ASAP Rocky - Black Tux, White Collar Lyrics




Know what I'm sayin'
Got jealous of a nigga or something tryin' to...
Check it, whole lot of jewely
My time nigga
Trying to surpass me
Real shit
Don't do all that talking nigga
Clams Casino, nigga
A$AP
A$AP nigga, fuck you talkin' 'bout?
Meet me at the fair or something bih
Pew

I say motherfuck you niggas for the hate that you investin'
Fuck police cause he probably wanna arrest me (check it out)
Fuck the prison system, this injustice was ingestive (slatt)
All black tuxes, get the white collars jealous like
All my role models either dead or in the pen
I had no choice to be the nigga that I am
Stuck with bros, stuck the code
'Cede emblem on the fender (yeah)
Couple fans in the hood I got no choice but to vent
Going in front to back
At events, fuckin' packed
With the hits back to back
Where the gas from the back
Gold on gold, platinum plaques
On the road after that (yeah)
She on a pole on a roll, make it clap, bring it back
Real bitches where you at? Real niggas where you at?
Makin' niggas send a couple real niggas where you at though?
How could I not be negative when I don't trust my relatives?
Niggas want settlements and bitches want like seven kids

Fuck fake people, I'ma go ahead and address it
Fuck you too just because you never said it
God hate evil, you just blowin' all your blessings (A$AP)
Black tux, white collar formal on wedding

Time to divorce (time to divorce)
Line up the courts (line up the courts)
Tuxedo, don't try to support them
Don try to support them
When it start to go off
Come fuck with your boy

I'ma shine through it all
Shina and all
Takeoff, lightyear
Shootin' star
Shine and all, shine and
All

To the cathedral, tux like I'm married (Tux on like I'm married)
Don't got a ring on but it feel like I'm married (ring on my finger)
To the cathedral, tux like I'm married (like I'm married)
Know when that ring involved, know that it married
Fuck views and opinions
I'm willin' to die, seemin' to shake off the image
But when I'm inside, pretendin' to smile
I feel the same high from the vengeance
I mean, I know we're both grown, like who are we kiddin'?
Goodbye to the crack way
The picket fences, kids in the kitchen
'Cause in this world, I feel lost
I'm feelin' trapped in my thoughts
I don't know who to trust, just got my word and my balls
This is hell and a ho
I know this the life that we chose
But lovin' the life that we livin'
We'll make it in the beginnin'
Save me the tux
Save me the tux for the endin'
Endin'





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

ASAP Rocky Black Tux, White Collar Comments
  1. Alexander Heen

    Sounds like lvl

  2. chris THEDEFAULT

    It's funny how everyone starts liking this shit after hating😂😂😂 Lord Flacko keep shining

  3. anonymous x

    Real bitches where ya at...........WOOOOAAAAHHHHHH!!!

  4. lu lu

    Marry me

  5. Carol Huerta

    Clams Casino is the best producer ever and he’s so underrated

  6. Miles Martin

    legendary

  7. Lightskin Tendencies

    if you found your way here, relax and vibe

  8. Rah

    Lowkey banger

  9. Osher HebSub

    [Intro: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Know what I'm sayin'
Got jealous of a nigga or something tryna...
Check it, whole lot of jewelry, my time nigga
Tryna surpass me, real shit
Don't do all that talking nigga
Clams Casino, nigga, A$AP
A$AP nigga, fuck you talkin' 'bout?
Meet me at the finish line you dig
Pew

[Verse 1: A$AP Rocky & Playboi Carti]
I say motherfuck you niggas for the hate that you investin' (Yeah)
Fuck police 'cause he probably wanna arrest me (Check it out)
Fuck the prison system, this injustice wasn't justified (Slatt)
All black tuxes, get the white collars jealous like
All my role models either dead or in the pen'
I had no choice to be the nigga that I am
Stuck with bros, stuck the code (Yeah)
'Cede emblem on the fender (Yeah)
Couple fans in the hood I got no choice but to vent
Going in front to back, at events, fuckin' packed
With the hits back to back, Where the gas, roll the Back
Gold on gold, platinum plaques (Uh)
On the road after that (Yeah)
She on a pole on a roll, make it clap, bring it back (Hold up)
Real bitches where you at? Real niggas where you at?
Makin' niggas send a couple, real niggas where you at though?
How could I not be negative when I don't trust my relatives?
Niggas want settlements and bitches want like seven kids

