ASAP Ferg - East Coast (Remix) Lyrics




[A$AP Ferg:]
Run it up, run it up, run it up, run it up (remix)
Fuck that shit, we get turnt 'til the sun is up
All of you niggas get burnt when the gun is up
This that East Coast motherfucker
Call me Mr. East Coast motherfucker
[Busta Rhymes:]
Let me give them a friendly reminder real quick, yo

Y'all already know the god gotta talk
Every single time I come you niggas know I gotta do it
Yes I gotta do it and I gotta kill em and I gotta hit em
Yes you know a nigga gotta beat em stupid
Only got 41 seconds just to give a nigga shit
Every second bitch I gotta use it
Some wack, a nigga blew it and I cannot
Grab the microphone and not make a motherfucker lose it
And I make niggas jump in the back
Niggas up, she in the back of the truck
Lil' mommy wanna fuck and she really wanna suck
When I finish with it then we go in the back of the club
And we do this shit again my nigga, pronto
Bip-de-badda-de-booda-de-beat it like a bongo
Banging on the pussy like a nigga named Alonzo
Head game crazy, that make her the head honcho
Mad cause I took his bitch and now he thinks he macho?
Somebody better call the cops yo
'Fore we run up inside of that nigga's lil' condo
Put him in a box so the nigga in a cargo (cargo, cargo)
Shut a nigga down (fake bitch)
Throw a bottle at ya, shut a nigga mouth (break shit)
Come and follow me, stand up on the couch (shake shit)
Let us wallow, niggas know we're in the house (trey fifth)
East Coast nigga!

[A$AP Ferg:]
10031 is where my zip is
Livin how I live up in the trenches
Run through a bodega like I ain't got riches
Run through a bodega like I ain't got (come on)
Don't do it for the haters, I do it for the bitches
My flow Al-Qaeda, I kill rap niggas
Y'all Now and Laters, sweet ass-niggas
Soon as you get famous, they wanna ass-kiss
Only thing that I'm missing is Hov verse (JAY-Z)
I get a feeling, they want the old Ferg
"Cocaine Castle", "Hood Pope" Ferg
Got a question to ask, do you know Ferg?
Do you know that I come from where the toast burn?
New York, New York, I run for dirt
On Hungry Ham up on the corner
Fiends taste the lean, they never sober
For being in the streets to run a culture
I never been in the weave, I had hoes, brah
Who's that jiggy motherfucker with the clothes, brah?
I'm finna kill these motherfuckers with the flow, brah
I'm the best in the game with the flow, brah
In New York I Milly Rock to Magnolia
I love the East but shoutout to every coast, brah
South to North and even West Coast, brah

[A$AP Rocky:]
Blackin' like I'm fresh out from retirement
My flow still monumental
Mental, couldn't ride an instrumental but they ridin' dick
I set the standard for requirements, so call the firemen
Just me, myself and I, the world is mine, I put the "I" in his
His posse too clean, his diamonds like tip
His skin too clear, his bitch gon' stare
So mind your biz, how they find the time for minding mine
I find these college chicks for top with Kylie's lips
Oh my, oh my (running)
Running, running like you want it (running)
Running, running like you stole it (running)
Running, running like I'm going (woo)
Running, pitching like I'm bowling (woo)
In my city, gangs run the inner city
Load a semi for the chiddy bang
Flacko, Fergie, Frenchie with the bitties
Hit up Remy for the pretty gang

[Dave East:]
Lately I feel like a Beatle
I'm Paulie McCartney just rocking Moschino
Moscato or Pinot
I got some bitches to hop in the Regal, phenomenal deep throat
I'm more Ali than Muhammad
My noodles was Ramen, go Google my diamonds
I got some shooters in college
I feel like a coach, I'm recruiting and signing
Look, I still be moving in silence
I'm ballin' in blue like I'm hooping in Dallas
Bitch I don't play for no Mavericks
You need to think who gon' pay for your casket
Ignorant bastard
But I'm still conscious enough to give hope to the masses
Watch the coke do gymnastics
Dominique Dawes, foreign my car when I'm mashin'

