ASAP Ferg - Kristi YamaGucci Lyrics




[NickNPattiWhack:]
Aw lord baby, she got a flip phone
Damn baby, I been smoking
Been choking and its so potent baby, we high baby
And you got the silver Gucci by my man Ferg, baby
You a giant baby, you steppin' on these niggas' necks
Sometimes you gotta just ease that left foot off baby
And then put your right foot on the, on the top of them, baby
And choke them even harder
'Cause you's a dawg, you's fucking [?], these are puppies baby
They can't fuck with you baby, lord

[A$AP Ferg:]
Racks on racks on racks
Dapper Dan all on my back
Double G all on my cap
Monogram on a Maybach
Testing that pussy like Pap (smear)
Eating that bitch from the back (yeah)
Mumble rap all on that cat (yeah)
Lil Pump she makin' it clap
I'm 'bout to write here me a letter
Tell 'em I'm doing way better
"Plain Jane" the song of the year
I'm busy just chasing the lettuce
I'ma Calvin Klein model on billboards
I did a campaign with the fellas
Adidas done gave me another deal
And Hennessy too, they got cheddar (alright)
Shoot videos in the PJ's
Then I go hop on a PJ (yeah)
They sending me all these free clothes
Momma just put it on eBay
I run the shit like a relay
Niggas gon' have to press replay
Yammy say hi to my daddy for me
And Jam Master Jay for TJ

[NickNPattiWhack:]
Goddamn, nigga
When it be raining outside nigga, you the umbrella
'Cause that shit just bounce off you with that Gucci
God, nigga I'ma call you Kristi YamaGucci, baby
'Cause you just all over the fuckin' world with this shit, baby
Niggas cannot touch you

[Denzel Curry:]
Trench coat mob is a Go-Go Gadget
You don't wanna see a pretty scene get drastic
Fuckin' with the lords, no Frodo Baggins
Niggas bring your clothes to the screen like a fat bitch
Even though my name is Denzel, no actin'
Pap-pap, puttin' everything inside a casket
Track that, everything is gonna be a classic
Wrap that, put that bitch inside a prophylactic
When I'm rappin', got no hard-on, double tappin'
From a city built on coke and pistol-packin'
See you flagging and they packin' what you lackin'
Take you out and then they act like nothin' happen
Amnesia got rid of the heater
Back in the hood where they blowin' on reefer
I follow the light while you follow the leader
Now a nigga overseas where they checkin' my Visa, look

[NickNPattiWhack:]
Nah baby, what kinda flip phone you got?
Is that a Nextel baby, Chirp baby
This nigga got a Boost, baby, what the fuck
Nigga, you gotta step it up
You need to get you a trap phone
You need to get one of these fuckin' Motorola's
Niggas can't even track us, baby

[IDK:]
Finger roll, finger roll, finger roll, finger roll, dunk, yeah
Ballin' on my enemies, I ain't even tying up to punks
Imagine when I tie 'em up, yeah
I shake 'em, they gon' need a crutch, yeah
And I ain't talking groupie bitches when I say they got their panties in a bunch
I'm talking niggas, I ain't talking nada
They ain't talking figures, gotta be six, seven or better
Tryna get a house, gotta get my bread up
Tryna stay on pace? you gon' have to step up
Cruising in a Wraith, see if they make a get-up
Pull up to the place, fucked her when we met up
Yeah, I'm getting buzz, but I never let up
I ain't seen a doctor, but I got my check up, check up, check up, check up, check up
I'm playing chess, you stuck on checkers
That's why your gang can never check us
They take your chain, and now you neck-less
Check up, check up, check up, check up
I got a check on my watch (wait)
I'm losing track of time 'cause I don't hear tick or no tock (yeah)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

