1K Phew - Anyway Lyrics




Guess I gotta
Guess I gotta
Guess I gotta, guess I gotta, guess I gotta
1k Phew, yeah
We the new chuuch, chuuch

It's so many people who just want to see me down
Guess I gotta turn up on 'em anyway
And it's so many people sayin' they don't like my sound
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway

Woke up dis' morning thankin' God, then I hopped off in the booth
Yeah, yeah, yeah, yeah
I spit nuthin' but the truth, three piped up when I walked through
I hope y'all got a [?] on the roof
Cause I'm bout' to say that I'm fire tonight
I don't think I can get tired tonight
And they put my pick on the flier tonight
Cause they know I'm takin' them higher tonight
Get me my ticket, I'm bout' to take flight
Left I don't think, cause y'all know that we right
Changed the world, they think that we might
Changed the game, intended we might
It ain't no limit to what we gon' do
We just got started, but this ain't new
[?] be gone, poof, huh
Bibbidi-bobbidi-boo
Imma turn up with the crew
We pullin' up deep, till ice on juice
They sayin' that we got the juice
Probably supprised that we made the new, ews
Nobody gave us a boost
We always been at the caboose
Now we got the devil that's checkin' cause Jesus finally let us loose
Leanin' on God [?] got the communion use
Huh, yeah
We the new chuuch, chuuch

It's so many people who just want to see me down
Guess I gotta turn up on 'em anyway
And it's so many people sayin' they don't like my sound
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway

Momma we made it, finally made it
Daddy we made it, finally made it
Dog we made it, finally made it
1K we made, finally made it
No more, where the base at
Because we prayed that
Got tired of waitin', after we waited we had to take it
Y'all know what's [?]
Never had nothin', so I flex on the gram
Still tell my momma "yes ma'am"
Still puttin' on for the Lamb
Cuz' if you put on for the Lamb
You just might get you a lamb
Skrrt, skrrt
Base in the back in [?]
[?] you know I got shooters on go
And I put that on the fam
Makin' a movie wherever I go
And I put that on a cam
You folk don't want me to eat, like Sam-I-am, with green eggs and ham
Hah, oh well
We the new chuuch, chuuch

It's so many people who just want to see me down
Guess I gotta turn up on 'em anyway
And it's so many people sayin' they don't like my sound
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway
Anyway, anyway, hey
Guess I gotta turn up on 'em anyway





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

1K Phew Anyway Comments
  1. Lol Suria

    Can u put this on iTunes plzzzz

  2. Fritz St.Fleurant Jr.

    You green as a ham like Sam I am!!! 😂

  3. Lol Suria

    Still tell my momma yes ma’am 😆😆😆😆😆🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  4. Jennifer Aguinaga

    Turn up anywayz!!! Alwayz!!!

  5. jaron houston

    The first day I heard your music bro, I knew you'd get signed to a major label. I told my kids that two years ago and look at how God has blessed you. Stay encouraged and keep making that fire!!!!

  6. Barnabas Jones

    Seeing relatable Brothers like you develop your craft with such integrity is inspiring to say the least. Those folks can have their Max Lucado books.. these Christ centered frontline soldiers are my daily devotional.

  7. Joseph Douglas

    I can listen to this song Anyway

  8. seraiah Carter

    IM ON FIRE

  9. Princeton Everest

    dude keep out de lyrics of dis song huh!

  10. martijn hofstee

    Why is this not on Spotify 😢

  11. Music Duru

    This night got bars for God

  12. William Ramos Sanchez

    ive been a fan since this song came out , and i want to tell you that us spanish speaking people love your music we part of the
    “1k fam “ Gob bless my brother hope to see you in my city orlando florida one day

  13. Daniel Aoulou

    Lit song but miss me with dat Android camera💀

  14. Christ Fam

    Bro, you inspire me! Keep going #NewChuuch

  15. Darryl Mayes

    ATWT tour gone be 🔥🔥🔥 see you next week 💪🏽

  16. Chris Roloson

    You guys are all fucking stupid, this shit is trash, i hate this guy being signed, he is corrupting everyone actually talented

    Phantom Xtrem

    Chris Roloson If you don't like it then don't listen to it. Move on about your business... Why make a scene about it? So Childish

    Adrian Sanchez

    Chris if you people have their different taste in music don't go hating on people for listening to this and 1kphew spent a lot of time to make this song so appreciate it.