[French Montana:]
Chain busting it down, wrist busting it down
Your bitch busting it down, rap game up fucking it now
I could be a jeweler, neck on Slick the Ruler
You niggas is comedy, talking fast like Bone Thugs-N-Harmony
KRS-One, Big L flows
Son of a gun with the Buffalo
Head on my wrist is a P1
Made more money than E1
One time Chinx, two time Yams (Yams)
Get the money slide like a violin
You know my nigga Max almost home
You know we run the East Coast zone nigga

[Rick Ross:]
In the kitchen culinary, I could whip a Bloody Mary
And I wish that blood would dead me, I'ma get your brother burried
Gangbanging with your halo, business on the payphone
Bitches pussies drying up, like Taz's Angels
Never was a client, 'cause that boy ain't buying it
And I got a bottom bitch, my top come on consignment
Step up from the minor league, double M the dynasty
No I never sold dope, I just got me a finder's fee
Following my frequency, niggas rapping week to week
Suckers be so weak to me, text but don't speak to me
You can never speak for me, see the B.I. chemistry
Check into the crazy house, I'ma turn the labels out

[A$AP Ferg:]
Run it up, run it up, run it up, run it up
Run it up, run it up, run it up, run it up (remix)
Fuck that shit, we get turnt 'til the sun is up
All of you niggas get burnt when the gun is up
This that East Coast motherfucker
But I know this West Coast (Snoop Dogg)

[Snoop Dogg:]
10-20 was my date of birth, the day I came to Earth
Bottles sipping, love to burp, young nigga that's doing dirt
Long Beach across my shirt, all y'all niggas gon' get merked
What the fuck is you talking 'bout?
Me and Ferg, we gon' put in work
Bang on ya' gang culture, out of this world
It's all on a bitch, is she a Blood? Is she a Crip?
Don't slip, think not, on the block where it's hot
Legalize with the nines, give a fuck about a cop
Real shit, this is it, from the bottom to the Bay
This is anybody K, California all day
Yes-sir, on the curb, Mossberg by the band
Little homies on the roof with the blam, blam, blam!
Long Beach, popping pill on 'em
I been working so hard, nigga, get your bale on
I been working so hard, nigga, work to sell somethin'
I been working so hard, welcome to the hellzone, zone, zone
See I'm from Long Beach

[A$AP Ferg (Snoop Dogg):]
Run it up, run it up, run it up, run it up
Run it up, run it up, run it up, run it up, remix
(See I'm from Long Beach)
Fuck that shit, we get turnt 'til the sun is up
All of you niggas get burnt when the gun is up
(See I'm from Long Beach)
This that East Coast motherfucker
(California motherfucker, see I'm from Long Beach)
Call me Mr. East Coast motherfucker
(West Coast)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

ASAP Ferg East Coast (Remix) Comments
  1. Alper Doğanyılmaz

    Ulan bu parça nasıl 10 milyon izlenir ? aleyna tilki bile 200 milyon izleniyor nerdesiniz zenciler (nigga)lar .

  2. Ciyoo

    *KAÇANIN AMK*

  3. CULT HORRORS

    Busta Rhymes 10/10

  4. YahyaFdidine

    montana killed it i love his part

  5. Mehmet Atik

    Kaçarsa vur onu bizim için fark etmez hiç kimsee

  6. Himanshu Rathwa

    Lowkey I wanna know that MAYBACH MUSIC lady ...

  7. SAVAGEBRO2385x X

    Why everybody hating on French Motano. His verse is Mad dope.

    gale son

    SAVAGEBRO2385x X u should really see a ear doctor then

    SAVAGEBRO2385x X

    gale son same with urs

  8. SAVAGEBRO2385x X

    Est coast for life

  9. inF BlackShot Global

    NEREYE KAÇIYOZ HACI

  10. Order Wizard

    PARA MI PARANIN AQ

  11. Darren Ross Abrahams

    How am i watching this video only now?! Heavy lit

  12. Emre Ergüney

    KACANIN AMINA KOYİM

  13. ʙᴀᴛᴍᴀɴ

    Who the F is Dave East??????????????????????????????

  14. ʙᴀᴛᴍᴀɴ

    0:15 lmao that's my dad finding me staring in computer at 3:00 am

  15. SAVAGEBRO2385x X

    Better then west coast song. Homes its home.

  16. Uche Isiadinso

    I have never seen a easier & faster strategy to make moolah than this web site simply Google with-out spaces *FunOnlineWork .com*

  17. MyMinDead you

    #TrapLord Ferg cool

  18. Troels Knudsen

    Snoops best verse on a trapbeat?