[Chorus: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Fuck fake people, I'ma go ahead and address it (Fuck 'em)
Fuck you too just because you never said it (Yeah)
God hate evil, you just blowin' all your blessings
Black tux, white collar formal on the wedding (Yeah)

[Verse 2: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Time to divorce (Time to divorce)
Line up the courts (Line up the courts)
Tuxedo, don't try to support them
Don try to support them
When it start to go off
Come fuck with your boy (Yeah)

[Bridge: A$AP Rocky]
I'ma shine through it all
Shine and all
Takeoff, lightyear
Shootin' star
Shine and all, shine and
All

[Verse 3: A$AP Rocky & Playboi Carti]
To the cathedral, tux like I'm married (Tux on like I'm married)
Don't got a ring on but it feel like I'm married (Ring on my finger)
To the cathedral, tux like I'm married (Like I'm married)
Know when that ring involved, know that it married (Yeah)
Fuck views and opinions
I'm willin' to die, seemin' to shake off the image
But when I'm inside, pretendin' to smile
I feel the same high from the vengeance
I mean, I know we're both grown, like who are we kiddin'?
Goodbye to the correct way
The picket fences, kids in the kitchen
'Cause in this world, I feel lost
I'm feelin' trapped in my thoughts (Yeah)
I don't know who to trust, just got my word and my balls (Yeah, yeah)
This is hell in a hole
I know this the life that we chose
But lovin' the life that we livin'
We'll make it in the beginnin'
Save me the tux
Save me the tux for the endin'
Endin'

  10. Sos

    [Intro: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Know what I'm sayin'
Got jealous of a nigga or something tryna...
Check it, whole lot of jewelry, my time nigga
Tryna surpass me, real shit
Don't do all that talking nigga
Clams Casino, nigga, A$AP
A$AP nigga, fuck you talkin' 'bout?
Meet me at the finish line you dig
Pew

[Verse 1: A$AP Rocky & Playboi Carti]
I say motherfuck you niggas for the hate that you investin' (Yeah)
Fuck police 'cause he probably wanna arrest me (Check it out)
Fuck the prison system, this injustice wasn't justified (Slatt)
All black tuxes, get the white collars jealous like
All my role models either dead or in the pen'
I had no choice to be the nigga that I am
Stuck with bros, stuck the code (Yeah)
'Cede emblem on the fender (Yeah)
Couple fans in the hood I got no choice but to vent
Going in front to back, at events, fuckin' packed
With the hits back to back, Where the gas, roll the Back
Gold on gold, platinum plaques (Uh)
On the road after that (Yeah)
She on a pole on a roll, make it clap, bring it back (Hold up)
Real bitches where you at? Real niggas where you at?
Makin' niggas send a couple, real niggas where you at though?
How could I not be negative when I don't trust my relatives?
Niggas want settlements and bitches want like seven kids
[Chorus: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Fuck fake people, I'ma go ahead and address it (Fuck 'em)
Fuck you too just because you never said it (Yeah)
God hate evil, you just blowin' all your blessings
Black tux, white collar formal on the wedding (Yeah)

[Verse 2: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Time to divorce (Time to divorce)
Line up the courts (Line up the courts)
Tuxedo, don't try to support them
Don try to support them
When it start to go off
Come fuck with your boy (Yeah)

[Bridge: A$AP Rocky]
I'ma shine through it all
Shine and all
Takeoff, lightyear
Shootin' star
Shine and all, shine and
All

[Verse 3: A$AP Rocky & Playboi Carti]
To the cathedral, tux like I'm married (Tux on like I'm married)
Don't got a ring on but it feel like I'm married (Ring on my finger)
To the cathedral, tux like I'm married (Like I'm married)
Know when that ring involved, know that it married (Yeah)
Fuck views and opinions
I'm willin' to die, seemin' to shake off the image
But when I'm inside, pretendin' to smile
I feel the same high from the vengeance
I mean, I know we're both grown, like who are we kiddin'?
Goodbye to the correct way
The picket fences, kids in the kitchen
'Cause in this world, I feel lost
I'm feelin' trapped in my thoughts (Yeah)
I don't know who to trust, just got my word and my balls (Yeah, yeah)
This is hell in a hole
I know this the life that we chose
But lovin' the life that we livin'
We'll make it in the beginnin'
Save me the tux
Save me the tux for the endin'
Endin'

  11. G Tacoliño

    1:29 💀🔥

  12. Brandon Smith

    I’m ready to get married, but divorce is hard.

