'm praying until something happen, I'm answering to God
These wolves got me scarred
I try so hard to survive, guess just to prosper gotta strive

[Verse 2]
Then I hit the stage, all gone and blazed
Everybody know my name and the song I sing
I rejoice my pain and they doing the same
And the haters gonna hate, I'm just doing my thing
Got my bad bitch with me she so dangy
Said she love ASAP cause we so tangy
Living life fast so I feel like kids
And I'm blowing up quick so I feel like B.I.G
With the Super Nintendo, Sega Genesis
Now we doing deals with the major businesses
Get a little change, niggas feel a little strange
Uh-oh truck flow, pull off in a range
Niggas say I changed but I'm living it up
Shit if money didn't change you, you ain't getting enough
Fuck coppin a car, I'm Tryna fly to the stars
Smooth on the moon and I be mobbing to mars
Niggas say I'm ill, y'all ain't telling me shit
Cuz the nights we was ill, y'all ain't help me with shit
Ooh now my money change drastic, The coupe do gymnastic
The doors lift up and the roof do a back flip
Zooming through traffic, probably with a bad bitch
Slash actress soon we on our way to Saks Fifth
Life was so tragic, all of that was past tense
Now I'm living lavish, this got to be magic
[Outro]
If I should die before I wake
Pray the lord my soul to take
As I lay me down to sleep
Pray the lord my soul to keep
If I die before I wake
Please rejoice this song I sing
As I lay me down to sleep
Pray the lord I rest in peace

  8. hashpe

    The song i play while leaving the area51.

  9. Roronoa Zoro

    2019
    song still beautiful ;)

  10. Ayman

    my mother grew up in NY & the only song she loves the most in bittersweet symphony. I love Asap fool, he’s the reason I fw NY culture so hard fool, he makes me feel like NY is my kind of town.

  11. Young Rebel

    We need this on Spotify! ❤️

  12. bubius ban

    any songs from asap similar to this?

  13. Al Nunez Popoca

    This is my story, my struggle, uh
    My bittersweet symphony, my pain, check it

    [Verse 1]
    Food getting lower, money coming slower
    Damn land lord keep bitching cause you owe her
    I'm too afraid to grow up, I pray to God I blow up
    And roll up in something foreign where the front doors go up
    I wonder if my peers could hear my prayers
    The only nigga got me scared is the man upstairs
    When my back against the wall, I'mma face my fears
    I'll swallow my pride 'fore I swallow a tear
    Cause I be going hard, Stevie on his job
    I'm praying until something happen, I'm answering to God
    These wolves got me scarred
    I try so hard to survive, guess just to prosper gotta strive

    [Verse 2]
    Then I hit the stage, all gone and blazed
    Everybody know my name and the song I sing
    I rejoice my pain and they doing the same
    And the haters gonna hate, I'm just doing my thing
    Got my bad bitch with me she so dangy
    Said she love ASAP cause we so tangy
    Living life fast so I feel like kids
    And I'm blowing up quick so I feel like B.I.G
    With the Super Nintendo, Sega Genesis
    Now we doing deals with the major businesses
    Get a little change, niggas feel a little strange
    Uh-oh truck flow, pull off in a range
    Niggas say I changed but I'm living it up
    Shit if money didn't change you, you ain't getting enough
    Fuck coppin a car, I'm Tryna fly to the stars
    Smooth on the moon and I be mobbing to mars
    Niggas say I'm ill, y'all ain't telling me shit
    Cuz the nights we was ill, y'all ain't help me with shit
    Ooh now my money change drastic, The coupe do gymnastic
    The doors lift up and the roof do a back flip
    Zooming through traffic, probably with a bad bitch
    Slash actress soon we on our way to Saks Fifth
    Life was so tragic, all of that was past tense
    Now I'm living lavish, this got to be magic


    [Outro]
    If I should die before I wake
    Pray the lord my soul to take
    As I lay me down to sleep
    Pray the lord I rest in peace
    If I die before I wake
    Please rejoice this song I sing
    As I lay me down to sleep
    Pray the lord I rest in peace

  14. Matěj Macák

    only the ogs here, classic

    jesse weyland

    Matěj Macák hell yeah

  15. пират

    yung asap forever

  16. SS1 Production

    Shout out to my gz in 2019

    jesse weyland

    TheSm240 hell yeah dude

  17. Pablo Puga

    This is probably the best song ever made

  18. Rider

    Beautiful

  19. James Ford

    Its been some time but man did this song get me threw some hard shit

  20. Akash Samson

    One of the best samples I've ever heard. Also one of my favourites.