  19. CHEPOSPOOKY

    Rick ross fake ass should not be in this video.

  20. Ali Benali

    Snop kill it 👌

  21. Τονι Δε Μποςς

    How does The Game, look like a Game wannabe?

  22. Jaylon Perkins

    nobody
    existance
    french montana: HA!!!!!!

  23. Dat E.D.

    Busta Ryhmes the only dude who be sweatin when he rap

  24. dip wheat

    fucking iconic

  25. Joey Balliett

    Why snoop film his part with an iPhone? Hard verse tho!

  26. Dovahkiin Dragonborn

    Comments 98%French shouldn’t be here
    1% French special, they felt bad for him
    Me% he don’t give a F what y’all say. He getting that money harder then you ever have 😂 😆

  27. Gabriel Sanjuan

    Busta Rhymes are u bro? lul

  28. Mi Ya

    I miss Busta 😶🙏🏼 he needs to make some new music

  29. Lucifer Mctrippy

    Get em buster

  30. Christopher Byron

    Montana’s verse was dope I don’t understand all the hate.

    DIMES

    dudes was yelling through half of dave east verse and what he said didnt make no sense, nor did it rhyme

  31. BUGANDO TV

    snoop had to facetime cuz he missed his flight to the east coast

  32. Brandon Lawrence

    Who’s the first guy?

  33. Orhan Güneş

    Busta reisin kymeti blnmedi şu alemde. 😏

  34. MajorX

    snoop dog loool i like it

  35. Young Calier

    The way Rocky gets on the beat bro.... That's hard🔥💯

  36. lown

    SİMURG CHYPER

  37. Yung Exey

    Busts rhymes:a fucking legend
    ASAP ferg: is awesome
    ASAP rocky: a lyrical god
    Snoop dogg:a fucking legend
    Dave east: the underrated fire spitter
    Rick Ross: an OG that spits like a newbie
    French Montana: needs to stop trying

  38. ′′bboycemxWrt٠1ჳ6′′

    "I'm more Ali than Muhammad my noodles was ramen go google my diamonds" 🔥🔥🔥 wordddd






    #StillStriving #ASAPFerg

    #thereisonly1ferg

  39. Mustafa Dizdaroğlu

    aq bunlar beati boşa harcamış zaten iyiki çalmış khont geaoıuglıeahbfrs

  40. Rafet Can

    Kaçarsa vuuuur

  41. Manuel Cedillo.JRZ.

    Check out my ymcmb [email protected]

  42. Rend Eve

    Talk fast like Bone Thugz n Harmony 🤪

  43. Fenon Arabiya

    Snoop in the top

  44. Joe B Joe

    TOO LIT🔥🔥🔥🔥

  45. Cameron Gooden

    Ferg & Dave has the best lines in this song. don’t get me wrong everyone else did good too (other than French Montana) but they killed it

  46. Patlıcan Music

    Khontkar feat sehinsah - Kaçarsa vur ????

  47. Ray Le

    They recorded snoops part on snapchat smh

  48. Cody Loco

    Idgaf I fucc with everybody verse on this! S/o French for the Bone reference

  49. Mojo İçtim Başım Döndü

    nereye kaçıyoz hacı

  50. Człowiek Wazon

    Remember when Montana killed Work REMIX

    DRE

    yea me neither

    Człowiek Wazon

    @DRE your channel doesn't have any content

  51. Daniel Hawkins

    Snoop and busta old school all day

  52. JOHNSON DAILY

    Three of my favorite rappers

  53. J H

    French Montana is just there to make others look more bright

  54. MrBigT

    French Montana should have had been replaced by Joey Badass,
    can you imagine how crazy it would be with Joey


    but since its already highly flammable, I guess French is that safety switch lol, anything more and the world explodes

  55. muscle man

    0:15 Busta rhymes
    0:57 Asap ferg
    1:40 Asap rocky
    2:24 Dave East
    2:53 Dont recommend
    3:20 Rick Ross
    4:17 Snoop Dogg

    Ikhtear Rahman

    2:53
    Total garbage

  56. Lol Egg

    Busta Rhymes 10/10(excellent)
    ASAP ferg 9/10(very good)
    ASAP rocky 10/10(excellent)
    Dave east 20/10 (favorite)
    French Montana 2/10(buttcheeks)
    Rick Ross 6/10(decent)
    Snoopdog 7/10(pretty good for a almost 50 year old man)

  57. KaricJames Vega

    A$AP ROCKY'S VERSE IS 🔥🔥🔥🔥

  58. Halt dein Maul

    Tanzverbot nimmt einfach die lyrics von Busta Rhymes und packt sie in seine Lieder

  59. Something To Post About

    Snoop Dog not from East Coast either is Rick Ross I think Snoop Dog is from the South some people thinks he from the west coast but he was born in the south so he from the south...