  13. Urihell Tweeto

    Like who thinks Rocky is underrated af

  14. off da goop fr

    damn nigga

  15. DiEgO SiLvA

    FREE FLACKO BIH!

  16. NigelL

    “Fuck police , cause they probably wanna arrest me “ Lmao

  17. Brandon Clark

    Asap makes songs that is good to get high and drunk too....dont listen to it too much or you gonna get hella depressed hahaha

  18. JoseyHD

    Worlds most underrated album

  19. Cam Galvao

    anyone else think this is the best song off the album? 🔥🔥

  20. Edwin Amaya

    Pulling back from his cloud rap days with Clams in Live Love ASAP.

  21. swirl

    I loved this album but somehow slept on this song until today

  22. C0ZY

    Fire, real fans here before it blow up

  23. SMOKEY ;

    bro in the song he’s talking about death, that’s why he said “in the end” that’s what you wear in ya casket. shit wild i’m high af

  24. kwame1215

    shid is spiritual Lord Flacko!!

  25. Jesús Petit

    this song is so real...

  26. The Goat

    Clams Casino X Rocky undefeated 💪🏼⚡️⚡️

  27. Ana Rita Brites

    Rocky stole this beat from Trippie Redd 🙄

  28. In Zamasu We Trust

    Heavy bone thugs vibes going on here. I love it!

  29. Ricardo Davalos - West

    [Intro: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Know what I'm sayin'
Got jealous of a nigga or something tryna...
Check it, whole lot of jewelry, my time nigga
Tryna surpass me, real shit
Don't do all that talking nigga
Clams Casino, nigga, A$AP
A$AP nigga, fuck you talkin' 'bout?
Meet me at the finish line you dig
Pew

[Verse 1: A$AP Rocky & Playboi Carti]
I say motherfuck you niggas for the hate that you investin' (yeah)
Fuck police 'cause he probably wanna arrest me (check it out)
Fuck the prison system, this injustice wasn't justified (slatt)
All black tuxes, get the white collars jealous like
All my role models either dead or in the pen'
I had no choice to be the nigga that I am
Stuck with bros, stuck the code (yeah)
'Cede emblem on the fender (yeah)
Couple fans in the hood I got no choice but to vent
Going in front to back, at events, fuckin' packed
With the hits back to back, Where the gas, roll the Back
Gold on gold, platinum plaques (uh)
On the road after that (yeah)
She on a pole on a roll, make it clap, bring it back (hold up)
Real bitches where you at? Real niggas where you at?
Makin' niggas send a couple, real niggas where you at though?
How could I not be negative when I don't trust my relatives?
Niggas want settlements and bitches want like seven kids

[Chorus: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Fuck fake people, I'ma go ahead and address it (fuck 'em)
Fuck you too just because you never said it (yeah)
God hate evil, you just blowin' all your blessings
Black tux, white collar formal on the wedding (yeah)

[Verse 2: A$AP Rocky & Playboi Carti]
Time to divorce (time to divorce)
Line up the courts (line up the courts)
Tuxedo, don't try to support them
Don try to support them
When it start to go off
Come fuck with your boy (yeah)

[Bridge: A$AP Rocky]
I'ma shine through it all
Shine and all
Takeoff, lightyear
Shootin' star
Shine and all, shine and
All

[Verse 3: A$AP Rocky & Playboi Carti]
To the cathedral, tux like I'm married (tux on like I'm married)
Don't got a ring on but it feel like I'm married (ring on my finger)
To the cathedral, tux like I'm married (like I'm married)
Know when that ring involved, know that it married (yeah)
Fuck views and opinions
I'm willin' to die, seemin' to shake off the image
But when I'm inside, pretendin' to smile
I feel the same high from the vengeance
I mean, I know we're both grown, like who are we kiddin'?
Goodbye to the correct way
The picket fences, kids in the kitchen
'Cause in this world, I feel lost
I'm feelin' trapped in my thoughts (yeah)
I don't know who to trust, just got my word and my balls (yeah, yeah)
This is hell in a hole
I know this the life that we chose
But lovin' the life that we livin'
We'll make it in the beginnin'
Save me the tux
Save me the tux for the endin'
Endin'

  30. lil gang

    bruh these carti adlibs on a clams casino beat a whole other level

  31. Roland Guerrero

    “all my role models either dead or in the pen”
    Just can’t describe how hard this line hits

