Adamlar - E Tabi Lyrics




Günleri günlere vurduğunda
Eski bir defteri açtığında
Yollar aşınmış, binalar çoğalmış
Yağmur yağarken masaldı hikaye

Gözleri kör bir piyango satıcısı
Adı dünya ve iyice batmakta
Doktor dedi ki en faydalısı
Kendi haline bırakmakta

Onla bunla kurtulmaz belli ki bu dünya
Sıktığın canlar avcundan akıyo
Güç bela düştüğün iki kuble rahat anında
Kapa gözlerini yarın bakarız
[x2]

Sözlerin seslere vardığında
Eski bir dostuna baktığında
Yollar aşınmız, binalar çoğalmış
Yağmur yağarken masaldı hikaye

Kuyuya düşen mi, arkadan iten mi,
Yakan mı, yanan mı, kimlerdensin?
İsimler başka dalavere bir
Zorbanın elinde çürüdü misafir

Onla bunla kurtulmaz belli ki bu dünya
Sıktığın canlar avcundan akıyo
Güç bela düştüğün iki kuble rahat anında
Kapa gözlerini yarın bakarız
[x2]

(E tabi... E tabi... E tabi... E tabi...)





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Adamlar E Tabi Comments
  1. nisa Q

    Sarkilarinizi kucaklamak istiyorum.

  2. Meltem Çelik

    o,bu olmadığınız için,dünyayı kurtardığınız için teşekkürler adamlar

  3. Ali Alan

    Tam daha güzel bi şarkı yapamazlar diyorum pat dediğimle kalıyorum

  4. Alperen Dağ

    o sıktığın canlar avcundan akıyor kısmı var ya .... 1:17 diyecek söz bulamıyorum

  5. Carmen

    Sıktığın canlar avcundan akıyoo

  6. Gökhan Kutlu

    İlaç gibi her gün alıyorum dozumu...

  7. Sergüzeşter

    Herkes bu şarkıda yakaladığı bir noktayı paylaşmış. Ben de bir tanesini paylaşayım: "...Kuyuya düşen mi, arkadan iten mi; yakan mı yanan mı kimlerdensin?" kısmında Sivas'taki Madımak Oteli katliamına bir gönderme var. "Yakan mı yanan mı?" Bu soru bir ara çok sorulmuştu. O zamana bir gönderme olsa gerek.

  8. derya kahraman

    iso beni çiker misin?

  9. derya kahraman

    öykü seviliyosun

  10. derya kahraman

    idare eder

  11. Kenan ARPACI

    Unutmayacak yarınlara

  12. Dilara Kahraman

    Binalar hep çoğaldı onla bunla kurtulmuyo dünya napsak.

  13. Hızır Reisss58

    Sene 2019 burdayızz😔😔

  14. Deniz Yörük

    ☁💙

  15. Nes Li Han

    Bu şarkıdan çok güzel zil sesi oldu 😍🎶🎵

  16. Yagmur Mertoglu

    Bana uzun yolcuklarda adamlar dinleyip şarkı sözlerini ezbere bilen biri lazım Allahm lütfen 🙂 🔫

  17. Jesse Ehrmantraut

    İrem, bu şarkıyı çıktığı zaman çok seviyordun ve ben sevmemiştim ama şimdi seviyorum... İnstadan bulmaya çalıştım ama profiline ulaşamadım hiç. Lütfen beni bul,ulaş, mesaj at arkadaşım...

  18. Pikachu Pika

    HALA DİNLİYORUZ SEVİYORUZ

  19. Hamdi Özdinçer

    Milyonlar izlememiş ne yazik ki neyse bizbizeyiz :)

  20. Jack Chak

    Bana 3 yıldır sürekli dinleyipte ayni keyfi veren başka şarkı olmadı. Keşke yeni album de bir e tabi tadında şarkı olsaydi.

  21. Ali Gezer

    şaekı sevdiğim birini hatırlatıyor, yüz sene sonra duysam da aynı kişiyi hatırlatacağını biliyorum

  22. Berkan Olcay

    her yıl bu yorumun altına gelip kendime bakıcam 20mayıs 2019

  23. drunk of subway

    bırakamıyorum

  24. geldik gitmiyoz

    abi bir an bu şarkıyı hala dinlemiyorlar sandım

  25. zehra korkmaz

    Bir şarkınız da kötü olsun be bu nasıl güzelliktir

  26. sezer ateş

    yeni albüm bu albümün tadını vermedi be gelmiş geçmiş en iyi albüm olabilir Türkiyede

  27. Nursu Arslan

    5 gün aralıksız dinledim, ruh halimi o kadar güzel yansıtıyordu ki...

  28. murat mert

    Hayatımda gördüğüm en anlamlı albüm

  29. drunk of subway

    hala bıkmadan dinliyorum, müptelası oldum

  30. yiğit

    İlk dinlediğimde bukadar anlamlı değildi

  31. Dnz Dmr Srk

    THE ADAMS!