    YoungSupra Official

    Chris Roloson boii get out of here then. No one is perfect in making videos. Let them be. They are spreading the word.

    Adrian Sanchez

    YoungSupra Official yup truth right there

  17. Cyera Angus

    Like who are you

  18. Cyera Angus

    Turn up on them anyway

  19. Deejay Purp

    Still puttin on for The Lamb, cuz if you put on for The Lamb, you just might get you a lamb🚘😂👌

  20. CHRISTINE CCC

    THIS WHATS UP ITS RELASHIONSHIP WITH GOD..I LOVE IT I KNOW IT WILL CAPTURE THE YOUNGER GENERATION HEY ITS ALL IN THE WORKS JESUS...AMEN WE ALL HAVE OUR TALENTS AND TECHNIQUES TO SPREAD THE WORD

  21. Vaneka Francis

    aye anyway

  22. shingangali

    Hammer Time Brought me here

  23. Loc’d & Loaded

    Where y'all been at 😩😩😩 Thank God!!!!❤️❤️❤️❤️ def the vibe

  24. andrewleo8311

    SAS
    SAVED and SEXY
    https://soundcloud.com/user4479580/saved-sexy

  25. RIPPER Motocross

    Here because of Hammertime. I'm digging all of his music!

    Isaac Morfin

    U guys were all sleeping on him then lol

    Michael Mwate

    Thanks to Lecrae, slept on rapper will soon be no more.

    Jeremiah Ajiboye

    Same here ,,,Lol I been sleeping too long

    Faded Swazy

    RIPPER Motocross ME TO!!

  26. Brianna Brown

    0.38 did he try to hit them folks?😂

    Lol Suria

    Brianna Brown 😝😝😝

  27. Amirra Johnson

    you should really come to are christian rap concert but its in monroe michigan

  28. Chika Okolo

    You got the juice lil bruh.

  29. jr lorenzana

    Are you on I tunes yet ?

  30. Dawn Brown

    We luv this song

  31. Lukas Yupes

    brazil aqui parabéns vcs são 10

  32. God's Chosen

    DOPE!!! Kingdom Movement...Turn Up!

  33. Queen Jewel Israel

    U have some ppl that have been watching in PRAYIN in GOD'S PERFECT WILL FOR UR LIFE to stay in GOD!!!!!!!! CAUSE SOME PPL fell off (but we r praying they get enough courage to say no to them (illim), we PRAYIN for u lecrea Nd Mali, Nd Malachi,!!!!

  34. HOLYFAM T.V.

    We the new church 😇🔥🙏🏾💯

  35. Tanisha Stidwell

    This dude hooks b fire forreal. im str8 benjin on his mu riqht now too. Love it.

    young special

    His music speaks some gospel im glad he christian godbless

  36. SoulofCrayola Barker

    "still tell my mama yes ma'am" lol da-riiiight!

  37. aramis thomas-rich

    Straight🔥🔥🔥🔥🔥!!! 🙌🏾💯

  38. Patrick Ochieng

    Guess gonna turn up anyway!!!

  39. Jazmand Pratt

    Love this song "I guess I got to turn up on them anyway" "CHURCH"

  40. Matthew Ortiz

    I have this on repeat, great song

  41. Mr. CarlosPlaysPc

    SoundCloud Tho

  42. B-Wise

    Love it bro!! #DabOnEm lol

  43. Jonathan Dobbins

    keep wetting the streets with these🔥🔥 this has to be the #1 Christian mixtape this year

  44. Deonte Hall

    slapping

  45. MzHeartOfGold

    I love getting ready to this song in the morning!!! It has me so motivated! #TurnUpOnEmAnyway

  46. LS3Music

    Guess I got to turn up on them Anyway!!! Love that guy

  47. Ebony Essence

    yasss!!!!!! turn up anywayyy!!💕💚💛💜

  48. YoungSnow DynamicGangPresents

    church chuch!!!

  49. Jeremiah Dillinger

    💯👌