A Boogie Wit Da Hoodie - Another Day Gone Lyrics



[A Boogie Wit Da Hoodie:]
On Goyard luggages, I'm blowin' your budget
How you gon' tell me I'm bugging when I came from nothing?
Even if you don't love me, don't change for nothing
Why would you lie with me?

[Khalid:]
You keep some lighters in your bag
Couple of grams in my lap
We'll keep grooving
You keep wasting your time worried 'bout
Worried 'bout another day gone
But you got God on your side, so you keep moving
You keep wastin' your time rightin' your wrongs
Another day gone, another day gone

[A Boogie Wit Da Hoodie:]
If I ever call you my baby, girl, I mean you're really my baby
And I can't, can't even stop
Thinkin' 'bout you, I'm addicted, I swear I ain't even tripping
'Cause you could've been (Yeah)
Bartendin', you could've been stripping or even (Yeah)
Out here, fucking somebody just to get even
'Cause no matter where I go, you think I'm cheating
I know you miss me girl, 'cause my diamonds shine bright like the moonlight, yeah
You ain't gotta get you red eye, fly anytime, yeah
It's only one flight away, you can spend the night, yeah
I could treat you right, I swear I'll treat you right, yeah
You don't even try no more, just write me
On my private jet, flying, nigga, invite me
Sent you heart eyes but you never respondin'
Never wrote back but I seen you typing

[Khalid:]
You keep some lighters in your bag
Couple of grams in my lap
We'll keep grooving
You keep wasting your time worried 'bout
Worried 'bout another day gone
But you got God on your side, so you keep moving
You keep wastin' your time rightin' your wrongs
Another day gone, another day gone
Another day gone, another day gone, hmm

[A Boogie Wit Da Hoodie:]
I know you stay up in your bag
You got a couple of bands in your stash
Feel like you losing
Feel like you losing your mind, so sad
Why is that?
Another day gone and your time
And you need love in your life
So you keep moving
Picking and chosing those guys
Heart of your mind (So sad)

[Khalid:]
You keep some lighters in your bag
Couple of grams in my lap
We'll keep grooving
You keep wasting your time worried 'bout
Worried 'bout another day gone
But you got God on your side, so you keep moving
You keep wastin' your time rightin' your wrongs
Another day gone, another day gone




Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics


A Boogie Wit Da Hoodie Another Day Gone Comments
  1. Chris Gray

    Oop ! Listening to da whole album!

  2. Keyser The Red Beard

    Kick ass

  3. Zorlusopp

    this is a hit definalt going to the top of billboard charts. IF NOT Y'ALL WHO SLEEP ON A BOOGIE NEEDA STOP LISTENING TO ARTIST.

  4. tookseyd14

    He put his true feelings in this album

  5. Ellie

    best song on the album no cap

  6. John McGrath

    Love the vibe

  7. TRK TV

    who else this album got in their feelings

  8. Isaiah Jones

    Shi go hard🔥

  9. Cita Cita

    Its a banger

  10. Anthony Nezzy

    Sucks makes no sense

  11. Jack Yarbrough

    Here before 100k boys

  12. Danny Flores

    Who else figured out the beat was sampled from Usher??

  13. Cryptionist

    This is a hit

  14. Y.M.M. Productionž

    💥😔 boogie the best

  15. Smexy Cucumber

    Up at 1AM thinking of a girl who don't feel the same way back

  16. Jennifer Murillo

    this album been on repeat since it dropped

  17. Johnny Martinez

    this song is heat

  18. Alyssa Lovato

    Who else single listen to his new album n suicideboys?🤔
    Just me okay cool😪

  19. FaceByKay

    Ayyy another one ☝️

  20. Espalific

    This album Is amazing so far

  21. Jojo

    collab didnt disappoint. oh well his never do

  22. Ashanti Cathchings

    Fieryyyyyy😻

  23. jackson

    Literally one of the best melodic songs I ever hear

  24. MEGAman

    This album soft as hell

  25. Jasira Sperreuter

    👍❤

  26. Lance Barron

    This a good combo 🔥🔥🙌🏽🙌🏽🙌🏽

  27. 柿の種

    your voices chill out to my heart👍👍

  28. k b

    okay just saying, this album fuckin slaps and i really lost sleep listening to it 🤷🏻‍♀️ worth it

  29. SoSaà BàBy

    well at least I have this album for valentine's 🤷🖤

  30. Fools Gold

    This hook 😭🔥

  31. Lucia Paraschiv

    [Intro: A Boogie Wit Da Hoodie]
    On Goyard luggages, I'm blowin' your budget
    How you gon' tell me I'm bugging when I came from nothing?
    Even if you don't love me, don't change for nothing
    But why wouldn't you love me?

