Antoine Dodson - Bed Intruder Song Lyrics




[Chorus: Antoine Dodson]
He's climbin in your windows
He's snatchin your people up
Tryna rape em so y'all need to
Hide your kids, hide your wife
Hide your kids, hide your wife
Hide your kids, hide your wife
And hide your husband cuz they're rapin everybody out here
You don't have to come and confess
We're lookin for you
We gon find you we gon find you
So you can run and tell that,
Run and tell that
Run and tell that, homeboy
Home, home, homeboy

[Verse 1: Antoine Dodson & Kelly Dodson]
[AD:]
We got your t-shirt
You done left fingerprints and all
You are so dumb
You are really dumb--for real
You are really, really, really, really so dumb
[Newslady:]The man got away leaving behind evidence
[KD:]
I was attacked by some idiot in the projects
[AD:]
So dumb, so dumb, so dumb, so

[Chorus: Antoine Dodson]

[Verse 2: Antoine Dodson]
Bout 5'9", 5'10", Coffee complexion
Low cut like a Caesar with some little waves in his head
Clean cut, very smooth face
Seein my sister when i walked in
He had his hands around her neck
First thing was to pull him off of her
And that's what i did

[Chorus: Antoine Dodson]

[Verse 3: Antoine Dodson & Kelly Dodson]
[AD]
Well, obviously we have a rapist in Lincoln Park
[KD]
Are you serious, my boy?
I got your t-shirt
I got your scent
I know what shoe size you wear, my boy
So you can run and hide
But we're gonna find you, find you

[Chorus x2: Antoine Dodson]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Antoine Dodson Bed Intruder Song Comments
  1. Archer Scanlan

    Anyone 10 years later?

  2. Rishaad Mason

    You dont have to come in confess we looking for you we gonna find we gonna find you is my fav part

  3. mmm ghost

    Ah yes good old nostalgia

  4. SkyArk142

    last time i saw this when it had 105m views... that was a week ago...

  5. Roblox Event fan

    Like this if your watching this in 2020

  6. Χαρης Ρομπολας

    2020 still going
    I think this should be YouTube's Anthem

  7. And I thought Linkin Park was a Christian band

  8. I'm a Happy Husky

    2010? Damn time has really gone far....

  9. Toots Magotes

    The question still remains






    Did they find him?

    TheSPICY maN

    Big brain

  10. Toots Magotes

    My parents literally have a shirt of this guy on it as well as his quote.

  11. Geum Ji-min

    Hide yo kods, hide you wives.
    Ain't nobody got time fo that.

  12. Dan 297

    Back when people in the news never took anything seriously

  13. dun kev

    *U ARE SO D U M B*

  14. Pearl Kitson

    When the other news guys starts hopping to the lady I felt that

  15. Rapscallion 7000

    Legend says he's still climbing In your windows

  16. demon Wolf

    2010: this song fuckin annoying
    2020:THINS SONG IS GOLD

  17. Magical Empress

    I remember this from years ago hehehe

  18. Purple Strike

    Was this really made 10 years ago?

  19. Katon hellenthal

    Who's watching in 2020 comment and like if you are

  20. Utawna v

    𝙃𝙞.

  21. War Feather

    i feel bad for the culprit


    lol

  22. SpicyBri

    this song gave me ear cancer :)

  23. bruh ._.

    Hide your wife
    Which one?ForsenCD

  24. Burningcanman

    Best of 2010s

  25. Suaibou Ceesay

    This guy lives by me

    Kawaii Kween

    Really?

  26. Milton Wise

    😂😂😂🤦‍♀️👌👌 CTFU Watchin in 2020🤣👏

  27. penni Darrah

    this is so catchy for some reason XD

  28. BENT n BROKE

    Song of the decade...hands down

  29. dan dankowski

    Did they find him?

  30. Fluxey

    FIRE 🎇 🙌

  31. Starelle’s Starship

    This song came out when i was 4 days old-

  32. Sub To pewdiepie & mrbeast

    When YouTube has 10old videos in your recommended

  33. Shinobu Kocho

    Had to come back in 2020 to listen to this gem again lmao

  34. K.L.

    Serious question: did they ever find the attempted rapist?

  35. Daniel Fuhrman

    WHY IS THIS IN MY RECOMMENDED BOX IN 2020???

  36. Sophia Azhiev

    And about 10 years later....we still gon find you😁😆🤣😂

  37. Artiqo

    I still remember every single word. Man, this was youtube

  38. Queenelizabethxo

    Wise words hide yo kids hide yo wife and hide yo husbands 🤣🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

    Joshua Gonzalez

    😂😂

  39. BOPLOLBX

    Who wathchin 2020

  40. MISCRATCHERGUYS

    so ... did they find him?

    Jupke 1

    They never found him

  41. Aria

    Nobody lieks annoying orange

  42. Potassium Bananas

    Schmoyoho


    you never cease to please me
    please keep it up

  43. Enoch Zoldyck

    im getting old lmao

  44. YT_Kaimanii2_ ___

    HOMEBOY...LOL

  45. isa!

    10 years ago....

  46. klo schuessel

    Antoine Dodson

    He had to become a legend with that name.