  32. Nosihcta Draner

    Niggas say they miss the old Asap... This song is proof that he is still the same asap

  33. s k

    This album is sooooooo underrater , i feel like he need some open mind but when you understand it , it's pure gold , i feel like the productions are french touch electro , and that's two thing i love rap , and french touch so for me it's perfect

  34. ohChrs

    🔥🔥🔥

  35. Wade Dyer

    Clams and ASAP were meant to be. This another song slowly gona blow up🙏

  36. Bryan

    Just the time when this album blows up im here first and im gonna tell you its fye😤

  37. 0801hector

    People who say that this album is trash are not listening to it right

  38. jordan henderson

    CLAMS WHAAAAAATTTTT?!!

  39. CHLOE NICOLE.

    why did i always skip this 😭😭🔥🔥🔥

  40. семён пригожин

    cool song

  41. kdoc_music 39

    https://www.youtube.com/channel/UCt9GOsPGIfTRIKGoE0ckxmQ

  42. screw

    underrated asf

  43. Caleb Kuster

    sad how slept on this album was. pure excellence

  44. Confetti Jones

    The more I listen to this the more I realize how experimental and groundbreaking it is. I really was sleeping on it

  45. Liam Bouffard

    ASAP Rocky 2019 🔥

  46. Tuğrul Berk UySal

    Taylor Ray sent me here 👍😄

  47. Алекс Оливер

    Wasssssaaaappp.......

  48. Alan Todd

    ASAP mob always strive and prosper 💯

  49. OM Rams

    Changes
    I don't want them changes
    I don't want them changes
    I don't want them changes
    I don't want them changes
    Always changin' faces
    I'm goin' through phases
    I'm goin' through changes
    Changes
    I'm goin' through changes
    All those changin' faces
    I'm goin' through phases
    So long since I've seen this shit, could feel a change in me
    Change, shit, could feel a change in me
    Gone since I've seen this shit, could feel a change in me
    Love comes with a price tag and a barcode
    Still love you when we part though
    Blame me like it's my fault
    Still o-, still okay
    Walk around like your heart cold
    Hop around like your parkour
    Still o-, still o-kay
    Still o-, still o-kay
    Still o-, still o-kay
    Still o-, still o-kay (changes)
    Still o-, still o-
    Look, I got a text from this girl I used to see
    Sayin' that she chose this other guy with whom she wanna be with
    Look, I apologize, but this message fucked me up
    Then I would skeet-skeet every girl after replying "best of luck to ya"
    Fast forward couple months I'm like "wassup witcha?"
    'Cause somethin' changed I know ya feel it (feel it)
    But really it's been a lil' minute
    Ain't nothin' changed but the address
    My neighbors hate how I be livin' (livin')
    Mad it's a loud rich nigga in the buildin'
    Like fuck all the other tenants (runnin')
    Bought mines, boy, you rentin' (runnin')
    Rich niggas in their feelings (runnin')
    Rich niggas in their feelings
    Bags packed, knapsack packed like I'm leavin' home
    They ain't wanna let me go, I guess you need me more
    I was on the road on tour (tour)
    She just said I changed for the worst
    Rain flags, rain backs, fact guess you need it more
    Had to let your heart go, I guess you need it more
    Sweetest smile
    (Phases) Upside down
    (Phases) I'll be cruel to you
    (Changes) Don't know if you love me or not
    These ain't monkey bars, from no fuckin' kiddy park (park, park)
    Itchin' with the chicky pox, nigga, shittin' on 'em, need my litty box
    Mink on, see the fox (that's how you feel, nigga)
    '03 Bentley parked, by the candy shop, 50, Vicky Fox
    Time to give them what they want
    Rakim and love mixed with Biggie, Pac
    Weird nigga from the block
    Square bitches give me box
    She pussy pop to Iggy Pop
    You pussy niggas really pop
    Thanks for the light, waitin' for the light
    Change for a lifetime (what a wonderful life)
    Thanks for the night, drinks for the night
    Waitin' for the right time
    (What a wonderful life)
    (You changed for the better, changed for the worse)
    So far I done been and feelin' change, changes
    So far I done been and feelin' change, changes
    My biggest distractions is that I get distracted
    People suing me for shit that didn't happen
    I wonder how the world would be if they didn't have me (fuck)
    Wake up to my explore page
    See my exes engaged, or either gettin' married
    Or had a baby with some nigga
    Or either three months, post-natal post, post-nup, that little nigga pappy
    I wonder if they really happy or just gettin' at me
    So long since I've seen this shit, could feel a change in me
    Change, shit, could feel a change in me
    So long since I've seen this shit, could feel a change in me
    So long since I've seen this shit, could feel a change in me
    Change, shit, could feel a change in me
    So long since I've seen this shit, could feel a change in me
    Change, shit, could feel a change in me

