Logic - Breath Control Lyrics




Everything that I have, I'm thankin' God for it now
I'm takin' all of my trees, proceed to breakin' it down
Though we're fuckin' with ground levels, we in the clouds
Stay reclinin' my seat, smokin' lean in the back
Livin' like rock and roll but still doing this rap music
Movin' through stats, always movin' the crowd
If Wiz Khalifa's on your campus, then I'm probably smokin' loud
With a banger comin' out, talkin' bout
Keep your cool so we don't hear the hate and doubt
They just mad 'cause they ain't make it to the clouds
Tried they best but they just ain't gettin' accounted for
We ain't goin' back and forth, I ain't jet start
Multiple trends, I open doors
Provided a style for you and yours
I made the clash, you studied the course
Game's to be sold, not told, all that you could afford it
Make sure the private plane cold as soon as I bored it
More concerned with stocks and mortgages than little boy shit
Famous girl, she on my line, she need a dick appointment

Yeah, yeah (Haha)

Tell me who really want it
Everything that they talking about, I already done it
Don't fuck with their narrative and how they spun it
Like Clive Campbell, I'ma set an example
My flow ample over this sample
Leave the beat trampled, never one to ramble
Head to toe in that camo, blowing up trees like Rambo
This is the way, bitch, I'm repping that Mando
Got a lot of money, don't need a Lambo
Back in the day, I was in a minivan though
Back in the day, I was in a minivan, oh
Sippin' on something and whippin' it slow
2010, I remember when I was living in my godmother's in G-Burg, that's my word
Bumping Mac Miller K.I.D.S., Kush & O-J Wiz
Look in the mirror, I'm hoping it's his day
Give a fuck what the kids say
Logic bringin' it back to the rap shit
That 2 Dope Boyz, DatPiff (Yeah, yeah)
Give a fuck about a rap list
One in a million, I'm on that list
On the map like a atlas
Talk shit, get hit with a fat lip
Smoking that buddha then dip in the pussy, we call it the catnip
Run the game like a 3090, leave 'em all behind me
Step back, motherfucker, don't try me
'Cause I'm me, you know it's Logic

Haha, haha (Y-Y-Y-Y-Yeah, y-y-yeah)
Hahaha
Crazy, don't try to rap along
It'll try to recite you
Don't waste your time, hahaha
I know no one else can't do that, I already know
I know that






Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

Logic Breath Control Comments
  1. Hollywood PhonedBlock1

    I’ve been waiting for this one since the snippet was fire and when I played it and wiz started off it is godly

  2. ferovenarkiko kuchiki

    AYO THE TRANSITION TO MEZMORIZED GOT ME OFF GUARD 🔥🔥🔥🔥🔥

  3. Matt Savage

    This is one of the greatest songs I have ever heard!😱I've always loved Wiz Khalifa, and the sample of his song on this Logic track is SO🔥

  4. Arthur Gibbons

    💎This is hard af! Logic has always been dope af with it💎

  5. Nauman Ahmed

    Really lovin' the tracks. Hyped and excited for "Vinyl Days" !!! 💜 & yeah that's the style and flow of his... we all fell in love with 🔥

  6. Alirza Basiri

    I love you logic this is perfect

  7. Delta

    Love that Mesmerised sample at the end. Wiz music transcends time

  8. Courtney

    Logic with the heat!!!

  9. Arpit

    "Breath Control"
    (feat. Wiz Khalifa)
    Everything that I have, I'm thankin' God for it now
    I'm takin' all of my trees, proceed to breakin' it down
    Though we're fuckin' with ground levels, we in the clouds
    Stay reclinin' my seat, smokin' lean in the back
    Livin' like rock and roll but still doing this rap music
    Movin' through stats, always movin' the crowd
    If Wiz Khalifa's on your campus, then I'm probably smokin' loud
    With a banger comin' out, talkin' bout
    Keep your cool so we don't hear the hate and doubt
    They just mad 'cause they ain't make it to the clouds
    Tried they best but they just ain't gettin' accounted for
    We ain't goin' back and forth, I ain't jet start
    Multiple trends, I open doors
    Provided a style for you and yours
    I made the clash, you studied the course
    Game's to be sold, not told, all that you could afford it
    Make sure the private plane cold as soon as I bored it
    More concerned with stocks and mortgages than little boy shit
    Famous girl, she on my line, she need a dick appointment
    Yeah, yeah (Haha)
    Tell me who really want it
    Everything that they talking about, I already done it
    Don't fuck with their narrative and how they spun it
    Like Clive Campbell, I'ma set an example
    My flow ample over this sample
    Leave the beat trampled, never one to ramble
    Head to toe in that camo, blowing up trees like Rambo
    This is the way, bitch, I'm repping that Mando
    Got a lot of money, don't need a Lambo
    Back in the day, I was in a minivan though
    Back in the day, I was in a minivan, oh
    Sippin' on something and whippin' it slow
    2010, I remember when I was living in my godmother's in G-Burg, that's my word
    Bumping Mac Miller K.I.D.S., Kush & O-J Wiz
    Look in the mirror, I'm hoping it's his day
    Give a fuck what the kids say
    Logic bringin' it back to the rap shit
    That 2 Dope Boyz, DatPiff (Yeah, yeah)
    Give a fuck about a rap list
    One in a million, I'm on that list
    On the map like a atlas
    Talk shit, get hit with a fat lip
    Smoking that buddha then dip in the pussy, we call it the catnip
    Run the game like a 3090, leave 'em all behind me
    Step back, motherfucker, don't try me
    'Cause I'm me, you know it's Logic
    Haha, haha (Y-Y-Y-Y-Yeah, y-y-yeah)
    Hahaha
    Crazy, don't try to rap along
    It'll try to recite you
    Don't waste your time, hahaha
    I know no one else can't do that, I already know
    I know that

