Khontkar - Cinderella Lyrics



Tenin tenime-e
Değmiyosa geçmez zaman aye
Seni düşündükçe
İçimde genişler yaram aye
Gözlerini görmeyince
Kuramıyom hiç bak hayal
Kalbim senin ellerinde
Bu nasıl karmaşık bi olay

Nasıl geldi buraya kadar
Nasıl geçti onca zaman
Nasıl olsa yok ki zarar dedim
Nasıl olsa gitmez o da dedim
Pişman olsam da bile
Alamıyom kendimi senden yine
Gördüğüm tüm sürtüklerin aksine
Gözlerimi kamaştıran sen yine
Sen yine kıran da sen yine kalbimi parçalara böl yine
Elmas boynumda uzandım
Boşver gel yanıma çıplak

Tenin tenime-e
Değmiyosa geçmez zaman aye
Seni düşündükçe
İçimde genişler yaram aye
Gözlerini görmeyince
Kuramıyom hiç bak hayal
Kalbim senin ellerinde
Bu nasıl karmaşık bi olay

Son defa son defa
İstediğini yapıcam
Ona istediğini alıcam
Başka denizlere açılcam
Buna kendim bile inanmıyom
Keşke kaçabilsem de yapamıyom
Kıskıvrak yakalandım gidemiyom
Paralar yansa da hiç farketmiyo
Yeah
Değeri bile yok bu üstümdeki louie vutton
Yeah
Cinderella bal kabağına dönüşmüyo

Tenin tenime-e
Değmiyosa geçmez zaman aye
Seni düşündükçe
İçimde genişler yaram aye
Gözlerini görmeyince
Kuramıyom hiç bak hayal
Kalbim senin ellerinde
Bu nasıl karmaşık bi olay




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


Khontkar Cinderella Comments
  1. Yunus Emre

    Ben khontkar i severim ama autotune si biraz farklı oldu bence guzel olmamis bu benim görüşüm

  2. #Free HİPHOP

    #TRAPKONT

  3. Ata Aytac

    Senin beline mikrofon asıp her yerde çalan tayfa daha uyuyo Dinledik 11 binden selam olsun gangsta tayfaya

  4. Oğuzhan Topcu

    Üst Düzey

  5. PROFESÖR 25

    Thee flashhh

  6. PROFESÖR 25

    Efsane yaaa

  7. PROFESÖR 25

    Cici kız bleedat

  8. Gorkem Aslan

    Kadeş bunu muzik diye dinleyenlerin kulaklarina yazik

  9. Ra Pars

    para ve sürtük başka bi felsefesi yok evli ve kız çocuk sahibi bu adam.sadece para için yapıyo bu işi disslike içinde genişlesin yarran

  10. Kabadayı

    ÖLÜNCEMİ DEGERİM ANLAŞILACAK DESTEK VERİRMİSİNİZ...
    YENİ ŞARKIM YAYINDA

  11. Umutcan Arslan

    Bu şaka mı ? Harbiden beklediğimiz şey bu albüm mü ? Khont senin amk bu mu Flash Khont şimdi !

  12. abdulkadir özkal

    💔💔💔💔✨🌟

  13. Jack Soldier

    uzay ustu

  14. Aklıma İsim Gelmedi

    Lan çok güzell 💖💖💖💖

  15. Baran Çelik

    Zabahaaaaa kadaaahh burdayıghhh bugün zaabahaaaa kaaadaaa

    look at the bitch ha diyorsan ki sürtüge bakmaya gelemem o zaman

    look at the peanut

    Because this is #traplord 💯🤟

  16. Tayfun TT

    Çapı küçük kalçaya gelemem

  17. Suleyman Baydar

    Olum hidra bian önce çıkarsında şu albümü insan sesi dinleyelim ben şahsen outotune dan adamın sesini duyamıyom

  18. Fifi

    M Ü K E M M E L

  19. Remonas Gt

    14 şubata sevgilisiz girdim
    Ama sikimdemi hayırrrrrrrr
    Çünkü FLASH GELDIIII

  20. Inception

    Yerimi aldım ;)

  21. Alihan ÜLGÜ

    "TRAPLORD"

  22. ferdi güngören

    Bu şarkı kime reis 💯🤙🥇🖕 Traplord=Khontkar

  23. Eda Ateş

    TRAPLORD yazdı bunu dinle, gözlerimi kamaştıran sen yinee💯💯

  24. BurdayımDesem

    Yerimizi alalım bakalım

  25. Furkan Fuat Küçükbayrak

    Adam TRAP KONT 2.5 albümünü piyasaya attı millet 3.5 atmaya başladı 💯

  26. İremm

    Söz:Khontkar
    Müzik:Barry Allen
    Mix&Mastering:Khontkar
    "TEK BAŞINA BİR ORDU"