  50. J_RuLE PLaYz

    Why the fuck did this cunt steal trippies instrumental from a song that wasn't even released yet, asap rocky cant just get beats made for him instead of contacting the fucking producer of the song and paying more for it just so he can fucking take the beat? cuz now that song wont even release because of that asap cunt. asap even made this song trash when he started singing, if trippie released his song with this beat that he owned, faggots like this wouldn't of stole his beat

    Django Unchained

    Your Trippie is nothing compared to Rocky, so chill, lol.

    Django Unchained

    You're stupid asf, how he stole if it is not released yet?

    J_RuLE PLaYz

    @Django Unchained HAHAHAHA WHAT You're fucking retarded wtffff I literally just fucking said Trippie can't release it anymore because asap rocky used the beat on his album. Asap rocky offered to pay more money than what trippie paid for the beat, deadass he probably sucked off the producer too.

    J_RuLE PLaYz

    @BanksofAmerika Ouh u using big boy words, watch your mouth little boy u ain't shit

    J_RuLE PLaYz

    @BanksofAmerika stay in a child's place

  51. sam

    1:40 💜💜💜💘💘💖💗💕I died

  52. Jayce Neptune

    Yo, i love Carti lmao

  53. LPFJ 2

    FUUCK FAAAAKE PPL 💜🌐

  54. manu

    Know what I'm sayin'
    Get jealous of a nigga or something tryin' to
    Check it out, whole lot of jewelry
    Trying to surpass me
    My time nigga
    Real shit
    Clams Casino, nigga
    Don't do all that talking nigga
    A$AP
    A$AP nigga, fuck you talkin' 'bout?
    Meet me at the finish line bih
    Pew
    I say motherfuck you niggas for the hate that you investin'
    Fuck police 'cause he probably wanna arrest me (check it out)
    Fuck the prison system, this injustice was ingestive (slatt)
    All black tuxes, get the white collars jealous like
    All my role models either dead or in the pen
    I had no choice to be the nigga that I am
    Stuck with bros, stuck the code
    'Cede emblem on the fender (yeah)
    Couple fans in the hood I got no choice but to vent
    Going in front to back
    At events, fuckin' packed
    With the hits back to back
    Where the gas from the back
    Gold on gold, platinum plaques
    On the road after that (yeah)
    She on a pole on a roll, make it clap, bring it back
    Real bitches where you at? Real niggas where you at?
    Makin' niggas send a couple real niggas where you at though?
    How could I not be negative when I don't trust my relatives?
    Niggas want settlements and bitches want like seven kids
    Fuck fake people, I'ma go ahead and address it
    Fuck you too just because you never said it
    God hate evil, you just blowin' all your blessings (A$AP)
    Black tux, white collar formal on wedding
    Time to divorce (time to divorce)
    Line up the courts (line up the courts)
    Tuxedo, don't try to support them
    No time to support
    When it's time to go off
    Come fuck with your boy
    I'ma shine through it all
    Shine and all
    Takeoff, lightyear
    Shootin' star
    Shine and all, shine and
    All
    To the cathedral, tux like I'm married (Tux on like I'm married)
    Don't got a ring on but it feel like I'm married (ring on my finger)
    To the cathedral, tux like I'm married (like I'm married)
    Know when that ring involved, know that it married
    Fuck views and opinions
    I'm willin' to die, seemin' to shake off the image
    But when I'm inside, pretendin' to smile
    I feel the same high from the vengeance
    I mean, I know we're both grown, like who are we kiddin'?
    Goodbye to the crack way
    The picket fences, kids in the kitchen
    Stuck in this world, I feel lost
    I'm feelin' trapped in my thoughts
    I don't know who to trust, just got my word and my balls
    This is hell and a ho
    I know this the life that we chose
    But lovin' the life that we livin'
    We'll make it in the beginnin'
    Save me the tux
    Save me the tux for the endin'
    Endin'

  55. Dre Enzo

    666K album views

  56. Sana Fei

    666k view's oof

  57. wau

    0:24 needed

  58. Yung Spice

    Dis my nigga trippie beat

  59. 77Dragon Slayer95

    Forreal, this album is a stand-alone, with its own standards. It shouldn't be compared with his previous project, its just an experimental album thus its name " *Testing* " .