  21. Gary Mapes

    still sick in 2018

  22. heroine father

    This shit fucking classic lit af

  23. christopher gervacio

    Still listening to this song in 2018

  24. Adonay Callejas

    Always $trive And Prosper

  25. James Rider

    fuck yea

  26. Gregory Anderson

    Love you bittersweet symphony rocky be a good boy.😀

  27. Lauren Daniels

    Still love this song

  28. Jesus Garcia

    I like the part in the minute 1:52

  29. AyyAreTee123

    this is one of asap rocky's realist songs this always in my head when i hear the original song i think of this joint cuz it was a real ass song freal this is when he was hella hungry u can tell

  30. Tupac Hologram

    look up bitter sweet by lil yachty

  31. Notori8us

    great meme

  32. Cloud Strife

    "now my money changed drastic the coupe do gymnastics the doors lift up and the roof do a backflip. zoomin through traffic prolly with a bad bitch slash actress soon we on the way to sac's fifth" A$AP goes hard

  33. Drew B

    Tryin to make ends meet your a slave to the money then you die.

  34. le hussard Bleu

    that's some serious shit  ! Rocky you're killing it !

  35. LuckyDT

    Holy shit, be tore this up. YOU HAVE to be lyrically talented to make these verses mix with Bittersweet Symphony, and Rocky did fucking brilliantly!

    LuckyDT

    @LuckyDT "he" ....... sorry way too shitfaced to edit

    Raoul Duke

    Erm..I disagree. Rocky did dope but anyone can spit to this shit

  36. DIRTY PRXFITX

    RIP Stevie

  37. adN

    this song is insane

  38. sos boyz

    FUK THE FUKBWOIS

  39. sos boyz

    LONG LIVE ASAP NIGGA FUCK THE HYPE

  40. Kris Giroux

    So DOPE! reppin for you out here in eastern WA! #WSU  we could use a little of this LIVE though! hahahaha Come to #Pullman  you won't regret it I can guarantee that

  41. Sephtnex

    Lol that beat tho 😂

  42. Lg 17

    Good beat and song

  43. That High Guy

    some of rocky's best lyrics for a song for sure

  44. George Sturges

    research your samples. you'll find so much good music.
    www.whosampled.com

  45. Ferret Fifty Caliber

    this kills the original go Rocky!!!!!!!

  46. labitheOG

    this cover was woat 

  47. Nicko Beridze

    DONT LISTEN TO THIS SHIT! THIS THE ROLLING STONES TRACK BUT VERVE BOUGHT ORIGINAL SONG: The Verve Bittersweet Symphony    A$AP $UCK$!

    G▲WD

    man nobody cares about youre  oppinion, in my oppinion The Rolling Stones suck

    Nicko Beridze

    @G▲WD i didnt ask your opinion either so go fuck yourself and take grammar classes it wont hurt you))))))

    Nicko Beridze

    @Ronaldo El Commandante did i ask you for your opinion to my comment? i dont give a single shit hahah guys you are such retards

    pepsi742

    what i want to know is... why the fuck did you comment and not expect replies like this, and nobody cares about grammer on the internet they can type as they please

    Nicko Beridze

    @pepsi742  oh i did expect them i also clearly explained that i didn't ask them their opinion and i just wrote mine so fucktard first of all get clear understanding of what you read and then reply with your unintelligent comment))))

  48. trinimanzack

    name of the actual symphony song?

    jesse weyland

    trinimanzack bittersweet symphony

  49. mcflurryrap

    to bad im not a fan anymore

  50. Oxygen Lxck

    i love this song <3

  51. Mercedes Evelyn

    Idky but this song makes me feel happy.