  27. Yunus gültekin

    yine salak saçma aptalca

  28. ne ararsan

    redkeys farkıyla💯🔥

  29. Yusuf Kızılkaya

    REDKEYSMUSIC KHONTKAR 💯💯💯

  30. Enes ŞAHAN

    hepsi şimdi şaşkın hindi ⚡⚡⚡

  31. Kadircan Çankaya

    KALBIMI PARCALARA BOL YINE GIZEM 14.2.20 GUZELLIGIN SOLDUGUNDA BEN BURDAYIM!

  32. Can PW

    Yerimizi alalım önlerden. 1m olunca uyandırın

  33. crAsh34crAsh

    Bu kadar kötü söz yazdığın az şarkın var dj dikkatin bir lafı var bunun için neyse yazmıyım

  34. OyunSever

    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram

  35. bAne REAL

    Şehinşah - yaz yağmurum 2
    Official audio

  36. Olcay Önbaş

    TRAP KHONT ARTIK GERÇEK BİR TRAP LORD💯💯

  37. FİLLİE FİLLİE

    KALBİM SENİN ELLERİNDE BARIŞ!! ❤❤

  38. - Efe

    Onurun sesine ne kadar autotune basdıysanız sesi çocuk gibi ince çıkıyo

  39. ayse kopuk

    🔥🔥🔥🔥

  40. Ömer Sucu

    TrapLord 💯💯💯

  41. Rantes

    SÖZLER
    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay

    Nasıl Geldi Buraya Kadar
    Nasıl Geçti Onca Zaman
    Nasıl Olsa Yok Ki Zarar Dedim
    Nasıl Olsa Gitmez O Da Dedim
    Pişman Olsam Da Bile
    Alamıyom Kendimi Senden Yine
    Gördüğüm Tüm Sürtüklerin Aksine
    Gözlerimi Kamaştıran Sen Yine
    Sen Yine Kıran Da Sen Yine Kalbimi Parçalara Böl Yine
    Elmas Boynumda Uzandım
    Boşver Gel Yanıma Çıplak



    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay

    Son Defa Son Defa
    İstediğini Yapıcam
    Ona Istediğini Alıcam
    Başka Denizlere Açılcam
    Buna Kendim Bile Inanmıyom
    Keşke Kaçabilsem De Yapamıyom
    Kıskıvrak Yakalandım Gidemiyom
    Paralar Yansa Da Hiç Farketmiyo
    Yeah
    Değeri Bile Yok Bu Üstümdeki Louie Vutton
    Yeah
    Cinderella Bal Kabağına Dönüşmüyo

    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay
    NOT: ARKADAŞLAR BANA DA LİNKTEN DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM KENDİ ÇAPIMDA RAPLE UĞRAŞIYORUM https://www.youtube.com/watch?v=X0YaG8VPiKs

  42. Rantes

    SÖZLER
    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay

    Nasıl Geldi Buraya Kadar
    Nasıl Geçti Onca Zaman
    Nasıl Olsa Yok Ki Zarar Dedim
    Nasıl Olsa Gitmez O Da Dedim
    Pişman Olsam Da Bile
    Alamıyom Kendimi Senden Yine
    Gördüğüm Tüm Sürtüklerin Aksine
    Gözlerimi Kamaştıran Sen Yine
    Sen Yine Kıran Da Sen Yine Kalbimi Parçalara Böl Yine
    Elmas Boynumda Uzandım
    Boşver Gel Yanıma Çıplak



    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay

    Son Defa Son Defa
    İstediğini Yapıcam
    Ona Istediğini Alıcam
    Başka Denizlere Açılcam
    Buna Kendim Bile Inanmıyom
    Keşke Kaçabilsem De Yapamıyom
    Kıskıvrak Yakalandım Gidemiyom
    Paralar Yansa Da Hiç Farketmiyo
    Yeah
    Değeri Bile Yok Bu Üstümdeki Louie Vutton
    Yeah
    Cinderella Bal Kabağına Dönüşmüyo

    Tenin Tenime-E
    Değmiyosa Geçmez Zaman Aye
    Seni Düşündükçe
    İçimde Genişler Yaram Aye
    Gözlerini Görmeyince
    Kuramıyom Hiç Bak Hayal
    Kalbim Senin Ellerinde
    Bu Nasıl Karmaşık Bi Olay
    NOT: ARKADAŞLAR BANA DA LİNKTEN DESTEK OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM KENDİ ÇAPIMDA RAPLE UĞRAŞIYORUM https://www.youtube.com/watch?v=X0YaG8VPiKs