  60. Pablosito

    January 2, 2019 who still here!!!

  61. rakeem jones

    Rocky promised us After his second album his third would be straight🔥boi he delivered really good

  62. The Grappler

    Is it weird I can hear 2 Pac on this track?

  63. E M

    "meet me at the finish line." - playboi carti

  64. gheddi

    The baseline at 1:30 so sick man and that gun load on the beat brooo asaps producers really made knocked it out the park on the whole album... rocky one of the realest major artists right now

  65. Takotek

    Underrated 😔

  66. oun7es

    Clams Casino are really the MVP

    ObiWanRollMeOne

    It’s one guy

  67. Tob. Tlaletsi

    God bless Rocky

  68. XDream156

    TUXEDOOO

  69. Astronomical

    Always Strive And Prosper...

  70. Tweakurr

    YOU STOLE TRIPPIES BEAT

  71. s prumm

    For the love of god somebody make an extended version of the first verse!!....one of his best

  72. ohtrapstar

    Nigga why u take trippie redds beat

  73. Danny Water

    Long.live.A$VP

  74. 9 17

    Ima shine through it allll........

  75. Chopmops

    I said mother fuck you niggas

  76. Роман филатов

    Bomba 🔥✊🏻respect from Russia 🇷🇺 one love❤️B.I.G 😎

  77. Nvrgs

    All my role models either dead or in the pen

  78. rata tootie -_-

    This album is like yeezus everyone sleepin on it and they gon realize it years later. Until then brethens let us eat and rejoice while the slow minded fools sleep

    weef

    Vyse500 Then dont fuck with it. ASAP one of the few dudes doing this shit and constantly evolving his music and changing his shit up to create his own wave. But he still stay to his og style. Man is the one of the realest dudes out in the game rn

    Zach Kindt

    Yeezus had like 3 songs

    Selma and Chris

    rata tootie -_- I love Kanye he’s my favorite rapper but yeezus sucked bro. All of it was bass, bass and bass

    Matt Cook

    Here I am, one year later after sleeping on it

  79. XEITY

    Carti adlibs and Rocky’s flow🔥🔥🔥

  80. SlavBoost

    I instantly recognized that this is a Clams beat. He has a unique and dope style. And together with Rocky they're godlike 🔥🔥🔥🔥🔥

  81. Fuji Tay

    1:55 beat drop ☹️🔥🤟🏾😌

  82. ACG Smoove

    But Yea Instrumental????

  83. ACG Smoove

    Trippie Redd??

  84. kpana is dead

    A$AP Rocky - Black Tux, White Collar (Audio) ft. Clams Casino, Playboi Carti

  85. tahmid

    idk why but 1:29 my favorite party

  86. InnerLectuaLL

    Song would have been pure perfection if Clams wouldn't have done the beat switch towards the middle and Rocky kept ripping like a mf. I fucking hate that second part of the song, feel like it ruined the vibe completely

    gheddi

    i think the middle part is the best lol

  87. jesus Rojas

    we wait to video official ...

  88. Jay Sven

    Probably my favorite on the album

  89. Prettiboi Vice

    This is dope.

  90. sandro asap

    1:29 sexiest moment

  91. Chubby Bracks

    1:41 Asap Rocky kind of sounds like Travis

  92. Kyle Jones

    Dope song

  93. Tyson Hudson

    I could instantly tell it was clams before I even looked up the producer. He’s so good

  94. sam Smith

    Now they advertising lil xan instead of asap, joey badass n Flatbush zombies the most conscious and creative artists in the game these days some people into xanax but it's not a good drug lsd is life changing and is much safer please young youths and fellow potheads drug addicts hippies plz don't waste your life find some light at the end of the tunnel and keep your spirits up we all deserve a better home and life stay blessed love you god love my niggas and god bless all the hard working people trying to live in this world full of evil and surrounded by bad energy bad vibrations and fucked up people love and peace to everyone

  95. Lucky Buzz

    @1:29 , that bass...

  96. eric wu

    what sample did he use? I know that hum from somewhere..