Alyson Stoner - Dragon (That's What You Wanted) Lyrics




Step into the dragon's lair
If it's too hot get out of here
Don't you act like you don't care
When you see me standing there

Always running hot and cold
Up and down and back and forth
You hear yes when I say no
Round and round, away we go

We agree to disagree
But were you ever meant for me
I don't know, I don't know

I will not apologize
For packing up my life and leaving
And I can't waste any more time
Waiting for you to call me, baby

(That's what you wanted)
That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get
That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get

You think you're a dragon slayer
But I don't think you can compare
After all the smoke is clear
Take a look into the mirror

Always running hot and cold
Up and down and back and forth
You hear yes when I say no
Round and round and round, away we go

We agree to disagree
But were you ever meant for me
I don't know, I don't know

I will not apologize
For packing up my life and leaving
And I can't waste any more time
Waiting for you to call me, baby

(That's what you wanted)
That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get
That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get
(that's what you wanted)

There's no turning back here, baby
'cause you're the one who did this to me
give me one good reason that I shouldn't run from ya

There's no time to second guess
Oh, baby, you should hold your breath
This is when I save myself
I'm better off without you

I will not apologize (wooooah)
For packing up my life and leaving (better off without you)
And I can't waste any more time (wooooah)
Waiting for you to call me baby (better off without you)

I will not apologize
For packing up my life and leaving
And I can't waste any more time (wooooah)
Waiting for you to call me baby (wooooah)

That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get
That's what you wanted, that's what you wanted
That's what you wanted, that's what you're gonna get
That's what you wanted, yeah





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Alyson Stoner Dragon (That's What You Wanted) Comments
  1. Louis Jr Is Dancing

    I'm feeling a JLo and Janet Jackson vibe in this Awesome Alyson Stoner YouTube video!

    The Jennifer Lopez / Janet Jackson vibe is 75% JLo (Aly sounds like her in parts of the song and dancing like her too) and 25% Janet Jackson...

    - Dancing Louie

  2. Angie Briest

    I like this song.

  3. dbibbs1

    She is slept on. Her singing acapella is amazing!

  4. Jessy Mayne

    I came here by mistake lol

  5. StrikerXs6rgeツ

    I heard dis shit when it came out, den just now typed it up again lol

  6. I am Elisa Davis

    That eyes make up is so atrocious for such young fresh face. But she is so take talented.

  7. mariahphilmrazem

    Very Janet Jackson vibes. I dig it

  8. Kagome Chan12

    She looks like nina dobrev😯

  9. enchantae

    wish this was on apple music

  10. GamerMomCherry

    She looks so much like Nina Dobrev 👌❤ and wow her singing is really good!

  11. loveabbygrace

    Thank you. Keep this vibe 💖💖💖

  12. DeMario Smith

    Not bad!!! Won’t be blasting this in my car but there’s great promise here. Hopefully we’ll see more of her vocal skills come to light. Who is her producer? Is she signed yet?

  13. Happy Beautiful Soul

    ❤️💗💗❤️

  14. Kris Cason

    I love it Alyson 😍 I never knew and now I won't be satisfied until I go through your other videos now.

  15. Bianca Jhané

    Gives me a Janet vibe

  16. It's Coco

    Omg she grew up a lot since the videos with missy eliott

  17. Sendy Rivera

    Wow she has an amazing voice beautiful.

  18. Yeya Music

    She really looks like Michael in this

  19. Aimee Taylor

    I get such Janet Jackson Vibes🖤🎶 or if Janet Jackson and Jennifer Lopez had a kid... musically and rhythmically

  20. ChadPst410

    Kinda has a Janet Jackson vibe

  21. Becky Gay

    I am completely in love with you ❤❤❤

  22. Malsya Abdullah

    This song used to be my jam

  23. David Kosir

    Why aint this on iTunes?

  24. Bevey Dillon

    Girl show them you are not a girl any more. You are a woman so do your thing girl. And i love this song.

  25. Joe Schook

    Damn this girl is talented. She's gorgeous, she can dance like a beast, has a great voice, is a funny actress.. damn I'm starstruck lol

  26. don d

    divine intervention is me never finding this song lmao

  27. Graviti Eddings

    *queen* 😍🤩

  28. J K

    This song is so underrated

  29. rbcm 17

    Man if this song was released in like 2003-2005 it would have been a hit

  30. Andrew Dustin Vargas

    Hector and Alyson in this video 💯🔥

  31. Scorpius Jones

    Good work! There's not enough good dancing in pop music anymore, we need more like this.

  32. V. Scott

    You know why I'm suddenly here. Big ups.

  33. Giulia V

    You’re amazing!!

  34. Melissa Adelsperger

    This is my favorite routine in Zumba class! Such a good vibe for working out with my gal pals!

  35. Brynn Taylor

    Why was this and is this not a hit?!? If there were still music videos on MTV this shit would be all over! Now we just get to listen to all the trash on the radio...

  36. si4you2nv20

    She is the most beautiful, sexy, smart, and talented woman inside and out hands down. Long hair short hair everything she does is gold, she is a GODDESS!!!! 😍🥰

  37. Dane Boggs

    And she can sing as well ok

  38. Lance Love

    No im pretty sure it wasn't dragon at all...

  39. Jackie Barajas

    She is so underrated

  40. Jasmin Morris

    Girl stick to dancing this shit sound horrible

    NationalDeputy 9000

    Jasmin Morris no it doesn’t lol, you just a hater, i don’t think you know what “horrible” is

  41. Charles Reid

    2019 still listening!!! This song is so underrated! And she killed that VMA performance with missy 💕

  42. Robert Merritt

    Here because the VMA’s🤷🏻‍♂️

  43. j rivera

    Here after vmas 2019 didn’t even knew she can sing 😂

    Who Knows

    You mean before? Cause you posted this in August...