  43. Kerem Tektaş

    SEN HERZAMAN EN IYISİN LORDDD HERZAMAN KENDINI BELI EDİYORSUN HEPSI BİRBİRİNDEN GÜZEL AMA BIZIM ALGI FARKLI ZAMANLA ANLIYORLAR:D HER ZAMAN YANINDAYIZ KHONT ЯК

  44. Verse Tv

    Mucuk mucuk khontkar

  45. A.TuNahan KIRTAŞ

    Ateşş ediyo amk Allahım nerelere geldik

  46. ASSASSİN GAM3R

    EFSANEE

  47. Ahmed Onur

    Nereden nereye be 7.albümün be khont

  48. Remember To Love

    Kuramıyorum Bak Hayal

  49. yer altı

    #KHONTKAREDKEYS

  50. Killa Hakan

    Ya çok iyi 💯

  51. Platokomik Hayalperest

    2020 Khont'un yılı bence







    T R A P L O R D💯💯💯

  52. MERE

    Ezhel le feat yapsa süper amq

  53. Ulas Dogrucu

    Sözler:



    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Nasıl geldi buraya kadar
    Nasıl geçti onca zaman
    Nasıl olsayok ki zarar dedim
    Nasıl olsa gitmez o da dedim
    Pişman olsam da bile
    Alamıyom kendimi senden yine
    Gördüğüm tüm sürtüklerin aksine
    Gözlerimi kamaştıran sen yine
    Sen yine kıran da sen yine kalbimi parçalara böl yine
    Elmas boynumda uzandım
    Boşver gel yanıma çıplak

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Son defa son defa
    İstediğini yapıcam
    Ona istediğini alıcam
    Başka denizlere açılcam
    Buna kendim bile inanmıyom
    Keşke kaçabilsem de yapamıyom
    Kıskıvrak yakalandım gidemiyom
    Paralar yansa da hiç farketmiyo
    Yeah
    Değeri bile yok bu üstümdeki louie vutton
    Yeah
    Cinderella balkabağına dönüşmüyo

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

  54. K.O Lucifér

    Cinderella sanırım fıstık olan 😮

  55. Basemode Records

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Nasıl geldi buraya kadar
    Nasıl geçti onca zaman
    Nasıl olsa yok ki zarar dedim
    Nasıl olsa gitmez o da dedim
    Pişman olsam da bile
    Alamıyom kendimi senden yine
    Gördüğüm tüm sürtüklerin aksine
    Gözlerimi kamaştıran sen yine
    Sen yine kıran da sen yine kalbimi parçalara böl yine
    Elmas boynumda uzandım
    Boşver gel yanıma çıplak

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Son defa son defa
    İstediğini yapıcam
    Ona istediğini alıcam
    Başka denizlere açılcam
    Buna kendim bile inanmıyom
    Keşke kaçabilsem de yapamıyom
    Kıskıvrak yakalandım gidemiyom
    Paralar yansa da hiç farketmiyo
    Yeah
    Değeri bile yok bu üstümdeki louie vutton
    Yeah
    Cinderella bal kabağına dönüşmüyo

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Efecandy

    🌴PROFİLİMDEKİ ŞARKIMA BAKARMISINIZ🌴

  56. Basemode Records

    * Basemode Records kanalına Abone ol! http://bit.ly/Basemode
    Khontkar - Trap Kont 2.5 şimdi her yerde!
    Spotify: https://spoti.fi/2OTyR29
    Apple Music: https://apple.co/2SD6wy4

    EMD

    https://youtu.be/hFt2N0ApdOQ destek olur musunuz

  57. Fatma Nur Dalkıran

    Trap khont 💯💯

  58. Fatma Nur Dalkıran

    💯💯💯💯

  59. Çakır Gözükara

    14 Şubat sevgililer günü kutlu olsun herkesin :d

  60. iydreem

    BLEEEDAAAAATT

  61. Bege E

    Lord yengeye cindirella dedin 🔥🥜💯

  62. Berkay Yavuz

    BOK ATSAN DİNLERİZ KRALL

  63. Salih Erbay

    Khontkar abi en sevdiğim rapçi sensin bende 18yasinda raple ugrasiom küçük çaplı tek hayalim senle fotograf çekinmek nolur görürsen cevap ver abi❣️❣️🤴🤴 başarılar

  64. Bora Kaan GÜLÜNAY

    Ben önemi yok dinlemeye gidiyorum.