  10. Zoey Zee

    One of my favorite collaborations. They got three song so know of now. All bangers

  11. C Matteo

    Can't wait to see these dudes live at the end of August!!

  12. Trxvis Montana

    every time u upload a song, i feel like making a song. you’re my biggest inspiration and one day we’ll collab

  13. iSland Palm

    Legendary Music 🎶 💯 🤠🤘

  14. Dom

    One of the best tracks Logic has released

  15. Finnest

    @louis un distinto

  16. louis

    Logic alto capo

  17. Cecilio

    Was waiting for this one! Ever since you dropped that preview on the BobbysWorld channel, I've been infatuated with it. And the Vinyl Days tracks that you've been dropping on this have only made me more excited!!

  18. Noisyboi4009

    Fucking amazing thanks for this master piece logic love the snippet on tik tok this is way better thanks logic much love to you and the fam

  19. Kyrøn

    [Verse 1: Wiz Khalifa]
    Everything that I have, I'm thankin’ God for it now
    I'm takin' all of my trees, proceed to breakin’ it down
    Though we're fuckin' with ground levels, we in the clouds
    Stay reclinin' my seat, smokin' lean in the back
    Livin' like rock and roll but still doing this rap music
    Movin' through stats, always movin' the crowd
    If Wiz Khalifa’s on your campus, then I’m probably smokin' loud
    With a banger comin’ out, talkin' bout
    Keep your cool so we don't hear the hate and doubt
    They just mad 'cause they ain’t make it to the clouds
    Tried they best but they just ain't gettin' accounted for
    We ain't goin' back and forth, I ain't just start
    Multiple trends, I open doors
    Provided a style for you and yours
    I made the class, you studied the coursе
    Game's to be sold, not told, all that you could afford it
    Make surе the private plane cold as soon as I board it
    More concerned with stocks and mortgages than little boy shit
    Famous girl, she on my line, she need a dick appointment
    [Interlude: Logic & Wiz Khalifa]
    Yeah, yeah (Haha)
    [Verse 2: Logic]
    Tell me who really want it
    Everything that they talking about, I already done it
    Don't fuck with their narrative and how they spun it
    Like Clive Campbell, I'ma set an example
    My flow ample over this sample
    Leave the beat trampled, never one to ramble
    Head to toe in that camo, blowing up trees like Rambo
    This is the way, bitch, I'm repping that Mando
    Got a lot of money, don't need a Lambo
    Back in the day, I was in a minivan though
    Back in the day, I was in a minivan, oh
    Sippin' on something and whippin' it slow
    2010, I remember when I was living in my godmother's in G-Burg, that's my word
    Bumping Mac Miller K.I.D.S., Kush & O-J Wiz
    Look in the mirror, I'm hoping it's his day
    Give a fuck what the kids say
    Logic bringin' it back to the rap shit
    That 2 Dope Boyz, DatPiff (Yeah, yeah)
    Give a fuck about a rap list
    Won an Emmy, and I'm on that list
    On the map like a atlas
    Talk shit, get hit with a fat lip
    Smoking that buddha then dip in the pussy, we call it the catnip
    Run the game like a 3090, leave 'em all behind me
    Step back, motherfucker, don't try me
    'Cause I'm me, you know it's Logic
    [Outro: Funkmaster Flex]
    Haha, haha (Y-Y-Y-Y-Yeah, y-y-yeah)
    Hahaha
    (Funkmaster Flex, Funkmaster Flex, Funkmaster Flex)
    Crazy, don't try to rap along
    It'll try to recite you
    Don't waste your time, hahaha
    I know no one else can't do that, I already know
    I know that

  20. Curt O

    @dandiaz7 thats not being a hater lol. please grow up. I liked the song, i just simply think wiz verse was very basic. Lol

  21. dandiaz7

    @Curt O always one little hater haha

  22. Peter Parker

    This is already one of my all time favorite logic tracks

  23. The real sand 999

    logic is my inspiration keep killing this shit!!!!