  52. TheManMetal

    He put out some loose songs, I'm sure you can find some if look enough, there are some mashup mixtapes on datpiff with his really old shit.

  53. MrSANIHMUT

    Been a fan since "BASS" (':

  54. ChaosEnthroned

    Yes it is -_-

  55. Erxs.

    it isnt a mixtape..

  56. Kabukichō

    check NEMS - PREZIDENTIAL SPEECH waaay hotter

  57. Grunge

    this the first one

  58. lil bih

    You must feel really cool right now.
    Nobody gives a F.
    It's not like he knows you or anything, so sit down.

  59. Colin Shanley

    what did he put out before this mixtape?

  60. Joey Amico

    Not a big asap fan but this song is pretty good

  61. kadakakadakakadaka

    awesome

  62. cuzins9

    i hope all the young hip hop fans out there have heard the original bittersweet symphony by the verve.

  63. zickDOPE

    O M F G THIS IS SOOOOOO DOPE

  64. niwex x

    don't give a F on the "asap fans" there only knows Peso,fuckin Problems and goldie etc....

    real vsvp since 3 years <3 !

  65. Darrrrra

    Have he made other mixtapes before this?

  66. Johnnypp459

    /watch?v=1lyu1KKwC74
    This may be what you're looking for.

  67. ilovecornbread2000

    whats the original beat to this

    Gavin Harris

    Bittersweet symphony was a hit by the Verve

  68. D McKinney

    PMF love from Canada

  69. aldric yett

    Great song another trend setter

  70. Remy Cruz

    It's crazy people will listen to this than talk shit lol they really love asap because he so tangy lol

  71. John Smar

    Check out up and coming Artist T.WALKER...Making a big hype around the New York City area...Show some support and check him out...A lot of hard work and time is put into his music and some support and feedback would be cool...With a new mixtape coming out April 1st stay tuned for some new stuff...Show some love, subscribe, and share...Thanks! This is not spam I'm just supporting an artist who I believe has talent.
    youtube.com/watch?v=2a_EA2H4pNw or WALKEROFFICIALMUSIC channel

  72. Christian Delatorre

    I love the line he recycles from biggie, shout out to one of the greatest.

  73. Hans Peter

    Why do you Hate you Mothafucker.
    if you are not a Fan from A$AP you know what to do, but not Hate man!

  74. Hans Peter

    French ?

  75. mikal bean

    u suck u mutt

  76. OGHST

    Horrible sample job.

    Daniel Ortega

    OGHST fuck you

  77. OGHST

    Asap fucking sucks

  78. mauricio viana de moura

    Amazing song man...this is it...'-'

  79. Thosis

    Dat ass bro!

  80. Ayokalyb

    Ahh, the little things that simple folk get off to. What if I told you when you started liking something makes absolutely no difference in your life. Or that your life makes no difference to the things you like?

  81. qdog1919

    since before!

  82. Cave_Dweller

    Fuck Your Couch!!!

  83. Brent Newton

    A$VP bangs this shit gets me hype like crazy! Listened to it before every game this football season

  84. unccrazy333

    No one cares about your opinion

  85. TheVerve480

    Fuck me the Stones first get credited with this song which they never made and now they whore it out to all kinds of shite from Vauxhall adverts to this.

  86. JmansFragments

    i wanna make this instrumental

  87. XxGoSoxX

    All praise A$SP

  88. Dane Wagner

    one of his best songs

  89. Tyler Rolland

    @Walkerandstuff, We get it you don't have to say it 20 times.

  90. Alex Consoli

    thats sad my friend

  91. Grady

    check out my version

  92. zach hop

    ad block

  93. Kirsten Jacobs

    Will never compare to the verve

  94. poop

    fuck these ads

  95. YOU FUCKED UP

    Thumbs up if you been a fan of asap ever since this mixtape .