  65. İsmail Enver Paşa

    Sevgililer gününün önemini kaybetmesini sağlayan bir ep amk kudrete bak

  66. Cihan Gençay

    TRAPLOOORRRDDD <3

  67. Rhymer Official

    Khontkarı seviyorum ama şunu yazmazsam olmaz
    "Sik pembesi olamazsın sen hidranın cebindeki kuruşu" -Dilkeş
    Ehehehehehe

  68. Elif Yağmur

    Bunu dinleyene kadar gidin jagged sevgililer günü dinleyin

  69. Young Body

    YAKINDA HERKES PEMPE KAFA OLACAK.PEMPE KAFA OLMAYAN ADAM SAYILMAYACAK 🔥🔥🔥🔥

    Süleyman Yıldırım

    Tamamdır

    Young Body

    @Süleyman Yıldırım 1970 li yıllarda japonya da bu dediğim oldu pempe kafa erkekliğin simgesiydi

  70. Clutace

    garip kont

  71. Caca Koc

    TÜRKİYEDE PEMBE KRAL

  72. Ertuğrul Esad Gūl

    Beğeninde trendlere sokalım
    SÖZLERİ;rack "Khontkar"

    on Bandsintown

    "Cinderella"

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Nasıl geldi buraya kadar
    Nasıl geçti onca zaman
    Nasıl olsayok ki zarar dedim
    Nasıl olsa gitmez o da dedim
    Pişman olsam da bile
    Alamıyom kendimi senden yine
    Gördüğüm tüm sürtüklerin aksine
    Gözlerimi kamaştıran sen yine
    Sen yine kıran da sen yine kalbimi parçalara böl yine
    Elmas boynumda uzandım
    Boşver gel yanıma çıplak

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

    Son defa son defa
    İstediğini yapıcam
    Ona istediğini alıcam
    Başka denizlere açılcam
    Buna kendim bile inanmıyom
    Keşke kaçabilsem de yapamıyom
    Kıskıvrak yakalandım gidemiyom
    Paralar yansa da hiç farketmiyo
    Yeah
    Değeri bile yok bu üstümdeki louie vutton
    Yeah
    Cinderella balkabağına dönüşmüyo

    Tenin tenime-e
    Değmiyosa geçmez zaman aye
    Seni düşündükçe
    İçimde genişler yaram aye
    Gözlerini görmeyince
    Kuramıyom hiç bak hayal
    Kalbim senin ellerinde
    Bu nasıl karmaşık bi olay

  73. MELİK OLMAK

    Hahah traplord

  74. Phire Lox

    Trapkont artık gerçek bi' Traplord 💯 🔥 🔥

  75. Erdem ЯK

    Trap khont artık gerçek bir traplord💯

  76. Ali Cengiz

    Seviyoruz seni çirkin kral💯

  77. Musa Samet Dinç

    Buralar değerlenicek kont😎😎😎😎

  78. pasa usta

    Pembe kafamla abilerinizle bi güzel cayimida ictim

  79. Cehennem Edits

    B L E E D A T ⚡

  80. khontfan 27

    Trend#1 e doğru

  81. Kutluay Tunçer

    Trap Khont Sana Göre Harbi Gerçek !

  82. Yusufcan Şahin

    900 görüntülenme aq şarkı da yarram gibiymiş

  83. Furkan Alayurt

    Believe that 💯🔥💸💯🎤

    Young Body

    Bledat skkshsjkslk

  84. Histeri Official

    https://www.youtube.com/watch?v=zjL_8Xk3a1g

  85. Histeri Official

    https://www.youtube.com/watch?v=zjL_8Xk3a1g
    https://www.youtube.com/watch?v=zjL_8Xk3a1g
    https://www.youtube.com/watch?v=zjL_8Xk3a1g
    https://www.youtube.com/watch?v=zjL_8Xk3a1g

  86. yuJeff

    ALLAHIM 14 SUBATTA ALINABILCRK EN IYI HEDIYE

  87. Bilge NİSAN

    Muhteşem

  88. Iby

    beat istemsizce dans ettiriyor amk

  89. Melih Görkem Aydemir

    Bleedat💯

  90. Veli Ocaldi

    ⚡ 💯

  91. Batuhan incecik

    dislike atanın anasını abim khont siksin❤❤

    Yildiz Akis

    KS MVEOVEMWOVRLFWOFWLG haklı isyan

  92. Berkhan Bıçak

    Beğen butonuyum 💯

  93. Tuncay Salcan

    Trap lord 🔥

  94. ÇELEBİ MJH

    *TRAP LORD*

  95. Ensar Tiryaki

    nesin sen trap'in lordu falan mı

  96. ZYNP EDİTS

    TRAPLORD 💯💯💯