  24. Erost

    Logic and Wiz Khalifa songs are just too good! 🔥‼💯

  25. Dave

    This is really stacking up to being one of the best projects of the year. So glad to see these two on a track together. Really takes me back to the good ol blog days of the internet.

  26. Boozie Badazz

    Nice I guess it’s official, logic is back. Haven’t heard good logic like this since the Sinatra days how time flies. He’s always loved it, people never afford artists the chance to grow

  27. Jaycee

    No Pressure album was pretty good for his discography

  28. Devante, the Artist

    Love the Mac shoutout and the OG wiz beat. Mesmerized was that shit!! So excited for vinyl days! Logic never wasn’t killing it. Fuck the hate! 🫡💯

  29. Darren Geswindt

    Logic and Wiz never ever disappoints, real fucking talk 🔥🔥🔥💯💯💯

  30. ܁

    Logic sin duda merece más que un Grammy 💣💥

  31. 17.mp3

    Este te hace un álbum en poco tiempo.

  32. Yalun

    this whole album is so damn amazing!!!

  33. James Wolfe

    This whole track a whole energetic vibe from the first beat that Wiz killed honestly then the beat switch paying homage to Wiz Khalifa and Memorized then Logic rapping over it and ending it off with Funk Flex

  34. Lou Lewis

    The way they flip the beat to pay homage to Kush and OJ was 🔥🔥🔥

  35. MelloTheMarksman

    Wiz and logic are a crazy combo. You'd never expect their styles to mesh so well, but it's A1

  36. 2014 Ram Sport

    It did not.

  37. Angel Wings

    Love that this started out with Wiz!! Logic's flow is 🔥🔥🔥

  38. Fernando Perez

    I'll always appreciate some Logic especially with some Wiz

  39. Jackson Diers

    Logic, you’re a continuous source of inspiration. Keep up the amazing work!!

  40. jancaitis

    Love when these two work together !!!

  41. TheSixtoem22

    This shit is so hard. Logic blessing us with straight heat. This album going to be one of his best.

  42. Le Guru

    Can’t wait for the concert, shits gonna be fire 🔥

  43. Iconic

    Waited 3 months for this beautiful masterpiece to drop, and I am BLOWN AWAY by his magnificent flow, keep it comin Robert!💯

  44. Lo$ Productions

    That was an instant replay.
    Well done 👏 🔥

  45. Demark

    Somehow Wiz and Logic always do fire together. They should drop a whole tape

  46. Santos Prod.

    Very dope collab with wiz. I love that transition going to one of wiz's old school Beats give me high school vibes. Thanks for making this logic

  47. Just Dro

    Wooow!! Track after track bangers… Vinyl Days 🙌 this one is my favorite so far, I love Wiz but damn Logic got me hitting repeat over and over.

  48. Eddie The Product

    I’m loving this vibe 🔥

  49. Luis Monge

    Can't wait for the album to drop 🔥

  50. Im Precise

    This the logic we miss ❤️🏆

  51. Tyler Ramquist

    I'm so happy to see my favorite rapper to make tracks with his peers and become bigger than anything he could imagine. RATTPACK till death

  52. Danny_4498

    Holy Jesus that beat change in Mezmorized by Wiz🤯 the good old days🔥🔥

  53. Jade Sea Lahgic

    This is honestly the best I’ve seen Logic in a long time. Really really excited for this album

  54. 1994smo

    Need a Wiz and Logic collab album 🔥🔥🔥

  55. LVP The Dude

    i already know this is gonna be my favorite song on Vinyl Days, when i saw just the logic verse a while back i alr knew this was gonna be a banger to last

  56. Btj_116

    Can’t wait for the album! Kinda short but still great!

  57. Jay out D

    Quality>quantity

  58. Tyler Teem

    That's when you hit the replay button 🔥🔥

  59. Josh Mahal

    These singles have been promising so far. I'm looking forward to this after graduation!