ASAP Ferg Kristi YamaGucci Comments
  1. Get good Scrub

    TRENCHCOAT MOB IS A GO GO GADGET

  2. Thizzelle Washington

    "Mumble rap all on that cat" XD

  3. Allan Young

    Raider Klan x ASAP

  4. Taylor Pinsonault

    Denzel go offfffff🔥🔥🔥🔥🤙‼️‼️‼️‼️💯

  5. El Chapo

    Aw Lord baby, she got a flip phone
Da-damn baby, I been smokin'
Been chokin' and it's so potent baby, we high baby
And you got the silver Gucci by my man Ferg, baby?
You a giant baby, you steppin' on these niggas' necks
Sometimes you gotta just ease that, ease that left foot off baby
And then put your right foot on the, on the top of them, big baby
And choke them even harder, cause you's a dog
You's a, you's a fuckin' champ, these are puppies baby
They can't, they can't fuck with you baby, Lord

[Verse 1: A$AP Ferg]
Racks on racks on racks, (yeah) Dapper Dan all on my back (right)
Double G all on my cap, (yeah) monogram on a Maybach (smear)
Testin' that pussy like Pap (smear) eatin' that bitch from the back (yeah)
Mumble rap all on that cat (yeah) Lil Pump, she makin' it clap
I'm 'bout to write Yammy a letter, tell 'em I'm doin' way better (right)
"Plain Jane" the song of the year (yeah) I'm busy just chasin' the lettuce
I'm a Calvin Klein model on billboards, I did a campaign with the fellas (right)
Adidas done gave me another deal and Hennessy too, they got cheddar (alright)
Shoot videos in the PJs (yeah) then I go hop on a PJ (yeah)
They sendin' me all these free clothes (right) momma just put it on eBay
I run the shit like a relay, niggas gon' have to press replay
Yammy say hi to my daddy for me, and Jam Master Jay for TJ

    Interlude: NickNPattiWhack]
Goddamn, nigga
When it be raining outside nigga, you the umbrella
Cause that shit just bounce off you with that Gucci
God, nigga I'ma call you Kristi YamaGucci, baby
Cause you just all over the fuckin' world with this shit, baby
Niggas cannot touch you

[Verse 2: Denzel Curry]
Trench coat mob is a Go-Go Gadget
You don't wanna see a pretty scene get drastic
Fuckin' with the Lords, no Frodo Baggins
Niggas bring your clothes to the screen like a fat bitch
Even though my name is Denzel, no actin'
Pap-pap, puttin' everything inside a casket
Track that, everything is gonna be a classic
Wrap that, put that bitch inside a prophylactic
When I'm rappin', got no heart, I’m double tappin'
From a city built on coke and pistol-packin'
See you flaggin' and they packin' what you lackin'
Take you out and then they act like nothin' happen
Amnesia got rid of the heater
Back in the hood where they blowin' on reefer
I follow the light while you follow the leader
Now a nigga overseas where they checkin' my Visa, look

    Nah baby, what kinda flip phone you got?
Is that a Nextel baby, no, a Chirp baby
This nigga got a Boost, baby, what the fuck
Nigga, you gotta step it up
You need to get you a trap phone
Nigga you need to get one of these fuckin' Motorolas, baby
Niggas can't even track us, baby

[Verse 3: IDK]
Finger roll, finger roll, finger roll, finger roll, dunk, yeah
Ballin' on my enemies, I ain't even tyin' up the pumps, huh
Imagine when I tie 'em up, yeah
I shake 'em, they gon' need a crutch, yeah
And I ain't talkin' groupie bitches
When I say they got their panties in a bunch
I'm talkin' niggas, I ain't talkin' nada
They ain't talkin' figures, gotta be six, seven or better
Tryna get a house, gotta get my bread up
Tryna stay on pace? You gon' have to step up
Cruisin' in a Wraith, see if they make it get-up
Pull up to the place, fucked her when we met up
Yeah, I'm gettin' buzz, but I never let up
I ain't seen a doctor, but I got my check up
Check up, check up, check up, check up
I'm playin' chess, you stuck on checkers
That's why your gang can never check us
They take your chain, and now you neck-less
Check up, check up, check up, check up
I got a check on my watch (wait)
I'm losin' track of time
Cause I don't hear tick or no tock (yup

  6. Dashawn Mitchell

    Ferg, IDK then Denzel

  7. Andrew Wood

    Are we just gonna ignore the fact we have a member of ASAP mob and a former member of Raider Klan on the same track?

