Aiko, Jhene - Newer Balance (Freestyle) Lyrics




I don't need no other guy
Ever since you caught my eye
Oh you're the only one I see
The only one that's for me, my baby
And it would really be a shame
If you are just running game on me
Oh, baby please, baby please tell me it ain't so, oh no
I got a strange feeling
That maybe I am dealing with a smooth player
Ooh, I'm praying that you are who you are saying
Hope you are who you are saying





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Aiko, Jhene Newer Balance (Freestyle) Comments
  1. KOTA ko

    [Verse]
    I don't need no other guy
    Ever since you caught my eye
    Oh, you're the only one I see
    The only one that's for me, my baby
    And it would really be a shame
    If you are just running game on me
    Oh, baby, please, baby please tell me it ain't so, oh no
    I got a strange feeling
    That maybe I am dealing with a smooth player
    Ooh, I'm praying that you are who you are saying
    Hope you are who you are saying

  2. Tik toks With Nyla

    I need this in a hour loop', perhaps 10 hours 🙃

  3. Thereandbackagain44

    This song feels like a warm summer day on the beach. Jhene’s vocals cut through the beat with the softness of a butter knife. ❤️❤️

  4. Joseph Murray

    I came here because of Tony Baker. The wolves with the vocals. https://www.instagram.com/p/B20eHNOlfe7/

  5. natnat020

    Tony Baker and he Huskies sent me here🤣🤣🤣

  6. Matthew Flores

    Tony Baker brought me here lol

  7. Sister Sierra

    Tony Baker brought me here 😁👍🏾

    Terrell Scott

    Me too lol

  8. Tori Wilson

    THE MIST UNDERRATED SONG OF HERS!!!!!

  9. Baby Girl

    Woke up with song in my head

  10. Belle Armstrong

    Why does she always write lyrics based on my diary?? You rude for that one Jhene! 😆😐😔

  11. LockAFK A-Fresh King

    I bought this album when it dropped and Tony Baker got me here today 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Shannon LW

    ME, TOO! 🤣🤣🤣🤣🤣

    T. Mabotha

    😂😂 Me too, with the wolves

  12. Alexia Hackshaw

    Smmmoooth player

  13. Kendra White

    She eases my mind right now

  14. Nikkole Lyons

    ♓️ gang gang !!!

  15. Dustin White

    Spa for the ears

  16. Dustin White

    This is so relaxing

  17. Jonotorious

    Who were the pathetic 24 people who thumbs downed this?
    Show yourselves!

  18. brown barbie

    Should I send this to my new boyfriend😟

  19. jasmine downing

    I love this! she's a beast

  20. Ava Mitchell

    obsessed

  21. Oluwashinaayomi Obidiran

    Can You pls finish this track? Pls, hope you're who you say you're lolz!!! Love Up, Bless Up, Nd Keep Uplifting Jhené!!!

    Amanda Smith

    the first part of this track is called New Balance!

  22. Lonely Hot Pocket

    Every song on this album man😩😩😩❤️

  23. Dan Dan

    The best songs have to be the shortest 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    Jazz A

    Dan Dan Cuz they express the most

    Ebony J. T.3121

    Dan Dan ikr.....

  24. Moses Buenrostro

    Powerful John Mayer playing the backing guitar

  25. ellemax709

    One of my favorites in the album, but why it gotta be so short tho?! TT_TT

  26. Black Trap Goku

    PISCES FEELS.

  27. Drea Manuel

    This is really my shit !!

  28. OBFLife

    Can someone tab this out for me?

  29. Eliza Dee

    Yaassss💙❤️❣️

  30. Tressie Harris

    Why hasn’t she got a Grammy yet she so bomb 😍

    Robbin Hatchett

    Tressie Harris The Grammys ain't ready to take a Trip with Jhene!!!!!

  31. Kelly-Ann Brie

    This is my favorite song ❤

  32. Myracle Woodford

    *NEWER BALANCE?!*
    WOW😂
    I like it tho😛

  33. Lil Durk

    This and lsd deserve a full version

  34. Taku Chiweshe

    I really hope she is who she says she is. I hope I am what I feel I can be.
    It's been a minute But she's a risk worth taking.

  35. Haley Cu

    "Im praying, that you are who you are saying." Yasss Jhene!

  36. Fiffy b

    This is way too short

    BrandonLamarrr

    Fiffy b that's what she said

    isdatbella

    Fiffy b it’s a freest

    Alexia Hackshaw

    It’s a freestyle

    Jazz A

    Man chill. Stop fking complaining and go to bed. Complaining for what? This? The hell. Go listen to psilocybin or oblivion if this is “too short” for you.

  37. Maurice Alston

    ❤❤❤

  38. Jaleel Darbo

    She’s a Pisces to the tee. All her music relates to everyone like crazy. This is just the insecurities of a Pisces dating an Aries

    Yatzliah sPaCeWaLkEr

    😁😁😁And after dating a few Pisces This ♈ Married A ♑😂😂😂

    Winifred Wells

    Her moon is Pisces as well

    helenalexandraaaa

    im a cancer and i completely relate... we emotional beings though

  39. Mia Mckinney

    This needs to be longer😍

    Robbin Hatchett

    Mia Mckinney I know Right? Put me on the remix right now!!!!!!

  40. Team We

    Its sizz, just wanted to say FUCK <3

  41. O.g Davis

    Jhené low key gonna make me settle down.

    Meditation With Christopher

    O.g Davis lol getting all in your subconscious

    Latoya Lawson

    Do it Jhené 😂💪🏾

  42. Darron The Voice Of God

    This song got me think about my crush 😳😏

  43. Astrid J

    fuck ive been in this situation jhene's singing about so many times

    Marie Love

    Astrid J fr 😂😍

  44. Zaddy Coco

    This song got me in my feelings, over a man who isn't my man but is still my man in my head lol

    Riko Makino

    Zaddy Coco same asf

    brown

    Zaddy Coco lhh

    Chloe

    Zaddy Coco same

    Stephanie Bazoria

    Feel you lol

  45. Penrhyn Girl

    Fycken love this song wish it were longer girl!!!!!! LOVE U JHENE!!!

  46. Honey412 Xo

    About time ❤️❤️😍😍😍

  47. SuperChiko4000

    I love that song too

  48. LIFE with TASSIA

    Love u jheńe 💕💕💕

  49. Patricia Daka

    sing it for me girl!

  50. guadalupe corona

    Jhené her voice is just AMAZING 😍❤😍❤😍❤

  51. Eireee17

    Straight Hippy and Zen vibes! I love it!

  52. guadalupe corona

    Here at 120 views

  53. Nina Supreme

    Supreme

  54. ilovetink2000

    Wifeyyyy😍😍😍😍

  55. Lawes Productions

    Here before 1,000 views

  56. haha haha

    Yessssss jhene singgggg <3

    Robbin Hatchett

    haha haha You know, I can sang too girl. Why you think Jhene shouted me out on the album?