  32. alparslan yüce

    Kapa gözlerini yarın bakarız

  33. Şüheda Bitirgen

    Kapat gözlerini yarın bakarız.

  34. elif Karaaslan

    Hadi 1 milyon olma vakti geldi ve geçiyor

  35. drunk of subway

    hababam sınıfının hızlandırınca eğlenceli yavaşlatınca hüzünlü şarkısı gibisiniz, bu şarkı hem mutlu ediyor hemde acı çektiriyor. hiç bi’ zaman anlayamayacağım

  36. Songül Kılıçkaya

    bi şarkı ne kadar çok şey hissettirebilirse hepsini bi an da hissettiren bir şarkı iyi ki tanıdım adamları 💕

  37. Ferdi Turhan

    Kaç kez dinledim ve kaç sefer daha sıkılmadan üst üste dinleğeceğim bilmiyorum..................

  38. ayçiçeğinebakarken

    Gecenin üçüne en çok yakışanı..

  39. Ceylan KIR

    Her gün albümü defalarca dinliyorum yine de doyamıyor insan.Elinize sağlık.

  40. kdir KELES

    Sembolizmin dibine kadar işlenmiş ülkemizdeki en önemli rock grubu inanilmaz

  41. Kemalist Kadın

    Bu şarkı bi efsane

  42. The Doctor

    Ekim 2017 nin vazgeçilmezi

  43. Enescan Soykuvvet

    Cennet mahallesinden gelenler like

  44. Aslii fidan

    Sıktığın canlar avcundan akıyor..

  45. şevket çağlar

    bu sözler de sufizm seziyorum

  46. Selin ÖZDEMİR

    dinleyip sıkılmadığım tek şarkısın belki değeri büyük olduğundan

  47. seray y

    enx sevdiğim şxaxrkı

  48. huceste mim nazif

    e tabi benim sana ne faydam oldu ki?

  49. Bilal Burak Çelik

    Just beatiful

  50. serav can

    Zaten bu tarz gruplarin isi gücü çalmak kalbimizi

  51. kafasıkarışık

    bu Tolga da ne ezan okur be

    Dilara Vuslat

    Nereden aklınıza geldi ğjciwncld

    Zehra Durmuş

    @Dilara Vuslat geliyor istemsizce kşhvkşşbkbbikü

    Donut x

    @Zehra Durmuş artık benimde geliyo innğinbşşgğhijşgfıgşodşfxkvşlv

    bağcılar_sugası

    kafasıkarışık aga kahkaha attım ŞQXMWMFORBIDNWIDBWOCNELGNDKZWNLGTMHŞMWVLW

    f e z a

    LAŞDÖĞWÖDĞWÖDĞWŞDĞÖWĞFÖWĞCŞĞSŞCĞWŞDÜWÖŞFV

  52. Mustafa TÜRKBEN

    Ortalamanın üstünde

  53. Ebru Işık

    Kapa gözlerini, yarın bakarız.🍒

  54. Ece Gürtekin

    Bu şarkıyla ölebilirim

  55. Nisan Yüksel

    durup dururken söylesi gelen bir tek ben miyim

  56. salty gal

    sarkilarin illa bir kadin/erkek icin yazilmamasi gerektigini hatirlatan bir grup ♡♡

  57. Mustafa TÜRKBEN

    Bu adamların şarkısı fazla anlamlı olduğu için tutmuyor bu ülkeye xxxxxxl geliyolar

  58. Ömer Faruk Coşkun

    Bu şarkı öyle bir şarkı ki. İçinde anlatamadığın tüm şeyleri koşarken bağırarak söylemek gibi. Çok hoş melodisi de var

  59. yorum sahibi

    Bu şarkıyı dinlediğini sevdiğini hatta söylediğini biliyorum umarım birazcık olsun bana olan nefretin azalır sevmesende acımaktan vazgeçersin

  60. No Limit

    En sevdiğim şarkı;

  61. Ahmet Kül

    Yarın bakarız.

  62. İrem Küçük

    yarın bakarız

  63. huceste mim nazif

    mit,fbi,cia,mossad,kgb,yıldız istihbarat teşkilatı,teşkilat-ı mahsusa, waffen ss biri şunun tablarını çıkarsın

  64. hayati reçber

    Tanrı bu zamana kadar sizi keşfetmemi neden engelledi?

    Atakan Tokgöz

    tanrı engelleseydi şuanda hala burada olmazdın demekki sen bulamamışsın bende sonradan farkettim yazık oldu zamana

  65. xyuchen

    51 dislike =kadınlar

  66. hayati reçber

    BENİM HALİMDEN SADECE ADAMLAR ANLAR

  67. caz dinleyen kamyon şoförü

    "Kapa gözlerini yarın bakarız."

    Çalışkanlar anlamaz.

