Akinyele - Really Love Me Lyrics




[Akinyele]
They said love is love
They said love is love
It go love is love

[Christine McLean - Hook x3]
Do you really love me
Or is you just trying to set up to bug me

[Akinyele]
Ha I done mess with the baddest hoes
From the nicest to the maddest hoes
From the slimmest to the fattest hoes
To the average hoes
Star status hoes
To the street hoes
Who be wearing Tim-bo's
To the house music hoes
Purchasing clothes
From [?]

[Christine McLean]
Don't matter how you feel about the mother G
Cause those girls ain't got shit on me
I got a grown woman's body you can plainly see
With a don't grow on the pubic hairs with me
But there's more to this than just pussy

[Akinyele]
Well hi how you doing my name is Ak
I came out my mother's twat
With a giant ass cock
I'm the nigga that the bitches have to watch like swatch
When I'm up in their crotch I get stuck like stop
When I'm in their bed box I make them hop like scotch
They call me lego
Make them scream for blocks and blocks
You don't go down low
How that sound Yo
Messing with Ak don't try cause you bound to blow

[Christine McLean]
You must really treat me to the foreskin
But just say oh please hold your motherfucking horeses

[Akinyele]
Not no prisoner for re type thing
In other words I won't be horsing around like mustang
It's a small thang
How I do my thang
Never mind who I brang
Bust your gat and I'll bust right back
Like boomerang
We could get street like slang
Or I could eat you out till my lips is orange like tang

[Hook x3]

[Akinyele]
Ha It's like a bird's a bird and a duck is a duck
Similar to love is love and a fuck is a fuck
I respect a chick
Who treat my dick
Like lipstick
And don't get up like chubby checkers and get it twisted
Realistic
I wonder do you swallow
Trying to find out today but you like any tomorrow

[Christine McLean]
But tomorrow's just another day to wait
A real bitch like me needs foreplay
All the way from the gladdest nights to the mother's day
When it comes to sucking dicks yo I don't play A big sperm
Come off the top of your head like toupee

[Akinyele]
Ha girl there you go
Trying to out do me in my perverted like flow
Don't you know
You're dealing with the pro like [?]
Keep your mouth zipped before you get rocked like [?]
Step in
When I [?] in
Slept in
And sexed in the bed
You should see the way we spread them legs
Cause that's the type of shit that I does
When it come to Ak-nel love is love
It goes

[Hook x10]





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Akinyele Really Love Me Comments
  1. Time4SumAction

    That new generation bumping that real they thought we were extinct!

  2. Tim Lee

    Hmmm...Maybe ODB did copy his style

  3. willie greens

    Dirty flex on the 1s and 2s

  4. Da fuckery Show

    My shit

  5. bilat86

    fuck me for free

  6. Brian Boughton

    Boy they cleaned this joint up

  7. Santi Carzola

    I don't have words...good to finally hear this tune once again

  8. Olajide Lucas

    In Yoruba Language his name is pronounced AKEENYELLAY but I guess he prefers the Americanised AKNYELL.
    🇳🇬 still represents

  9. ウサマビン太郎

    最高にカッコいい

  10. Young Luca

    Classic shit

  11. kareem kazeem

    Whee the hell is this guy now?

    Matthew Tate

    He owns a strip club.

  12. Aziz Hoq

    I've got the explicit version :)

  13. Monica Branch

    2019? I came through. ❤️

    Clark Haynie

    Better late than never🙌

  14. Shermaine Brown

    This who Biggie got his style from little kids..

    Frank White

    Flow? Look? Image? Punch lines?

    SuperBROKEN81

    Ummmmmm.... No ODB took his style from akinyele

    ShonContra

    FACTS!!!! Even when you listen to The Bomb, who does that sound like? Or should I say who sounded like him after The Bomb. Sorry to say BIG...but history will try and rewrite shit. Glad u and I know tho😉

  15. Zsa Bronxite

    Skate Key Bronx NY 1996. So many memories.

  16. Lex Kay

    So after 15 years I remember this song

  17. Akinpelu S. Pelumi

    Straight up 🇳🇬

  18. Mike

    Its FUCK ME FOR FREE. WHAT IS THIS LOVE SHIT SMH

    PsychoRealm9

    the radio version

    Mike

    PsychoRealm9 oh i see. Ok

  19. Tyhler Novac

    First time I heard this was on a Different Clue Mixtape Platinum Plus Vol.1

    Brooklyn24

    Tyhler Novac
    I still have the DJ Clue, it was on

    Tyhler Novac

    MrTaz081 uploaded It ? please ?

  20. PrestigeJel

    Hot To The T

  21. omgitzhaze

    damn this shit bring back memories

  22. Winston McGregor

    He does kinda have an ODB persona, not to say hes copying.

    Michael Morris

    Winston McGregor He was out before ODB

    SuperBROKEN81

    ODB took his style from akinyele.

    D'Arice Carter

    Inspectah Deck said Akinyele and ODB had a fight for this very reason.

  23. Ms Jackson

    He kinda lyrical 😂😂 I only knew him for one song in particular. Never knew he had another song

    J K

    Gotta listen to the original, this censored version is wack

  24. Gerald Jarvis

    FREE%EE

  25. armybound35

    Both Too Short and Drake made this song over in their own way.

    manuel cruz

    armybound35 oh yeah I forgot . that line duck room free too short

  26. Oga Swagga

    Love n pussy is free

  27. manuel cruz

    can't believe drake did this song over. aka better

    Mr Ricandelphia

    akinyele is better than drake tho, so if anything he took a good song and remade it into a shitty song

    Raw Loke

    manuel cruz 🤮

    Hilly soar

    What s d title of drake coversong fr this track pls

    Mario Garcia

    @Hilly soar For Free - DJ Khaled and Drake

    SuperBROKEN81

    Drake sucks

  28. MuahzxOx3

    I was like 4 years old when i heard this song on a tape my brother had and when i was older the melody randomly popped in my head and i remembered the chorus a little bit.. luckily found the song through google search :) old school flow.

  29. TruthSeeker Ai

    peace Ak i so miss being on the road with u but we all got to grow up 1 day lol Reema nyc

    Audio Andy

    Yo I didnt knew he was from lefrak city

    TruthSeeker Ai

    yes he is fam

    Audio Andy

    Represent I live there

    mansamusa2012

    He is Nigerian right?

    Tehuti AmunRA

    Fucking lying

  30. MModification

    love the beat

  31. Stacy

    What ever happened to Akinyele?

    Holding Aloft the Lineal Belt

    Got into the club business. He was on Drinkchamps with Noreaga about 2 years ago and he explained a little

    omgitzhaze

    didnt transition to the early 2000s

    Gilbert Aguilar

    Cool, thanks for the info. Knowing he found something good to do after his rhyme career was over makes me feel better.

  32. Maurice Burt

    The #$%^ king!

  33. Javu Vallejo

    SHIT Esta Song is da Boom yo! but is so much beter da explicit lyrics version Respect Psycho

    One

    Big Javu

    Grifo Crew

    Mont-King