  60. Jaycee

    That mesmorized instrumental towards the second half brings me back them Kush & OJ days 🔥

  61. andybemackin

    Sample is crazyyyyy man! Wiz feature fye! Cant wait for the album

  62. prod5ve

    Logic is a huge inspiration to me and I WILL produce a song for him one day.

  63. Roshan Mujeeb

    WILL you produce a song for every artist one day?

  64. Flyingcolors

    @Desk Leg Purple You are an odd one.

  65. Desk Leg Purple

    Make sure you mention me in a song and exaggerate how “everyone said I would never produce with logic” when it was only me who said it. Don’t fake yo struggle boi

  66. Nate Meyer

    Logic and wiz always go so hard

  67. chris bandalo

    Yooo. Got chills when that mesmerized tied in! 🔥🔥🔥 ass touch 💯💯💪🏼💪🏼

  68. M.L.J. Tha Beatmaker

    Wiz and Logic never miss 🐐🔥

  69. Jacob330

    This the first time I’ve listened to a song exactly when it releases on midnight this better be a banger😈

  70. Strw

    @bHRURMI wiz ruined the song lmao. If his verse was like 30 seconds it wouldve been bearable but it's literally like a minute

  71. bHRURMI

    @Jacob330 I liked everything but Wiz's verse. His flow sucked, way too slow. Wish Logic had a longer verse on the first beat then do a switchup at the end. Otherwise, it was good.

  72. Diesel Clockwork (DC)

    Every-time you two work together I cant help but bump it for the next several months if not longer. Seems like yall always bring the best out of one another. Two of my inspirations for beginning my own rap career. Logic and I share a home state and I grew up listening to lots of Wiz in 2011 onwards. I hope someday I can get big enough to work with one of these legends!
    Love the beat change throwback to Mezmorized too. Shit was too 🧼

  73. DJ Muve

    You can blend this right into Indica Badu. Sounds like the same drums paying homage to the older record. Logic is art

  74. Chris Bladon

    This beat is to die for🔥

  75. Ultimateman

    Damn this is the Bobby OG Logic style that I fell in love oh so so many years ago. Good stuff 🔥👍

  76. Michael Corrales

    Can't wait to hear this at their concert!

  77. Nep Nep Gaming

    I already knew it was gonna be 🔥 these two already made two 🔥 tracks so I knew when I saw this bam 🔥 that throwback beat near the end god tier

  78. Quinn Mighty

    looking forward to vinyl days dropping, stoked logic still makes music!

  79. Ethan Braden

    Sheesh 🔥 y’all both snapped … keep on doing you brother 🔥🔥🐐

  80. Alex Rush

    The samples on these new tracks are soooo sweet and smooth!!

  81. Brandon Lawrence

    Wiz is such a lyrical genius. Slow steady flow while keeping you interested

  82. Tyler Teem

    I haven't been this excited in a long time. Smiling the whole way home knowing we have so many good songs to come and listen to on repeat forever 🔥🔥 you're in your BAG Bobby. Keep it going man!!!

  83. Richard Wang

    Anyone else notice every time these two legends collab they use the same drum pattern? So fire

  84. POOTYTANG

    This song is amazing

  85. yung Abdule

    This is a straight masterpiece 💯

  86. Carlos831

    That mesmerized beat switch up brought up some really good memories

  87. Yugeindrah Ravi

    This album finna be awesome!!!

  88. iamroofa

    LOGIC UNMATCHED WIZ LEGENDARY WHAT A COMBO ! 🦅💙

  89. Stephan Snow

    This title is exactly what I needed to hear this morning. Thanks Logic and Wiz. Life is good God is great🎶🎵❤️💪🙏

  90. DennisLDS

    Logic and Wiz are such a dope duo!!! Both snappedd 🔥🔥🔥

  91. Dan Defi

    Man I haven't even listened to this yet and I now it'll be a banger 🔥

  92. antdoq

    This going on repeat 💯

  93. Cass

    This man logic on a streak and I fw all the singles 🔥

  94. Chxwie

    The same drum loop used in "Man I Is" is definitely fire 🔥🔥

  95. Kaen Keasler

    Fucking fire! I can't fucking wait to see these 2 on tour!

  96. David Sevilla Goalkeeper

    Everything about this whole thing is fire 🔥

  97. srflorentino aka FlowRen

    Always loved these two, nothing but love and positivity also for all those people here, keep strong and know you're all magical, respect to all 🙏🏽💯♥️

  98. OmarEssettiOfficial

    Logic and Wiz, fire duo. This goes hard 💯🔥

  99. Kiz Clips

    The transition to the mezmorized beat🔥🔥

  100. Joker

    Logic has dropped nothing but amazing singles I'm so ready for vinyl days let's go yall