    [Chorus: Khalid]
    You keep some lighters in your bag
    Couple of grams in my lap and we'll keep grooving
    You keep wasting your time worried 'bout⁠—
    Worried 'bout another day gone, you're tired
    But you got God on your side, so you keep moving
    You keep wastin' your time rightin' your wrongs
    Another day gone, another day gone

    [Verse 1: A Boogie Wit Da Hoodie]
    If I ever call you my baby, girl, I mean you really my baby
    And I can't (Yeah, yeah), can't even stop
    Thinkin' 'bout you, I'm addicted, I swear I ain't even tripping
    'Cause you could've been (Yeah)
    Bartendin', you could've been stripping or even (Yeah)
    Out here fucking somebody just to get even
    'Cause no matter where I go, you think I'm cheating
    And I know you miss me, girl, 'cause my diamonds shine bright like the moonlight, yeah
    You ain't gotta catch a red-eye, fly anytime, yeah
    It's only one flight away, you can spend the night, yeah
    I could treat you right, I swear I'll treat you right, yeah
    You don't even try no more, just write me
    I'm a private jet flying nigga, invite me
    Sent you heart eyes but you never responded (Never responded)
    You never wrote back, but I seen you typingChorus: Khalid]
    You keep some lighters in your bag
    Couple of grams in my lap and we'll keep grooving
    You keep wasting your time worried 'bout⁠—
    Worried 'bout another day gone, you're tired
    But you got God on your side, so you keep moving
    You keep wastin' your time rightin' your wrongs
    Another day gone, another day gone

    [Refrain]
    Another day gone, another day gone, mm, mm

    [Verse 2: A Boogie Wit Da Hoodie]
    I know you stay up in your bag
    You got a couple of bands in your stash, but you feel like you're losing⁠—
    Feel like you losing your mind, so sad
    Why is that?
    Another day gone and you're tired
    And you need love in your life, so you keep moving
    Picking and choosing those guys
    Out of your mind (So sad), another day's gone

    [Chorus: Khalid & A Boogie Wit Da Hoodie]
    You keep some lighters in your bag (Uh-huh)
    Couple of grams in my lap (Yeah) and we'll keep grooving
    You keep wasting your time worried 'bout⁠—
    Worried 'bout another day gone, you're tired
    But you got God on your side, so you keep moving
    You keep wastin' your time rightin' your wrongs
    Another day gone, another day gone

    bored

    thanks 🙏🏽

    Avantae Padilla

    Lucia Paraschiv it’s crazy how desperate you are for likes

  32. Zyon J

    Now I got some new fire to listen to on my way to school🔥

  33. Maddy G

    KHALID OSKFKSNCJ😍😍😍

  34. Bill y

    Why u scrolling through the comments without socks on?😒

  35. BIG PERK

    They actually sound good together 🔥🔥

  36. juss chiillin

    Who here before the video drops?

  37. Mjay Leach

    Waiting for this to hit a million

  38. Shaini Muzik

    Khaled is valid cause his colabs so solid!!

  39. fkm KoryKKamenye

    I'm not gonna listen to him anymore because he got beef with tjay

  40. dj _kingsavagi

    💯💯💯

  41. princess negron

    but bro y’all needa stop with that boogie shit. it’s A BOOGIE*

  42. princess negron

    mmmm this goo hard😍🤯

    John Atoche

    princess negron mmmmmm you right

  43. Joey The Only: Music

    Already a hit song 🙌💯

  44. Jinuka B

    straight into the late night vibes playlist🌃🔥

  45. VidaDeVivi

    he's so good 😋😋

  46. Isamara Romero

    LETSSSSSSS GOOOOOOOOOO !!!!!!

  47. Ty Brazy

    Love boogie, but I wanted some heartbreak/ heartfelt stuff. Just cuz it’s artist album . Still a great body of work tho. 🤷🏾‍♂️🔥🔥

  48. Maliek Herbert

    All the single people up in they feelings today listening to this album 😭😭😭

  49. Becky east16

    New York Niggas Stayed Up Til 12 Eating A Bacon Egg N Cheese With Arizona !