  8. Cactus Chris

    ASAP AND RAIDER KLAN MEMBERS ON THE SAME TRACK THATS REALLY RARE 🤔

    Tn51

    Cactus Chris that beef been squashed for years

  9. Mohammed Mohewer

    We high baby ! 2019

  10. Mhitfield

    stole lil b pink flame swag

  11. Fisher Bredrup

    “Trench coat mob is a go go gadget...” so hard

  12. slink bradshaw

    Fucking with the Lords, no Frodo Baggins
    GAHDAMN

  13. B On The Wave

    And NickelBack*

  14. Tyler Park

    Big Larry June flow y’all sleep

  15. El 47

    The dude in the end stole Q's style

    King Kong

    thats a common rap flow dumbass and you prob just think that cuz his voice sounds like q

  16. justin

    how did this not blow up sheesh

  17. Abby from Wii

    Idk and Denzel should make a collab album

  18. Just Random

    you know denzel just

  19. Dot

    We HIIIIIIIIIGH BEBY

  20. Julius W.

    YEAHH..THATS RIGHT!!

  21. Yoshi24

    Denzel and Fergs verses were so good I almost didnt like IDKs.

  22. Yoshi24

    Ferg still went crazy, but Denzel absolutely killed it.

  23. Yoshi24

    Underrated song

  24. ProTheGrammer

    Ferg did a good thing here. He jumped on a beat, gave a lil something to make us be like okay, fire, and let this man Denzel RUN IT!!!!!!! Very well displayed that ferg is fire and Denzel is TOO HOT🔥🔥🔥🔥🔥

  25. LaYungKidd

    Why Nick didn’t rap, I know he can.

  26. Drew DeGraffe

    Denzel killed it

  27. Kid East

    “And I ain’t talking groupie bitches when I say they got their panties in a bunch”. God damn

  28. ChiefKeefSosa

    Denzel Curry with that Lil Herb flow
    This track slept on

  29. 106 Drift

    Once again denzel steals a track🔊

  30. Cameron Robinson

    Oh shit thought it said Ft. Nickelback 🤤

  31. Jaydon Edward Weideman

    IDK stole it 🔥🔥🔥

  32. Parra Paints

    IDK on that schoolboy Q

  33. Dabbin Dan

    what happened to the subscribe button??

  34. Beatrax

    Denzel and idk fucking killed it!🔥🔥🔥🔥

  35. Ivari 420

    What is yu dooin

  36. R.I.P STEEZ

    They took yo chain and now you neckless 🔥🔥🔥

  37. Element Wolf03

    Nicknack could have been left out of this

  38. EXCLUSIVE-SUPREME JURISDICTION

    Denzel and ferg👌✌🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  39. ImLucas

    yall don't sleep on IDK

  40. Jovy Gonzalez

    🔥🔥🔥 FERG X DENZEL 🔥🔥🔥

  41. smok

    separ je lepsi

  42. Ruben Pineda

    Kristi Yella Gucci Baby

  43. brian clough

    "wE hIgH bAbY"

  44. Orlando Murillo

    FINGARO FINGARO FINGARO FINGARO DUMP! YEUH!