  44. stef

    I'm still mad this wasn't more popular. I was so obsessed when it came out.

  45. Frank Civitak

    Smelly ally haaaaa

  46. Frank Civitak

    Happy birthday

  47. Kpop_Is _My_ Aesthetic

    *She's really good! (Catch my reference lol)*

  48. Cindy McGuire

    Alyson is an amazing performer. It’s hard to believe she was one of the kids from the Cheaper By The Dozen movies. The little girl with the “dark gifts” that her movie Dad(Steve Martin) asks if she still possesses. Lol

  49. Its_ Caressa

    *Camp rock*

  50. Smol Phil

    She’s really good

  51. Courtney Mitchell

    Sour wour soue soue so our our sour ww our sour 🥑

  52. Player 9

    I forgot how much of an absolute JAM this song is! 😁

  53. Ashley

    Love the dancing in the first half of the video😍

  54. Jennifer Diamond

    The camera moves too much. Switching scenes and camera angles that quickly takes away from their ability to dance.

  55. prettymuch a headass

    issa whole bop all in the way in 2019 too

  56. Derek Joon

    I love you😘

  57. Nate Isaiah

    a bop omfgkkdkss

  58. Dew Wilson

    Michael Jackson Ciara and Aaliyah and Janet Jackson vibes

  59. Duo Pierce

    Somebody mentioned that little girl from the Missy vids I used to see when I was a kid and suddenly that same little girl is a badass pop artist with some of the best I've heard in years

    Nicely done

  60. Alyson Carriere Rehel

    That my nam alyson

  61. unicorn mum

    Wow girl incredibly awesome 💃😍

  62. hawaii. kristin

    i didn't realize she was Sarah Baker from cheaper by the dozen!!

  63. Aiden Emeri

    Alyson was robbed by time. if this had come out earlier, i think it wouldve been a hit for sure. it still is in my opinion. I'm still returning to listen in 2019

  64. Quineshia Stallings

    I love this song by alyson stoner called - Dragon (That's What You Wanted) she has such a beautiful voice like an angel and I'm a huge alyson stoner fan. 💜💜💜💜💜💜

  65. Marwa Kassem

    That guy is from power rangers 😂😍😍

  66. Realtime Playa

    Brepiff lightiff 2:19 when she jumps backwards if u wanna do it like her

  67. Cynthia Cyprian

    I hit the like button before it started playing

  68. Cloaked Dagger1

    How did I just find this song 🤔😮😱🤯

  69. Abbey Baby

    Still a bop 💞💞💞

  70. BPD 6375

    People don’t make good music videos like this anymore

    NationalDeputy 9000

    BPD 6375 yes they do lol, this is only 5 years old lol

  71. Jaclyn Rene

    She is just stunning ❤️

  72. Raenna Montoya

    Here this song is getting me through a horrible break up. Still my favorite song years later

  73. PunkyKane45 Emma

    I 100% think I am in love with Alyson Stoner. <3 :)

  74. Madison W

    Why is this not on the radio???

  75. Lets Golf

    Nope. After the Missy video this is a snoozefest.

  76. Alexandra

    I love the almost 80s feel to this sound when the chorus hits

  77. Sarah '93

    such a talent .....this girl ✌😁🎶💥

  78. Louis Jr Is Dancing

    Wow it's 5 years since this video was published.

  79. terminator dragon

    I love you Alyson stoner

  80. Danielle Zuce

    This is... Oh my god!

  81. Josyie Cartagena Hernandez

    Love this song I wish that now a days they would actually keep making music like this it reminds a bit of Michael Jackson how he was able to sing and dance and bring a good message in his songs and she is able to do the same hope they keep it up

  82. caitlin

    a hit that sticks like grits

  83. Black Bolt

    Is that Mike from Power Rangers Samurai?

  84. Odins Spear

    Some people need to give up and live a normal life. It’s not happening sweetheart.

  85. Misty Campbell

    @alysonstoner this song helped me get out of an abusive relationship thank you!!

  86. Christine Lake

    hey Alyson i love the music and i have been following you since cheaper by the dozen

  87. Brian Gonzalez

    You are amazing and an inspiration

  88. Courtmillett94

    Five years later still wanting that leather jacket it's so dope, Alyson you are incredible and underrated as hell

  89. julien langlois

    infinity stones + gëlren ?🧙‍♂️ And you 👇 illuminaty assembly nead you FUCK thos NAZI if theyr raciste statues dont go in a muséum its because they are UGLY outside and inside! <3 Happy breizh day folkes!😈👁️👇 alors une femme avec une femme et un mécano rentre dans un bar le poisson bien sûre!

  90. Bluebird M

    Oh my goddd.. I have known this song for a very long time but I never really recognized that it's from Alyson Stoner.

  91. Groundswell Legit Coffee and Board Games

    Alyson hi girl what up 👟😊

  92. Matthew Jackson

    I can see one of your inspirations is Janet Jackson, caught that right off the start <3, awesome job Alyson

  93. Kat G

    Love, love, love how much she has grown as a person and as a performer. Amazing!!! Proud of you Alyson!!!

  94. Ember Calls

    This song deserves more attention. Set up and lyrics are pretty great! She should bring this song back out and let people see what they may have missed. Might need a little tweaking but it’s still relevant in 2018.

  95. Kiley Monaghan

    The theme song of American Dragon Jake Long rebooted