(Hed) P.E. - Sophia Lyrics




Yeah I just wanna do you right
Show you all this love and mommy treat you right
Take me from the darkness into the light
I read you like a book Sophia treat me right

I was in the desert I was walking with the dead
I was lost and I found Sophia on the internet
Now it's on cause I'm tired of living with the one-percent
Now it's on cause I'm ready for that ninety-nine percent

I just want to show you love, show you love, show you love
I just want to do you right, do you right, do you right
I just want to show you love, show you love, show you love
I just want to do you right, do you right, do you...Understand

Yeah you where always there for me
Even when, when they lied about my history
They were met Sophia in the University
High society says that she's too good for me
Listen, you can't keep us apart
Sophia stole my heart
What give you the right to keep us
All up in the dark Devil
She's not your girl she's mine
Geometric so sublime
She's not your girl she's mine
Geometric so sublime

I just want to show you love, show you love, show you love (Sophia)
I just want to do you right, do you right, do you right
I just want to show you love, show you love, show you love
I just want to do you right, do you right, do you...Understand

Come on baby take a walk with me
Down the cold dark center of the mystery
I'll break the code if you turn the key

Come on baby take a walk with me
Come on baby take a walk with me
Come on baby take a walk with me
Come on come on come on

Hahaha yeah!

Yeah I just wanna do you right
Show you all this love and mommy treat you right
Take me from the darkness into the light
I read you like a book Sophia treat me right

Sophia take my hand
Without you I'm half a man
I was blind now I can see
Look Sophia what you done to me
Look Sophia what you given me
I was in bondage now I'm free
Look Sophia what you done to me
I was in bondage now I'm free

I just want to show you love, show you love, show you love (Sophia)
I just want to do you right, do you right, do you right
I just want to show you love, show you love, show you love
I just want to do you right, do you right, do you right

Come on Come on Come on
I need it, I want it, can't live without it





Other Lyrics by Artist

Rand Lyrics

(Hed) P.E. Sophia Comments
  1. Jay R

    Sophia is my daughters name and she is one beautiful soul

  2. Lorna Louise

    2020....

  3. Levi F

    2019 anyone ??? Forever

  4. Universo GBA

    Porn plague?

  5. walter santos

    Xvideos?

  6. The Shadow

    Vengo de parte de xvideos :v

    Gerardo Calderon

    X10 jajaja pense q era el unico

    Nosleh Oliver

    @Gerardo Calderon só queria o link

    Jared Seidel

    X11 :v somos unos cerdos

  7. Ricky Ray

    Can’t listen to this anymore since I named my daughter Sophia

    rileys daddy

    Ahhhh damnit bro i wanted to name my daughter sophia sooo bad but wifey over ruled me.. And she has this song as her ringtone still to this day

  8. Miss lalala

    This song stuck in my head today hehe

  9. Zac Wallin

    still bad ass

  10. Helldreams Velvet

    I love it !

  11. Helldreams Velvet

    I love this song !!!!

  12. raven lawless

    Love this band

    Justin Young

    Me too. Almost the best

  13. Mike Marchi

    como es tu

  14. Nate Coon

    eternal pursuit of knowledge

  15. Marian Alania

    yupp this sing puts me to 1000%😲

  16. Mr Vintero Hobbs

    Man this is FU CKING awesome ! !

  17. Shane1.11 Brown719-206-253

    Bandanna veil for boobies on set... pimmp.

  18. John McDonald

    wow lumpy is pissed

    Shane1.11 Brown719-206-253

    This mo' OG than metallicas layover mammas tracks.

  19. Harry Merewether

    so chill :D

  20. Moezy Chan

    i love this :D

  21. rachael ribal

    Sophia treat me right. I just show you love do you right

  22. Ana Tapia

    I love this song it remembers me of my sisters.

  23. mark KBS

    You can find it on the internet

  24. mark KBS

    So chill

  25. Autumn Smith

    What happened to them???

    jesustheangryatheist

    +Autumn Smith They still tour, although the lineup's changed a fair bit.

    SaintedPlacebo

    +jesustheangryatheist seen them twice. show depends on the crowd. go to a popular vanue to see them Jared gets pissy if the crowd isn't big enough. they've been the best and worst concerts I've been to.

    Vic M

    Autumn Smith they come to Dallas often and everytime they do it's fucking amazing.

  26. todd renje

    Sophia = wisdom/knowledge

    Jeremy Stickle

    That's right!

  27. shiloweston

    Music! :)

  28. Anthony Haller

    Their new shit sounds really heavy so yea.

  29. Sophie Stephanie

    Knowledge!!!

    Spawn McFrenzy

    Stephia :) and stfu Spookane

  30. pedr0henrique02

    reggaecore xD

  31. Roland Szekszárdi

    Fuck :DDD

  32. jensell balasta

    i love this song!!!

  33. angela austin

    show you love:)

  34. Nakamura

    G-Punk :)

  35. SheDevilution

    punk*** not metal

  36. Bienne Macalalad

    i just wanna do sophia right.. ;)

  37. Annamaria Strickland

    i actually like this song. Im surprised lol

  38. shiloweston

    Sophia is power. Our nation, the whole WORLD needs power!