  45. Rikishi

    J.I. Prince of NY + Denzel Curry collab = 🔥🔥🔥

  46. Corey Alexander

    Came for Denzel verse and I'm satisfied with the fire 🔥

  47. Hayden Harrison

    I thought it said nickleback

  48. Rodney Salas

    Hello I'm so gay

  49. Gregory Brown

    How did Denzel Curry make his flow sound like Galaga 🎮🔥🔥

  50. MattD

    Can't wait for the remix

  51. Alex Cobb

    I thought it was nickelback not nicknack lol

  52. Canned Whoop Ass

    I came for Denzel

  53. Dominick Nicoletti

    GOGO GADGET

  54. bill belly

    im plahying mancala

  55. bill belly

    its because its actual art broh congratulations

  56. FlamysRoasts

    Y he change the name tho?

  57. DDomino Geronimo

    👏👏👏👏👏👑 they go the damn baby guys on this....
    #PBHT

  58. Joey Depp

    https://soundcloud.com/joeydepp/hot-box-geniu-x-stvckx #florida

  59. snooze

    the beginning tho

  60. Bitches get fucked on the roof

    A$AP Ferg became the best in A$AP Mob! Denzel killin it as usual

  61. Jay Cato

    Should've Added the homie Schooboy Q on this

    Vernon Tyson III

    I actually could definitely hear Q on this. You're right.

    sam smith

    when I heard this song I thought idk was schoolboy q

    The Duck

    If Denzel and Q were on a track...it would be legendary 🔥🔥

  62. 2004 Lexus RX350

    B A B Y

  63. KAYNIN CH

    Hey guys fine watch me here 🙏
    https://youtu.be/aDc-6wgCmWU
    ❤️subscribe it's freeeee❤️ thanx •

  64. Marvel_fan229 1988

    I love this song

  65. Noony JW

    ASAP falling off 😔

  66. Commander Jor

    Drop the first 30 seconds of the song

  67. wavvy lee

    almost sounds like dmt flow lol

  68. joemamafromcanada

    TRENCHCOAT MOB IS GO GO GADGET

  69. Trinidad Canchola-Castro

    This is FIRE 🔥

  70. ADAM KASER

    denzel slaps harder than auntie fee

  71. CamC23dynasty

    Denzel curry is ULTIMATE

  72. Taieb Dalhoumi

    ferg you like a flag haha

  73. Parker Peter

    We high babyyy

  74. SeasickFromOkc

    That intro was icy!!!

  75. El 47

    WHERE TF IS SCHOOLBOY

  76. Sachin Kumar

    Song starts at 2:25 ..you’re welcome

  77. chippewanative13 13

    I didnt really think this would be good but its really 🔥🔥🔥

  78. Joshua

    I see curry the most underrated nigga ever, I click

  79. Izzy Luciano

    I thought it was HellSing feature on here when I first heard Denzel ctfu

  80. Ethan Daulton

    Denzel snapped on this shit

  81. Kitty Cruz

    Fiiiiiiiiire

  82. Kitty Twelve12

    지려따

  83. Chere Love

    dan the man..... get a motorola

  84. Benji Franklins Music

    NickNack kills it. I need a version without him on it

  85. Point1keezy

    Finger roll finger roll finger roll finger roll Dunk YEAH!

  86. Ray Etheridge

    Every time Logic say he the best there are 2 niggas I think about bodying him......kdot n DC😂😂

  87. Ollie smith

    DENZEL BOIIII

  88. ashton vanthuyne

    Heard this on SoundCloud time ago

  89. Devonte Neal

    It could go without the talking thing

    Brolyrulz

    Devonte Neal yeah facts

    JA WILL

    Yeah that what kills the whole Vibe of the song

    based_Jeremiah

    So wrong. Brings the song together.

  90. Pamela Bogachova

    Ayyyyyyyyyyyyyy

  91. Gustavo Raygoza

    aye this song went hard live

  92. Zoe Longway

    Denzel Curry went Ham

    Like If You Agree

    Beatrax

    Zoe Longway whats ham?

    Zoe Longway

    Beatrax Hard As a Motherfucker

    Like the old Kanye Jay Z song?

  93. Ennsey

    im so high i thought the last feature on the title was nickleback

  94. Samir Issa

    ASAP Ferg x Maxo Kream needs to happen