  68. kafandakurbağavar

    Şarkı bana nedense, sanki çok şey yaşamışsın da dönüp bi geçmişe bakıyormuşsun hissini veriyor

  69. sude aydin

    Sıktığın canlar avcundan akıyor...

  70. Elessar Stjörnu

    "...onla bunla kurtulmaz belli ki bu dünya, sıktığın canlar avcundan akıyor. "

  71. adımneolsun bilmiyorum

    Sıktığın canlar avucundan akıyor

  72. zeynep

    kapa gözlerini yarın bakarız

  73. Ahmet Ceylan

    dinlendirici..

  74. ilayda,

    aylardır mırıldandığım için galiba, dün gece geç saatte uyumadığımı gören annem "kapa gözlerini, yarın bakarız" dedi..

  75. pyxis 0

    Koşmadan'ı dinleyip gaza geldinkten sonra E Tabi'yi dinleyip yarın bakmaya karar verdim..

  76. azra -

    Gördüğümde bu şarkı çalıyordu her dinleyince bu şarkı geliyor☹

  77. Furkan Erişen

    Bana hep seni hatırtalatacak..

  78. Murat EMRE

    Unutmadım geldim işte...

  79. Troll Sever

    Cok guzel aq

  80. Melisa Yılmaz

    Günleri günlere vurduğunda
    Eski bi defteri açtığında
    Yollar aşınmış
    Binalar çoğalmış
    Yağmur yağarken
    Masaldı hikayen

    Gözleri kör bi piyango satıcısı
    Adı dünya ve iyice batmakta
    Doktor dedi ki en faydalısı
    Kendi haline bırakmakta

    Onla bunla kurtulmaz belli ki bu dünya
    Sıktığın canlar avcundan akıyo
    Güç bela düştüğün iki kuple rahat anında
    Kapa gözlerini yarın bakarız

    Sözlerin seslere vardığında
    Eski bi dostuna baktığında
    Yollar aşınmış
    Binalar çoğalmış
    Yağmur yağarken
    Masaldı hikayen

    Kuyuya düşen mi arkadan iten mi
    Yakan mı yanan mı
    Kimlerdensin?
    İsimler başka dalavere bir
    Zorbanın elinde çürüdü misafir

  81. Hakan ATEŞ

    Günleri günlere vurduğunda ..

  82. • Azra •

    "Sıktığın canlar avcundan akıyor"

  83. Raskolnikov live

    Yollar aşınmış binalar çoğalmış
    Yağmur yağarken masaldır hikayem...

  84. Çağla Dönmez

    Adamlar'ın bu albümüne ayrı bi bayıldım, her şarkının ayrı bir hissi var ve insana verdiği verdiği bu his bambaşka. özetlersek; mat sınavı için sabahlarken dinlemek için fav

  85. Mustafa Türkben

    Bunlar gerçekten "adam" lar

  86. Hayrunnisa Sahra Dinç

    Değerlenecek buralar bir arsa alalım

  87. capcuk

    ne albüm yapmış lan pezevenkler her parça ayrı güzel

  88. Samet Kocakurt

    Dinledikçe bağımlılık yapıyor..!

  89. Rumeysa Kaya

    Abi sen kapat gözlerini yarın bakarız diyince hiç bişey çokta şey olmuyo be

  90. Alperen H

    Şarkı ben gibi.

  91. Cineremori •

    Şu gitar varya şu giriş of şu tolganın sesi offfffff

  92. Çağla _

    Gecenin 12sinde playlist karışıktayken açılarak ağlamama sebep olan şarkı

  93. Nilsu Öztürk

    sen mükemmelsin

  94. Gökçen Ercan

    çok güzel lan. HALA DİNLİYOM

  95. Orkun Uzun

    yalvarıyorum şu şarkının akorlarını bulun

  96. Şenol Demiroğlu

    "Bat dünya bat! İki gözün kör olsun da piyango bileti sat!" Tutunamayan'lardan bir cümle.

    "Gözleri kör bi piyango satıcısı
    Adı dünya ve iyice batmakta" Bu da şarkıdan... Oğuz Atay'a ve Tutunamayanlar'a güzel bi' selam çakmış Adamlar. :)

    Emincan Furtana

    +Selam aleyküm
    -Aleyküm selam babbbaa OSKJGKFSHGLKSDJHFLSDF

    Kestaneci

    Hatta eski bir defteri açtığında kısmı da Selim Işığın günlüğü , eski bir dost ise Turgutun gözünde Selim Işık olmalı

  97. Hakan ATEŞ

    Müzik efsane, bazı sözle çok anlamlı ama şarkıyı baştan sözleri anlayarak dinlemeye çalıştığımda gidiyorum...yani kelimeler türkçenin ince sınırlarında farklı alanlardan birleştirilerek çok farklı şarkılar yapabilen bir müzik grubu adamlar. (Açıklarken bile türkçe yetmiyor :)