Aaron Carter - To All The Girls Lyrics




Nana nanana Nana nanana
Nana nanana

Let me break it down

I remember sunny days
Chillin' on the beach
And catchin' rays
Shell toed shoes the girls would wear
Pink bikinis everywhere
Listenin' to CDs after dark
Outkast blastin Rosa Parks
There's so much that we've been through
There's still so much more to do

Growing up can be so strange
But some things will never change
To all the girls that had my back
I'm with you when it's like that

To all the girls that sang along with me
To all the girls where I wanna be
To all the girls from here across the sea
I wanna thank you for being good to me

To all the girls that I can't wait to see
To all the girls that held it down with me
To all the girls that gave me memories
I wanna thank you for being good to me

Nana nanana
Nana nanana
Nana nanana





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Aaron Carter To All The Girls Comments
  1. Jessica Shanel

    I miss how in the 90’s and early 2000’s there were more artists and group that targeted youth. We can still appreciate their songs today. There’s not many artists that target youth. Lots of youth are listening to explicit more mature type songs.

  2. nicatnyte

    This is a good song.  I bet a lot of people don't know that Rich Cronin of LFO wrote this.  Sadly Rich passed away in Sept. 2010.  RIP Rich.

  3. mello fangs

    Fall out boy, panic at the disco: whenever I listen to them, I remember my grungy emo teen days that’s ridiculous and still some what mémorable. But listening to Aaron Carter brings me WAAY back- to when I was a 9 year old kid, so clueless yet so excited about everything- life, friends, boy bands, etc. Now I’m 24 and I can’t remember the last time I was that innocently happy.

  4. meandering dream

    this feels so nostalgic. i haven't heard this since i was 9 or 10. i'm 23 now, and he's almost 30. where does time go

  5. LadyMoon16

    I still listen to this song and I can't help but remember my big sister introducing me to Aaron Carter and Jesse McCartney when I was 7 or 8... Here I am 18 now and it's hard to fathom how far I've come from then..... but this song reminds me of a lot of things from back then... when I hear the lyrics I usually imagine being back in Florida with bubba, and sissy, and it's just........ yea..... this song...... so many memories

  6. Redneck Farmer

    All that Season 8 2003

  7. nakeddecisions

    seeing him tonight! AHHHHH <3

  8. Fawn Darcy

    this song has never gotten old

  9. SomewherexBeyond_Reality

    i replace girls with friends at the chorus ^-^

  10. Kerriann Connell

    I love Aaron! I have never liked boy bands or singers like Justin Bieber or One Direction! I only like Aaron Carter of course (I was like a little 6 year old fangirl) and the band his brother Nick Carter was in The Backstreet Boys! The love the Carters and I love the good old music like this from the late 90's and early 2000's! Stuff like N'Sync, Hellogoodbye, The Click Five, The Spice Girls, etc...
    What happened to that awesome generation of music?! It was so much better than the crap on radi

    jcfreak4ever1

    Exactly what I say, 100%!!! ;D

    zpushy633 Sora

    Kerriann Connell I've been saying that since 2011 to 2018 to now I miss this type of Music from the late 90's, Early 2000s, and Mid 2000s such as Backstreet Boys, Nsync, Brittney Spears, Christina Aguilera, Jessica Simpson, Mandy Moore, Destiny's Child, Spice Girls, TLC, Play, No Secrets, Samantha Mumba, O-Town, Youngstown, Ryan Cabrera, Jojo, Drake Bell, Aly and AJ, Clay Aiken, Raven Symone, Hillary Duff, Ashlee, Simpson, Jesse McCartney, Stevie Brock, Chris Trousdale, Greg Raposo, Matt Ballinger, Frankie Gallaso (A.K.A. Dream Street) Lindsay Lohan, Ashley Tisdale, Vanessa Hudgens, Corbin Bleu, Lucas Grabeel, Drew Seeley, Jordan Pruitt, The Cheetah Girls, Michelle Branch, Vanessa Carlton, Fan_3, Skye Sweetnam, Everlife, The Click Five, The Jonas Brothers, etc that's all the singers and bands from the late 90's Early 2000s and Mid 2000s and I grew up with them and I still stick with all of them to this day as of 2011 - Present what happened to that Generation of Music (Yeah I'm asking the same thing) I wonder what happened to that Generation of Music after 2010 everything changed and everybody's taste have changed but not mine I still like and stick with the same interests from when I was younger everything has went downhill since 2011 (after 2010) I hate practically everything nowadays everything is absolute shit everything that they're coming out with is such garbage (complete garbage) so yeah I'm still gonna stick with the same interests for as long as I can and again my taste of Music never changed I'm never gonna switch my interests I'm just gonna keep everything the same so yeah

  11. FallingWorthMusic

    I used to love this guy's music hahaha. This is still one of my favorite songs.

  12. Altereagle416

    Outkast-Rosa Parks

  13. Brian Johnson

    this is to all my classmates from way back when: thanks for being there for me

  14. Michelle Ostoa

    he is just so sweet <3 :D

  15. Rosan Gracie

    i remember being like 6 or 7 when i heard about aaron carter i had all his cd's

  16. michelle

    i miss aaron carter soo frkin much

  17. Shaila Hall-Korb

    I used to listen to this song every night before i would go to sleep

  18. Lili Pudziuvelyte

    en k programa aces eso de las letras?

  19. Lili Pudziuvelyte

    Ojjj ayer vi la peli popstar esta buenisimoo aaron teekieerro guuapoo I LOVE YOU

  20. Brianna Gill

    @creativegirl31 for sure hes wayy better

  21. Tina Gregory

    :) Looove it:)

  22. acarr1995

    love this song, I still have his CD that I listen to all the time. Its the orange one haha

  23. A-onnie22

    Nice song Good Lyrics :)