  60. asd asd

    Türkler sayımızı gösterelim <3






    TÜRK GÜCÜ

    Tupac Shakur

    🇹🇷

  61. İbrahim Toğan

    şehinşah kaçarsa vur :D

  62. Joshua Gonzalez

    WestCoast music is better than this

  63. Girl 4

    Ferg look like bragga from Fast n furious LMAO

  64. Thomas Gibson

    khontkar abim buralardan bir şeyler yürütmüş :DD

    Emre Yalçın

    Birde Norm ile dalga geçer

  65. Jadon Rozen

    If tyler the Creator was on this instead of French it would be so much better

  66. El Fatalisto Rapper

    Yeah, it's good...

  67. Vital

    Snoop sounded like Cleveland Brown

  68. Big Mama

    Snoop dogg is from west coast ._.
    A wait he said it xd

  69. Q FYREN

    Why do French Montana get so much hate? His verse was not horrible. It was not the best werse but you know it kud have been a lot worse you know






    You know

  70. unkownboi67 is_unavailable68

    Busta Rymes leggit looked like he was gonna eat youre pet pit bull for breakfast.

  71. Straw Hat Air

    1:40 -1:55 is easily the best part of the whole song imo

  72. Collin Aldridge

    Busta Rhymes better come back in the final Halloween. He's the only one who can beat Michael Myers.

  73. Кемалистов Лекарственноесредство

    Khontkar ? xd

  74. Shayn Hacker

    Busta went maximum power on this.

  75. Felix Ayala

    Busta went so fucking hard !!! 🔥🔥🔥

  76. Ethan Payero

    4:14-5:14 Snoop Dogg's verse 10/10

  77. Кемалистов Лекарственноесредство

    İSTANBUL TRİP SOKAK KÖŞE :D

  78. Lukas H

    Rocky‘s part tooooo lit

  79. el bichote de carton

    fast and th furius 9 official track

  80. el bichote de carton

    yea my nigga i love to team

  81. ThisIsNotATest ThisIsTheEnd

    Wish it was onyx and flatbush instead of these ones.

  82. Rodrigo Soares

    🤮✍️✍️✍️✍️

  83. Robert Milat

    even though this song ha 10M views it's still totally underrated

  84. Altamash Sikander

    This song needs no bullshit version(without French Montana).This is gonna be one dope verse then.

  85. TheRealMrMackey

    French here or A$AP ant in bath salts? Who did us worse

  86. Black Jack

    Пушка нахой

  87. Pugzy

    Everyone else: dressed normally, spitting fire




    French Montana, wearing a coat twice his size: ChAiN BuStIn It DoWn

  88. quake 3 seven adam

    1:55 kök$vl tüm gözler üstümde*

  89. David Engvall

    This song is too good

  90. Manjana Doce

    verses ranked


    busta
    snoop
    ferg
    rocky
    dave east
    rick ross
    lets just be quit about this one

  91. Betty Hubbard

    Who still here from ufc 3

  92. İbrahim boy

    Khontkar çalıntı beat ??

  93. Emirhan Özdemir

    KAÇANIN AMINA KOYIMMM!! :dd

  94. Роман Волков

    Мало просмотров для ахуенного дерьма 🇷🇺

  95. Manjana Doce

    Why french just why

  96. Amy Sharp

    Busta Rhymes needs the long hair back.
    P.s.
    I fucking hate French Montana smdh

  97. Simeon Ivanov

    ti predi ma kefeshe ama i ti stana mainstream pederas !!! :DDDDD

  98. ImPrulu

    yoooooooooooo snoop just snap chat his part lol

  99. Summer May

    ASAP Ferg... mmm 😋 nuff said.