Always Never - Tragedy Lyrics




Need a little bit of green
Just to lay my head to sleep
We've let each other go
But my mind still intervenes

Can't seem to get you
Out of my mind
Can't seem to remember
What it's like to feel fine

Need a little bit of green
Just to lay my head to sleep
We've let each other go
But my mind still intervenes

Can't seem to get you
Out of my mind
Can't seem to remember
What it's like to feel fine

Oh my, oh my
The things this does to me (yup, yup)
Oh my, oh my
Feeling like I can't breathe
Oh my, oh my
This is a tragedy (yup, yup)
Oh my, oh my
Oh my, oh my

Head feeling heavy
Haven't slept in days and days and days
Eyes wide open
This feeling stays it stays it stays
True to this feeling
About these distant ways
Not much of a believer
But this time I pray

Oh my, oh my
The things this does to me (yup, yup)
Oh my, oh my
Feeling like I can't breathe
Oh my, oh my
This is a tragedy (yup, yup)
Oh my, oh my
Oh my, oh my





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Always Never Tragedy Comments
  1. Kye Love

    Geez can you people stop with the "sounds like vibe" and just listen this original artist? Lol Smh...

  2. Mista lord

    wow😱

  3. jenny ocean

    You make life better

  4. Jeremíes Gámez

    ❣ ❣ This song makes me doubt my sexual orientation and I love it! One really like, to those who feel that way too ❣ ❣

  5. e t

    Ne güzel şeysin ulan

  6. zingg

    Holy fuckkkkk I DONT KNOW BUT IVE HEARD THIS AND THIS SHIT IS SO DAMN FUCKING GOOZ MAN WHAT DO I EVEN SAY😭😭😭 r&b nation i am telking u plz UPKOAD MIRE SONGS LIKE THISSSS😍😍😍😍😱😱😱😱😱

  7. Bang Channie

    I got this song stuck in my head-

  8. Katherine Markva

    The alturinative just sucks, I've been fair and trusting , lets k eep this

  9. Katherine Markva

    I've PLAYED NICE SO FAR , let's keep thi s nice

  10. Katherine Markva

    How we gonna do this

  11. Katherine Markva

    Let's figure this shit out.

  12. J Tee

    I can't find anything about these guys though who are they

    Yuuri Nikiforov

    J Tee *Always Never* just subscribe their video channel

  13. Jean

    I need the instrumental:(

  14. Justify Music

    Always Never has great music, if he did a song with xxxtentacion or lil skies that would be a banger lol!

  15. KT No

    ❤🎶

  16. Leslie Zavala

    I love his songs and when ever i do homework, it just helps me chill out when im stressed about the staar test coming

  17. Justin Saephan

    the sidechain and compression ruined it.

    Orlando murillo

    Justin Saephan fortunately not everyone can tell what that means lol

  18. Vladimir Putin’s Clone

    Got to smoke to this one ☝️

  19. cole_beats

    never had a better song to listen to on Christmas than this.

  20. Indie Nation

    yup still listening to this one

    Banyan PRO

    Indie Nation اع

  21. Lerwin inlove

    Levi edit :-D

  22. CopyrightFreeMusic

    Good up

  23. Ricky Loves You

    Weeknd clone

  24. maria i arroyo

    :) nice song

  25. 착해요

    nice XD

  26. Dakota Byler

    Sound a bit like The Weeknd

  27. Yarini

    straight biting the weeknd

  28. RDNTs Gaming

    Chill Out!!!!!!

  29. Sergio

    #freedubstepnation

  30. Ephemeral Eternity

    Is this really RnB?

  31. BladeVlog

    Estou esperando lançar mais MUSICAS Aaaaaaa

  32. Muhammad Mohib Sheikh

    Amazing *.*

  33. RoseDale DrellSTASSIOR

    submission info. How do aspiring r&b artist submit our music?

  34. R B MUSIC MIX

    Gostei desta versão. .de uma olhada no meu canal de musicas mix

  35. Porterland

    Sounds like Justin Bieber and The Weeknd had a kid... I absolutely love it though!

    Aman Ali

    Porterland for real

    a j

    okay true wtf

    Billy Herrington

    what. the. fuck. i had the exact same thought.... like word for word

  36. Wiyox Deeox

    use the artist Mackenzie Nicole please☺

  37. Cet

    .... ✌😍 🙃🎵🎵 this is a good track! nice sounds 🎤🎵💓

    Fat Lord

    Cet 🎵🎵🎵🎶🎶🎵🎵🎵🎵🎶VBY

  38. rɨley

    Sings kinda like The Weeknd.

    Parn

    rɨley ikr

    J Tee

    i think i like him better than the weekend this is straight 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  39. 100k With No Videos

    R&B nation next song do a classic rnb song from a few years ago

  40. גיא צאיג

    R&B nation deserves more subscribers

  41. Cosmin

    Can upload my music?

  42. flightjam

    So good!

  43. Promotion Music

    🔥❤️

  44. GLOBΛL Trap

    Always love to come here, and just chill out. <3

    CopyrightFreeMusic

    GLOBΛL Trap me2 😍👍

  45. Evangelina Natalia

    R=Rap
    B=Bass

    R=Red
    B=Blue




    Rap & Bass Nation
    or Red & Blue Nation?

    K4 s

    EVANGELINA NATALIA Basualdo Rhythm & Blues Nation

    Marie Jordan

    Rock and Blues? Who knows.. It's all clowns
    anyways
    Wish you some nice days

    Miguel Dominguez

    Rhythm & Blues

  46. Broken •.•

    Nicee <3

  47. Skye Blue

    ~ LYRICS ~

    Need a little bit of green
    Just to lay my head to sleep
    We've let each other go
    But my mind still intervenes
    Can't seem to get you
    Out of my mind
    Can't seem to remember
    What it's like to feel fine
    Need a little bit of green
    Just to lay my head to sleep
    We've let each other go
    But my mind still intervenes
    Can't seem to get you
    Out of my mind
    Can't seem to remember
    What it's like to feel fine
    Oh my, oh my
    The things this does to me (yup, yup)
    Oh my, oh my
    Feeling like I can't breathe
    Oh my, oh my
    This is a tragedy (yup, yup)
    Oh my, oh my
    Oh my, oh my
    Head feeling heavy
    Haven't slept in days and days and days
    Eyes wide open
    This feeling stays it stays it stays
    True to this feeling
    About these distant ways
    Not much of a believer
    But this time I pray

    Skye Blue

    you're welcome bb :^)

    Yeeps '

    Skye Blue thank you sir, bless you ❤️

    CRGame

    THANK YOU

    Charles King

    This is dope!!

    KnownAsAlex

    I’ve just discovered this song and fallen in love with it. Thank you so much for the lyrics ! That was sweet of you, Skye Blue :-*

  48. Juan Carlos Ramirez

    Muy bueno 😃

  49. Drôle de Stacy

    I love R&B Nation <3

  50. Orbite - Edits

    siiiiick!!!

  51. Trap Eagle

    Nice 👍

  52. Officially Isaiah

    Marry me?

    Officially Isaiah

    Wind Beats your loss

  53. The Driven Dodo

    First comment!!

    Sillica

    For once, not a lier, you actually are first.