  50. Dust Runner

    Y’all notice how in Khalid’s lyrics he keeps saying ‘Right Back’, which is the name of the song A Boogie ft on with him. Ok it’s obvious it’s just pretty cool how Khalid continuously alludes to different songs in other songs if you get me

  51. Dust Runner

    I’m here for Khalid’s part but tbf this a banger

  52. Rahma Naji

    I came for khalid 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

  53. Myna B

    🔥 🔥

  54. Tory Plasma

    Khalid uses a similar beat to some songs... like “Saturday Night” 🙊💕 either way much love to them both.

  55. Travion Holt

    This sounds like that song come closer with queen naija

  56. MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  57. 2TallChambers

    🔥🔥🖤 https://youtu.be/A3wzElcYm9o

  58. michael campanella

    🔥🔥🔥

  59. PatsDynasty

    Boogie and Jaylen Brown went crazy on this

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

    Diak

    Lmfaoo 💀💀😄🤣

  60. nolimitgreg

    yo0oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooyoooooooooooooooooooyoyooyooyyoyooyo0yo0oyooyoyoyo
    \

  61. Shamara Smith

    This my favorite artist ❤️

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  62. Nyanna Dorai

    OMG😩😖😩😩😩

  63. QUAY Savvy

    I fucc with this heavy sorry base god.

  64. Flock Gotti

    Give a young artist also from New York a chance https://unitedmasters.com/m/5e399c6f670a214d59670c2e

  65. ShadesOf Tay

    i love all your songs bruh like deadass ! 😭

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  66. SouthJersey TK

    Here Before 25k Follow your boy @Southjerseytk 💯💯💯

  67. Joel Rosario

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  68. MidnightSwervez

    Fuck yesss 🔥🔥🔥

  69. Alan Monzon

    This album shows what it means to be a _true Artist_ 🔥🔥🔥

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  70. Kezzy's Life

    Couldnt ask for a better collab on gosss

  71. Kezzy's Life

    I love you Artist...you just so mfn lit u my idol..i been waiting for this album

    Micah

    I love you

  72. Gerardo Reyes2

    Artist Is The Goat🔥😭

  73. King JA

    They hard together 🔥🔥🔥 this a banger 💯

  74. zay balla

    This song ii8

  75. Itzz Umut

    Bro that song 🔥🔥🔥🔥

  76. Sean Mack

    Someone explain the difference between a boogie and artist (2 personas )

    SuleTheBest

    artist is his real name, aboogie is his stage name

  77. FrostBite Studios

    This is my fav song on the album! A BOOGIE WIT DA HOODIE IS OUT HEREEEEEEEEEE 🔥

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  78. jebbz

    You Better Drop Atleast 1 more Album This Year

  79. Kinkfy

    Listening to it when it dropped and before 1 mil

    MusicCharts TV

    🔥 A Boogie Wit da Hoodie feat. Khalid - Another Day Gone
    🔥 *LYRICS+VIDEO* : https://myvotez.de/lyrics/a-boogie-wit-da-hoodie-feat-khalid-another-day-gone/
    🔥 HOT 100 SONGS OF THE DAY: https://myvotez.de/hot-100/
    ❤️ *9.800 LYRICS+VIDEOS*

  80. Nnn Nn

    Sounds sooo good 😳🥵😍😍😍

  81. Cj Vlonee

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  82. Cj Vlonee

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  83. Cj Vlonee

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  84. Cj Vlonee

    🐐🐐🐐🐐🐐🐐

  85. El Desokii

    I WILL LISTEN TO THIS TRACK AT SCHOOL, ANY ONE ELSE?

  86. IAmDagton

    deadass just split w my girl yesterday i’m going through it

  87. MySt shadows

    That nigga went crazy with his vocals

  88. Sheezy Sheezy Lyrics

    Who likes the video right when you click on the song

  89. Alpha_SZN

    We all rug rats out here 💯

  90. luisaa rodriguez

    Khalid makes erry thang sound betta PERIOD 💯💯.

    Tyrese Sinkfield

    to be real wit you boogie fye without tha dude

    luisaa rodriguez

    Tyrese Sinkfield well yea but Khalid just a bonus

    Pav Wayz :]

    luisaa rodriguez jus speak properly 🤦‍♂️

    luisaa rodriguez

    Pav Wayz :] just worry bout yo self 🤦🏽‍♀️

  91. TY 800MIN

    Certain mood song

  92. Emill2x

    Stayed up 😂

  93. Yassir Andrews

    A BOOGIE THE GOAT🐐🌍🔥🔥🔥🔥🔥

  94. Alexis Lache

    this the one 😭🔥🖤

  95. WaZiwild

    Fukk school this more important