Adrian Marcel - Wrapped Lyrics




Let me take off your coat
Baby pull off them shoes
Come on let me rub your feet
Tonight it's gonna be all bout you
Girl you've been walking hard
And I just wanna take good care of you
You gonna be here late,
Cause this gonna take all night
What I got in store for you
It's gonna take you on a natural high
Like we smoking loud, girl put me in the glass
Put me in the glass, glass, glass

Girl I hope you know that you're so beautiful, to me
I swear you are perfect in every way you want to be
Hold on to my heart, I'll swim to your sea to show you
Show you that I love you
Come lay here with me, all through the night I'll hold you
girl tonight it's all on you
I'll chase through the clouds for you, yeah
It's whatever you wanna do
I'll go to the mall for you
You deserve all you want and more
And I'll do all the things that you need, yeah
Cause I wanna make sure
That you're wrapped in my love

I'll massage on your back, tell me what's on your mind
Baby pour out your heart,
You ain't gotta worry bout a thang
Cause we got all the time
It's between you and I
Trust me you're gonna be fine
Damn your skin so soft, you smell so good
Playing all in your hair
Ready if you ready to go there
Long as you ain't scared
Baby come with me, oh yeah

Girl I hope you know that you're so beautiful, to me
I swear you are perfect in every way you want to be
Hold on to my heart, I'll swim to your sea to show you
Show you that I love you
Come lay here with me, all through the night I'll hold you
girl tonight it's all on you
I'll chase through the clouds for you, yeah
It's whatever you wanna do
I'll go to the mall for you
You deserve all you want and more
And I'll do all the things that you need, yeah
Cause I wanna make sure
That you're wrapped in my love.





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Adrian Marcel Wrapped Comments
  1. Candace Pryor

    My new fav song.....meet him in the clouds.....charming....I winder who he is talking about...his baby momma....I wonder does he have the same baby mama?

  2. Tasha Pennerman

    Another one

  3. Cecelia Esquibel

    Love it adrian 😍😍

  4. Eyanna Smith

    I'm sooo in looooooooooooooove😘😊❤❤😍😍🙈🙈😎😎🔥🔥😍😍🙈🙈😊😊😘😘❤❤😘😘❤❤😘😘❤❤😘😘❤❤😘❤😘❤😘😘❤❤😘😘❤❤😘😘😘❤❤😘😘❤❤😘😘❤❤

  5. Casseopiya Parker

    Perfect

  6. Keith Mcduff

    this is my song to my baby girl amy castaldi 😘😘💋💋💋🎶🎶

  7. Tracy Garcia

    Awesome!!!

  8. Datayza Greer

    I love it

  9. Amanda Hawkins

    I'm in love with this song 😍😍😄

  10. Amanda Hawkins

    I'm in love with this song 😍😍😄

  11. Meraida Fermin

    That's all I'm going to say is ♥♡♥!!!

  12. Fuzzy Wuzzy

    i love this song

  13. Nicole R.

    What album is this song oon?

    Zamir Marquez

    It's on his mixtapes, hit up mymixtapes app

    Alexis Wiggins

    It's on his first mixtape 7 Days Of Weak

  14. lexci Monnity

    sounds sooooo good

  15. Alexis Wiggins

    This song is romantic and sexy love it.

  16. XCocoaCutieX

    this song stay on rotation

  17. J'aime Deorosan

    Wrapped! So Romantical!

  18. Avery Willis

    Like that!👌

  19. lea_barbiee

    This song is just...😩😍🙌🔥💘

  20. Sherelle Willis

    Yes! 😚 Adrian Marcel this song is EVERYTHING lol makes me think about my baby and how he feels about me love u boo u know who u r 😚😉

  21. Christine Bin

    Omgaaa sexy af

  22. leslie fabela

    love u uncle

  23. Vicky Dunn

    Hay. Mama. I. Love. You

  24. vans janette

    Diz my song

  25. Yasemin Wray

    nice song