  47. Son Goku MnG

    Ricardo Milos after drugs

  48. Gohidan

    Aged like wine

  49. Queenevaehxx

    HOME HOME BOY

  50. RaianBorned2010 Games

    lol I born in 2010

    One Above All 420

    RaianBorned2010 Games
    Bruh

    RaianBorned2010 Games

    @One Above All 420 lol xd

  51. Shanell Pittman

    I officially hate the Internet 😂 lmao

  52. Isabella Brown

    I love this song

  53. Socatoan Soldier

    Is he still climbing up your windows? Is he still snatching yo people up? Is he still raping erybody out here?

  54. NeverMind Gaming

    This is terrible

  55. Jaidenrulez 10

    AnYoNe HeRe 2020?





    JuSt Me oK...
    I
    I
    I
    I
    👇

  56. Lynn Bowen

    It goes harddd

  57. Kiraboo

    1:16 the reason why I’m here 😔

  58. d boy

    Did you find him?

  59. BCA525

    Still great ten years later, catchy and hilarious. A true classic in any medium. Just put this back to my ringtone.

  60. Jewel Elizabeth

    HOME HOME HOME BOYYYY

  61. Noah Prendergast

    2020 anyone??

  62. Noah Prendergast

    0:05 If you choose 1.25x speed in this video, it sounds like when he sings like annoying orange.

  63. Patrick Sanner

    I tired to hide my kids in the washing machine, now I’m waiting for my court case.

  64. Sneakz

    this guy should be a meme

  65. Lett Uce

    I honestly like going on vids and liking old comments so the ppl who posted them can see and remember the masterpiece they might've forgotten

  66. Karzy Maz

    A classic 👌🏻 I am Liston this in 2020

  67. LIVINGSTON HIBS

    *hide yo kids, hide yo wife*

  68. Enycma Pie

    Song of the decade 2010 - 2020.

  69. Freddie's Wife

    Wow this video has 145M views!!!

  70. Deacon Kindel

    I cant wait until this hits 10 years old.

    Thomas Waelkens

    Deacon Kindel i feel your pf

  71. Andrei Ratan

    this is nostalgic

  72. Jacinta Norton

    this has been recommended to me in jan 2020. i have never felt so happy in my life

  73. S1D3K!CK

    I cannot believe this almost 10 years old!

  74. theRealRindberg

    from way back when youtube still was great!

  75. Lexie Tibbs

    I'm so sad that the 12-15 year olds on the internet will probably never know just how fire this song was when it came out

    Accidental Genius

    Lexie Tibbs FAX

    Hamdi Ali

    Why are you referring to yourself in 3rd person

    Kawaii Kween

    I’m 13 and I wasn’t here when it came out but I’ve been here since I was like 10

  76. Raymond Mockridge

    I hid my wife and kids 10 years ago, I still can't find them.


    Honey, if you're reading this, keep yourself and the children safe and let them know Daddy loves them. I'd say please come home but it's still not safe, people are still getting raped by idiots out here.

    Accidental Genius

    Raymond Mockridge that’s sad

  77. emily shultz

    Ah yes, a gem of 2010 💎

  78. Dhzong

    Like this if you're watching this on 2020

  79. Rebecca Eller

    Spell to fix your broken marriage or relationship problem or after a divorce or Breakup,I was recently scam by two of them, until one faithful day i meet a man called Dr Oselumen who help me to get back to the father of my kid after we have been separated for two years,I only pay for the items required for the spell and he cast the spell for me within 24hours my ex husband called me and beg me to forgive him for everything until the end of the world he will never leave me again we are back together.if you need a real and quick love spell or you are passing through pregnancy problem Dr Oselumen is the answer, Please if any body needs. LOVE SPELL,LOTTERY,PREGNANCY SPELL, DIVORCE SPELL,STOP COURT CASE AND WIN ANY COURT PROBLEM,DEATH SPELL,BUSINESS SPELL AND MANY MORE YOU MAY NEED. Email him now for your own help. via email [email protected] add him on whatsapp line or call +2348054265852.

  80. Vicente Zamorano DH

    o la wea añeja

  81. thai duong

    It’s a new decade and we can’t find him

  82. Alexander Damian

    I wonder where he is now 🧐

  83. lily slo

    did they ever find homeboy tho

  84. neoMelee

    we're getting old bros

  85. Vinícius Mattos

    So dumb, so dumb, so dumb, SO

  86. michael eckert

    Remix is good. Outro version was extremely weird lol and bad....

  87. Everything Funny

    RUN AND TELL THAT!!!!!

  88. Chuck's Universe

    It’s been 10 years

    Was he ever found

    Sauceboy12

    Chuck's Universe yes but he wasn’t arrested or shit

  89. savage life

    a decade later still laughing lol this will never die

  90. Grammar Police

    *S O D U M B*

  91. GameCenter 2006

    This is the original! not the one where they got rid of the beginning part and the part with the news reporter.

  92. Phoenix Caii

    Did they ever find him?🤔

  93. Abdisalan Mohamed

    Why this in my recommendations after 9 years 😭😭

  94. Tatum Reick 0240

    2020 game

  95. schmoyoho

    newest song: https://www.youtube.com/watch?v=7dAUADjVzv4&list=PL8JttaK4Km_F2jFfYt610buia1Fc9tolt&index=2

    (you can get the track here or wherever you get tracks https://itunes.apple.com/us/album/bed-intruder-song-feat-kelly-dodson-single/386478006 )

    Casey Faitel

    You inspired me https://youtu.be/KrrrYbi6PtI

    I don’t know what I’m doing

    Pls say this is o. Spotify

    Youtube User

    I just discovered this in 2020